SVAR PÅ PARADISE HOTEL-SPØRSMÅL

annonse ⎮ lenkene er annonselenker

Jeg får konstant spørsmål angående Paradise Hotel, og da spesielt om innspillingen. Som dere kanskje forstår, har jeg taushetsplikt og kan dermed ikke svare dere på det dere lurer på. Hadde jeg kunnet, hadde jeg så klart gjort det. Det lover jeg! Enn så lenge må alt holdes hemmelig. Jeg vet at det er kjedelig, men dere får jo heldigvis vite alt etterhvert. Likevel vil jeg svare på noen spørsmål om PH som dere har lurt på, og som jeg faktisk kan svare på. 

Er du i Mexico nå?

– Det har jeg ikke lov til å si. Men om dere følger med på mine sosiale medier som ikke blir oppdatert som vanlig, skjønner dere kanskje hvor jeg er likevel. Hehe!

Hvor mye vinner man om man vinner PH?

– I år ligger premiepotten på hele 500 000 kroner. En halv million! Vanligvis er det kun 300 000, men i og med at det er jubileumssesong har premien økt. SPENNENDE!

Hvor spilles det inn?

– Innspillingen pågår i Mexico, Puerto Vallarta. Et helt fantastisk nydelig sted som jeg sent vil glemme. Heldige meg har fått reist dit hele to ganger. Det hadde jeg ikke trodd da jeg deltok for første gang i 2015. Livet er uforutsigbart. Man vet aldri hvilke muligheter man får.

Hvor mye pakket du med deg til Mexico?

– Jeg har med meg tre kofferter. OK, vil dere vite hvor mange kilo jeg pakket med meg? 70… 70 fuckings kilo. To tusen kroner i overvekt, det. Snakk om å være elendig når det gjelder pakking, men jeg må ha med meg masse fint tøy og fine sko når jeg skal være borte i to måneder, og dessuten spille inn en reality-serie. 

Er det gratis å delta på PH?

– Oh yes, it is.

Får du betalt for å delta i år?

– Jepp, det gjør jeg.

TOPP HER ⎮ ADIDAS BUKSER HER

Meldte du deg på selv i år?

– Nei, absolutt ikke. Jeg ble ringt av produksjonen og ble spurt om jeg hadde hatt lyst til å delta i en så kalt legende-sesong. Jeg var veldig usikker i starten, men etterhvert ble jeg mer og mer giret. Så lenge jeg fikk blogge mens jeg var der, var jeg egentlig klar for å dra. Heldigvis gikk det bra, og TV3 forstår hvor viktig bloggen er for meg. De vil så klart ikke at jeg skal sette bloggen på vent når jeg er å gjør “jobb” for dem, så de har full forståelse for at jeg må blogge under innspillingsperioden. Vanligvis er jo ikke det lov, for man blir jo fratatt telefoner og pcer før man sjekker inn, nettopp fordi at man ikke skal ha tilgang til sosiale medier og alt annet av kontakt med omverdenen mens man spiller inn. Med meg gjør de et unntak, noe jeg er ekstremt takknemlig for.

Sjekker alle legendene inn?

– Det kan jeg dessverre ikke svare på.

Hvem av legendene vant avstemningen som pågikk i desember?

– Det må dere nesten vente med å se. Dere får vite det ganske kjapt når alt er i gang! 

Når er premieren?

– Det bruker vanligvis å være i starten eller i midten av mars hvert eneste år, så jeg antar at det samme gjelder for sesongen i år. Det er ikke lenge til, dere! Jeg er så spent på å få la dere ta en del av dette eventyret. It’s cray cray.

Kan du beskrive årets sesong med tre ord?

– Jeg kan ikke beskrive den med de ordene jeg egentlig vil si, men jeg kan si hva forventningene mine var før jeg reiste til Mexico. I og med at det er sesong 10 og en legendesesong, forventer jeg at det er mye spill og taktikk, sterke personligheter og masse drama. 

Får du lov til å sjekke Instagram og Snapchat mens du er i Mexico?

– Nei. Bestevenninnen min deler innleggene mine på snap, facebook og Insta, mens jeg selv styrer bloggen. Bloggen er det eneste jeg har tilgang til under innspillingen. Det er jeg som svarer i kommentarfeltet, og det samme gjelder innleggene mine. Jeg skriver de selv, til tross for at mange mener at det ikke er meg. Jeg kan bekrefte for hundrede gang at det er jeg, Isabel Raad, som har skrevet alt av innlegg som har blitt postet her inne. 

_______

Håper dette innlegget ga dere litt mer svar. Jeg skjønner at dere er nysgjerrige, men jeg håper at dere forstår at jeg ikke har lov til å fortelle noe mer foreløpig. Klem!

33 kommentarer
    1. Har skjønt fra starten av at det va du som styrte bloggen 🙂 bra du fikk bruke den under innspillinga ♡

    2. jeg er helt sikker på at det er du som skiver her. Du skrev tidligere at dere fikk kun ha med to kofferter inn på PH. Er det blitt nye regler? 2000 kr i overlast er vel ingenting for deg, men kjipt for andre. Er det noe du liker så er det jo å skryte om penger som du kaster rundt. Jeg venter på den dagen da du finner ut at penger er mer verdt enn det er for deg i dag. Det kommer en dag at 100 kr er noe du vil sette pris på. En dag er dette over, og hva da, Isabell?

    3. Følger egentlig ikke med på Paradise, men har fått så sansen for bloggen din! Så da må jeg jo bare❤️ Stå på! Heier på deg ❤️

    4. Når blir bryllupet mellom deg og Audun? Mener å huske dere sku gifte dere om ti år når dere deltok i sesong sju😂 Så sku jo Martine og Sara være brudepiker😋😋

    5. jeg vil egentlig bare si noen ord som ikke egentlig har noe med innlegget å gjøre. jeg blir oppriktig lei meg når du gang på gang får kommentarer om hvor stygge puppene dine er, at du er altfor tynn, bare plastik, etc! folk forstår virkelig ikke at alt du har endret på handler om at du selv skal være fornøyd med deg selv. jeg syns du er utrolig tøff som tørr å være ærlig om alt du har endret på. jeg syns det står stor respekt av at du er deg selv og tørr å stå frem med alt du har gjennomført. du har oppnådd veldig mye og det er kun en grunn til at du er hvor du er nå; JOBB! jeg respekterer deg veldig høyt for at du tørr å stå frem å vise at det er greit å ikke være fornøyd med seg selv, og at det er helt greit å endre på det.

    6. Ville bare si i fra at de brukte et bilde av deg på omsider fem her om dagen. Det gjaldt plastisk kirurgi i utlandet, og da var det ei som tok frem bildet av deg og ville ha prikk lik nese som deg. Vet ikke helt om det har noe å si for deg, men tenkte det var greit å si i fra 🙂

    7. Hei!
      Lurte på noe angående Restylane som du tok hos Egerskinclinic. Hadde du noen hevelsen eller blåmerker? Isåfall, hvor lenge varte dette? Og hadde du konsultasjon og behandlingen på samme dag eller har man konsultasjon først også behandlingen noen dager senere?
      Takk på forhånd <3

    8. Hei, du veit på paradise hotel er det jo ny uke på mandager og parsermoi på torsdager og det er 4 dager i en uke på paradise før en ny uke starter
      Hva gjør dere på de tre andre dagene (fredag,lørdag og søndag?)

    9. Til anonym der : jeg vet ikke hva som er mer tragisk enn en liten drittunge som sitter oppe på natta og har nett trolling som hobby!
      Til Isabel <3 jeg gleder meg masse til denne sesongen av PH 😀

    10. Jeg syns du er en så fin motpart til resten av bloggnorge med tanke på din bakgrunn og hva du har opplevd, og dermed syns jeg det er så trist at du ikke bruker din stemme til å nå ut til folk om det.. Håper du en dag snur om fra alt det overfladiske (litt er jo selvsagt helt lov) og bruker din stemme for det det er verdt 🙂 Tenk så fint å kunne sitte 80 år gammel og tenke på alle du eventuelt har hjulpet i en tung periode? Og opplyst problematikken?

    11. Nå vet ikke jeg hvor hun er fra, men å kalle noen pakkis er tross alt bare rasistisk hvis man vil tolke det sånn. Jeg tenker at det er helt nøytralt ord. Forkotelse for pakistaner. Akkurat som å kalle noen nordmann, tyrker, italiener.
      At hun er operert er det vell heller ingen tvil om?
      Og at det er synd på henne, ja det er en subjektiv mening som mange sikkert deler. Jeg er nok en av dem. Tenk på alt hun har gått igjennom fra barndommen frem til nå. Tenk på selvbildet og selvtilliten hennes. Behovet for oppmerksomhet og bekreftelse. Med tanke på det, er jeg totalt enig i at det er litt synd på henne

    12. Er det slik at dere ikke får vite hva som skjer i verden utenom når dere er der inne?
      Hva om det er ting du får vite gjennom kommentarene på bloggen som skjer? Bare lurer 🙂

    13. Siden du liker kardashians så godt og jeg vet ikke om du har fått det med deg siden du er i Mexico: Kylie har akkurat født (1.februar). Og Kim og kanye har jo også fått baby jenten sin nettopp, Chicago.

    14. Hahaha elsker at en leser oppdaterer deg med kardashian- nyheter. Lenge leve. Hadde elsket om noen gjorde det for meg også om jeg ikke kunne fått det med meg selv. Du er en hverdsgshelt

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg