SANNHETEN

Jeg får stadig kommentarer som handler om det samme, nemlig at jeg tydeligvis ikke skriver innleggene mine her på bloggen selv. Først og fremst vil jeg si at det er trist at enkelte av dere tror at jeg ikke prioriterer dere nok til at jeg ikke hadde latt andre skrive innholdet her inne, for å så påstå at det er jeg selv som produserer alt. Jeg vil bare avkrefte ryktene om at jeg ikke blogger selv for tiden. Hvert eneste ord som blir postet her inne er mine egne. Slik har det alltid vært, og slik vil det alltid være – uavhengig av om jeg er på innspilling eller ei. Det er sant at jeg ikke får like mye tid foran macen som jeg vanligvis er vandt med, og derfor blir innholdet litt dårligere enn normalt i blant. Tro meg, jeg prøver så godt jeg kan med tanke på situasjonen jeg befinner meg i akkurat nå. Samtidig som jeg ønsker å holde nivået oppe her på bloggen, er jeg også nødt til å prestere på det jeg gjør akkurat nå. Mange av dere har full forståelse for det, og det setter jeg uendelig stor pris på! ❥ Tusen takk til de av dere det gjelder. Jeg lover at bloggingen vil bli like bra som alltid om en liten stund, men enn så lenge håper jeg at dere er glad for det jeg får til å poste av innhold i mellomtiden. Noen ganger blir det veldig lite med tid som jeg får brukt til å blogge, og den tiden er dyrebar for meg. Så lenge jeg i hvert fall klarer å poste noe hver eneste dag, er jeg forsåvidt fornøyd. Det viktigste for meg er dere, det håper jeg dere vet by now. 

Tusen takk for at dere holder ut med meg i denne perioden. Jeg er fullstendig klar over at det er litt mindre trøkk og gjerne litt kjedeligere å klikke seg inn her om dagen, men jeg har skrevet noen veldig interessante innlegg som jeg skal poste de neste dagene. Jeg får så dårlig samvittighet når dere påpeker hvor kjedelige innleggene er, så derfor har jeg tatt et skikkelig skippertak nå og gjort klart noen super gøye og interessante innlegg til verdens fineste lesere.

41 kommentarer
    1. Men når venninna di legger ut skjermbilder av kommentarene på snap, så er det jo innlogget på blogg.no. Ikke særlig troverdig at alt som skrives av innlegg og kommentarer er deg når folk som har tilgang til snap også har tilgang til å kommentere på kommentarer.

    2. Kristine: Venninnen min deler innleggene på mine sosiale medier i og med at jeg ikke får tilgang til de, men det er det eneste hun hjelper meg med. Alt av innlegg og posting her på bloggen gjør jeg kun selv.

    3. At folk spekulerer i det er bare lame uansett ☺️
      Men ville så gjerne spørre deg om noe, har tenkt lenge nå på
      å operere nesen min, og vil gjerne spørre deg om hvilken klinikk du har gjort dette på? Håper du vil svare meg, om så i Mail. Er veldig redd for å velge feil klinikk, eller feil Kirug. Dette er noe jeg har tenkt på i mange år, er 30 år, så er ingen usikker tenåring som vil forandre på uteseende mitt. Men har en «bump» på neseryggen som jeg vil ha bort. Håper virkelig du kan svare meg (og samtidig hjelpe meg 🙂)

    4. Det går også an å fjerne «bump» på nesen ved hjelp av injeksjon! Veldig mange klinikker gjør det nå, du burde sjekke det ut, er jo mye billigere og har mye kortere «healing prosess». Usikker på om det er Restylane eller hva de bruker, men sjekk det ut på klinikker som utfører Restylane, botox, juvederm (?) og lignende, der gjør de også det for nesen.

    5. grunnen til at du avklarer dette nå er jo fordi du er ute av hotellet! Ikke tro du er så VIP at du får tilgang til “jobben” din (Bloggen din) når du har sagt ja til og skrevet under kontrakt på å være med på et realityprogram. INGEN av deltagerne får tilgang til internett uansett hvor viktig det er for dem. Hva tror du at du er?!
      LATTERLIG

    6. Hei ❤️ Gleder meg kjempemasse til og se deg i paradise igjen. Heier på deg❤️. Også gleder jeg meg til du kommer tilbake til Norge igjen. For som du sier er det noen ganger litt kjederlig her inne men er glad at du i allefall får skrivd noe her på bloggen da❤️😍❤️

    7. Jeg må le! Alt folk gidder å henge seg opp i xD Dere må jo skjønnne at når hun er med på ett reality progam, at hun ikke klarer å gi 100 % på bloggen. Det at hun får blogget i det hele tatt bør settes pris på. Hun gir faktisk ganske mye av seg selv for å tilfredsstille dere alle, så vis litt takknemlighet 🙂

    8. LINA; Hun har ikke fått tilgang til internett heller, hun skriver innleggene på et word dokument eller lignende og poster. Tviler på det er slik at hun får sitte å surfe, derfor kan hun ikke bruke feks snapchat.

    9. Hvorfor skriver du/venninnen din at du skal svare på MANGE rykter som florerer, når det egentlig bare er ETT rykte du svarer på her? Ganske misvisende og du/hun lurer alle som trykker innpå for å lese.. ellers er jeg glad for at du blogger mens du er i Mexico o, kan ikke være lett med så mye som foregår. <3

    10. Trur du at du er så mye større /bedre en di andre deltagerne siden det er kunn du som får blogge? Hvorfor skal akkurat du få tilgang til den trasige bloggen din og ikke de andre. Du er og bli ei simpel dritt jente.

    11. Anonym: hvorfor skulle jeg tro at jeg er bedre enn noen andre fordi at jeg får jobbe? Jeg får tilgang til den fordi at det er jobben min og levebrødet mitt som jeg ikke kan la stå død i flere uker. Det har heldigvis TV3 forståelse for, og noe vi ble enige om at jeg skulle få lov til under innspillingen. Om ikke, hadde jeg ikke takket ja.

    12. Bro skriv innleggene på forhånd også på pcen når du får tilgang til pcen.. du må vell få lov til å ha en blyant og et ark…

    13. De andre deltagere har vel jobb som de må ta fri fra og dermed ikke får inntekt mens de er på Paradise Hotel?

    14. Ta det med ro Isabel:) det har ikke vært så verst. Ikke i forhold til andre blogger ihvertfall. omtenksom og god person er du. Som bryr deg om det!

    15. Angående injeksjoner i nesa for å rette opp neserygg – har lest at dette ikke er permanent og hvis du vurderer neseoperasjon bør du ikke tulle det til med injeksjoner først. Kontaktet en klinikk for å spørre om prisen, men de sa at de ikke gjorde det pga komplikasjonene det innebar.

    16. Jeg tror på at du gjør det beste du kan Isabel. Fortsett med den gode jobben samtidig som at du fokuserer på det du har begitt deg ut på. Ikke stress med bloggingen, ett innlegg for dagen er fint det, og om det for eksempel viser seg og av og til bli annenhver dag, burde igrunn folk klare å ha forståelse for det også 🙂 Lykke til inne på hotellet!

    17. Men det som er sååå utrolig teit er at du sier : dere merker ingen forsndring når jeg er i Mexico, bloggen forblir bra!!
      Også går det en stund, og bloggen er ræva. Kunne du ikke bare la vær å si noe eller bare være realistisk og si at det kan hende bloggen ikke kommer til å være tipp topp, men jeg skal prøve så godt jeg kan!!!
      Slikt at ingen har så høye forventinger!!!!?
      Way so much laying!,!?!?!???

    18. Et spørsmål: les tilbake noen innlegg sraad: du skriver faktisk at du skal levere tre innlegg om dagen selv om du har skrevet at du er inne på P. (Jfr ditt innlegg om Mandag til torsdag-uker…)
      Du leverer jo bare maks et innlegg til dagen.. Forklaring ? Hvorfor lovet du 3 pr dag????

    19. Hei, jeg har begynt å blogge. Og jeg bruker blogg.no. Der får jeg forskjellige str og velge mellom når jeg skal poste et bilde. Jeg lurer på om du har det samme? Eller hvem du anbefaler for at bildene skal se greit ut og komme etterhveeandre. Bilde alternativene (som jeg ikke forstår hva står får) er ;Popup: 50, 100, 150, 200px og 400,500,600,700,800,900,1000,1300,1500,1700 og 2000px

    20. Isabell, kos deg i mexico og alle som klager på at bloggen er blitt dårligere er hatersene dine som altid skriver dritt uansett hva du skriver! Alle andre heier på deg og synst du skal fokusere på og være lengst mulig på paradise og ikke tenke på de idiotiske kommentarene eller stresse for mye med bloggen ❤️

    21. Herreguuud folk er så stakkarslige. Hvorfor gidde å trykke seg innom bloggen og i tillegg bruke tid og energi på stusselige, negative kommentarer hvis de misliker deg så mye.
      Bare unngå å lese da folkens, jeez

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg