SEX MED MIN EKSKJÆRESTE

reklame ⎮ annonselenker

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

⚡️ UKENS SPØRSMÅL – HERE WE GO!  ⚡️

Når fikk du mensen første gang? 

Da var jeg 11 år. Sjuuukt ungt, og jeg var seriøst LIVREDD. Skjønte ingenting. Dessuten bodde jeg på et beredskapshjem da og kjente ikke de jeg bodde med, så det gjorde hele opplevelsen forferdelig for meg. Jeg følte meg ikke i trygge hender what so ever. Får vondt av å tenke tilbake på lille meg, haha. Usch.

Bruker du opp lønnen med en gang?

Jeg sparer mest mulig, og så tar jeg ut en viss sum til min brukskonto hver måned som jeg lever på. Før var jeg veldig lite smart når det kommer til pengebruk, men jeg har skjerpet meg veldig de siste månedene. Det finnes så klart fortsatt forbedrings potensiale, men jeg har en viss livsstil som ikke akkurat er.. billig.

Har du og søsknene dine samme mor og far?

Jeg, Sidra og Rami har samme mor og far mens Jasmine har en annen pappa. 

Har du hatt sex med P etter at dere gjorde det slutt?

Ja, det har vi. Jeg tror ikke at det er så uvanlig å ha hatt sex med sin eks. Det er ikke så unormalt.

Har du link til den hvite buksa med de stripene på? 

Den finner du HER.

Hvilke kamera anbefaler du? <3

Til vlogging anbefaler jeg Canon Powershot GX7, og til bilder utendørs elsker jeg Olympus Pen med 50 mm linse. Jeg har planer om å investere i et Leica Q kamera da, og det koster hele 42.000 kroner. Jeg synes at det er verdt det da det virker ekstremt bra!

Hva tenker du om pels industrien? 

Jeg er totalt i mot pelsindustrien. Hater at dyr skal lide for at vi skal få litt pels på jakkene våres. Helt jævlig, faktisk. Jeg kjøper ikke ekte pels selv, og oppfordrer stadig de rundt meg til å stå i mot det selv også. Dessuten ser jo faux fur så bra ut nå for tiden, så jeg synes ikke at vi har noen unnskyldninger til å bruke ekte pels. 

Når flyttet moren din til Oslo?

Åååh… Hmm, nå spør du godt! Jeg husker ikke? 6-7 år siden kanskje? Lenge siden er det i hvert fall, hehe. Før det bodde hun i Stavanger. Tenk at mamma flyttet til Norge da hun var rundt 22 år? Hun har bodd her i 24 år snart. Thats cray! Hun flyttet hit da jeg var en liten bebis i magen.

Har du silikon over eller under muskelen?

Jeg har under. Døds vondt var det, men det er under muskelen som gir mest mulig naturlig resultat. 

Hei Isabel! Vil bare si jeg elsker bloggen din. Lurer på om du hadde regulering når du var liten, du har så fine tenner! Bruker du noe tannbleking og hvis du gjør det, hvilken type?:)

Hei skjønning! Tusen takk <3 Jeg hadde regulering i nesten et år i 8 klasse mener jeg at det var? Tannblekingen jeg vil anbefale er definitivt Premium White. Den fungerer super bra, i tillegg til at den er skånsom. 

Får du oppleve andre steder under innspillingen i Mexico?

Nei, det får man ikke. Noe som er forståelig da vi tross alt er der for å spille inn og ikke for å oppleve Mexico. Hehe!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Den finner du HER. <3

Har du noen tips til en som har lyst til å kunne leve av å blogge?

Våg å del mye av deg selv! Det er mitt beste tips. Vi synes jo alle at det er interessant med ekte og ærlige mennesker, og det samme gjelder jo når det kommer til profiler og bloggere. Jeg liker ikke å lese upersonlige blogger selv, da jeg synes at det blir drit kjedelig. Ellers er det viktig å oppdatere hver dag, ta fine og lyse bilder, dele tips og alt annet som faller deg inn. 

_______

STILL GJERNE SPØRSMÅL TIL NESTE UKE!

43 kommentarer

Siste innlegg