LIVET MITT AKKURAT NÅ + NELLY RABATTKODE

reklame ⎮ Nelly-annonselenker

Processed with VSCO with av8 preset

A LITTLE LIFE UPDATE FOR MY BABES

Jeg har det veldig bra for tiden, dere. Takk som spør! ❥ Jeg vet at det ikke er så mye life updates her inne om dagen, men det er mest fordi at det er litt vanskelig med tanke på situasjonen. Jeg kan jo ikke fortelle så mye enda, men det kommer før dere aner det. Det er ikke lenge igjen! Alt jeg kan si er at jeg har det veldig, veldig fint om dagen. Livet byr på mange oppturer og jeg føler oppriktig på en lykkefølelse i kroppen konstant. Dere vet når det skjer så mye som gjør at man får sommerfugler i magen? Ah. Det er fantastisk, det. 2018 så langt har vært overraskende bra. Jeg får alltid litt sånn halvveis panikk når det er på tide med et nytt år, da jeg alltid har såpass store forventninger til “new year, new me” opplegget jeg alltid skaper for meg selv og derfor blir jeg bekymret for at jeg ikke skal klare å leve opp til de forventningene jeg har satt meg. Skjønner dere hvor mye stress jeg alltid skal utsette meg selv for, helt uten mål og mening? Haha. Jeg må virkelig lære meg å chiiiill down.

Processed with VSCO with av8 presetProcessed with VSCO with av8 preset

SKJORTE HER (se etter rabattkode nederst i innlegget) ⎮ BLAZER HER ⎮ JEANS HER ⎮ BELTE GUCCI ⎮ ØREDOBBER HER ⎮KLOKKE HER ⎮ ARMBÅND MARC JACOBS ⎮ LEPPESTIFT HER

Processed with VSCO with av8 preset

Hvordan går det med dere? Håper dere har det super fint, for det fortjener hver og en av dere. ❥ Jeg vil avslutte dette innlegget med å påminne dere om at rabattkoden min på Nelly kun gjelder ut dagen i dag, altså frem til klokken 23:59 i natt. Oppgi koden «ISABEL20» for 20% rabatt på ALT fra NLYbrands HER. Happy shopping! ⚡️

54 kommentarer

Siste innlegg