JEG ER HJEMME FRA PARADISE HOTEL

reklame ⎮ Nelly-annonselenker

 Processed with VSCO with av8 preset

I’M BACK BITCHES!!! Jeg kan gledelig fortelle dere at jeg nå er hjemme i kulden igjen. Mexico har vært litt av en opplevelse, men nå er det hele over. Det er typ det eneste jeg kan fortelle dere angående Mexico nå, men så fort alt sendes på TV-skjermen lover jeg å dele alt av tanker og meninger. Vi deltakere har jo som kjent taushetsplikt og kan dermed ikke prate om innspilling og det som har skjedd i Mexico. Da vet dere det, så slipper dere å spørre uten å få svar. ❥ Uansett!! Det føles så merkelig å være hjemme igjen, dere. First of all: FY FAEN SÅ KALDT DET ER!!! Jeg dør… Er ikke vandt med minusgrader lengre jeg, har jo tross alt blitt bortskjemt etter mange uker med skyfri blå himmel og skinnende Mexico-sol dag ut og dag inn. Det savner jeg skikkelig allerede, men herregud som jeg har lengtet hjem også. Du forstår liksom ikke helt hva du har før du mister det, ikke sant. Jeg mener, Norvegia og Brelett har jeg cravet som en idiot etter. Herregud så nerd men sånn helt seriøst, jeg har lenge gledet meg til å kunne trykke i meg brødskiver som er smurt på med Brelett og Norvegia. Mmmh! Ellers har jeg så klart savnet en hel del andre ting også, men det tenkte jeg å gjøre et eget innlegg ut av. Er ikke det litt gøy? En liste med alt jeg har savnet mens jeg har vært på innspilling til Paradise Hotel 2018? 

Gud.. Det jeg i alle fall har savnet er DERE! Skjønner dere hvor vanskelig det var å kun ha 30 min til rådighet til blogging hver dag? Jeg følte meg så ubrukelig der jeg satt mens jeg fikk dårlig samvittighet over at jeg ikke kunne levere bedre innhold til dere her inne på bloggen. Jeg så jo at dere reagerte på innleggene og at flere av dere var misfornøyde med at det kun var et innlegg per dag, men tro meg når jeg sier at jeg prøvde så godt jeg kunne. It wasn’t easy, men jeg må bare få påpeke hvor uendelig takknemlig jeg er ovenfor TV3/produksjonen som lot meg få blogge under innspillingen. Det er jo vanligvis ikke lov, så jeg er veldig glad for at de gjorde et unntak med meg. Tusen millioner takk! ❤️ Men som dere vet hadde jeg jo aldri takket ja dersom det ikke hadde vært mulig for meg å oppdatere bloggen min hver dag. Dere er, og vil alltid være det viktigste for meg. 

Herregud, jeg må bare fortelle dere hvor SJUKT det var å få tilbake telefonen sin igjen med full tilgang til sosiale medier, meldinger, messenger og telefonsamtaler. Det er helt vanvittig hvor avhengig jeg er av mobilen min, og det er definitivt noe jeg fikk kjenne på under innspillingen. Nesten litt skummelt faktisk, å se hvor mye tid den der forbanna telefonen opptar av dagene mine. Gud.. Jeg skal ikke lyve å si at jeg IKKE fikk sommerfugler i magen når jeg fikk den tilbake, haha. Det var lykke, det. Tragisk, men sant. Jeg har blant annet rundet 20 nye levler på Candy Crush på to dager. Slå den du!! Da har man søren meg lengtet etter å game litt, haha. Det er forøvrig noe jeg også er veldig avhengig av. 

BODY HER (har fått så mange komplimenter på denne! ❥) ⎮ BELTE GUCCI ⎮ ØREDOBBER HER 

Åh.. Det er så deilig å skrive til dere – i nåtid. Nå skal jeg blogge som bare rakkern fremover, og gjøre opp for den elendige bloggingen denne perioden som jeg har vært borte. Jeg har så utrolig mye på hjertet, så mye motivasjon og ikke minst inspirasjon å dele med dere. ÅÅHHH jeg er så glad!!! ❥ I’m back babes!

121 kommentarer
    1. Savnet «nåtid» blogging!! Håper du hadde det supert i Mexico, godt å deg tilbake her på bloggen.

    2. Velkommen til hjem til kalde Norge Isabel 😊
      Betyr det at alle er hjemme, eller er det fortsatt innspilling?
      Eller er det også taushetsbelagt?

    3. Hei! Syntes det så ut som ditt hår ekstensjon som Pierre bruker på sin snap story, og siden du nå er hjemme så kan det jo hende det er det.
      Tror veldig mange lurer på hva som skjer med dere. Er du på besøk hos han?❤️

    4. ENDELIG!! Vi har savnet deg også Isabel!! Bra å ha deg tilbake, savnet dine spam på snap 😂

    5. Jeg må bare si det! Herregud hvor bra du ser ut nå! Både i dette og det forrige innlegget. Du stråler! Er ikke ofte jeg legger igjen kommentarer men nå føler jeg at du fortjener å høre det! Virkelig!

    6. Jeg har gledet meg så masse. Visste ikke jeg var så hekta på bloggen din før du reist til Mexixo. Fyfaen. Velkommen hjem❤️

    7. Ble du sendt ut :(? Siden du er hjemme så raskt igjen:( hadde gledet meg til å se deg masse på skjermen

    8. sier seg jo selv at dere ikke kan vinne dere legender? alle er jo hjemme og innspillingen varer til MARS eller så har alle røket ut.. men du kan jo ikke si noe men vi er jo ikke dumme heller da
      haha xd pluss vi vet jo pierre var me til dubai men du nekter for å skape klikk haha uff
      dere er nok sammen igjen er jo flerre beviser nå Raad. KLIKK KLIKK KLIKK, CASH CASH CASH 😛 bare innrøm ting da :**
      godkjenner ikke sikkert og svarer hvertfall ikke

    9. Paradise varer 11 uker, det er ikke snakk om vanlige uker da de begynner ny uke hver fjerde dag. Tror inspillingen har vart i 8 paradise-uker nå, som betyr at det kun er 2 uker til finaleuka blir spillet inn. Så det er ikke tidelig å ryke ut når det bare er 3 ph-uker igjen, altså 12 dager igjen til finalen😅

    10. Hva er greia med deg og morten hegseth? Virker som alle andre vet hva det går i utenom meg, hva har jeg gått glipp av ??? vet bare han la ut noe greier om deg som ikke var greit 🙂

    11. Alstå hva faen var det med å vise det med morten på snap? Han ville nok bare snakke med deg og sikkert si han beklager seg for om han har fått deg til å føle deg sett negativt på. Du er som 14 år gamle jenter som viser alle de ikke skal være venn med og må vise det til resten av snap følgerne sine.. Jeg likte deg før men nå er du bare barnselig.

    12. Jippiii har helt ærlig sluttet å lese bloggen din men nå er du endelig tilbake!!! Du er min all time favoritt !! Og du ser bedre ut enn du noen gang har gjort, virkelig du stråler! <3

    13. Må si meg enig med flere her, på bildene av deg i dette og forrige blogginnlegg så stråler du virkelig!! Du ser så happy ut, sånn på ekte. Tror det smittet litt over, ble litt glad inni meg haha. Gleder meg sykt til å se sesongen 😀

    14. Fint at du er sugarmummy for Pierre men er DT ikke greit for han noe å gå til på morningen få sosialisert seg brukt hjernen og tjene sine penger istedenfor å ha deg som sugarmummy.? Spør ikke for å være frekk men alle mennesker trenger jo dette for å utvikle seg føle at man mestrer, gjør noe meningsfylt

    15. Kan du forklare hva som har skjedd med deg og Morten Hegseth? På snap eller her på bloggen:) Vet mange lurer på d samme og d hadde vært interessant med svar! Du ser kjempe bra ut btw!!

    16. Syns du kledde så sinnsykt godt å ta bilder som forrige innlegg. Påkledd i en litt mer classy stil, så fokuset blir på hvor utrolig nydelig du er å ikke bare kropp! Ja til flere classy bilder!!

    17. Du ser utrolig lykkelig ut! Håper du har det fint, unner deg det!
      Godt å ha deg tilbake i nåtid ❤️

    18. Du STRÅLER på disse bildene og det forrige innlegget! Herregud kvinne, den stilen her må du kjøre mye fremover 😍😍😍 første gang jeg har fått et crush på deg! Haha

    19. Ååååå,den bikinien du la ut på mystory på snap va så fiiin😍😍❤️
      Kan du legge ut bilde når du har den på?💕💕💕💕

    20. Treaseren på pH er ute og omg du ligner serr på en transe med den tykke eylineren og tunge øyevippene og bleie rumpe som ikke har sammenheng ned resten av kroppen har jo sett det før på bildet og bare tenkt uheldig bilde men på film ser man jo alt enda tydeligere. Ja jeg trekker opp sjalusi kortet nå og det burde du også gjøre i Hegseth snappen 😉

    21. Ååå så gøy at du er tilbake! Jeg har savnet de innleggene hvor du snakker om dagene dine og de hvor du er litt mer dyp. De innleggene du skrev i Mexico var også kjempe fine, men liker når du skriver sånn som nå! Håper du får det fint i Norge igjen selv om det er kaldt, og gleder meg til å følge med på blogg, Instagram og Snapchat

    22. Hei babesss! <3 jeg lurte på angående snappen din om du fikk toll på det du bestilte fra Meshki? Har så lyst til å bestille derfra men er usikker på hvor mye frakt og toll kommer på ca!

    23. Tjaaa, litt sort hvitt, men ellers bra:) gud du skjønne skjønnhet, skulle ønske du kunne lære andre mennesker her i landet litt om å leve livet, for det kan du! Jøye mei som Hatten til Fru Fransen danser!!

    24. Åh, fine du! Håper du har hadd det fantastisk å kicka ut alle sammen en etter en 😂🙌 godt å ha deg tilbake å det å se gleden din med å være tilbake smitta over ganske mye på meg nå kjenner jeg! 😍 What a Beauty! 😘💋
      You go girl! Heier på deg hele veien! 🙌✨

    25. Wow du kler virkelig rød leppestift! Virkelig flott altså. Har sett frem til at du kom tilbake fra Mexico så det blir flere innlegg daglig.
      Gleder meg til å se deg på skjermen igjen! Du e så utrolig underholdende å følge med på<3

    26. Til info: hører svensk reklame i bakgrunnen på en av de siste storyene du la ut for typ 40 min siden. Hvis du ikke vil avsløre hvor du er:) klem

    27. Virker som den værste stalkeren sikkert nå, men hvis du følger Pierre på Instagram så kjenner du igjen senga hans. På videosnappen til Isabel ser man samme seng med stål steger som ?sengegavl?. Håper dere er sammen igjen. Dere er nydelige sammen! Du er kjempe pen, Isabel. Går ikke en dag uten at jeg klikker innom bloggen din. <3 digger deg rett og slett

    28. Er litt forvirra, du vet på topplisten når det står i parantes noen tall bak hver blogger. Betyr det hvor mange daglige lesere den har? Pls var❤️

    29. Så at du å Pierre begynte å følge hverandre på insta, er dere fuckfriends siden dere ligger sammen eller skjer det no mellom dere?

    30. kjære isabel. Kan du ikke plis bare svare på spørsmålene som kommer om pierre sånn at du slipper å få så mye hat? Ser folk skrive stygge ting om deg og at du bruker han for klikk hele tiden. Er det ikke heller bedre å komme med kortene på bordet?
      Lurer også veldig på om du kan lage et innlegg med hvordan man kan være venner med eksen sin, om dere er det? skjønner egt ingenting når han legger ut “spydig” kommentar på snap, men har vært i dubai med deg og kommenterer bildene dine? Du har knekt koden der om dere ikke er sammen igjen da, så hadde vært veldig inntressant å lese

    31. Omg! Er det så interessant hva som foregår med hun og Pierre? At dere orker å bruke energi, haha. la hun få ha privatlivet sitt slik hun ønsker. Velkommen hjem isabel!

    32. Du er så nydelig, Isabel! Du er virkelig et stort forbilde for meg! Nå kommer alle sikkert til å bare «omg tenk å ha henne som forbilde, hun kommer til å operere hele kroppen Pga Isabel». Men nei. Folk må skjønne at selv om du er et forbilde for meg betyr ikke det at jeg må gjøre det samme som deg! Grunnen til at du er et forbilde for meg er ikke at du har operert rompa, fordi det hadde aldri falt meg inn å gjøre, grunnen til at du er et forbilde er at du tørr å stå for det du mener og gjør, uansett om det kan virke som hele verden er imot deg, fordi DET krever mot det! Fortsett å være deg selv 100%! Jeg digger deg❤️

    33. Vet du hva.. jeg kommenterer aldri på bloggen din, men nå føler jeg at jeg virkelig må fordi fysøren å du stråler!!😍 Jeg har aldri sett deg så nydelig før. Du ser så naturlig pen ut og nå skal jeg virkelig si at jeg misunner utseendet ditt, fordi du stråler nå enn du har gjort før! Vær stolt av deg selv! <3 Klem

    34. Du er så fiiiin Sraad. Mente ikke å virke som en hore ass! Haha, sendte deg en mld i en pengedesperat time. haha….
      NYDELIG KLØFT! Fantastisk! Jeg syns du ser så bra ut. STÅ PÅ! WE CAN HANDLE IT!

    35. Hvordan vet DU som ikke engang har vært med på paradise at innspillingen ikke er ferdig før i mars?? Tror nok helder at en person som har vært med hele 2 ganger vet dobbelt så mye som deg;)

    36. Jeg må bare si at du er så pen herregud jeg måtte vare si det du hadde sikt finne klær å du er alltid så pen på alle bilder heldige deg kunne bare ønske jeg var som deg du er og har alltid vært et flott og unikt forbildet for meg !😂

    37. aldri sett deg så vakker som du er nå. man ser virkelig du har det bra for tiden, du stråler på utsiden☀️❤️ velkommen hjem!!

    38. En uke på paradise hotel er jo fire dager og en sesong består av 10 slike 4-dagers uker. Det betyr at innspillingen varer i omtrent 40 dager og Isabelle har vært der omtrent hele innspillingsperioden.

    39. Bare lurer. Siden så mange er hjemme fra Mexico allerede…. blir denne sesongen kortere enn tidligere sesonger? Eller er det fortsatt 48 episoder?
      Og vet du ikke kan svare på ting 🙂 men tror du at denne sesongen kommer til å bli bra eller dårlig?

    40. Utrolig vakker! Velkommen hjem, kunne du lagt ut videoblogg av hvordan du sminker deg? Veldig interessert ser så naturlig ut!!

    41. Tror du denne sesongen kommer til å bli like kjedelig som fjorårets sesong? Fjorårets sesong var så kjeeeeedeliiig!! *gjesp*
      Lyst å se noe drama i år! Håper du rørte i gryta og laga no drama <3 er ikke noe gøy å se en vennegjeng på ferie uten drama, lager dårlig tv.. slik som fjorårets

    42. Hva synes du om de andre deltakerene som ikke var «legender»? Var det noen av de du ble kjent med eller tenkte du bare at dere gamle var bedre enn de?

    43. Personlig syns jeg sesongen for 2 år siden var den værste sesongen av ALLE gjennom tidene! Eneste jeg husker var Carl Aksel bare. Det sier sitt på hvor dårlig TV det var. Men håper denne sesongen blir bedre enn i fjor og i det minste 139 hakk bedre enn 2016 sesongen!

    44. Når ble gruppebildet tatt? Det når legendene er statuer og de nye står under dere? Og hvordan fungerer det

    45. Hvorfor var du skuffet over at de var 96 og 97 modeller? Det er jo det samme som om Ann Marielle skulle sagt hun var skuffet over deg som er 94 modell? Haha

    46. Jeg kan se for meg at dere er hjemme «tidlig» FORDI fet er kort sesong som svenskene har. Jæskla kjipt men sånn får det være

    47. Isabel har ikke lov til å si noe om hva som har hendt eller svare på rykter osv, så vær så snillllllll IKKE bruk den dyrebare tiden deres på å skrive spørsmål dere mest sannsynlig aldri får svar på. Takk

    48. At du savner folk i flere aldre på paradise er likevel ikke et svar på hvorfor du er skuffet. Hvorfor savner du folk i alle aldre da? Hvilken betydning har det for deg? Er det jeg lurer på.

    49. Haha «bare» 96 og 97.
      1. Kjenner han ene og han er 95, bare 1 år yngre enn deg, litt teit om de skal se på det som «altfor ung», du er da ikke så mye eldre.
      2. Hva forventet du? Paradise er ikke helt det samme nå lengre (med så stort spenn mellom aldre), og sesongen i fjor var også ganske ung.
      3. Det er et program for unge, og de som er 24/25/26 føler seg kanskje for gamle til å være med eller har andre fornuftige ting å gjøre. (Ikke ta det feil, jeg elsker paradise, men jeg skjønner at de ikke melder seg på i den alderen da man kanskje ikke har tid til det lengre og har planer i livet)
      4. Det er da ikke alderen som har noe å si, men personligheten deres? Det går an å være voksen for alderen sin. Kanskje du bare forhåndsdømte alle der og ikke gadd å forholde deg noe særlig til de pga du fikk høre alderen?
      Uansett så avslører du hvertfall at du ikke var fornøyd og det synes jeg er ganske kjipt å vise til dem det gjelder så åpenbart.
      Du sier jo selv at du er litt barnslig så strengt tatt burde det jo ikke vært noe problem.
      Sorry, liker deg faktisk veldig godt til vanlig, men nå synes det ble litt teit av deg å klage, virker bare som du tror du er bedre enn alle andre..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg