VERDENS BESTE VENNINNE

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

KJÆRE REBECKA

Tusen takk for at du hjalp meg med bloggen mens jeg var på innspilling. Tusen takk for at du er verdens fineste venn som alltid stiller opp for de du er glad i. Tusen takk for at du er så forbanna amazing. Tusen takk for at du er du!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Følg @rribecka på Instagram 😻

Dette er den flotte baben som hjalp meg med å dele innleggene mine mens jeg var borte og ikke hadde tilgang til mine sosiale medier. Hun delte innleggene mine på både Snapchat og Instagram flere ganger daglig. Det er mange av dere som har lurt på hvem som har hjulpet meg i og med at jeg har sagt at jeg ikke har fått tilgang til sosiale medier, men kun bloggen. Å dele at jeg har postet et nytt innlegg er noe som er veldig viktig for meg å få gjort, og derfor behøvde jeg hjelp på den fronten. Rebecka er med hånden på hjertet det snilleste mennesket jeg kjenner. Hun stilte opp med glede, og tok jobben på strak arm. Hun gjorde det helt perfekt, og jeg er så takknemlig ovenfor henne. Det var naturligvis viktig for meg at det var en person jeg stolte mye på som jeg spurte, og det er definitivt Rebecka. Det er jammen ikke en selvfølge at man har så fine mennesker i livet sitt. Jeg er super heldig som har så fine venninner!

Tusen millioner takk Rebecka. Jeg elsker deg! Get ready for a vacay 🌴

51 kommentarer
    1. Hei. Du har veldig fin feed på Instagram. Lurte på hva du får betalt av insta for innleggene du legger ut?

    2. Siden Pierre er så opptatt av trening og sunn mat, hvordan “klarer” han å være sammen med deg da? Haha ikke frekt ment, men du er jo HELT motsatt. Spiser dritt og aldri trener. Er det ikke vanskelig for han å være sammen med noen som ikke har samme interesse på noe så viktig? Sånn hvis du sitter å spiser boller, så må det jo være litt vanskelig for han å holde seg unna bollene og? Haha

    3. Hei! Kunne du linket innskjøpet av meshki binikien du viste på snap? Den så utrolig fin ut, hyggelig at du er tilbake!❤

    4. Har du tips til hva man kan si til folk som sier « Du har blitt sjukk» spør deg for du virker som direkte og har gode « ta igjen» setninger hehe

    5. Hei! Er du og Pierre venner igjen? Så du kommenterte det siste bildet han la ut. Hadde vært så koselig😻

    6. Er SÅ godt å ha deg ordentlig tilbake her på bloggen igjen!! Savnet det supermye <3 Jeg lurte på om du pliis kunne sagt hvor du kjøpe den dødskule, grønne joggedressen som du reiste til ph i?? Har gjennomsøkt hele nettet uten hell haha:(((

    7. til hun/han som spurte om hva isabel skal bruke pengene hennes på om hun vant… for isabel hadde potten vært 1 og 1/2 måneds lønn for henne så hun hadde sikkert gjort det samme som hun gjør når hun får lønn, shoppe litt(mye,haha) og spare.
      håper du hadde en fin inspilling isabel:-) ville bare si at jeg pleier vanligvis ikke å kommentere ting men eg måtte hahah! heier på deg:-D Håper du kom langt <3 <3

    8. du er en vakker jente! tips: bruk litt mindre eyeliner, det ser nemlig svært unaturlig ut når du lukker øynene/blunker etc. Har jobbet med makup i mange år og synes du sminker deg veldig pent ellers hehe (men med en mindre eyeliner strek hadde det blitt hakket bedre) ;-D klem

    9. Så morsomt at du snakker dritt om Pierre på bloggen. Og plutselig nå er alt bra igjen, etter at han har ditchet deg for å være med på ph. Hahah du er svak jenta mi;*

    10. Du over. Det ble slutt med Pierre og det ble vonde følelser. De har sagt ting av smerte begge to. Så fant de tilbake til hverandre på Rhodos i fjor sommer. Det er sånt som skjer og er vel bare koselig ♥️

    11. Hei, jeg skjønner ikke størrelsene på buksene på Nelly. Jeg er 156 cm, og bruker XS i bukser. Så hvilke størrelse skal jeg velge, hvis jeg skulle ha kjøpt meg en bukse?

    12. Det er nok vanskelig å offentliggjøre at de er sammen igjen?, etter så mye drittslenging. De som tror at denne bloggen går konkurs: Sorry ass, det er en grunn for at hun er på topp hele tiden! Mange elsker å hate Isabell, men hun har også en stor hærskare som alltid klikker seg inn! Hun fortjener en plass på toppen, se på det andre vrælet hun topper listen med! De er ikke verdt å lese jaffal! Isabell svarer i feltet og er alltid like hyggelig! De andre er ofte sure, fatter ikke engang hvem som synes de fortjener klikk!

    13. Buksa (ripped jeans) du har på deg på Snapchat, hvilken størrelse har du den i og hvordan er den i størrelse? ☺️😇
      Lurer forresten også på hvor den sorte buksa med hull i knærne er fra? Har du link? 😇
      Du ser forresten kjempebra ut! 😍🔥 Det gjør du alltid😃

    14. Synes du selv at du har hjulbein? du har noe rart me de beina dine men lurer på om du ser det selv. Kanskje du burde jort noe med det i steden for å opperere puppene dine og rumpa di. Ser litt ut som en vandrene zombie med store pupper og rumpe. Mener ikke frekt men ser du det ikke selv?

    15. Altså jeg synes du har døds fine pupper, jeg! Ja dem kunne nok blitt enda mer perfekte til tross for at du har operert dem. Og etter en operasjon så ønsker jo de fleste at puppene skal bli perfekte, men det er jo ikke naturlig, og jeg synes puppene er fine. + du hadde veldig fine pupper før også! Håper du får en fin dag!!! Veldig godt å ha deg tilbake, du er tross alt den eneste bloggeren jeg leser ❤️❤️❤️

    16. Jeg lurer på hvordan du kan ha xs i nesten alt når rumpa/puppene dine er gigantiske forhold til resten av deg? Ser at magen/beina/armene dine er xs, men hvordan får du en xs over rumpa f.eks?
      Jeg er selv en S rundt midjen, men puppa er en L så jeg kan bare drømme om å ta en tettsittende overdel i S på meg 😅

    17. Hvordan kan du ha så mye henge bryst etter å brukt flere tusen på silikon? Du burde appsolut bruke noen tusen kroner til for å få rettet dem opp. Er vel ikke mange som bruker flere tusen kroner for å få hengepupper i din alder og så kroppfikksert som du er .-)

    18. Hei! ☺️
      Kunne du vær så snill bare svart på hvordan den buksa du hadde på snap (ripped jeans) er i størrelse og hvilken størrelse du har? Har så lyst å bestille den, men er usikker på størrelse. Hadde satt stor pris på om du svarte ☺️😇🙏🏻

    19. Vet ikke om du har lov til å uttale deg så mye om det, men er innspillingen til Paradise 2018 over?

    20. Tusen takk for svar 😃🙏🏻
      Kunne du også sagt hvor du har kjøpt den sorte buksa di med hull i knærne. Den som du har på deg på en av de nyeste istragram bildene dine 😍 Legg gjerne til link 😇 Den ser så fin ut, men det har nok mye med at det er du som bruker den og at den passer så sinnsykt bra til deg 😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg