NÅ REISER JEG TIL…

Processed with VSCO with av8 preset

Hei babes! Ah, jeg er så lykkelig nå mens jeg skriver til dere. Jeg sitter nemlig på flyplassen og venter på boarding, for jeg skal til Marbellaaaa!! Herreguuuud som jeg gleder meg til å fly fra denne ekle vinteren og ikke minst snøen. Det er vel ingen hemmelighet at jeg avskyr kulden. Det finnes virkelig ingenting verre, spesielt ikke for en overdreven frysepinne som meg. Jeg fryser konstant, hele tiden. Jeg er drit irriterende, haha. Jeg klarte ikke å oppholde meg særlig lenge i kulden, gitt. Who’s shook? Er forøvrig litt stolt over meg selv, for at jeg faktisk har holdt ut en liten stund. Uansett! Ser dere frem i mot blogging fra varmere strøk? I hope so! Det er ikke super duper varmt i Marbella nå, men alt er bedre enn minusgrader. Jeg skal dessuten der for noe veldig stort og spennende, men det forteller jeg om siden. Jeg får seriøst chills over hele kroppen bare av å tenke på det. Jeg kan si så mye som at dere kommer til å bli rimelig sjokkerte. Hihi!! Sorry for at jeg er en irriterende kjerring-blogger som sier A men ikke B, men jeg klarer jo ikke dy meg vet dere. Plagsom liten fis. 🤓

Processed with VSCO with av8 presetOKI, nå må jeg faktisk runde av her for å rekke å skjemme meg selv bort litt på taxfreen. Jeg klarer jo ikke å holde meg, selv om jeg eeegentlig ikke behøver en dritt. Eller jo, jeg trenger en ny lipgloss fra Kylie Cosmetics, men det finnes dessverre ikke her. Så klart. Ellers behøver jeg ingenting, men en sak som er blitt en tradisjon er at jeg kjøper meg en ny parfyme hver gang jeg er på reis. Og ja, samlingen har blitt stor. I’m a sucker. Når jeg flydde hjem fra Mexico kjøpte jeg meg to stk, de lukter himmelsk. Kan gjerne vise dere når jeg kommer hjem? Jeg elsker å få tips til gode dufter selv, og jeg tror kanskje ikke at jeg er ensom om det.

OMG DERE, JEG FANT NETTOPP UT AT DE HAR SEPHORA I MARBELLAAAA!!! 

53 kommentarer
    1. Ååh. Nå misunner jeg deg ikke reint lite her jeg sitter ute med kaffekoppen med klar, kritthvit utsikt :-)) Ønsker deg en knallfin tur. Kos deg masse. Unødvendig å si kanskje – for det tror jeg er en del av planen ;-)) God tur.

    2. Jeg tenker sånn at dere gjorde det slutt for å være med på ph også kommer du tilbake igjen så blir dere sammen, blir det sånn til neste ph å eller vis dere skal være med xP men dere passer veldig bra sammen

    3. Syns det er helt sykt at du faktisk gir han en ny sjangse etter det han gjorde mot deg, så mye som du slet over det bruddet

    4. Jeg gikk berserk på Sephora sist jeg var i Marbella, elsker den butikken!!
      Den ligger inne på El Corte Ingles, og det senteret er virkelig et mekka for jenter som er glad i shopping!

    5. Ser på videoen til Pierre at dere feiret valentines sammen, og nå skal dere reise på ferie sammen, er dere begynt å date igjen?😍

    6. Ser du reiser fra Sverige og Pierre i vinduet!! Ååå😍😍
      Syns du kan være ærlig med det, men trenger ikke å brette ut livet deres sammen som du gjorde forrige gang. Men syns det er veldig dint mellom dere to

    7. Isabell, du har blitt så mye bedre etter du og Pierre gjorde det slutt. Hvorfor må du miste all verdighet og troverdighet ved å ta han tilbake? Det han gjorde mot deg var ikke bra

    8. Kunne du lagd et innlegg med tips ogsånn fra Marbella? Spisesteder, hotell osv? Skal dit i sommer så hadde vært gøy å lese<3

    9. Ikke bry deg om folk som legger igjen kjipe kommentarer, du og P ser SÅ happy ut for tida, og jeg ble dritglad av videoen hans. Alle kan gjøre feil, men hvis man har noe ekte sammen så kommer man seg gjennom det! God tur og HEIA DERE!!!!!! <3 <3 <3

    10. Vinter er lettere hvis man kler på seg ordentlig og ☺️. Men det høres skikkelig fint ut. Rømme fra kulde.

    11. Er du og Pierre sammen nå? Siden du og han var på valentins date og skal ditt i lag? ❤️❤️❤️ Dere er kjempe søte sammen❤️

    12. Hei Isabell!
      Kan du skrive et innlegg om hva som skjer med deg og Pierre?<3
      Jeg er utrolig glad på dine vegne, men som fast leser fra starten av føler jeg at jeg har fått en viss connection til deg og glemmer ikke hvor såret du ble sist. Pass på deg selv, jeg ønsker deg det aller aller beste <3

    13. Åhh, jeg ble så glad når jeg så at Pierre var valentines daten din <3 Herregud, jeg håper dere blir sammen igjen!

    14. Du tenk ikke mye på miljøet eller??¿
      Å shoppe såå unødvendig mye klær og fly så ofte…
      Men selfølgelig, mye viktigere at du har alt dette her, enn at jorda forurenses;)

    15. Hvor lang tid tar det før du vanligvis får pakkene dine fra prettylittlething??? Lurer litt på når pakken min skal komme, føles ut som det har tatt en evighet🙃

    16. Jeg pleier aldri å legge igjen en kommentar, men greide ikke å la vær. Du ser utrolig fin ut og har strålt de siste dagene 🙂 Jeg lurer på om du har tatt laserbehandling mot hår i pannen? Den har fått veldig fin struktur. Del gjerne om hva du har gjort isåfall, ser utrolig fin ut!!! 🙂

    17. Åh <3 Du og P! Så sykt koselig. Håper dere har lært av gamle feil og behandler hverandre bedre denne gangen 🙂 Tror dere gjør det veldig lurt i å prøve å holde forholdet litt mer privat denne gangen. Jeg heier på dere og kjærligheten <3 Ikke raaart du har stråla så fint den siste tiden!

    18. Så kjekt at dere har funnet tilbake til hverandre 😄 Gratulerer så mye og kos dere mye 😄 Live your extra life and be happy 😄😄

    19. Skjønner ikke, du var jo så såret og kjempet deg videre og du skrev du var over pierre. Selvfølgelig var du aldri over han

    20. Er ditt valg, men du og Pierre slo opp for en grunn. Så skjønner ikke helt hvorfor du har gått tilbake. Er det ikke bedre å bedre seg selv, være single og nyte det… og eventuelt finne mannen i ditt liv, som du virkelig kan elske og stole på? En som gir like mye som du gjør? Er bare et spørsmål. Håpe du tenke deg godt igjennom før du åpner døren igjen, for det kan fort blir farlig. Og denne gangen blir smerten enda verre. Bern there done that… men igjen, ditt liv! Håper det funker 🙂 For jeg liker Pierre.

    21. Hva har du gjort med hårfestet ditt? Noe er annerledes, du har fått større panne eller noe. Veldig fint. Kan du forklare hva du har gjort?

    22. Herregud, du er den mest latterlige personen jeg har møtt. Sånn serr ahhahahah.. at du ikke skjemmes over å være ens bank. Husker du da han ditcha deg for å være med på paradise IGJEN. Helt ærlig, jeg håper du innser at du blir så jævlig brukt.. hvis ikke.. fortjener du virkelig å bli såret snuppa.:) <3 xoxoxo

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg