TILBAKE I MEXICO?

reklame ⎮ annonselenker Nelly

 Processed with VSCO with av8 preset Processed with VSCO with av8 preset Processed with VSCO with av8 preset Processed with VSCO with av8 preset

JEANS HER (I LOOOOVE THEM) ⎮ KLOKKE HER ⎮ ARMBÅND MARC JACOBS ⎮ SNEAKERS GUCCI ⎮ LIGNENDE BODY HER ⎮ LIGNENDE SMYKKE HER ⎮ ON MY LIPS – DENNE

______

Er det ikke ganske sjukt å gå ti timer uten mat? For å ikke snakke om å døgne samtidig? Hvordan i heeell jeg har overlevd dette døgnet er uvisst, men jeg lever enda og er happy i Marbella! Jeg har fått med meg at det spekuleres mye i hvorvidt jeg lyver om at jeg skal til Marbella, og at sannheten da skal være at jeg skal tilbake til Mexico. Det er ikke tilfelle, jeg er i Spania – helt på ekte. 😜 Da vi landet i dag, var det ikke mange minuttene vi tilbrakte på hotellrommet før vi kastet oss ned til byen. Vi har jo lengtet så mye etter å utforske Marbella, og enn så lenge kan jeg si at det har levd opp til forventningene og vel så det. Jeg er skikkelig giret på å tilbringe masse tid her nede. Nå skjønner jeg enda bedre hvorfor dette er et såpass populært reisemål, og spesielt når det kommer til kjøp av leiligheter. I love this place!

Nå har jeg akkurat gaflet i meg stekt ris med kylling, etterfulgt av crepes som dessert. Sunnheten sjæl. Kan sammenligne meg med Marit Bjørgen eller noe, om du vil. Nå skal jeg sove, holder seriøst på å klikke for meg oppi huet. Å gå så lenge uten søvn er ikke noe jeg anbefaler, haha. Det pleier å gå til helvete når jeg ikke får mine 9 timer med søvn hver natt, men i dag har jeg vært i overraskende godt humør hele dagen. Det er ikke ille, det!! Trooor det har noe med selskapet mitt, og så klart at jeg er i Marbella å gjøre. Hihi! 

57 kommentarer
    1. Skulle du ikke ta med venninna di som du sa? Siden hun hjalp deg med bloggen. Også tar du med Pierre? For en takknemlig vennine du er

    2. Kos dere masse!! Dere er kjempesøte, masse lykke til❤️❤️ Dere trenger ikke dele for mye med oss, bare nyt tiden alene ❤️

    3. Såg filmen av deg å P. Syns du ikje sjøl at du var tidenes kleineste person der du kom å satt deg?😂😂 ohmygod🙈 Sett det om å om igjen sikker 10 gonger 😂

    4. Herregud!! merke stor forskjell på bildan dine!! Skikkelig kvalitet<3 Stå på! Ikke bry deg om haters, du e gullego!

    5. Hvordan har du lov å si at du er hjemme igjen? Alle vet jo at mange av deltakerne fortsatt er i Mexico, så det er jo åpenbart at du ikke vinner

    6. Skal du fikse på puppene dine? Den kirurgen kunne gjort de bedre ass. Bare lurer, følte du hadde sagt noe sånt.. Du er sykelig pen btw, lucky lucky😍😍 Og resten av kroppen din er 10/10

    7. Siden du var på valentines date med Pierre og siden dere er i Marbella sammen, har dere blitt kjærester igjen?

    8. Herreguuud. Helt ærlig når skal folk få være i fred og få gjøre som de vil!!! Dette er en person sin blogg hvor den personer skriver akkurat som hun vil, og at folk kan vri og vrenge på ting i de værste måter gjør meg seriøst kvalm. Jeg er ofte innom å leser kommentarfelt på blogger og det slutter aldri å overraske meg hvor EKLE folk kan være. Når skal vi la folk være i fred? Og HVORFOR er det en big deal hvordan puppene til noen andre ser ut? Hvordan gjør det livet ditt surt om du syns noen andre sine pupper ikke er fine? HVORFOR BRYR FOLK SEG.
      Isabell; du er helt nydelig og du virker som en utrolig oppegående jente! Jeg syns puppene dine og du ser amazing ut og håper for Guds skyld at disse idiotene som kommenterer ikke kommer under your skin<3 Fortsett å skape headlines, jeg digger det! 😉 Klemz

    9. Så glad for å se deg med Pierre igjen❤️ Beviser hvor sterke dere er❤️ Gir meg så mye inspirasjon!!!

    10. Hei først av alt vil jeg bare si at du er en nydelig jente! Du har virkelig en fin blogg:)
      Har fulgt deg ganske lenge på både bloggen og i sosiale medier hvor du gjør en kjempejobb. Dette her har virkelig ikke noe med meg å gjøre, men ville bare kommentere en liten ting som du var ganske åpen om for en stund siden. Mange som synes at du og Pierre er søte sammen, men håper ikke du går tilbake til han. Det er mye dere har holdt privat, men etter min mening så fortjener du så mye bedre. Han er sikkert veldig snill å alt det der, men igjen så var det han som gikk i fra deg! Han var en drittsekk enkelt å greit. Gla for at dere er goe venner, men hviss dere blir sammen så mister jeg litt respekten for deg. Det er ikke fordi du går tilbake til eksen din, men når du har valgt å ver så åpen om det så:
      1. Et dårlig forbilde, ikke bare for leserne
      2. Du mister verdien din, hvor er den sterke siden?
      3. Du fortjener bedre, ingen jenter fortjente det
      4. Syns du d er greit at mannfolka flyr rundt å gjør som de vill, behandle jenta som et sexobjekt å fjerne hun å ta henne tilbake som de vill?
      Skjønner, Pierre er kjekk å du savner en å dele live med. Når det er sakt er det flere fisker i havet, når du først har truffet han så vill du ver gla at du ikke gikk til Pierre!
      Gjør hva du vil, men håper dette var en ørliten tankevekker, ikke glem hva du gikk igjennom

    11. Kan dere slutte å kommentere puppene til Isabel??! Dere er sikkert bare sjalue! Isabel: du ser helt amazing ut!😍😍🔥🔥🔥🔥

    12. Det er ca 20 grader her nå, deilig temperaturer. Lurt å ta med seg en tynn jakke til kveldene ☺️
      Fine Isabell! Så dere igår ❤️

    13. Skjønner ikke hvordan folk kan være så slemme og skrive så mye hele tiden om puppene. Jeg kommenterer sjelden men når folk blir mobbet slik. Da blir jeg bra forbanna! Dere kan jo faktisk ikke være eldre enn 12 år maks! Å mobbe noen på utseende er det kvalmeste man kan gjøre og man synker faktisk ikke lavere enn det. Hun har til og med sakt at operasjonen ikke ble helt vellykket men at hun ikke kunne operere enda(?) husker ikke helt. Men uansett!
      Er det seriøst greit å sitte å pirke og poke på en person der man vet de alt er usikker kanskje? Dere burde skamme dere. Enn å ha så lite liv og fri tid at man sitter og venter på hvert innlegg her for å lete etter noe feil man kan pirke på. Barnehageoppførsel! Håper ikke dere har barn som sitter å mobber slik. Hvordan skal de lære når de eldre er de værste på å mobbe!
      Og du Isabel. Jeg håper virkelig du klarer å le av kommentarene. Fordi ingen fortjener så mye møkk. Og jeg håper du veit det, uansett! Stå på <3

    14. Du feiret valentine med en gutt, og du er på ferie med en gutt, sikkert han samme. Men det er jo ikke lov å ha kjæreste hvis du er med på paradise?

    15. Heia, bildene dine ser amazing ut! Lurer på hva du bruker til å redigere bildene dine med for å få den effekten som du har på disse bildene? ❤️ Kos deg masse i Marbella!

    16. Så utrolig mange trivelige mennesker det var her da! Ha jævlige liv alle sammen, noe annet er faktisk ikke fortjent 🙂
      Du derimot Isabelle, Ha en sinnsykt bra ferie!

    17. Svar til «.»
      Om man har hatt ett forhold og det blir slutt er det flere å flere som finner tilbake. Di har opplevd mye bra å dårlig sammen som alle par. Viste du att 80% av alle forhold opplever utroskap en gang? Og viste du att di aller fleste holder sammen..
      om hun blir sammen med han igjen er det hennes valg, det er di som vet hva di ønsker. Om hun og han noen gang velger og bli sammen igjen er det fint syns jeg, det er ett forbilde da, foe man viser man kan komme sammen igjen etter mye tøft. Det flotteste er att di er venner. Men om di hadde blitt sammen er det ett forbilde..
      Hun er sterk om hun blir sammen med han, hun er seg selv, den usikre jenta som var før er mer og mer borte, hun vokser, hun utvikler seg og viser mer og oftere den voksne siden av seg selv.
      Hun er ikke noe sexobjekt, hun er seg selv, på sin måte, er ikke det flott? Like mange kvinner er like idiotiske så menn

    18. Bruker aldri å kommentere, men nå må jeg bare. Litt morsomt å lese at folk tror dem vet alt om forholdet til Pierre og Isabel. Synes det er skummelt at folk bare kommer til konklusjoner uten å vite all årsak bak ting. Forøvrig vil jeg påstå at det er litt dobbelmoralsk av mennesker å hakke ned på på bloggere etc fordi de skaper kroppspress. Ok, hvorfor er det slik at mennesker velger å operere seg? Jo, ta for eksempel en titt i kommentarfeltet. Skjønner ikke dere som kommenterer på utseende til Isabel og andre bloggere at dere faktisk er en av grunnene til at folk handler som de gjør? Synes det blir dobbeltmoral å komme med pekefingeren på at bloggere er dårlige forbilder, men støtter kroppspresset med å kommetere bloggernes utseende og dermed skaper enda mer usikkerhet? Blir helt matt av tankegangen til enkelte.. Fei for egen før først!

    19. Håper ferien blir nydelig! Skjønne bilder av deg, hvit enkel topp, jeans med hull og sort langt hår….får ikke blitt nydeligere

    20. Vist man har en blogg og velger være offentlig så må man tåle høre meninger til andre så lenge det ikke er trusler, eller veldig stygge kommentarer på utseende osv. Andre må få lov mene at de føler det er feil operere seg eller leve av en blogg og tjene mye penger, folk må få lov synes det er urettferdig? Leger og de som gjør VIKTIGE ting som redde mennesker, eller videre gjør faktisk mye mer en dere bloggere og jeg driter i om dere sier « dere vet ikke hvor mye vi faktisk gjør, hvor mye jobb det er» KOM AN!!! Ser ikke akkurat ut som du lider når du reiser så mye på ferie og har nye klær så ofte? Det blir for dumt spør du meg, sorry men dagens samfunn er HELT skadet. Jeg syns, MIN mening og flere at dere skulle ikke tjent så mye som dere gjør. Jeg syns du er en fin og søt jente, har ikke noe med det og gjøre men jeg må få lov mene at det faktisk er sykt at det er blitt sånn og helt feil, sier ikke det er din feil, men det burde ikke vært slik.

    21. Svart til Silje:
      At man er offentlig skal ikke gi andre en «gullbillett» for å spy opp meninger og kommentarer om andre selv om man er uenig. Jeg er ikke enig i operasjoner, men hvilken rett gir det meg til å legge seg borti hvorfor andre gjør det? Forøvrig går jeg siste året på vernepleieren og påstår at jeg gjør en viktig jobb, men jeg ville ikke hatt blogg jobben for noe. Ja såklart kommer det goder med der man får oppleve verden etc, men jeg tror ikke du skjønner hvor mye tid som kreves. Jeg hadde en hobby fotograf konto på Instagram, aner du hvor lang tid det tar å bare få til ett bra bilde? Det skal også redigeres og behandles. I ett blogg innlegg er det opp til flere bilder, og ikke minst masse tekst som det skal være god kvalitet på da rundt 20.000-30.000 mennesker hver dag skal lese det. Bare å ta alle bildene bloggerne tar tar opptil flere timer og fikse, og for å ikke snakke om videoblogger. Forøvrig forventes det flere innlegg av dem, hver dag hele året. Jeg hadde ikke giddet. Synes folk skal prøve selv jeg, fordi folk tror det bare er å knipse bilder i all slags retninger og legge til en liten tekst, nei prøv selv. Så ser du hvor sinnsykt mye tid det tar. Jeg går på jobb fra 08-15, og når jeg da går hjem har jeg fri, det har ikke bloggere. Folk skal ha betalt etter jobb, og som blogger jobber du så å si hele døgnet bortsett fra når du sover.

    22. Svar til Marianne: Ja, for all del det tar sikkert tid ta bilder og redigere osv. Men helt seriøst? Finnes litt viktigere ting i verden en leve i en overfladisk boble, Fordi måten mange bloggere legger ut på bloggen eller videre er overfladisk, andre bloggere feks skriver om meninger og litt mer andre ting ikke hvor mye klær de har fått eller hvor de skal på ferie for 8 gang i året? Tror ikke du helt forstår poenget her. Jeg hadde aldri giddet være blogger eller offentlig, så alle skulle hatt en jævla mening om meg men det er et valg du selv tar så syns ikke synd i noen som er offentlig vist de velger selv drite seg ut i sosialmedia, rett og slett.

    23. Hvor er smykket ditt fra, det du har på? Ikke det lignende som du linker til.. det er så sykt fint 😍😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg