EN SJOKKERENDE FORANDRING PÅ HÅRET MITT

reklame ⎮ sponset behandling MOODstudio

Processed with VSCO with av8 preset

CHOP CHOP?

OKEI, dette er helt sjukt. Jeg har ikke tapeextensions i håret mitt lengre! Det hadde dere vel ikke trodd at jeg skulle klare meg uten? Vel, det trodde ikke jeg heller. Det som skjedde var at tapen løsnet i Mexico under innspillingen da jeg gikk tom for min shampoo og balsam, som ikke inneholder stoffer som gjør at tapen ikke skal løsne. Derfor måtte jeg nøye meg med det vi fikk fra produksjonen, og det førte til at håret løsnet. Ok nå har jeg skrevet ordet “løsnet” litt for mange ganger i mangel på et annet ord haha. Uansett! Jeg har gått uten extensions siden, og jeg trooor faktisk at jeg liker det? Jeg er fortsatt litt fifty-fifty på om jeg skal gi tilbake til extensions, men jeg har gitt meg selv en måned til å bestemme meg på. En måned til uten tape, altså. På bildene ser dere altså mitt naturlige hår! Det er jo veldig langt, og egentlig forholdsvis tykt også. Jeg liker bare den ekstra fylden som tapeextensionset gir meg. Det spørs nå da, og se hva jeg trives best med. Hadde det ikke vært for at håret mitt ble veldig skadet etter at jeg bleket det for over et år siden, hadde jeg aldri tenkt tanken på å sette på ekstra hår overhodet. Jeg hadde super tykt naturlig. Nå er det virkelig på bedringens vei, og det har jeg kun Ann Beate på MOODstudio å takke for. Hun er en amazing frisør som jeg har gått til i over to år nå. Ingen andre får røre håret mitt, foruten om henne. 

Processed with VSCO with av8 preset

I dag var jeg en tur innom på MOODstudio og fikk freshet opp manken litt. Det trengtes, for å si det sånn. Håret mitt har fått gjennomgå i Mexico-solen. Det verste jeg vet er solbleket SVART hår. Det blir jo så falmet og nesten grått? Skikkelig stygt blir det i hvert fall. Ann Beate farget håret mitt og ga meg en deilig hårkur. Nå føler jeg at jeg er meg selv igjen. Håret har så stor betydning for meg, dere.. Ikke at jeg tror at det var en hemmelighet, haha. She’s back!!

Processed with VSCO with av8 preset

Om du er på utkikk etter en døds flink frisør, vil jeg anbefale frisørene på MOODstudio av hele mitt hjerte. Jeg vet at alle er super duper flinke, og jeg blir alltid behandlet av Ann Beate til dere som lurer på hvem jeg går til. ❥ De er ekstremt dyktige på farge, klipp og spesielt styling. De gjør de sjukeste frisyrene! Deere kan se selv på Instagram-kontoen deres: @Moodstudio. Så coolt!

・ FOR BOOKING AV TIME ・

MOODSTUDIO.NO

24 kommentarer
    1. Jeg vet ikke om du kan svare på dette, men visste de vanlige deltakerne at dere legender også skulle inn på hotellet? Det ble jo offentliggjort at dere skulle bli med for en stund siden, og da visste vel deltakerne det? Ble dere behandlet annerledes av de vanlige deltakerne?

    2. Du kan tolke dette akkurat som du vil, konstruktiv kritikk, hate eller bare en mening ; men kan du være så snill å snakke vanlig? Før du ble sammen med Pierre første gangen snakket du normalt, så ble dere sammen lg dj snakket wannabe svensk, etter dere slo opp begynte det å bli vanlig, men nå snakker du dritstygt igjen. Bestem deg?? Snakk dialekt, bokmål ELLER svensk, ikke blanding av alle tre.

    3. Svar til Linnea
      Omg bare la hun snakke sånn hun vil. Skjønner ikke hvorfor du skal irritere deg over sånne småting, heller bare å gå ut av videoene dems da.

    4. Hvordan skal du klare å ta vare på hår, vipper osv når du flytter? Siden du mener det er så vanskelig å finne noen andre som Ann Beate osv…

    5. OH, shocking……håret gone…Shit!!! My god, bra du har dybde og kvalitativt innhold i resten av livet ditt (ironi….For et tomt og intetsigende brunkrem duckface du er)

    6. HAHAHAHAHA KAFAEN E DISSE HATERS?
      eg satt å lese gjennom någen innlegg nå og kommentarene, det e så syykt ka folk skrive, hahaha heeregud!!! Eg forstår kje ka som feile folk egentlig, koffer skrive folk sånt? Kafaen oppnår di i kverdagen med sånt? Det e rett å slett grusomt og veldig flaut, kjenne eg blir skam flaue på andre sine vegner. Om du vill ver samen med pierre så faen ver samen med an, dåkk e tidenes par og passe perfekt samen syns eg!! Syns det e kjempe kjekt at du lar deg sjøl ta sjangen på forholde igjen, syns det e tøfft gjort å du burde ver stolte av deg sjøl koss du takle alt. Sko hatt egen realitytvshow du og, hadde vært skam nice! Men guuud, ikje finn deg i å hørr på ka haters seie, det e jo heilt sykt spør du meg, grow the fuck up haters 😂😂
      Klemklem fra stavanger bitch ❤️

    7. Svar til ted: nettopp komt i puperteten du lillegutt/lillejente siden du forsatt er på nivået med å kommentera brunkremer ?:** blir en hard tid for deg fremover, mye som skjer i puperteten :))

    8. Linnea – Jasså, så du bestæmme over folk.. NÆI det gjør du ikje, så hold kjæft, vær så snill <3

    9. Sjeeldent jeg kommenterer men må bare si at leppene dine er perfekte nå!!! Det gjorde virkelig mye at du tok ut litt , ser nydelig ut:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg