HELLO OSLO

reklame ⎮ annonselenker Nelly

 Processed with VSCO with av8 preset

Heiii! Herregud, jeg er jo helt fjern for tiden. Dette brødhuet har jo glemt å fortelle dere at jeg er i Oslo! Vår lille visitt i Marbella var over på tirsdag, nemlig. Jeg fløy hjem til Oslo, og P hjem til Falkenberg. Vi måtte hjemom for å hente vårt flyttelass og på grunn av jobb, og delvis fordi av at jeg fikk abstinenser etter mine kjære behandlinger. Hår, negler, bryn og vipper ser helt katastrofalt ut etter Mexico-oppholdet. Jeg trenger en oppfriskning NÅ, helst i går. Helt forferdelig, og ja – jeg vet at jeg høres over gjennomsnitlig overfladisk ut, men det står jeg for. 😉Heldigvis fikk jeg fikset håret i går, og i dag står bryn og vipper for tur. AHHH! Så vanvittig deilig, jeg kan ikke beskrive lykken jeg føler nå som jeg vet at jeg skal få fikset det som fikses må. Haha, okei nå må jeg skifte tema før jeg blir totalt slaktet på Jodel og i kommentarfeltet. 

 Processed with VSCO with av8 preset Processed with VSCO with av8 preset

LEO TOPP HER ⎮ BLAZER HER ⎮ JEANS (VERDENS DEILIGSTE!) HER ⎮ BELTE GUCCI

Vi har kun tre dager til sammen her “hjemme”, før vi flytter på fredag, altså i morgen. Shit!! TENK AT VI FLYTTER TIL MARBELLA I MORGEN! Life is beautiful. Fy faen. Jeg er så lykkelig at dere aner ikke. Jeg sier det veldig ofte om dagen, så dere forstår kanskje HVOR tilfreds jeg er med livssituasjonen min for tiden. Heh! I dag skal jeg med andre ord fly fra behandling til behandling, før jeg avslutter dagen med pakking. Altså, hvordan den pakkingen skal gå er det bare Gudene som vet. Gruer meg allerede. 

 Processed with VSCO with av8 preset

Jeg oppdaterer dere mer senere, nå skal jeg spise frokost med prinsessa mi, AKA Sidra. 👑💕Håper dere får en amazing dag babes! Klem fra en veldig positiv Bella.

23 kommentarer
    1. Hvor er det lengste gullsmykket ditt fra? Det som ser ut som en gullmedaljong med gullkrans i rundt som du hadde på deg i iPhone X vloggen? Det er såå fint

    2. Lykke til med flyttingen å det nye livet sammen med Pierre 💕❤ ble så glad når jeg så att dere var sammen igjen 😊

    3. Håper såå gjerne du vil dele hvor den gule hoodien du hadde på deg på snap er fra!! ❤️ Så til ukens spørsmål da, hvor er den fra? Link?

    4. Hvordan skal du gjøre det med de behandlingene nå som du flytter? Drar du hjem når du trenger påfyll eller finner du noen i Marbella?❤️

    5. Skal dere leie?
      Er så fantastisk å se hvor mye du stråler om dagen. Jeg blir oppriktig glad av å lese bloggen din. Du fortjener det beste <3

    6. Hvor mye tenker hver av dere å ta med? 🙂 Får du pakker osv levert ned dit slik at du ikke behøver så mye klær/sminke?

    7. Jeg vil anbefale deg å jobbe litt frivillig på shelter der nede. Er svært mange hunder som lider, og Spania er ikke kjent for å ha en god dyrevelferd. Kanskje du til og med kan hjelpe å få adoptert bort noen.
      Jeg har selv en hund fra Malaga, reddet fra dødceller og shelter, og jobber med dette frivillig hver dag. Du ville kanskje fått opp øynene til enda flere nordmenn på hva som foregår i Spania:)
      Lykke til

    8. Åååh, som du stråler om dagen! 😍 Det er så utrolig vakkert å se! Tross alle stygge kommentarer, jeg håper du føler deg like bra som du ser ut! 💕 Håper dere får det kjempefint sammen i Marbella! Det er nok mange som misunner deg der Isabel 😊 Ønsker dere virkelig en fantastisk fremtid ❤

    9. Hvor lenge skal du bo i marbella?
      Skal dere jobbe der nede eller bare nyte livet? Heldig du er som tjener så godt på bloggen.Skulle ønske det var meg.

    10. hvis man ikke får lov å ta med seg bildet sitt fra hotellet, hvorfor pakker alle som sjekker ut bilde med seg fra hver parsermoni?

    11. Heii Fine ☺️ Hvor lenge varer en slik behandling du tar på bryn ? Er så usikker på om jeg skal gjøre det, eller bare ta å spare til microblading med en gang 🙃 Men fy søren så fine bryn du får av behandlingen du tar 😍

    12. Så bra 🙂 Men hvem skal overta slike behandlinger (hår, negler, bryn og vipper) når du flytter? Og kommer du til å få det sponset da?

    13. Håper du gjør noe ala det A nevnte her oppe 🙂 du har jo mye fritid og tror mange ville fått sett en fin side av deg da! Og tenk så god følelse du hadde fått av å hjelpe 🙂
      Høres litt “latskap” ut, men drømmen min er å vinne mange millioner i lotto også bare jobbe frivillig på enten eldresenter eller blant dyr 🙈 Føler det er så mye mer meningsfullt enn å bare være rik og ikke gjøre noe samfunnsnyttig.

    14. Du skriver: Jeg trenger en oppfriskning NÅ, helst i går. Helt forferdelig, og ja – jeg vet at jeg høres over gjennomsnitlig overfladisk ut, men det står jeg for. Må si at jeg er fan så enig med deg. vil kalle at du er syk overflatisk og kroppsfiksert/utseende fiksert. Du burde komme deg til en pysolog for å få hjelp og rette på dine tvangstanker for det er vel ikke normalt å være slik.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg