1. Stakkars gutt? godt du har penger ellers vet man ikke hvordan dette forholdet hadde endt. Hva får deg til å tro at det er greit å slå til i ansikte? Fordi du tjener mest kan du slå i ansikte?

    2. Fy søren dere har det fint 😀 gleder meg til og følge dere veien videre 🙂 og så NYDELIG du er UTEN sminke ♡ og er så glad for at dere fant hverandre igjen ♡☆♡☆♡

    3. Hei! Digger bloggen din, syns du er et godt forbilde <3
      Så at dere har vaskemaskin på kjøkkenet, er dette vanlig i Spania?

    4. Så koselig Isabel! Liker veldig godt at du tar til deg det dine lesere skriver (de hyggelige kommentarene selvfølgelig), og går med mindre/uten sminke! Du ser smashing ut! 🙂 Lykke til videre!

    5. Herregud jeg elsker at dere er sammen igjen! Dere er såå fine og videoene deres blir alltid utrolig bra<3 For en god duo.

    6. hei <3
      et lite råd, la pierre snakke ferdig og ikke avbryt han... du ser at han flere ganger oppriktig blir brydd av det. menn har et stort ego så du burde passe på å ikke overkjøre han. du er så nydelig og sjarmerende, men pass på å ikke overkjøre han,selv om du ikke mener noe vondt med det eller gjør det bevist så burde du passe på å ikke få han til å føle seg liten. jeg vet du er snill og har et godt hjerte så jeg ville bare gjøre deg obs på dette sånn at ikke han føler seg overkjørt eller liten. jeg er så glad dere er sammen igjen så derfor sier jeg dette med gode intensjoner. et annet råd er å la fortid være fortid ellers kommer man seg aldri videre og det vil ikke fungere. gi han også litt space, det er ikke bra å være sammen 24-7 så ta deg en tur i butikker,gå en tur,ta spansk kurs eller gjør noe for deg selv også. jeg digger deg så jeg håper du ikke misforstår meg. <3 dere har noe vakkert så pass på å ikke gå i gamle feller. jeg tror virkelig at dere er meant to be og vil vare<3

    7. Kjempe fint 🙂 Dere to er så skapt for hverandre <3
      Btw var du gravid? hva skjedde? jeg hørte deg si det når du snakket om p-pillene i en annen video.

    8. Ut i fra videoen virker du litt kontrollerende ovenfor Pierre. Avbryter og “slapper” ansiktet hans. Med den holdningen er det dømt til å ende dårlig

    9. Fin uten sminke ja men du har nå fullt med vippeextetion, fillers i leppene og ansiktet så ikke all natural 😉 Hvilke hudprodukter bruker du egentlig? Ser ut som om du her veldig bra hud ❤️

    10. Så fint dere har det! Jeg lurer på hvordan dere gjør det når det kommer til visum, oppholdstilatelse osv? Hvordan er liksom prosessen når det kommer til å flytte til et annet land ? 😊

    11. Omg. Du e nødt te å ver tidenes mest irriterane kjereste! Ver gla du e sammen med P. Tror seriøst ingen andre hadde holdt ut me deg..! Neste gong dokke vb så kan du hvertfall la han snakka ferigt å slutta å plaga live av han mens han prøve å sei noge? Ellers kan du jo bara starta din egen kanal så kan han filma deg??? Så får du aaalll oppmerksomheten du trenge 🙂 å pliz slutt å ver så jævla fjortiss å slå han å bid han i kjeken?

    12. Hei!Isabel jeg er en stor fan av deg men lurte bare på når du å Pierre hadde samleie tok det utrolig lang tid helt til det skjedde igjen eller skjedde det hver måned?Jeg spør dette fordi det er på en måte det samme greia j og ja en annen har så håper du svarer på dette å hvis det er langt tid til neste samleie kan man tenke feil om personen? Håpe du svarer

    13. På de tidligere videoene så det ut som du hadde endra deg og blitt mer moden for forholdet men her ser det ut som du begynner å falle i gammle spor igjen og er tilbake i onde sirkelen.

    14. Hei! Utrolig fin leilighet og utrolig pen er du uten sminke! Jeg bare lurer på èn ting: øyelokkene dine er utrolig fine og jeg har sånne som du hadde før og lurer på hva du har gjort for å gjøre de «større»?😍😍 Har du tatt noe ansiktsløft eller er det sånn øyebrynsløft som har gjort det sånn? Plis svar for jeg søker meg ihjel på nettet dor hva msn kan gjøre uten å måtte operere, ser Kylie sine også har forandret seg men tviler på det er operasjon? Hvis du ikke vil svare på det har du noe tips? 😘

    15. Kommer ikke over kor nydelig du e uten sminke!!!! Hadde kasta all sminka mi om eg så sånn ut, sykt at du ikke ser det selv:(
      Såå fin leilighet, gleder meg til å følge med på reisen deres :*

    16. Jeg syns ikke hun avbryter Pierre noe spesielt mye, hun virker bare entuisiatisk med å fortelle oss ting 🙂 og hvem har ikke en eller annen gang pratet litt vel mye om noe man syns er interessant/vet mye om, så den andre kommer litt i skyggen da? Og at hun “bitchslapper” han var jo fordi han var tullefrekk mot hu, man ser jo at han ikke fikk noe varige mén av det! Og når han sa det gjorde vondt så sluttet hun jo. Lurer på hvor perfekte forhold dere anonyme har, som aldri har tulleslått/slåss med kjæresten. Er jo fader langt ifra vold det der! Slutt å hakk på hver minste lille ting

    17. Syntes det er kjempe gøy at dere vlogger! Da får man et litt mer reelt inntrykk! Modige er dere også som flytter sammen til et annet land, håper det holder og at dere får det fint sammen! Syntes du stråler Isabell og er helt enig med at du kler å ikke ha sminke på deg!

    18. Isabel, du er så mye finere uten den tjukke literen du har hver eneste dag… er det ikke bedre å ha det til kun fest? Ser mye bedre ut med kun vippene evt litt naturlig øyenskygge

    19. Herregud du er så vakker Isabel!! Og leiligheten var kjempe fin, og jeg er KJEMPE glad for at dere skal starte med daily vlogs! <3
      Og folkens: calm the fuck down. bare for at de tuller sammen og har det gøy, så overkjører hun han? altså hva faen. hvis det der er å «overkjøre» kjæresten sin, er jeg tidenes bitch og kontroll freak mot min kjæreste isåfall. Jeg kjenner jeg blir MEEEEEKTIG irritert av at så mange av dere prøver å ødlegge for P og I. Altså, åpenbart er det sjalusi, men hva er vitsen? Hva tjener dere på det? Men heldigvis så er det som man sier «haters make me famous», og jeg vil veldig gjerne at isabel skal være suksessfull, så kanskje dere bare skal fortsette :)))) bitches

    20. Hahahahha dere er så syyyykt søte haha! Du såg også litt drunk ut midt inni videoen en plass, love it haha❤️ Gleder meg til vloggene dere skal lage!

    21. Klapset til kjæresten min da jeg var 16 på tull, gjentatte ganger. Etterhvert ble han faktisk redd av det, ikke fordi det var vondt men fordi han skvatt. Etter dette har jeg aldri gjort det. Tenk litt på den! Forstår at det er tull altså, men det er jo så mye annet man kan tulle med.

    22. Vil ikke si at det er mye til “penthouse”
      Vil kalle det en helt vanlig toppleilighet. Hvem har vaskemaskin på kjøkkenet liksom? 🙂

    23. Kult med vlog, men det i slutten var bare utrolig irriterende. Hvorfor kan ikke pierre snakke uten å bli avbrutt av deg? hadde vært en mye bedre vlog om dere hadde snakket ordentlig hele tiden og ikke drevet med så mye fjas og latt pierre også snakket!

    24. Niiice, dåkker e sååå søt ♡
      All kyssinga og det dåkker gjør, haha 😍🖤 å virke som han bli litt sur av og te 😂 haha.

    25. Til spm.runde: 1: Skal du lære deg spansk nå når du bor i spania? 2: Hva betaler dere i leie i mnd på leiligheten?

    26. Daglige vlogs= kjempeidé!!
      Men jeg vil bare si for forholdets eget beste at nå kommer du til å legge ut MYE mer av Pierre enn du noen gang har gjort tidligere og dette forholdet har fått mye innblandinger allerede så jeg håper at du vet hva dere driver med<3 du som alltid har sagt at du ikke vil dele noe fra kjærestelivet.. håper du tenker litt over det så dere unngår flest problemer..

    27. Hei! Har ca. like langt og tykt hår som deg, men du har mye mer volum i det, noe jeg ønsker selv også. Derfor lurer jeg på om du har oppklipt hår og derfor får mer volum i det? 🙂

    28. Sjalusi er kvalmt, folk er kvalme;)
      Du er helt nydelig både med og uten sminke. Håper dere har det helt fantastisk der borte, ta vare på kjærligheten – jeg, og mange andre lesere heier på dere😍👌🏽

    29. Jeg har spørsmål angående rumpeoperasjonen
      Er man i full narkose? 🙂 og vil prisen variere om man ikke vil ha den så stor eller er det fast pris?
      Dere er nydelige sammen, dere er heldige som har flyttet til ett varmere strøk 😊 det er drømmen til mange!
      Ha en kjempe fin dag begge to😃

    30. Så fint dere har det, lykke til med å finne et nytt sted å bo! Blir kjempe gøy med vlogs, gleder meg til å følge med❤️ Hvilket kamera bruker du til å ta bilder og filme med?

    31. Hvorfor finner dere ikke bare leilighet via Airbnb?? SÅ mye mer valgmuligheter, og billigere. Dere kan finne mansions der liksom 😉 *Bare et tips*

    32. Altså, jeg blir helt matt av hva noen mennesker skal slenge dritt om. Tydelig mange her som sliter med livet sitt.. nesten bare til å syntes synd på, men hva jeg egentlig ville si – er at det ser kjempe flott ut og du jobber virkelig hardt. Du / dere fortjener det. Du er bedre enn dem som blir nødt til å slenge masse piss, fordi dem selv skulle vært et annet sted i livet. Du er herlig og jeg håper virkelig flere kan innse at det er bedre å holde kjeften av og til. Jeg blir sint! Men, jeg håper ikke det ødelegger for deg og dere. KLEM <3 <3 ps: VELDIG fint dere har fått det!

    33. Penthouse? Ser ut som en helt vanlig leilighet med en middels-standard. Foreldrene mine har leilighet i Spania som de ikke definerer som en penthouse med to etasjer, 3 bad, 5 soverom, nytt svært kjøkken og to store stuer. I tillegg til takterrasse med boblebad.
      Hvorfor skal du alltid smøre smør på flesk? Leiligheten i Spania, Kan du kalle det.

    34. K
      25.02.2018 kl.20:28

      Haha prøve du og ætterlign mæ, isåfall prøv hardere.. det dær e før dårlig 😀

    35. Hei; så fint dere har det 🙂 Jeg lurte på hvor du hadde kjøpt nattskjorte fra den rosa du hadde på deg på en vlogg? 🙂

    36. Lurer bare på hvor mye det koster i måneden å leie der? Er det billigere å leie i marbella i forhold til i norge?

    37. Kan du være så snill å la Pierre også komme til i videoene slik at det blir morsommere å se vlogene deres. Så utrolig slitsomt når du er så utagerende.

    38. DU STRÅLER OM DAGEN!!
      Lurte på om du kunne ta i mot noen tips til innlegg fremover?
      1. Vet du har nevnt det tidligere, men kunne du laget et innlegg om alle dine parfymer, og trekke fram dine favoritter?
      2. Det samme gjelder alle bikiniene din, du har mange fine, så lurte på om du kunne vise dine, ikke bare standar bikini fra Nelly, alle kjenner til Nelly, så de du handler fra andre sider som ikke alle kjenner til.
      3. Vise dine absolutte favoritter innenfor sminkeprodukter!
      4. Hårtips

    39. Jeg mener ingenting vondt med dette! Tenker du noen gang på at du er den med god økonomi, og Pierre lever veldig godt på ting du betaler for? Det er jo klart at du har nok penger til å dele, men føler du aldri opå at Pierre frotser i ting du har brukt pengene dine på. Igjen, dette er overhode ikke vondt ment, og jeg ønsker dere begge alt godt <3

    40. du er den sykeste clickbait dama jeg noen gang har sett. syns du ikke du drar det litt for jævlig langt nå eller?

    41. Jeg elsker innholdet ditt og er på bloggen din flere ganger om dagen, men altså jeg er litt enig.. hvis du vil ta konstruktiv kritikk så håper jeg du ikke blir sur for at vi sier ifra. Jeg synes hvertfall det er mye clickbait her, når dere lager en så stor greie om den vloggeb der dere «krangler» fikk alle til å tro at vi kom til å se en krangel, eller hvertfall få vite hva som har skjedd. Men det eneste vi får se er at dere snakker om at dere må være ærlige og vise denne siden også. Men dere viser det jo ikke, dere bare snakker om at dere må vise det mens dere «diskuterer»..

    42. Det er så gøy å se at dere er sammen igjen ^^,
      Fin leilighet:)
      Men jeg vil bare si (ikke stygt ment) men vær snill å slutt med å susse sånn inn i øret! Jeg har lenge gjort det med min sambo(for å tulle) men han har nå fått påvist skade i øret pga det:( fikk beskjed st den verste lyden for øret er sånne smell.
      Jeg liker dere begge, og ønsker dere alt godt! ❤️

    43. Anonym: Hei! Det du, og veldig mange andre tror at dere vet, stemmer kanskje ikke helt overens med realiteten. Pierre har penger selv, og det er ikke slik at han lever på meg. Skjønner ikke hvorfor det er noe andre folk i det hele tatt føler behov av å spørre fremmede om. Vår økonomi er vel vår privatsak, eller? Du sier det ikke er vondt ment, men det er jo veldig spesielt å stille spørsmål til noe som overhodet ikke angår noen andre?

    44. Ånei sminken og håret funket ikke i dag OG HAR DU GLEMT RETTETANGA???????? Verdens undergang :O her serr du er patetisk og overfladisk

    45. Man trenger verken visum eller oppholdstillatelse for å bosette seg eller oppholde seg i Spania, så lenge man er EU borger eller medlem av Schengen, noe Norge er. Det trodde jeg de fleste visste. Det gjelder for de fleste land i Europa.
      Mye billigere både å leie og å kjøpe i Spania! Det sier seg vel nesten selv da gj.snitts lønna i Spania ligger på 6-8000 kr i mnd bare!!! Mens i Norge ligger den vel på en 20 000 kr! Det er jo nesten trippelt så mye, så det BURDE jo strengt tatt være en viss forskjell!!
      De aller fleste har vaskemaskinen på kjøkkenet, ikke noe unormalt det. Eller på et lite vaskerom, vegg i vegg.

    46. Å herregud som folk klarer å pirke på absolutt alt! Kjenner jeg blir gal på dine vegne Isabell. Syntes absolutt ikke du er slitsom og forstår med en gang at det bare er måten dere tuller på, er helt likt med meg og kjæresten.

    47. Hereguud hvor vakker du er uten sminke så mye penere uten all den sminken til hverdag burde du værtfall dempe sminken litt for du er kjempe vakker jo ♡♡ kjempe flink med sminke også altså mener bare du trenger ikke så mye i hverdagen

    48. Isabel, jeg tror den personen som spurte over her om dere har hund, tenker på den hunden dere brukte å passe før? Daniel sin om jeg ikke husker feil

    49. Definisjonen på penthouse passer ikke overens med leiligheten deres.
      “Penthouses are typically differentiated from other apartments by luxury features”

    50. Hei. Hva heter sangen som blir spilt av helt i starten av videoen? Sykt fet sang 😍💯 dere er Cute

    51. Dro dere til et fremmed land, dær ikke Pierre kjente noen for du har redd han skulle være utro igjen?

    52. Litt trist at du nesten bare svarer på negative kommentarer og bruker mer tid på de som hater enn oss som kommenterer positivt. Kan du pliis svare på hvilket kamera du bruker til å ta bilder og filme med?

    53. Fantastisk fin leilighet dere har fått i Marbella! Er fint å se at du endelig har tatt steget og flyttet fra Norge, uavhengig hvor lenge du blir i Spania.. stå på!

    54. For ein herlig video/tour! Å kjenne meg so godt igjen i humoren dekans! Digga latteren din lika masse fortsatt Isabel! Amaziiin😻 sitte å ler lika masse kvar gong, haha. Å so kjekt å høyra at deko skal begynna med daily vlogs! Då har eg noko å gleda meg til om dagane👏🏻 Stå på begge to fortsatt! De e heldige 💙 Beste helsing frå T!

    55. Fy jeg kjenner at jeg blir så provosert av dette. Det er sjokkerende å se hvilken verden vi lever i, at dere mennesker er så følelsesløse som faktisk prøver å ødelegge selvtilliten til Isabelle bare på grunn av hun tjener mer penger og har mulighet til å gjøre ting og kjøpe mer ting enn andre folk. Det er ikke nok men at dere skal hakke ned på operasjoner og lønnen hennes, men nå syns dere synd på Pierre? Og dette er de samme folkene som klager over at Isabelle ikke er en bra rollemodell, haha men altså de som egentlig er en dårlig rollemodell er jo dere som skriver hat kommentarer? Hjerteløse mennesker som faktisk har i sin hensikt av å prøve å såre andre mennesker, syns det er en dårlig rollemodell:) Lære de yngre som er rundt på internett at det er greit å mobbe andre hvis de er bedre enn deg. Isabelle du er fantastisk blogger som gjør alt for å nå frem til leserne dine, dette er faktisk den eneste bloggen i Norge jeg gidder å følge med på fast siden du er flink til å holde leserne oppdatert og er ikke minst ærlig!<3

    56. Alle skriver at Isabel er så stygg mot Pierre å lalala. Etter min mening så legger jeg stort merke til alle gangene Pierre avbryter, ETTERLIGNER, små frekk, dytter henner vekk, sukker å sier «årh» til henne. Mens hun snakker til kamera så skriker han ut blablablabla. Ikke noe frekt ment men her ser det ut som en irritasjon på høyt nivå av Pierre å det er ikke riktig ovenfor Isabel. Virker som det er han som har litt sinneproblem eller noe. Isabel virker bare forelsket.

    57. Heii kjære isabell, I LOVE YOU og elsker deg sååå mye, men helt særriøst, når dere vlogger (noe som jeg ELSKER) så syns jeg du burde vise LITT mer respekt overfor kjæresten din ,det har du jo selfølgelig men… Du avbryter ham heeele tiden og det kjenner jeg er irriterende for meg som ser på og syns det er litt respektløst overfor din kjære, dette er bare konstruktiv (?) kritikk og håper du kan ta i mot dette og kanskje tenke litt over dette, loveuu♥️

    58. Så nydelig du er 😍 dere er helt perfekte sammen, flirer sæ mye av deg 😂 jeg elsker å plage kjæresten min sånn selv, så jeg må bare le når jeg ser hvor gøy dere har det ilag!
      Så herlig at dere er sammen igjen, gleder meg til tiden fremover med å følge dere ❤️ Stå på, you go girl ✨

    59. Isabel er bare veldig glad i deg Pierre, hun kan ikke få nok av deg, derfor blir hun litt mye en gang i blant, men det er bare kjærlighet!

    60. Jeg synes litt synd på Pierre når jeg ser hvordan du alltid skal være midtpunkt. Vet ikke om du er klar over det selv, men du lar jo ikke Pierre snakke ferdig når han skal si noe. Og du tar over så du heller forteller det han skal si. Jeg personlig hadde blitt frustrert om min kjæreste var sånn

    61. Er det sånn at dere leier i en kort periode, eller har dere betalt fullpris på leiligheten og skal bo der i typ. fler år?

    62. Hei. Syns du har vært kjempe flink med sparing!! Vær stolt av deg selv!! Føkk det rest lissom 🤘🏼 Folk er bare sjalue og dermed kommer det bare dritt ut av dem. Jeg personlig har aldri fulgt noen verken på YouTube eller noen blogg. Men dere må jeg liksom få med meg ❤️❤️ Stå på og nyt hverandre og det dere jobber med! Men disse spørsmålene man kan sende dere i vloggen… hvordan gjøres det? Er helt grønn når det kommer til dette 😹🤣😂 ps: dere får sikkert veldig mange snaps. Men jeg sendte en til dere begge med sønnen min som snakket ❤️ Du var søt som svarte på snapen! Klem Heidi 😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg