SANNHETEN OM HVA JEG HAR GJORT MED NESEN MIN

 Processed with VSCO with av8 preset

Det er ingen hemmelighet at nesen min ser annerledes ut i dag, enn det den gjorde for kanskje et halvt/et helt år siden. Det tar nemlig et år for nesen å fully heal. I mars er det faktisk to år siden jeg opererte nesen. Det er jo lenge siden jeg føler at den har vært “ferdig” (lol), men jeg ser jo at den har blitt enda mindre nå enn hva den var for et år siden. Jeg får konstant spørsmål om jeg har gjort noe mer med den, annet enn den første neseoperasjonen. Det har jeg altså ikke. Den neseoperasjonen jeg utførte i 2016 er det eneste jeg har gjort når det gjelder nesen min. Fillers og den slags er heller ikke noe jeg har benyttet meg av på nesen. Jeg skjønner dog at dere lurer, for jeg ser en merkverdig forskjell på den selv. Hva det grunner i vet jeg faktisk ikke. Kanskje det at jeg sminker meg annerledes? Eller kanskje den rett og slett har krympet enda mer, selv om det er en stund siden inngrepet? I don’t know. 

 Processed with VSCO with av8 preset

Dere skal vite at jeg alltid har vært ærlig om mine inngrep, og dersom jeg hadde operert meg en andre gang hadde dere nok fått vite om det. Samtidig har jeg gått inn for å ikke ha så mye fokus på den slags her inne lenger, og det er mye på grunn av at jeg selv gikk på en real smell når det gjelder psyken min. Som dere allerede vet møtte jeg veggen etter den siste operasjonen min, og siden den gang har jeg vært veldig forsiktig med å prate om, og i det hele tatt tenke på plastisk kirurgi. Det ble ufattelig usunt for meg på slutten, da jeg ikke skjønte omfanget av et inngrep. Det gikk til hodet på meg, uten at jeg innså det selv – før jeg møtte veggen. Usch, jeg vil helst ikke prate om det kjenner jeg, for det var en skikkelig tøff periode. 

Håper dette får stopp på spekulasjonene, og at det gir de av dere som har lurt, et svar. Klem!

37 kommentarer
    1. Hvordan klare du å sette fingeren din fast i rassehølet til Pierre? Kødda Hahahha omg ler meg i hjel av snappene dine haha du

    2. Kan du lage et innlegg som forteller hva som skjedde mellom deg og Pierre når det ble slutt og hvordan dere har greid og ordne opp og funnet tilbake igjen til hverandre? Tror det er mange par som har vært i deres situasjon og gjerne skulle fått ordnet opp! Heier utrolig mye på dere, og virkelig beundrer det dere har fått til!

    3. Ifølge den kjente plastisk kirurgen Dr Paul Nassif (i tv-serien Botched) tar det faktisk to år før nesen er helt «ferdig». Derfor kan det hende at du merker forskjell nå det siste halvåret 🙂

    4. Hvordan ser en Vanelig dag i Marbella for dere? Fra morgen til kveld hadde vært gøy med slik innlegg .

    5. Nei ikke video om hva som skjedde med dere, plis haha. Jeg orker ikke se videoene for det er så mye greier og jeg blir forvirret når dere snakker oppå hverandre. Dette er ikke hat, som alle fint kaller alt, men et ønske og konstruktiv kritikk. Elsker bloggen din og leser alle innlegg, men siden det skal bli så mange videoer fremover, plis skriv et innlegg om hva som skjedde, isteden for video..

    6. Vil gjerne at du skal lage en sminke video uten at du prater, blir veldig slitsomt i lengden. Elsker deg og videoene dine men du snakker så himla mye hahaha

    7. Syns ikke det er gøy med så mye videoer… det tar så sykt lang tid, det er bare avbrytelser, tull og fjas.. og dere bruker tusen ord på å si noe man kan si i en setning.

    8. Det ser ut som du har fjernet litt av tuppen på nesen din, sykt hvordan en nese kan gradvis bli sååå liten. Uansett tror jo ikke du lyver til oss. Kan også være selfiene som gjør den ekstra liten eller lyset ?

    9. Når kommer dagens vlogg? Gleder meg :))
      Og en ting til; Håper ikke dere lager en vlogg med hva som skjedde mellom deg og Pierre. Heller ikke skriv om det. Tror ikke det vil være sunt for dere, da det kun er “mat” til haters. Ikke gi dem noe negativt fra fortiden deres de kan gnåle mer om.
      Klem <3

    10. Älskar era videos och tycker att ni ska fortsätta med långa videor:) Dom blir mycket mer personliga och gulliga! Love from sweden

    11. Med at du gikk på en smell etter den siste operasjonen, mener du da rumpe-operasjonen eller en annen operasjon du ikke forteller om?

    12. Ikke for å vær frekk eller noe, men sier aldri leger til deg at du kanskje burde legge på deg? Synes du er blitt veldig tynn.. litt synd når du er så pen som du er:/

    13. Hvorfor ble ikke min kommentar godkjent? 🙁 var jo ikke slem overhode! Beklager hvis du tok det som negativt.

    14. Jeg blir også litt sliten av videobloggene deres… de er først og fremst veeeldig lange, og dere kommer liksom aldri til poenget. Det er bare mye mye myye prat og tull hele veien… Sorry.. kanskje lage de litt kortere og ryddigere? Faller liksom av lasset og mister interessen av å se på de etter to min..

    15. IKKE HØR PÅ DUSTENE SOM SIER MASSE PISS OM VLOGGENE DERES, PLIS!!!
      Jeg og mange andre elsker dem, de som ikke liker videoene kan la vær å se. Man «blir kjent» med dere på en helt annen måte og jeg elsker hvordan videoene deres er. Pierre gjør en knalljobb med redigering og dere to sammen er top notch underholdning, om jeg kan kalle det det uten at dere oppfatter det feil.
      Synes igrunn videoene deres er for korte (de hvor det skjer masse på, ikke de der dere kun har kamera på et bord og kun snakker – det kan fort bli langtrukkent).
      Håper Pierre kommer med masse pranks fremover, sminke/hår-videoer fra deg, oppdagelses videoer, challanger som feks: Pierre sminker deg i blinde eller med armene sine i en stor genser som at han liksom er armene dine bakfra, at dere prøver segway (det hadde nok vært latterlig komisk), dere prøver det rareste godteriet/chipsen dere finner i masse forskjellige butikker, video der en av dere gjør en sikkelig fin overraskelse for den andre med reaksjoner, shopping video (Isabels shoppingtips!), ordentlig treningsvideo med tips og veiledning fra Pierre, hudpleie rutine (gjerne en ordentlig YouTube video, snapstories forsvinner og da har man ikke mulighet til å gå tilbake å se rutine og produkter).
      Osvosv, har så masse gøye ideer! Bare plumper ut med litt her, dere får heller si i fra hvis dere ønsker tips såner det nok fler en jeg som har fler – men jeg har maassee på lager. Håper ikke du tar dette som kritikk, bare ønsker og ment som positivt. Dere er mine favoritt blogger og vloggere, eneste jeg følger 100% fast og sjekker flere, opptil 10, ganger om dagen ❤️❤️ Stor klem

    16. Man må da kunne si meningen sin uten at det skal kalles for hat? Alt er jo hat hvis man ikke er så begeistret for ting du legger ut? Det er skikkelig slitsomt! Du lever på oss og da må vi få lov å gi tilbake meldinger på det du leverer. Jeg er helt enig med de over. Det er altfor mye støy og tull i videoene deres. Det er underholdende å se på da det er musikk og null snakking fordi mange ganger da dere snakker er det enten over hverandre og bare tull sånn egentlig. Ikke noe mål og mening. Feks det med header – dere brukte over ett min å komme til poenget. Dere er ikke 14-16 år men to voksne mennesker som kan levere nye bedre videoer/vlogger enn det dere faktisk gjør. 🙂 ikke hat men en fair tilbakemelding

    17. Ikke frekt ment, men jeg syns også det blir veldig mye unødvendig prating i videoene deres. Jeg må derfor spole litt, fordi det blir litt for kjedelig til tider :p Elsker at dere vlogger, men ta heller litt kortere videoer, med litt mindre prating 🙂 Bare et lite tips fra meg, siden dere ønsket tilbakemeldinger på vloggene deres.

    18. “Dere skal vite at jeg alltid har vært ærlig om mine inngrep”. Du har en operasjon du ikke har fortalt om, så ikke lat som at du er så ærlig mot leserne dine.

    19. Du forteller ikke om den siste operasjonen din, og har du enda mye fillers i ansiktet? Du har jo løftet bryn og fylt en del forskjellige steder til tross for operasjoner.. unaturlig skjønnhet har sin sjarm, bare en annen form for sjarm

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg