MITT NYE LIV

reklame ⎮ annonselenke Nelly

 Processed with VSCO with av8 preset

GOD MORGEN! Det er noe med tirsdager som jeg liker, uten en aning om hvorfor. Det er jo ingenting spesielt med denne dagen, men likevel har jeg alltid en over middels positiv holdning til den. Det er vel bra, I guess. I går når vi skulle legge oss, spurte jeg P om han hadde satt på alarm. Samtalen lød som følger:

Jeg: Har du satt på alarm, Pierre?

P: Nei, hvorfor? Vi bor i Marbella, vennen min.

Haha. Det er nemlig ikke så veldig stress her. Dagene våres er ikke særlig hektiske. Det er ingen møter man skal rekke, ingen dagslys som man må få med seg før det blir bekmørkt.. Vi bare nyter, vi. Heldigvis våkner vi av oss selv rundt klokken 10 uansett, så alarm er det egentlig ikke behov for. Å stå opp noe tidligere enn det, er uaktuelt for frøken Raad. Jeg hateeeeer å stå opp tidlig. Det jeg derimot elsker, er å ha helt fredfulle og rolige morgener. En avslappende start på dagen er noe jeg verdsetter enormt høyt. 

 Processed with VSCO with av8 preset

Det har vært noen fryktelig deilige dager her så langt. Nå har vi bodd her siden fredag, så det er slettes ikke mange dagene. Likevel føler vi at vi har fått slått oss til ro og blitt kjent med området vi bor i. Puerto Banus rakk vi å kikke oss ordentlig rundt i da vi var her sist, så der føler vi at vi har kontroll. Det er så utrolig befriende å endelig ha en ny, spennende hverdag. Jeg var veldig lei av kulden og mørket i Norge, og jeg har som sagt alltid hatt en drøm om å flytte dit palmene bor. Tenk at det faktisk er realiteten min. Shit, det er fortsatt ganske surrealistisk å tenke på. 

 Processed with VSCO with av8 preset

Det minste smykket er fra Nelly men utsolgt, og det store vet jeg faktisk ikke hvor er fra. I’m sorry! Ser at det er mangen som lurer.

Jeg vet ikke om alle har fått med seg house tour-videoen jeg postet i går (du kan se den her), men der fortalte jeg i hvert fall at vi bare skal bo i denne leiligheten i rundt en måned. Den var nemlig utleid fra midten av mars-ish, så inntil da må vi finne en ny leilighet. Det føles i grunn veldig deilig, for vi har sett på så utrolig mange freshe leiligheter på leiemarkedet som jeg virkelig er giret på å bo i. Det er helt sjukt hvor mange fine leiligheter det finnes her, kontra Oslo. Helt seriøst, det å leie her er tusen ganger bedre enn å leie i Norge. Både standaren, størrelsen OG prisen er det helt ekstremt stor forskjell på. Man føler ikke at det er like mye “pengene ut vinduet” her, som det man gjør i Oslo for eksempel, som har latterlig høye priser når det kommer til leie av bolig. 

 Processed with VSCO with av8 preset

Braletten er også utsolgt, men det finnes mange nesten helt identiske her

Dagene er, som dere kanskje forstår, veldig avslappende her. Vi tar alt i vår takt, og stresser svært lite. Vi er ute å spiser, drar på dater, koser oss hjemme, blogger og vlogger. Jeg elsker vår nye hverdag her nede. Nå venter jeg bare spent på at solen skal begynne å skinne hver eneste dag, slik at det blir litt deiligere temperatur. Jeg vil ha sommer, men jeg skal ikke klage. Det er tusen ganger bedre enn snøfylte Oslo. Hehe!

22 kommentarer
    1. Hei!
      Dette er ikke ment som en spydig/frekk kommentar, men puppene er unormalt mye “fra” hverandre. Du er sikker klar over det selv også, men er det slik at når du tok silikon så bestemte du deg for at du ville ha de sånn?

    2. Se om dere finner en leilighet via Airbnb heller som dere kan leie. Billigere, bedre, möblert og mye flere valgmuligheter! 😉

    3. Hei! Så utrolig gøy at dere koser dere!! Jeg skal snart flytte ned til Puerto Banus selv, og er på jakt etter leilighet. Bruker dere utleiefirma, airbnb, eller har du noen tips? 🙂

    4. Blir det ikke kjedelig i lengden? Og blir dere ikke lei av å hele tiden gå oppå hverandre uten hverken venner eller familie å kunne dra en liten tur til? Synes desverre dette virker som en stor oppskrift på mange krangler fremover…

    5. Kan du ikke ha ett innlegg hvor du godkjenner alle kommentarer folk legger igjen? Hadde vært morsomt. Folk spør dg jo om alt mellom himmel og jord 😹😹😹

    6. Hvorfor kjøper dere ikke leilighet?? Du skryter av hvor mye penger du har, dyre vesker og shopping, men du kan ikke kjøpe deg en leilighet??
      Ellers så tror jeg ikke forholdet varer så lenge om dere kun skal bo oppå hverandre uten mål og mening.. venner og familie er fint og ha i nærheten også..

    7. Jeg hadde rekommendert deg å flytte til Valencia. Utrolig fint og moderne og mye mer å gjøre enn Puerto Banus. PB er nemlig kjent for gamlinger og rolig liv eller golf. Dere vil bli lei av etterhvert. Derimot Valencia, Barcelona eller Madrid er det mer ungdommelige og kjendiser!

    8. Gud, hverdagen deres høres ufattelig kjedelig ut. Å bare ligge inne i et hus, gå noen turer ut, vere konstant med hverandre uten forandring… dette kan umulig vere bra for noen

    9. Skulle likt å sett puppene til de kjerringene som sitter og skriver dritt om dine 😂😂 du ser jo helt amazing ut!!! Og de folka som sitter å skriver at dere kommer til ha en drittkjedelig hverdag og bli lei av hverandre, sjalusiiii dere kunne bare drømt om å ha ett liv som Isabel har skaffet seg. Dere som må ha en sykt kjedelig hverdag som ikke har noe bedre å gjøre på enn å klikke dere inn på Isabel sin blogg å skrive dritt.

    10. Skjønne ka du meine, e drittlei 20 minusgrada no… 😔
      Bli godt me vår, høst og sommer no ♥️ E dritt lei snøøø..
      Koselige daga ♥️♥️♥️
      Gla i dæææ 🎀 ♥️ 🎀

    11. Jeg bor i Puerto Banus, beste stedet☀️. Så må si dere gjorde et godt valg. Bare vent til det blir april, da begynner de fleste Beach klubbene og åpne også👍.

    12. kommer du til å legge ut like mye på bloggen nå som dere har begynt med daily vlogs? håper virkelig ikke det 🙁 elsker å lese innleggene dineeee!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg