NÅR MAN PRØVER Å VÆRE WIFE, MEN TOTALT FAILER

Dette er ekstremt flaut å fortelle dere, men jeg føler at vi er såpass nære at jeg kan by på litt flauser også. Jeg har nemlig gått inn i en ny rolle som en ordentlig wife, husmor, whatever du vil kalle det. Jeg går virkelig all in også, og det er nettopp derfor denne hendelsen er såpass pinlig. OK, la oss starte.

P og jeg var på handletur og skulle kjøpe inn alt vi behøvde til leiligheten. Det vil si rengjøringsartikler, dopapir, vaskemiddel.. Lista er lang. Jeg plukket det jeg trodde var vaskemiddel til oppvaskmaskinen, og brukte da naturligvis det i nettopp oppvaskmaskinen. Aner fred og ingen fare så klart, helt til Pierre kommer inn på rommet med fullstendig latterkrampe, mens han spør meg om den posen han holder i hånda, er den samme jeg har brukt i oppvaskmaskinen. Ja, svarer jeg uten å skjønne hva som er så forferdelig morsomt? Vel, jeg får kjapt høre at det “oppvaskmiddelet” er til klesvasken, og ikke til bestikk, glass og tallerkner…..

 Processed with VSCO with av8 preset Processed with VSCO with av8 preset

Ja, dere ser jo selv… 

 Processed with VSCO with av8 preset

Det er lenge siden jeg har følt meg SÅ blåst. Jeg skal innrømme å si det at jeg har et par blonde øyeblikk i løpet av en dag, men det der? Det topper kransekaka. Shit, altså… Det verste er at jeg har gjort det siden fredag, det vil si i flere dager – uten å oppdage at jeg er helt ute å kjører.

Måten han fant det ut på var takket være at det luktet veeeeldig nyvasket tøy fra oppvaskmaskinen. Hah! Gud. Jeg må nok jobbe litt mer på denne wifey-rollen, for enn så lenge går det rett til helvete. Mannen skal vel i utgangspunktet bli stolt og glad av å ha en såkalt wife som sin partner, men istedenfor har jeg endt opp med å ha en mann som ler seg i hjel av mine ferdigheter som husmor. 

24 kommentarer
    1. Bare unnskyld deg med at det står jo på et annet språk, så har du faktisk en ganske god unnskyldning!! 😉

    2. Kan du snakke om vippeextensionsene dine i en vlog? Typ hvordan du gjør når du fjerner sminken, vasker du dem,hvordan du tørker dem osv..generelt alt rundt dem.. du skjønner <3 klemss

    3. Det var ikke så ille da.. Kunne skjedd med alle fordi det nemlig ligner på en oppvaskmiddel for oppvaskmaskinen.

    4. Heei!
      Først og fremst må jeg bare si at jeg gjor akkurat samme tabben som deg for noen måneder siden, du kan tro både typen og jeg fikk latterkrampe da vi fant ut!
      I helgen reiser jeg og noen venner til Oslo for konsert. Vi er alle sushi elskere, så lurte derfor på hvilke plasser du vil anbefale med den beste sushien i Oslo? Veldig fint om der er noen vegetar alternativer også…

    5. Syntes du heller skal satse på innlegg en bloggen hvor det er det samme hele tia om være spise bæsje prumpa spise sove. Savner innlegg som du hadde oftere før. Syntes det er gøy å lese enn å se på at dere spiser bæsjer spiser sove

    6. HAHAHAH DETTA VA ET ARTIG INNLÆGG 😂😂 ♥️♥️♥️ 😂😂 ♥️♥️♥️ 😂😂
      EN DAG SKA DU SE AT DU FÅR DET TEL 😀 Vanskelig e det men du klare jo alt anna, så koffer sku du ikje klare detta hær også tænke no æ 😀 You go girl ♥️

    7. Jeg dauer!! Neste gang ber du noen om råd! haha men du er skikkelig søt da. jeg kjøpte intimservietter og brukte som øyensminkefjerner I spania også så ikke føl deg for dum!… hehe fikk en god latter 😀

    8. Tonje: hva er ille med å bruke intimservietter i ansiktet? Er jo våtservietter uansett, bare uten parfyme.
      Synes ikke at dette var noe flaut, hørtes mer ut som en 10 åring

    9. Jeg var utplassert i frisørsalong for noen år siden, jeg vasket håndkler i ukesvis uten vaskemiddel…jeg glemte det rett og slett. De fant det aldri ut heldigvis, og jeg tror ikke det hadde noen fatale konsekvenser.

    10. Du er et undermenneske – en skam. Blir helt flau på dine vegne. Du er så opptatt av utsende og materielle ting at du i en alder av 23? ikke ser forskjellen på vaskemiddel til klær og oppvaskmaskin? Hva kan du egentlig? Bortsett fra å sminke deg, ta bilder av deg selv og skrive patetiske innlegg med et vokabular som en 10 åring?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg