RABATTKODE: 20% PÅ HELE NELLY

annonse ⎮ Nelly annonselenker 

Hei babes! I dag kjører Nelly på med 20% på hele nettbutikken. Jeg elsker rabattkoder, spesielt når det gjelder Nelly. De har jo så utrolig mye fint, absolutt hele tiden. Våren er jo rett rundt hjørnet (i hvert fall for min del, haha), og da er det jo ekstra gøy å fornye garderoben. Vet ikke om jeg kan skrive det her nå sånn egentlig, da jeg har hørt rykter om at det er 30 minusgrader i Oslo i dag?! Stemmer det, eller?? GALSKAP! I så fall kan vi alle sammen trøste oss med litt nettshopping, haha. Nye klær kurer som oftest det meste! 😉 Under her har jeg vist dere mine favoritter fra Nelly.

Oppgi rabattkoden «MADNESS» i kassen for 20% rabatt på ditt kjøp!

 SJEKK UT DE KULE NYHETENE PÅ NELLY HER 

JAKKE HER ⎮ TOPP HER

ADIDAS GENSER HER ⎮ JEANS HER

TOPP HER & JEANS HER ⎮ TOPP HER & TIGHTS HER

GRØNN BLAZER HER ⎮ SORT BLAZER HER

KJOLE HER ⎮ TOPP HER

LEO BODY HER ⎮ SKJORTE HER

HVIT KJOLE HER ⎮ ORANSJE HER

17 kommentarer

Siste innlegg