I MARS SKAL JEG…

 Processed with VSCO with av8 preset

I MARS SKAL JEG… 💭

1. REISE! Et veldig eksotisk og nydelig sted venter på meg… Over 30 varmegrader? Yes, please.

2. Se på Paradise Hotel. Herregud, nå starter the madness på tv-skjermen. Jeg gleder meg veldig til dere skal få se meg denne sesongen. Bella is back. Tror dere vil få sjokk over hvordan jeg er denne sesongen, kontra sist. Mohahaha!

3. Premierefest!

4. Jeg skal på et vanvittig spennende møte angående noe jeg har drømt om siden jeg var liten. Jeg er så nervøs, men samtidig så spent!

5. Feire min bestie Rebecka! 💕

6. PÅSKEFERIE! Planen var egentlig Hemsedal med en hel gjeng, men jeg var faktisk ikke så keen på å betale over 5.000 kroner hver for en hytte. Sååå gøy synes jeg ikke at det er å være på fjellet, haha. Vi får se hva jeg finner på, men kjenner jeg meg selv rett blir jeg nok å feire påsken blant palmene. Hehe!

7. Unne meg drømme-vesken… 

8. Være flinkere til å svare i kommentarfeltet. Jeg føler at jeg er ganske god på det i utgangspunktet, men det kan alltid bli bedre! Det at dere bruker tiden deres på å legge igjen fine ord til meg, betyr så mye. ❥

9. Sette på tapeextensions igjen. Det var ikke lenge jeg klarte å holde meg, haha. Festene sklei ut i Mexico, da jeg måtte bruke en shampoo og balsam som ikke var egnet for tapen. Jeg var skikkelig irritert over det, for jeg ville jo naturligvis ha “perfekt” hår under innspillingen. Det overrasket meg likevel hvor fint det gikk uten! Håret mitt er jo ikke så ille som jeg skal ha det til. Det ER jo tjukt og langt! Samtidig er det ikke så tjukt som jeg foretrekker at det skal være, så tape it is.

10. *Trommevirvel* …. SPILLE INN SMINKEVIDEO! Endelig. NÅ er det ikke snakk om å utsette det mer, haha. Jeg får bare så sykt prestasjonsangst når jeg vet at så mange av dere vil se hvordan jeg sminker meg. Tenk om jeg gjør det helt jævlig? Haha. 

11. Spille inn til God Kveld Norge. P og jeg skal gjøre vårt første tv-innslag som kjærester igjen! 

12. Ta min første tatovering! Om jeg ikke freaker ut, blir det til og med TO stykk på en og samme gang. Hold i hatten!!

29 kommentarer
    1. I fjor tok jeg å tattooverte fremsiden og baksiden av låret samtidig, om 2 uker skal jeg freshe opp disse og tattoovere “utsiden av låret” samtidig, du fikser det du 😉

    2. Burde ikke ta i extensions. Håret ditt ser syyyykt tykt ut i de videoene dere har laget, nesten for tykt. Bør ikke ha det noe tykkere

    3. Tips; bruk itip extentions.
      Det bruker de i Hollywood, da det ikke sklir ut og det ikke inneholder lim som ødelegger håret.
      Mye bedre for håret er det også da det ikke sliter på håret ditt.
      Jeg ble introdusert for denne typen extentions da jeg bodde i Hollywood, og ville ha langt og pent hår. Min frisør er en av de beste i Beverly Hills, og har mange kjente på kundelisten og hun sverger til situps og microbeads.
      Sjekk ut hairshop.com og itip extentions. Kontakt meg gjerne så skal jeg sette deg i kontakt med frisør som kan sette dette i Norge
      Evt skal du sikkert finne noen i Marbella

    4. Syns det er kleint at du har svart så frekt til alle de som har sagt at du ikke har vunnet PH fordi innspillingen ikke var ferdig når du kom hjem, også har du også sagt at innspillingen har vært ferdig hele tiden. Mens på VG panelet sier de at finalen ble spilt inn natt til onsdag :)) Så der dreit du deg litt da

    5. Anne: Si meg gjerne hvor jeg har skrevet at innspillingen har vært ferdig hele tiden? Jeg har skrevet at innspillingen varer januar og februar, noe som stemmer? Du må forstå at jeg har taushetsplikt og derfor ikke kan svare spesifikt på spørsmål om PH. Jeg er ikke keen på å få en bot på 150.000 kroner.

    6. I Spania kan man bruke E111 helse kortet når man er på ferie i Europa, eller bor uten å jobbe i utlandet, sånn som Isabel kan gjøre som kommer til å pendle mye fram og tilbake. Da er det ikke noe problem. Eller hun kan velge å ha en egen privat forsikring fra Norge, hvor man kan velge hva den skal dekke, helse eller livsforsikring etc.

    7. Skjønner at du ikke tør å reise til Hemsedal i redsel for at Pierre skal ligge med noen og derfor rømmer til palmene i fred og ro

    8. Hvor har du kjøpt de øredobbene du pleier å ha på deg daglig og har på, på dette bildet? Utrolig fine!

    9. Heisann! Høyres ut som Mars blir bra! Glede meg te å sjå tatoveringen(ane). Eg tok min fyrste tatovering for litt over ein månad sidan frå håndleddet og litt oppover armen og er so fornøgd! Trudde seriøst det va mykje vondare enn det var, tar lett ein te! Ingenting til å kvi seg til <3 er spent!
      Og som eg har skreve før! er so glad på dekans vegne og er hærlig å sjå deko. Elsker å sjå daily vlogs, gjer dagen so masse bedre og ikkje minst humøret<3 heia I & P!!!! Beste helsing ei smilande gla jenta, T!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg