TO NYE REISER BOOKET!

OKKK jeg er så sykt giret på livet nå! Vi har booket to nye reiser, dere. Eller, den ene kan man kanskje ikke kalle for reise i og med at det bare er hjem til Oslo. Vi skal være i Oslo i knapt en uke, før vi drar på en skikkelig eksotisk og amazing ferie. Jeg vil ikke røpe hvor vi skal helt enda, da vi vil overraske dere på den første vloggen fra turen. Her kommer i det minste to hint: 1. det er langt her fra, 2. det er over 30+ grader, kritthvite strender og turkist hav. Got it? Hihi!! Jeg er så syyykt GIRET!!!! AH, jeg lengter etter sol og sommer. Nå er det strengt tatt ikke lenge siden jeg kom hjem fra Mexico, men dere kjenner jo meg… Jeg er ikke så begeistret for noe annet vær enn strålende sol og glo het temperatur. Det jeg synes er gøyest er at vi kun har bestilt enveis billetter. Vi vet ikke hvor lenge vi blir, men vi blir i hvert fall en måned. Muligens lenger, vi får ta det litt som det kommer. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Noe annet som fikk meg til å nesten gråte et par gledestårer var da jeeg pratet med Sara i går, og vi fant ut av vi skal til samme destinasjon SAMTIDIG. Herregud som jeg har savnet den jenta! Hvorfor HUN ikke ble spurt om å være en av legendene til årets PH-sesong er helt absurd. Ikke for å være spydig, men kom igjen. Det var jo noen av oss såkalte legender som hverken var “legendariske” på TV-skjermen, ei heller i ettertid. Sorry not sorry. Jaja, jeg er i hvert fall glad for at vi endelig blir gjenforent i dette paradiset. OMG DET BLIR SÅ BRA, DETTE! Jeg sitter seriøst å gliser fra øre til øre mens jeg skriver dette, sånn på ekte. Åh, jeg elsker når man får en sånn lykkefølelse i hele kroppen. Ferie + min hot af kjæreste + min bestie og hennes kjæreste + ferie i det nydelige paradiset = PERFEKT. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg har så mye å se frem i mot, og det gjør meg så vanvittig glad. Det finnes få saker som gjør meg så lykkelig som det reising gjør. Det er virkelig min passion. 🌴✈️💚 Klarer dere å gjette hvor jeg skal?

55 kommentarer

Siste innlegg