Du min venn, er tragisk

reklame ⎮ annonselenker Nelly

 Processed with VSCO with av8 preset

Våkner dere også opp til kommentarer som forteller deg hvor stygg latter du har, og at den matcher resten av deg for at du er så “schtøgg” og tragisk? Ikke? Vel, da er du ikke like heldig som meg! Jeg har bare en ting og si, og det er at det slettes ikke er jeg som er tragisk, men du min venn. Du som har behov for å spy så mye oppgulp på nett mens du – feig som en liten jævel – gjemmer deg bak det å være anonym. Med det sagt: GOD MORGEN! 

 Processed with VSCO with av8 preset

NIKE HOODIE HER

I dag er jeg i ekte søndags-mood. Alt jeg vil gjøre er å gå i koseklær, spise god mat, se på serier i verdens beste armkrok og bare slappe helt av. Jeg elsker virkelig søndager, da kan jeg alltid ta dagen helt chill med god samvittighet. Det er liksom ingenting press på at man hverken må være sosial eller veldig giret på livet, haha. Jeg må fortelle dere om drømmen jeg hadde i natt, forresten. For første gang på flere år drømte jeg at jeg fødte et barn. Det var så merkelig, for hele drømmen var så realistisk. Jeg følte virkelig at det skjedde på ekte, om dere forstår? Jeg var helt forvirret når jeg våknet, for jeg trodde helt oppriktig at jeg hadde en baby som jeg måtte ta hånd om. Er det ikke slik at man ofte drømmer om sitt barn når man faktisk er gravid? Tenk om jeg får payback for pranken jeg utførte på P? Haha, jeg blir helt paranoid. Gravid er jeg nok ikke, testen viste jo negativ for tre dager siden. Merkelig drøm var det i hvert fall! Det er så skummelt når det virker så utrolig ekte.

 Processed with VSCO with av8 preset

Denne er LIVET. Så sykt god! Jeg føler meg som en 5-åring når jeg sitter å sutter på en slik hver eneste morgen, haha.

 Processed with VSCO with av8 preset

Det har vært så utrolig stygt vær den siste uken her i Marbella, noe som denne stakkars parasollen tyder på. Den er definitivt bye bye… I dag er vi halvveis heldige med været. Solen titter frem for første gang på flere dager. Vi har hatt storm og regn hver eneste dag siden vi kom hit typ. Døds kjipt…

______________

Forresten! I dag får dere 20% rabatt på HELE Nelly. Perfekt for slappe søndager, da er jo nett-shopping det beste som finnes!

Shop HER og oppgi koden «MADNESS» i kassen.

Happy shopping babes! 😚

88 kommentarer
    1. Jeg må si at jeg beundrer deg for hvordan du, og andre bloggere for så vidt, klarer å stå i all driten folk lirer av seg i kommentarfeltet. Heldigvis kommer det også en god dose med positive kommentarer. Stå på og fortsett å være deg selv, på godt og vondt! Btw, du har en fantastisk herlig latter! <3

    2. Anonym: Og? Er dessverre litt vanskelig å bestemme hvordan ens egen latter skal høres ut, med mindre du vil at jeg skal fake den hver gang jeg skal åpne kjeften min for å le. Bra det er turn off for deg da, har absolutt ingen lyst til å turne deg ON.

    3. Er helt latterlig at folk spyr ut sånt oppgulp. Men forstår ikke hvorfor folk/bloggere nevner “gjemmer seg bak anonym” så ofte. Man kan jo bare finne på et navn og det er jo like “anonymt” som og ikke skrive noe tenker jeg da? Jeg kunne skrevet at jeg het Katrine og ingen ville vist om det var sant eller ikke, så er fullt like anonymt eller?
      Uansett idiotisk å skrive sånt om man er anonym eller ikke 🙂

    4. “Bra det er turnoff da, har absolutt ikke lyst å turne deg on” BOOOOOOOM SUCKA hahahhaha Kongekommentar Isabel

    5. Hei, dette er sikkert et rart spørsmål, men jeg spør like vel. Jeg har lenge lurt på hvordan du gjør når du bruker topper som det ikke er så fint å bruke vanlig bh under. Jeg har store pupper selv og det er et problem for meg. Jeg kan ikke bruke off the shoulders topper eller hva det nå enn heter, fordi jeg synest ikke det er fint når bh stroppene viser, og det funker ikke å gå uten… Jeg lurer egentlig bare på om du har tips 🙂

    6. Nett troll!😡
      Elsker latteren din, måtte selv flira fordi du har et smittsomt humør med mye energi. Ikke la nett troll stoppe latteren!

    7. Assa latteren til isabel er faktisk sykt morsom, ELSKER når jeg blir glad og ler mer pga en morsom latter.. jeg har typ samme latter og folk ler bare mer genuint når man har en “sær”/”stygg” latter som dere anonyme sier… liker latteren din jeg 😉

    8. Du ser syk tynn ut nå man ser at du har gått ned veldig mye ned i vekt. Du burde passe på deg selv og ikke bli tynnere enn det du allerede er nå! Spis mat og gå
      Opp litt i vekt. Pass på du ikke blir tynnere nå…

    9. Ikkje gøy med hat kommentarer! Ikkje la någen stoppa deg, du e nydelige Isabel! <3
      Syns latteren din e kjempe søde! Du og Pierre passe sygt godt sammen! Å elske å se videoen dokkas ;))
      Ha en fortsatt flott kveld videre 😀

    10. Kan du please fortelle om du pleier å ha olympus pen kamera på auto når du tar bilder eller på art hvor du kan velge filter? Blir aldri klok på det kamera, hadde satt stor pris på om du kunne svare meg <3 klem

    11. Anonym: Ja, du kjære nett troll ser sikkert jævlig bra ut selv. Pierre er den hotteste mannen jeg vet om, og heldigvis er det jeg som er sammen med han og ikke du 😉

    12. Det er jo sånn at kommentarene må godkjennes før det publiseres i kommentarfeltet! Hvorfor godkjenner du de stygge kommentarene? Folk er så slemme, får sjokk!

    13. Den siste videoen deres var helt forferdelig, latteren din er fryktelig irriterende og videoen var ikke morsom for en femmer.. forventer litt mer, liker egentlig deg og Pierre. Sephora/shopping videoen var kjempesøt, fortsett litt mer i den retningen plis

    14. Sykt hvor sterk du er! ser sykt opp til deg og synes det er bra at du liksom gir beskjed til sånne barnslige folk. Ufattelig hvordan folk oppfører seg. Ikke gode i hodet spør du meg. Latteren din er super søt og absolutt ikke noe rar! OG kan jeg bare si at klesstilen din er et UNDER fra Gud?!😍 Elsker klærne dine! Men uansett, heia Isabel! Du er råå!

    15. At jeg begynte å drømme syke drømmer var mitt første tegn på graviditet 😉 Du burde teste med morgenurin.

    16. Jeg var lest helt likt som deg, og slle som hører meg le sitter og haller på den og sier jeg må holde kjeften igjen lsv. Så nå må jeg bare le falskt hele tiden:/

    17. Latteren din er jo konge! <3 folk takler ikke å se hvor fantastisk du er og hvor bra du har det så de gjør alt for å dra deg ned, gi faen i dem og lev livet ditt!<3

    18. Jeg kan ikke fatte og begripe at noen mennesker er så frekke som finner på å si slike ting til et medmenneske. Altså, latteren til noen? Det er for meg vanskelig å forstå. Håper du klarer å overse disse menneskene Isabel, fordi latteren din er utrolig morsom og herlig!❤️

    19. Latteren din er utrolig smittende, og det er jo bare en god ting. Folk kan kalle den rar, men Gud, for en sjarm den har også!! Og det gjelder hele deg egentlig<3

    20. «Våkner dere også opp til kommentarer som forteller deg hvor stygg latter du har, og at den matcher resten av deg for at du er så “schtøgg” og tragisk? Ikke? Vel, da er du ikke like heldig som meg!»
      Vel, jeg våkner faktisk opp til dette hver _eneste_ dag… Og da snakker vi om kommentarer som er ganske mange hakk mer drøye.. Jeg blir mobbet hver eneste dag på skolen mellom kl 08 og til kl 15. Og da er det andre mennesker som kommer bort til meg fysisk og sier dette rett i trynet mitt! «Fyfaen du er så stygg at jeg vurderer å ta bind for øya hver gang jeg ser den! For hver gang jeg ser det kvalme pizzatrynet ditt, så vil jeg spy innvendig! Please gjør alle andre mennesker rundt deg en tjeneste og ta en kjøkkenkniv og skjær bort alt det forbanna ekle fettet du har på den feite kroppen din!!» Alle disse pluss så uendelig mange fler får jeg IRL. Så når jeg kommer hjem tas alt 10 hakk lengre, der jeg får meldinger, snapchats, blir hengt ut på jodel og what not. «Mitt julegave ønske i år er at Malin går å henger seg, da vil verden bli såå mye bedre! Våg å være en sladrehore, og jeg lover deg at det vil bli lenge til du ser dagens lys igjen!!» Ikke er jeg en offentlig person slik at «noe hat må man regne med» som mange sier, tvert imot er jeg selve betegnelsen på anonym…. Jeg prøver ikke å få dette til å framstå som en konkurranse, men heller mer det at du er ikke alene om å få slike kommentarer rettet mot deg. Prøver som alle sier å Stay strong og hele den pakka der, men kjenner det er grenser på hva ei 15 år gammel jente skal være nødt til å tåle 🙁

    21. du over her ikke gi opp de blir bedre fælt og lese 🙁 du er verdt noe og folk monner pga sjalusi eller og fremme seg selv desverre

    22. Det er en grunn til at folk sier latterlig din er irriterende. Har du noen gang hørt noen le slik som deg? Aldri. Kansje du burde våkne opp og se hvordan du snakker og ler og oppfører deg foran hele verden. Du er bare en underholdning og det er derfor folk liker å se på deg fordi du er en klovn på alle mulig måter!

    23. Hei Isabel!
      Jeg lurte på om du kunne ha gjort noe som hadde betydd helt sykt mye for meg..
      Jeg og min samboer/forlovede skal ned til Bulgaria i juni. Jeg gleder meg helt vilt til å se hva ting koster (Har jo vært der en gang før, men det er en del år siden nå). Jeg lurte på om ikke du og Pierre kunne ha tatt noen bilder inne på supermarked og kanskje noen shoppingboder slik at vi kunne ha fått sett litt av utvalget som er der. Også hva ting hadde kostet?
      Jeg så at dere blant annet hadde kjøpt inn nesquick, og den elsker jeg! Og disse andre tingene, fks brus, frukt, hadde vært så morsomt å se hva dette koster i Spania! Og som jeg har nevnt hva det er å få tak i. Kunne dere ha laget et slik innlegg?
      Takk 😀

    24. Jeg hadde en periode hvor jeg drømte heeele tiden at jeg var gravid og fikk barn osv, men jeg var ikke gravid heldigvis, haha..
      Men jeg har lest at det kan være tegn på enten graviditet, eller bare at hjernen prøver «å fortelle» og gi hint på at man er på sitt mest fruktbare og at det er på tide å bli gravid. Det har noe med at kvinner i mange århundrer har fått barn i ung alder.
      Men ja, er jo ikke sikkert du er det, men er frustrerende med sånne drømmer!

    25. Det trenger ikke å slå ut positivt på testen før det har gått en stund. Pga det som skal slå ut i testen må “bygges” opp. Det vil si om du skulle ha blitt gravid for to uker siden, så kan det testen slå ut negativ. (Kan ta opp til en uke for egget feste seg).
      Jeg drømmte om baby en liten stund for jeg ble gravid. Fant ut at jeg var gravid ca 5-6 uker etter egget hadde festet seg.
      Og så skal det bli nevnt også at man kan faktisk ha en blødning (som ligne mensen) når egget feste seg pga det bli såpass mye hormoner.

    26. Herregud folk kan være slem. men Malin, dette e ikke rette plassen å klage om det på, ta det heller opp med foreldre eller lærere. synd det skal være sånn men e jo ikke nåkka noen på denna bloggen kan gjøre med det.

    27. Til Malin:
      Veldig trist og urovekkende å lese at du blir mobbet på den måten du beskriver! Du må anmelde disse menneskene! Dette er rett og slett trakassering på høyt nivå! Slike mennesker kan Ikke ha det godt med seg selv når de har behov for å være så stygg mot et annet menneske. Bloggere og andre offentlige mennesker får gjennomgå men, når i tillegg er en privat person så syns jeg du burde snakke med noen på skolen, eventuelt jobb eller andre voksne i rundt deg for å få slutt på mobbingen.

    28. Kan jeg bare få spørre om en ting? Skal operere nesen min, og vil ikke gjøre det i Norge. Men kan jeg få spørre om hvorfor du valgte å gjøre det i Tyrkia og ikke i Iran? Har undersøkt mye og mange sier iran er det beste stedet å gjøre det, så har også kjæresten min tilknytning til Iran.
      Og siden du er persisk, så har jeg bare lurt litt på det 🙂💛

    29. Malin: Håper du kan lære deg å ta igjen, for mobbere plukker desverre ut ofre som kanskje står alene og ikke har så mange rundt seg, de hadde aldri mobbet en som hadde vært omringet av mange venner.
      Det har ingenting med ditt utseende å gjøre eller din personlighet, Teo meg, de fleste mobber på det samme grunnlaget, når du skjønner dette, kan du lære deg å gi fingern til dem. Og tenk fremover også, du skal ikke gå på skolen i all evighet, du kommer til å få bestemme mye mer selv når du er ferdig på skolen og kan lage deg en ny livssituasjon.
      Men de mobberne kommer desverre til å fortsette så lenge de ser at du tar det til deg, vis at du gir faen, lær deg det, styrk deg selv og du vil fort se hvem taperne virkelig er. Livet er langt, og alt dreier seg etterhvert ikke bare om det som skjer på skolen. Bare gled deg til du blir eldre, og kan skape din egen tilværelse 💛

    30. Herregud. Hun som kommenterer over her spør jo om spania generelt? Ikke bulgaria bare? Er sikkert ikke så stor forskjell på varer, priser osv iclandet.

    31. Du har blitt en del tynnere nå i d siste, og lurer på hvord? Jeg vil gjerne gå ned i vekt eller bli tynnere selv. Har du noen tips?

    32. Enige i alle sammen! Latteren din er ekstremt søt, blir i godt humør hver gang jeg hører et lite pip av den:))

    33. Jo det er ganske mye billigere i Bulgaria enn i Spania! Så at det da skulle være interessant å vite hva ting koster i Spania om du skal til Bulgaria skjønner hvertfall ikke jeg!
      Mange bulgarere prøver å komme til Spania fordi de tjener for lite i sitt land..

    34. Malin: ❤️❤️❤️😘VÅKNE. IKKE la deg bli tråkket på av alle slags idioter. Ta igjen. Folk bestemmer VEL ikke hvordan de skal bli født, latter, utsende osv. Herregud, folk er heeelt syke i hodet. Skrive/plage folk med sååå jævla mye dritt. Dere som mobber/plager folk fra det blå: tror ikke dere leverte utsende ønske liste før dere ble født. Jævla feige idioter. La folk være i fred feige f!! Hva slags oppdragelse har dere fått egentlig? Er dere så svake at dere kan putte nesa deres i rævva til andre å plage dem??! Bare for å ha noen å plage liksom?! SKJERP DERE!!! La folk være i fred, akkurat som de er!!! Tenker på deg❤️😘

    35. Folk som kommenterer latter din er syke mennesker, du ler ekte og det er myyyye bedre enn å ha en perfeksjonert falsk latter:) måtte bare få sagt det, enda jeg aldri kommenterer blogger. Stå på xoxo

    36. Anonym som lurer på bh til offshoulder eller stroppeløse topper eller kjoler – søk på wonderbra! De har bh?er tilpasset alt:-)

    37. Malin: Jeg får så fryktelig vondt i hjertet av å lese dette, Malin. Jeg blir forbanna på dine vegner, for slikt fortjener absolutt INGEN! Mobbing er noe jeg aldri, ei heller noensinne vil forstå meg på. Ekkelt, feigt og helt forbanna kvalmt er det. Du må vite at DU er amazing akkurat som du er, og om det er noen som har såpass mye i mot deg uten grunn, er det de selv det er noe feil med. Ikke la de komme under huden på deg. Jeg vet at det er lett for meg å si, men jeg vet halvveis hvordan det er selv. Lov meg at du sier i fra til foreldrene dine, og eventuelt lærere. Det her skal du ikke bli utsatt for en eneste dag til. Åh, kjenner jeg vil komme å gi deg en lang og god klem! Send meg gjerne en mail på “[email protected]” om du vil prate litt mer privat. Mange styrke-klemmer fra meg! DU ER GOD <3 <3

    38. Er det noen måte jeg kan få kontakt med malin????😭😩❤️
      Så lyst til å hjelpe hun. Får så vondt her jeg sitter! Ingen skal måtte gå igjennom sånt!!!!!! Blogger eller privat!!!😡😡😡 er 21 selv, men må jo gå ann å hjelpe hun???

    39. Glemte å legge ved e post.. så du kan se isabell! Si ifra om hun vil ha kontakt. Plis, gi hun eposten min! Et eller annet.

    40. Jeg har fulgt din blogg ganske lenge men aldri kommentert. For jeg kjenner jeg blir så forbanna, hvorfor tror andre det er greit og hakke ned på andre? Om du så tar 40 operasjoner til, har jo ingen noe med. E jo din kropp for faen. Om du tjener 5 millioner i måneden og sier det? Ja so what , heldige deg men du har faen jobbet for dem. Hva som skjedde med deg og din kjæreste e jo ikke andre sitt problem. Jeg misliker bare så sterkt at andre tror det og hate andre på sosiale medier er greit pga di kan være anonym. Jeg er ikke en offentlig person men har opplevd selv det og blitt slengt dritt til, en av grunnene var faktisk pga jeg var Barnevernsbarn, og med engang blir man då stemplet som den idioten, ja jeg har gjort mye dumme valg men jeg står for dem og kan si «fyfaen de var dumt men hva kan jeg gjør? Den tilbake på og tenke gjort er gjort»……. jeg har vært 4 måneder rusfri nå heldigvis.Nå når jeg ikke e ruset og leser igjennom denne dritten du for så gjør de meg faktisk forbanna men og lei meg. For jeg føler jeg kan kjenne meg litt igjen.. alle gjør feil, vet leserene dine hvor tøft det må ha vært for deg og faktisk endret utsende ditt? Nei dem tenker falske pupper og falsk rompe. Voks opp folk, tenk hva det gjør med et menneske, om du e offentlig elle ei e ikke dette noe du skal takle Og man fortjene de ikke uansett hva.
      latteren din e dritt herlige, og stå på Isabell jeg ver du gjør det, men jeg tror det går innpå deg og. Du er en super herlige person både nå og hvordan du såg ut før. Innsiden din har ikke forandret seg.

    41. Kan du lage et innlegg på hvilke instillinger, tips osv til olympus pen kameraet? Har den selv, men brukea sjeldent fordi jeg ikke skjønner så mye 😬 ville settet stor pris på et slikt innlegg!! Du tar jo så fine bilder også!

    42. Tidligere oppe sa du at du bruker premium white, jeg vet ikke hvorfor, men den funker ikke i det hele tatt på meg, sånn What so ever, skikkelig irriterende når jeg ser hvor hvite tennene dine er Hahah, jeg har heller ikke så gule tenner så jeg skjønner ikke… har du vert hos tannlegen først og gjort det der og begynnt med premium white etter det? Eller hva er din hemmelighet, hehehe🙊🙈

    43. Dette er moro, rett og slett. Råtne parasoller halvdrukket Nesquik og 12 kg klær, ha ha dette er show, fortsett slik Isabel du overgår alt og alle med din vanvittig artige og kule stil. Dette er fresht og nytenkene:) det er vel nettopp derfor du har så mange lesere forde du gir f.. i alt og all negativitet, mens du kjører en stil jeg personelig digger, men aldri før har sett. Hoj hoj moooorooo

    44. Camilla: Isabell har vært så utrolig snill og gitt meg ikke bare ett svar, men ett godt svar oppi alle kommentarene som renner igjennom 🙂
      Og til deg kjære Isabell; jeg har sendt deg en e-post, men regner med at det blir utrolig vanskelig for deg å få svart. Og det skjønner jeg veldig godt. Jeg er bare 1 av 1 million som er her inne. Og jeg har mine mistanker om at det kanskje er faktisk ett par stykker som har sendt deg en e-post og latet som at de var meg, var i mine sko, mine probelmet osv, rett og slett bare for å få kontakt med deg :/
      Men uansett setter jeg veldig pris på svaret ditt her inne i kommentarfeltet <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg