JEG VET HVEM VINNERNE AV PARADISE HOTEL ER

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Det eneste som suger med å delta på PH er at man vet alt, og det dermed ikke blir spennende å se det på TV. Haha. Litt av et luksusproblem, dere!!!! Lol. Nei, men jeg husker at jeg savnet spenningen litt da jeg deltok i sesong 7, for jeg var skikkelig blodfan av programmet. Det blir ikke det samme når man vet alt som skjer, og faktisk har vært med selv. Denne gangen blir det enda mindre spennende, av flere grunner som jeg ikke kan avsløre helt enda. Jeg kan i det minste si at det ikke var like spennende som sesong 7. Jeg synes at casten i år var… Ja, hva skal jeg si? Jeg har jo fått med meg at de aller fleste mener det samme. Alle er veldig basic, og ikke minst svææært unge. Misforstå meg ikke, for jeg var jo 20 år når jeg deltok første gangen selv, MEN det var stor variasjon på deltakernes alder likevel. Vi var alt fra 20-åringer til 28-åringer. Skjønner dere hva jeg mener? Nå er det seriøst KUN 96 og 97-ere (+ én 95-er), og det ble jeg veldig skuffet over – spesielt på grunn av at denne sesongen var såpass hypet da det skulle være en legende-sesong. Ingen av oss legender er 20 år liksom. Da blir det veldig stor forskjell på mentaliteten på oss deltakere. Nå var ikke jeg så veldig mye eldre, jeg er jo bare 23, men likevel merket jeg aldersforskjellen veldig godt. Halvparten av legendene er jo 26-28 år, og da blir det veldig spesielt med KUN så unge deltakere som man kanskje skal tilbringe to måneder sammen med, innestengt på et hotell. Nei, jeg vet ikke dere… Alle var så klart veldig hyggelige, men jeg hadde forventet meg noe helt annet. Litt mer Paradise-mennesker, kanskje? Litt mer som i den svenske versjonen! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nå høres jeg gjerne veldig direkte ut, og det er jeg også. Det finnes jo ingen filter hos meg, det vet dere jo haha. Jeg må jo få lov til å være ærlig å si at jeg ble skuffet da jeg så årets cast. Det var langt i fra hva forventningene mine var, og da mest på grunn av at denne sesongen ble så ekstremt hypet siden det skulle være en legende-sesong. Da forventer man seg veldig mye mer sterke personligheter, mennesker som er gjort for TV og som ikke er redd for å drite seg ut. Som dere kan se på portrettintervjuene som allerede er lagt ut, studerer jo typ alle og er ordentlig seriøse mennesker. Det er klart at man kanskje ikke vil drite seg ut på TV når man går tredje året på statsvitenskaps-studiet, eller når man skal jobbe i barnevernet? Og da tenker jeg også at det automatisk blir kjedelig TV, for det er alt for seriøse mennesker som er med. Typ alle gikk på seriøse studier, noe som så klart er bra, men ikke når det kommer til et reality-program som Paradise Hotel. Da blir det fort vanskelig å gjøre “bra” TV. Jeg synes at man må være en person som våger å gi en komplett faen for å delta i et slikt program for at sesongen skal bli bra.

Jeg vet ikke, jeg er glad i samtlige og synes at det er super fin gjeng, men det var som sagt ikke det jeg forventet meg når det kom til sesong 10 av Paradise Hotel. Jeg våger bare å si det alle tenker, haha. Kule mennesker? Absolutt, men ikke Paradise Hotel-deltakere.

71 kommentarer
    1. Du og Pierre hadde en greie sammen før Mexico? Hvordan var det å reise uten han? Måtte du sove med andre gutter der nede?

    2. Helt enig med deg.. Takk for at du er så ærlig.. kommer ikke til å falle i god ord hos alle,men akkurat d gjør at jeg digger deg så mye for du gir litt faen.. stå på videre, klem

    3. Grunnen for at du er en av legendene er fordi du gjorde så mye ut av deg etter PH, men når du var inne på hotellet var du jo kjempe kjedelig.

    4. Fabian: Ja, men jeg var ikke konfliktsky og jeg gjorde jo ganske mye ut av meg (selv om jeg ikke hadde sex og holdt på slik). Men selv om jeg kanskje ikke var den MEST underholdene personen i 2015, så betyr ikke det at jeg fortsatt kan være skuffet over at jeg synes at casten er kjedelig i år. Sesong 10 av Paradise burde jo være helt sjuk.

    5. Anonym: Haha! Anytime <3 <3 Ja, jeg er bare ærlig og deler mine tanker. Er sikkert ikke slik at alle er enig med det jeg synes, men dette er min blogg og mine meninger så klart 🙂 Klem tilbake!

    6. Syns det er bra de bruker seriøse voksne deltakere. Paradise hotel trenger ikke være mest mulig barnslig oppførsel for å være underholdene! Spillet blir nok bare mer taktisk,innviklet og spennende nå;) synes det er bra, siden programmet faktisk ER et spill, og ikke en dyrehage.

    7. Ane: Mjaaa.. Uenig med deg. Paradise Hotel er Paradise Hotel. Se på sesongen i fjor? ALLE klaget på at det var drit kjedelig, nettopp fordi at det ikke var dyrehage. 😉

    8. Jeg synes castet i år virker mer lovende enn på lenge (alder har ingenting å si for ha man kan bringe til bordet, og er for min del helt irrelevant. I DK er jo de fleste mellom 18 og 20). På tide med litt mer intellektuell input i PH, og at casterne har turt å bryte ut av visse rammer. Forandring er viktig, ellers går ting ut på dato. Forfriskende at de ikke bare har hentet inn en gjeng bartendere, partyfiksere og bloggere, men noen med litt mer substans. Jeg vil tro at årets deltagere er mer representativ for “dagens ungdom” er det de har vært foregående sesonger.

    9. TAKK, ble utroolig skuffet over deltakerne i år og… Utenom legendene…. Norge kan ikke sammenlignes me Svergie sine sesonger…:/

    10. Hei Isabell!
      Jeg har vært sammen med typen i ca 1 år nå.. og vi har nettopp flyttet sammen i et hus.
      Jeg begynner nå å tvile på veldig mange ting, og forholdet er ikke slik det pleide… han er ikke «drømmemannen» som kjøper blomster, små gaver, lager frokost på senga og gjør mange sånne små søte ting for meg, noe jeg savner og føler jeg trenger.. han tjener også mye mer enn meg, men han forlanger fortsatt at jeg skal kjøpe all maten hjemme og alle husholdningsting, slik at jeg nå sitter igjen med 50 kroner, null diesel på bilen, knapt noe mat og han er ikke en gang interessert i å hjelpe meg, og han blir sur når jeg sier jeg er blakk.. et forhold er selvfølgelig basert på mye mer enn det, men det er rart at så mye småting skal påvirke så mye.. han tror at alt er helt i orden og alt er helt fint. Men jeg kjenner at jeg er i dårlig humør og blir sur av ingenting…
      Han er også svært vanskelig å snakke med.. hva skal jeg egentlig kjøre? Er dt dødfødt?
      Kunne du skrevet et innlegg om «når er det på tide å gå fra kjæresten?» du er så flink på forhold, og trenger sårt dine råd! Hilsen trist og lei 24 åring

    11. Hei isabel 🙂 jeg vet du ikke er 100% norsk så regner med at du karnskje er mørkere i huden men hvor mørk er du naturlig uten sol eller selvbruningsprodukter? Har du noe bilde av det? Slik du ser ut nå er du ganske brun kommer bruker du noen produkter eller tabletter for å få den fargen eller er du sån naturlig? Takk for svar

    12. Hei Isabel!! Digger bloggen diiiiiin!!! Men vil du si at pærra i år er like kjedelig som fjoråret? Følte det var bortkastet å se fjorårets!! hahaha

    13. Til Mereta: Få dere felleskonto der dere setter inn like mye hver i mnd. Da blir det likt og ingen blir sure. 🙂 Det er et must i alle forhold spør du meg!

    14. Heija.
      Hvis alle hadde våre like der inne. Like sterke.utadvente. åpne. Å selvsikre så hadde det ikje våre “underholdnings tv” heller. De er jo nødt å ha alle ulike personligheter.meninger.osv osv. Derfor det blir “bra” tv og.
      Selv om mange ganger det kan ver dau kjedelig m disse her tørrpinnene som ikje tørr å sei ein dritt. Haha.
      Stå på m ditt.du har iallefall bein i nasen.litt mellom ørene.u go girl 🙂
      Hilsen Stavanger girl 36 fxxxxx år ♡

    15. Jeg er så sykt enig! Det nytter ikke bare ta inn bare vanlige 20 åringen(er selv det), som faktisk er veldig A4 mennesker i mitt syn i forhold til hvordan det var før her, og hvordan det er i svensk PH! de siste årene i norsk ph har det så vidt vært drama… det er jo det som er gøy med paradise! Drama, kjærlighet, uvenner, bitching! Ingenting slår ph Sverige sesong 3 og 4😍
      Få inn litt varierte mennesker, og litt mer folk som gir faen!!! Så enig med deg Isabel! Alt fra vanlige kjedelig A4 mennesker, til de største Partyløvene, bitcher, playere, og følsomme personer, morsomme, ja en god blanding… det er det som skaper TV

    16. Har du korrekturlest innlegget? Mye gjentagelser gitt…. Jeg ser ikke på paradise, så innholdet der bekymrer meg ikke, men du skriver jo det samme flere ganger 😀

    17. Er jo umulig å få seg jobb (med mindre man satser på blogg) om man driter seg loddrett ut på TV nå i dag da. Helt enig med deg at PH var bedre før når folk var gærne, men tipper at de som søker vil sikkert ha jobb i senere tid og. Tror ikke det er så lett å finne ungdommer i dag som oppfører seg som de i sesong 1-5 dessverre 😅

    18. Helt enig, synes akkurat det er helt på trynet! Spesielt når de, som du sier, legger såpass vekt på at det er en LEGENDE sesong og at det liksom er legendene som skal “brilliere” osv, jeg vet ikke helt.. Er også enig i at årets deltakere, sett bort ifra legendene virker dritkjedelige. Hadde gledet meg så mye som jeg aldri har gjort før til en sesong, men ja..
      Gleder meg sinnsykt mye til å se deg på skjermen igjen da, det skal sies!

    19. Er enig i at man skal kunne drite seg litt ut og ikke holde så mye tilbake når man melder seg på et TV-program. Folk bør ikke melde seg på hvis de ikke tør å gi av seg selv på grunn av karriere og redsel for å drite seg ut. Det skal være morsomt å se på, og jeg personlig liker ikke når deltagerne tar alt veldig serriøst.
      Men gleder meg til å se denne sesongen uansett, jeg tror det blir morsomt å se dere “legender” tilbake på hotellet og hvordan det påvirker de andre deltakerne og spillet!

    20. disse bildene av deg er faktisk en av mine favoritter, sååå fin du er altså! Men jeg har alltid lurt på hvor buksen du har på deg på disse bildene er fra? Klem!<3

    21. Kunne ikke blitt mer enig, paradise har bare blitt dårligere og dårligere med årene, både de som deltar og at det skal være så mye «overtroisk» i selve spillet er tragisk. I tilegg er det jo ikke noe action lengere fordi folk er livredde for å drite seg ut på tv😄skjønner ikke at slike folk melder seg på paradise i det hele tatt. Sesong 2 og 3 er desisdert best! Må innrømme at det var litt trist å høre fra deg at denne sesongen ikke var spennende.. hadde litt forhåpninger siden det faktisk er en legendesesong😣

    22. Bra innlegg Isabel! Enig med at det burde vært mer «gærne» folk som sjekket inn på hotellet siden det liksom skal være en jubileums- og legendesesong liksom. Ser på veien til pærra og det virker ikke som om de folka kan bidra til noe skikkelig kaos inne på hotellet. De virker veldig ordentlige. Hun ene hadde liksom skrevet under på en sex-kontrakt liksom haha. Greit at en ikke vil ha sex på TV men det var litt vel barnslig syns jeg😬 Gleder meg til å se sesongen da! Håper det fortsatt blir en bra sesong selvom det ikke ser ut som den blir helt AMAZING…

    23. Bare en liten reality check sweety😉. Du var ikke så spesielt morsom og se på selv på din egen sesong. Just saying

    24. Syns det høres ut som du beskriver deg selv, nesten? 20 år, ønsket å jobbe barnevern, ønsket ikke å ha sex på TV osv.?
      Jeg skjønner at det kan bli kjedelig å ha alt for mange som er veldig like personligheter, men det høres jo ut som de bare har funnet mange som ligner på deg?
      Også syns jeg det er litt rart at du klager på at alle er to-tre år yngre enn du er i dag, når du for noen dager siden kommenterte at du ikke syns en på 30 år har noe der å gjøre? Eller har jeg misforstått?
      Jeg tror noe av grunnen til at legende-sesongen ikke ble som de hadde tenkt var at de ikke fikk med de som faktisk ER legender i PH… nesten ingen av dere gamle deltakere er jo de man husker fra sesongene?
      Jeg tenker at de kanskje har planlagt at blandingen mellom «legender» og vanlige deltakere ble veldig kul hvis det var skikkelig kontrast mellom de to gruppene, men så fikk ikke mastiff med seg noen av førstevalgene sine. Dermed ble det kanskje en litt døll sesong… Hva tror du?

    25. Du er jo selv med i sesongen så du må jo også være kjedelig på TV. Hjelper ikke å bare legge skylden over på andre deltagere

    26. Jeg syns deltagerne virker bra ut, av det jeg har sett til nå. Men nå liker jeg litt mer «bestevenn» show enn bare spill. Legendene derimot er jeg ikke helt fortrolig med, da sett bort fra f eks deg og Mathias.. Er helt enig med at Sverige har bedre paradise hotell 🙂

    27. Men er ikke dere «legender» med på å bidra til det aldersspennet som du etterlyser? Er jo deltakere dere også.

    28. Du i de nyeste videoene at det var mer spennende å være med på Paradise Hotel fordi det var stor aldersforskjell. Du sier også at de nye deltakerne var rund 20 år, og dette var dumt fordi de var så unge i forhold til legendene, at noen var 26-28 år. Vil ikke dette være det samme som at det var spennende fordi det var stor aldersforskjell? Jeg skjønner ikke helt hva du mener, fordi det er jo egentlig det samme?

    29. Du går vel litt i mot deg selv når du sier at i din sesong var deltakerne alt fra 20-29 år gamle, og at du ble skuffet fordi i denne sesongen var alle så unge? Altså sammen med legendene er det jo samme aldersforskjell som det var i din sesong?? Legendene er jo også deltakere i år. Det at du sier at du vil ha folk som tør å drite seg ut å alt det der er en annen ting. Det har ingenting med alder å gjøre. I tidligere sesonger har det også vært deltakere som har vært 25+ som ikke har gjort en dritt ut av seg på paradise. Jeg forstår poenget ditt at du ønsker deltakere som er mindre seriøse og tør å drite i alt, og jeg forstår når du sier at du ikke mener at du er bedre enn dem, men å begrunne poenget ditt med at deltakerne er svææært unge blir helt feil. Det er jo ikke rart folk klikker fordi innlegget ditt indirekte sier at ung alder er hele grunnen til at årets sesong er dritdårlig.

    30. Så sykt gøy at dere skal filme etter hver episode på vloggen… det gleder jeg meg til å se😉 Akkurat d samme gjorde Dennis fra farmen kjendis..

    31. Norge suger på å lage reality. Ser heller på paradise sverige jeg, ja. Lurer på om det er vanskelig å finne «gale» deltakere i Norge, føler norske folk er for godt oppdratt enn Dansker og Svensker, haha

    32. Ref snapchat storyen din: «Alle skal bli demokrater»
      Definisjon: Demokrat, tilhenger av (politisk) demokrati. Brukes også om medlemmer av, eller støttespillere til, Det demokratiske parti i USA.
      Btw synes det er flott at deltakerene tar utdanning. Kan være underholdende selv om de er intellektuelle 😉

    33. Æ e enig me dæ, når æ så videoan av vær ænkelt så tænkte æ OMG, SYKT AT DET DÆR E PARADISE HOTEL DELTAGERE, KUNNE HELLER SPÆLT INN PÅ ET GAMLEHJÆM før dæm va så særiøs heile gjængen.. bli før vanskelig da og HA DET GØY.. men på et gamlehjæm hadde de passa godt før dær e man særiøs 24/7.

    34. Dere legender er jo de som er de “eldre” deltakerne denne sesongen? Er jo både eldre og yngre mennesker der da? Forskjellen blir vel at du ikke er yngst denne gangen? Du er jo midt i mellom aldersgruppene, så skjønner ikke hvorfor du mener det blir så dårlig sesong når de yngste deltakerne er på din alder? Og alder er vel bare et tall. Slik som du beskriver de andre deltakerne virker de kloke for alderen å være. Kanskje det er ulike interesser som kræsjer heller?
      Ikke ment som en frekk kommentar😄 forsto bare ikke helt hva alderen hadde med saken å gjøre.

    35. Kan du slutte å spoile? Vi har skjønt at du mener at sesong 10 blir kjedelig men du trenger ikke å sette et dårlig inntrykk før det i det hele tatt har startet. Gleder meg jo ikke til å se på lenger. Og det er ganske åpenbart at du hele tiden må dele dette med at paradise blir kjedelig osv men du sier jo bare det fordi du er redd for at det får får like dårlig rykte som sesong 9(btw likte jeg sesong 9 best).

    36. Men helt ærligt, du var ikke den som var morsom å se på i din sesong heller? Utenom hvor bitter du ble når du ble sendt hjem.. Nå legger du lista høyt for deltakere som “deg” og håper du gjør noe i år da. Gleder meg uansett og vil jo heie på deg siden jeg er fast leser og fan, men synes dette ble litt teit

    37. Så sykt enig med deg!! I fjor var bare dritt! Var så kjedelig hvor alle likte alle og ikke noe intriger!! Din sesong var jo evig lættis! Etter din sesong har det bare godt nedover!! Trodde det skulle bli mer spesielt i år! Men du er jo med da så det gjør jo sesongen bedre😘😘 tviler på at de andre deltagerne får no bra jobb etter paradise. Googler arbeidsgiver i fks. Barnevernet deg og får opp at du har vært med på paradise så står du nok ikke øverst på lista for og få jobben! Men gleder meg til å se deg i action igjen! Elsker deg❤❤❤

    38. Kan ikke si at å se på deg på TV var så veldig mye mer spennende.
      Blir sikkert like greit å se på! Du er direkte selv med å synes folk er kjedelig, så da bør det gå fint å få høre det tilbake.

    39. Helt enig med deg! Paradise Hotel-deltagere skal ikke skildre vanlig norsk ungdom, de skal jo være harrye og gærne Jersey Shore-aktige folk! Allerede forrige sesong så hadde de med veldig mange vanlige norske ungdom og man så jo hvor spennende det var..

    40. Skjønner ikke helt…? Du fronter det være snille med hverandre, ta vare på, oppføre seg osv. Men når noen gjør det på TV, så blir det feil? Fordi det er TV? Makes no sense.

    41. Jeg er enig at det kan bli en kjedelig sesong da folk ikke tørr å drite seg ut pga jobb senere i livet, så jeg ser hva du mener.
      Det jeg bare må påpeke er når du sier at TV3 hyper opp sesongen for noe som ikke er så bra, de får oss til å se programmet for å få mer seere, det sjønner jeg ikke at du klager over, da du gjør akkurat det samme med overskrifter for å få mer lesere!
      Men igjen jeg er enig med deg at det blir kjedelig om ingen tørr å skape noe drama, vi vil ha søppelTv!!
      Gleder meg til å se hvordan årets sesong er, ikke lenge igjen nå!!

    42. Jeg skjønner ikke at du kunne merke så mye til aldersforskjellen? Du er jo bare to år eldre enn de fleste, og du sier jo selv at du er ung for alderen, og at du er litt barnslig… Eller var de veldig barnslige?

    43. Jeg tenker jo at dere «legendene» er fullverdige deltakere som resten. Så er ikke aldersspennet der da? Alle dere er jo deltakere. Så det hil si at folk er mellom 20-28 år, ikke at deltakerne er mellom 20-22 år.
      Hva deltakerne angår er jeg spent. Jeg har troen på de, så får vi se om de lever opp eller ikke. Med deltakerne gjelder fremdeles også legendene.

    44. Syntes no det er bedre med 95-96-97 modeller. Når man nærmer seg 26-28 så er det faen på tide og vokse opp å ikke drive med sånn fjortiss greier som paradise..

    45. Jeg har sett på veien til pærra å da er ikke du med så jeg lurte på hvilken paradise du er med på

    46. Skulle ikke Pierre være med som en av legendene denne sesongen? Syntes du sa noe om det, men så han ikke i introen?

    47. Hei Isabel! Litt off topic, men jeg har alltid lurt på en ting: HVA er straffen/konsekvensen(e) av at du røper noe om sesongen som kom kommer nå? Har du engang lov å fortelle oss? Hvis du kan er jeg veldig innterisert i å få høre!

    48. kanskje det ikke er så mange å velge mellom da. Kan tenke meg det ikke er så mange som vil være med på ph

    49. Hvordan vet de om du røper noe? Liksom kan du ikke si det til din bestevenn engang? Isåfall hvor går liksom grensen på hva de finner ut og ikke?💖

    50. Hvorfor må du ødelegge spenningen til alle andre, selv om du ikke synes sesongen blir spennende kan det jo hende at andre synes det! Blir litt irritert kjenner jeg…..! Jeg tror sesongen blir bra jeg

    51. Hadde blitt sur om jeg var TV3 og hadde betalt deg for å være med, så kommer du hjem og sier indirekte at denne sesongen er suger og er gørr kjedelig…. Kan jo sikkert miste en del seere pga det også.

    52. Kan du legge ut ny link til den buksen du har på deg på dette bildet? Elsker den:) Du ser fantastisk ut!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg