NEW IN FRA NELLY + RABATTKODE

reklame ⎮ alle lenker er annonselenker Nelly

 Processed with VSCO with av8 preset

Hello elsklinger! For to dager siden mottok jeg en svær pakke på 12 kg med klær og sko fra Nelly. Jeg er sjeleglad for at de sender til Marbella. Hehe! Det var mange som ønsket seg innlegg hvor jeg viser frem innkjøpet, så det har jeg så klart fikset til dere. Jeg knipset bilder av noe av innkjøpet i går, men jeg fikk ikke tatt bilder av alt. Jeg hadde nemlig veldig lite tid til det i går, men jeg skal fikse en del to til dere. Den kommer i løpet av de kommende dagene. Her er i hvert fall del 1!

RABATTKODE: OPPGI KODEN «MADNESS» I KASSEN FOR 20% RABATT PÅ DITT KJØP!

   · SHOP HER ·   

LEVIS JEANS HER

GRÅTT SETT HER ⎮ TOPP HER

SKJORTE HER ⎮ TOPP HER

SKJORTE HER ⎮ TOPP HER & BUKSER HER

STRIPETE SETT HER ⎮ TRACKSUIT: HOODIE HER & BUKSER HER

VERDENS DEILIGSTE CARDIGAN HER ⎮ BUKSER HER (DISSE MÅ DERE HA!!)

SKJORTE HER ⎮ ADIDAS SHORTS HER

59 kommentarer
    1. Ok, jeg elsker sminken din. Kan du lage et innlegg som inkluderer øyenskyggen og leppestiften din på disse bildene? 🙂

    2. Den svarte sleng buksen, er den i veldig tynn stoff? Hvordan er den liksom? Har vurdert å kjøpe men vet ikke helt hvordan den kommer til å se ut på, hvor tynn og «løs» den er HELP

    3. Isabeeeel😩 Guud hvor fint og tykt hår du har!!! De siste månedene har jeg mistet så sykt mye hår og jeg skjønner ikke hvorfor, det er så utrolig tynt nå. Er bare 18, det er vell litt for tidlig for dette nå. Tips?

    4. Har du noen gang blitt spurt om å være modell for nelly? Du kler jo absoluttt ALT du bestiller derifra, så tror du ville gjort en suveren jobb med det hvertfall, i tillegg til alt det andre bra du gjør 👌🏼😍

    5. Kanskje litt rart spørsmål, men synes ikke du det er vanskelig å finne bukser som sitter? Blir ikke buksene ofte store i midjen eller små i rumpen?

    6. Hvor blir av de daglige vlogene, var høydepunktet i hverdagen. Vær så snill å fortsett med det🙌

    7. Så utrolig kul tracksuit, den kledde du! Hvilken størrelse har du i buksa? for usikker på beinlengden, siden jeg er omtrent 170 cm, så redd den blir litt kort..

    8. Hei Isabell!
      Vet du ca Gucci sko koster utlandet iforhold til Norge?
      Vurdere kjøpe på nett, men hørt de er billigere utlandet??

    9. Vgtv sier du slakter årets pH gjeng, men har ikke de litt rett? Hehe jeg forstår ikke. Hvorfor disser du de

    10. Anonym: Er det å slakte? Haha. Jeg sier bare at jeg ble skuffet da jeg så deltakerne i og med at ALLE var 96 og 97ere, + at jeg savnet mer mennesker som er TV-material i og med at det var såpass hypet i år på grunn av at det skal være en legende-sesong.

    11. Hvorfor handler du bare billige klær fra nelly? Hvorfor ikke steppe up gamet ditt litt med dyrere designer klær?

    12. Help: hodebunnsmassage er alfa omega! Jevnlig. Og spis poteter, ølgjær, vørterøl og ting med masse b vitaminer. Tykt hår kommer først og fremst innen fra.

    13. Du er vel klar over at du møter andre deltagerne og produsenten igjen PH premiere festen, eller er dette et innlegg på forhånd for å ikke dra på Premiere festen fordi du må lenke deg med Pierre siden du er psyko sjalu, og da er det like greit å ikke møte opp med å ha unnskyldning om at årets sesong er kjedelig når du er med selv.

    14. Anonym: vi skal pÃ¥ premierefesten, vet du. Det er ingenting hverken deltakerne eller produsenten ikke allerede vet. Jeg er ikke personen som klarer Ã¥ la være Ã¥ si det jeg mener, og det gjorde jeg naturligvis om dette til bÃ¥de deltakere og produsent. Det er min mening, og det er fullstendig lov til Ã¥ mene det jeg mener 🙂

    15. Så noen skrev at du burde «steppe opp gamet» ditt med å kjøpe dyre designers klær. Vil bare si at jeg synes det er bra du kjøper «billige» og fine klær som du deler med leserne. Er så mange bloggere så kjøper klær til flere 1000 kroner og tipser lesere. Som om vi har råd til det!
      Virker som du er litt mer down to earth!

    16. Er den beige tracksuiten stor eller liten på str? Å vil du si den e veldig stor eller liten da? Anbefale du å gå opp/ned en str eller ta den vanlige str på den?

    17. Hei! Hadde ikke du sånn laser behandling for og fjerne hår! Lurte på hvilken klinikk du gikk til! Har planer om og gjøre det samme men er ikke sikker på hvor jeg skal gå! Hvilken klinikk?? Var du fornøyd?? Btw jeg digger deg! ❤❤❤

    18. hei, hvilken str er i levis buksa? du har alt skrevet at lengden er 25, men betyr det at str på buksa er 25? jeg blir såå forvirret over størrelsessystemet til slike bukser🤪

    19. Må bare kommentere noe som ble sagt på deres nyeste video bare, hvor du snakket om at du bare ble styggere og styggere på grunn av youtube. Dette er bare ment snilt!! Du stråler mye mer enn før, du er morsom, du kødder litt, du poserer ikke hveeeer gang du er på kamera og du ser mye gladere ut enn før. Vet ikke om det er fordi du er det, eller fordi du har gjemt det bort før, men du ser så herlig ut på de youtube videoene. Elsker når du gir litt faen jeg, da blir jeg også glad 🙂 all lykke til deg og pierre videre :))

    20. Unnskyld meg, men herregud, du er ei så fin jente! Har nylig startet å lese bloggen din og jeg elsker den sålangt 😀 Og jeg eelsker klesstilen din! Og personligheten din. Du er så søt og virker tvers igjennom god 🙂 Har jo fulgt deg på snapchat og instagram ganske lenge, og virker som om du og Pierre har det såå bra sammen og det fortjener du virkelig!

    21. Hei! Har lagt merke til at du kjøper ofte nye klærne sko fra Nelly eller andre leverandører. 12 kilo er jo mye klær og sko for en som allerede har en stor garderobe. Hvordan stiller du deg til miljøet, med hensyn til ditt ekstremt høye bruk av klær, og hvordan stiller du deg til flerbrukssamfunnet? Hva slags tanker har du om dette? 🙂

    22. Hei! Hva heter sangen du har på snap, hvor du filmer utover fra balkongen din(antar jeg) med geofilteret til Marbella?

    23. Hvor mye veier du? Dette er et spørsmål til ukenspørsmål. Plis kan du svare på dette siden du har sagt at du svarer på alt.jeg er en av dine største fan.😍😍 Love you😘

    24. de virker som du har det veldig bra om dagen men jeg også lurer på de klærernne du ikke bruker lenger hva gjør du må dem ? gir du de til Fretex eller hva ? 🙂 ville anbefalt deg og selge dem og gi pengene til en god sak, de ville jeg hvertfall gjort om jeg hadde så mye penger som deg ! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg