TRE NYE VLOGGER

Hei fininger! Jeg har ikke delt de siste tre vloggene med dere her på bloggen, så derfor tenkte jeg å dele alle sammen på en og samme gang nå. Dette er da altså tre vlogger fra de siste tre dagene! Jeg ser at det er mange som etterlyser de når jeg ikke poster de her hver dag, men husk at dere kan se de på YouTube, selv om jeg ikke poster de her. Vi publiserer en ny video hver eneste dag på kanalen vår, så det er viktig å abonnere på kanalen vår for å få med dere når een ny video har blitt postet. Abonner på kanalen våres
 
DAGENS VLOGG
 
129Vj9keTyA
 
GÅRSDAGENS VLOGG
 
8ejyNa1t1kM
 
TIRSDAGSVLOGGEN
 
kP6VHZ51K4Q

Denne siste vloggen er helt siiinnsykt pinlig å poste. Hahaha! SOM jeg så ut… Hadde dere latt deres kjæreste sminket dere, for så å gå på restaurant og ikke minst gå inn på SEPHORA (!!!) for å be om hjelp looking like shit?! Altsåååå… Alt for dere! Haha, GUUUUD. ENJOY!

12 kommentarer
    1. Pierre: du er så skjønn og god, drømmemann! Så fornøyd med sminken til Bella🙈😂. Isabel: digger deg også! Jeg vil dere skal ligge på topp! God klem😘

    2. Isabel vill du fortsette og lenke vloggene deres på bloggen din. Jeg vil se hver dag og det er enklere å bare klikke seg på videoene gjennom din blogg. <3 btw liten shopping tur var gøy!

    3. Du er pen Isabel men nesa di får deg til å se ut
      Som om du er fra filippinene? Var det meningen?
      Hvorfor valgte du ikke en mer kim k nese som hadde
      Passer ditt opphav som er iran/irak? Du ser ikke ut som om du kommer fra midtøsten nå. Angrer du på det? Btw morsomme videor stå på ❤️

    4. Hei, ville bare si at jeg synes vloggene deres er litt lange. Orker liksom ikke å se dem ferdig fordi det blir drygt. Hadde vært fint om de var litt kortere, ellers er de jo veldig bra!

    5. De “vanlige” deltakerne på Ph fikk de møte dere før dere sjekket inn på hotellet? Med tanke på intro fimen, trodde dere skulle komme inn litt etter litt og at deltakerne ikke vett noe om dere ?😬❤️

    6. kan du vise hvordan du legger øyeskyggen din? den er såå perfekt! og hvilken øyeskygger du bruker 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg