ANTREKK ⎮ RIPPED DENIM

reklame ⎮ annonselenker Nelly

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with av8 presetOLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with av8 presetOLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with av8 presetOLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with av8 presetOLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with av8 presetOLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with av8 presetOLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with av8 presetOLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with av8 preset

JEANS HER ⎮ SKJORTE HER ⎮ SMYKKE MICHAEL KORS ⎮SNEAKERS GUCCI

_______

Jeg oppriktig digger dette antrekket! Hele looken ble så avslappet og fin, men samtidig kul og stilren. Slik vil jeg kle meg oftere! Jeg har en tendens til å gå for basic, tight jeans alltid i frykt for at alt annet ikke skal passe meg. Jeg ser jo nå hvor feil jeg tar! Baggy boyfriend jeans passer jeg jo også. Det er gøy å leke litt på motefronten! Det er noe jeg har begynt å gjøre mye i det siste. Jeg er drit lei av min egen stil, så derfor prøver jeg å røffe den opp litt. Helst med klær som jeg eeegentlig ikke hadde vært komfortabel i, for det er jo slik man faktisk ser hva man kler og ikke. GØY!

48 kommentarer
    1. Likte dette antrekket skikkelig godt på deg!
      Både cute, sexy og cool 😊
      Fresht at du «rocker» opp stilen din litt.

    2. Hei, tenkte jeg skulle kjøpe et bra bloggkamera, som er klare fine bilder til bloggen og selfie. har du noen tips? evt link hvordan bruker du for tiden?

    3. Rekner med du ikke ser det siden du er i Marbella, men på NRK nå er det en debatt om kroppspress der blant annet Kristin Gjelsvik, Ulrikke Falck OG Morten Hegset er. Han drar inn deg 2-3 ganger og bruker deg som eksempel på bloggere som er dårlige forbilder pga operasjoner osv.. og hun som styrer programmer bare: ja, men Isabell er ikke tilstede.. osv.. så skjønner godt hvorfor du ikke liker de!

    4. Anonym: Hahahaha, han slutter aldri å sjokkere. Takk for du ikke klarer å tenke på noe annet enn meg, Morten!! <3 Drar mitt navn opp på sine egne show, i debatter, når han intervjuer PH-deltakere.. Jeg tror han har en liten (STOR) obsession med meg. Haha! For en type.

    5. Fy faen!! Her var du drit kult kledd! Du kler såååå mye mer denne chilla looken😍🙏🏻 Looken hadde vært enda kulere med en tynn hvit ripped knit eller en hvit Gucci t-skjorte. Jeg girlcrusher bare mer og mer på deg ass! Du ser perfekt ut❤️ Digger deg og jeg er sååå sykt glad du og Pierre er sammen igjen og at dere har deres « dejlige» vlogger😁

    6. Håper du vet at du blir mye snakket om på debatten på NRK idag med ulerikke, Kristin og Kristine og noen flere. Ikke mye pent dem sier om meg, har du fått det med deg?

    7. Unnskyld meg men kan ikke du anmelde han? Er jo mobbing det han Morten driver med! Fy faen koker av sånne folk.

    8. Siden det allerede nevnes om debatten her, er du enig i begge sider til en viss grad? Eller er du 100% uskyldig i påvirkningskraften din? 🙂 Jeg personlig ser begge sider av saken, bloggere/influencere er ikke alene skyldig, men kan være en dråpe i glasset som Peder Kjøs nevnte!

    9. Elin: tror nok ikke en anmeldelse er på sin plass akkurat, men at han driver med mobbing er det ingen tvil om. Synd, men sånn er det. Han blir jo bare verre og verre også.

    10. Utrolig morsomt/interessert at du tror Morten hegseth er obsessed i deg. Som han sa “folk går inn på profilen din for å le av deg” og det er jo sant:( han bruker deg som ett eksempel som ett dårlig forbilde når ditt navn blir brukt fra hannes munn så det må du ikke ta det positivt vennen 😊❤

    11. wææ.. prøver du å bli mer lik P, og mer chill?
      Du kler best classy, Bella!
      ikke prøv deg på sånn harry/slutty stil. Du kler ikke det, eller superutfordrende klær. bare kritikk verdig

    12. Syns det er så teit at på selve kvinnedagen og når de står for Girl power sitter og disser deg. Jeg syns selv det er dumt at du har operert deg siden du var også nydelig før. Men det betyr ikke at du automatisk er en dårlig person. Stå på og ikke bry deg om dem!❤️

    13. Hei! Legger aldri igjen kommentarer, men nå følte jeg at det var på tide med tanke på hvor mye drittslenging du får.. er innpå bloggen din flere ganger til dagen og har vært det siden du startet å blogge! Alle kommentarene angående deg og Pierre.. drit i dem.. de er ikke verdt tiden deres! Dere er helt fantastiske sammen og så lenge dere gjør hverandre lykkelige så er det alt som betyr noe! Ser at du også får endel kommentarer på hvordan du går kledd.. jeg synes du er nydelig uansett hvordan du går kledd, og kan bare tenke meg at de som kommenterer dritt er minst like sjalu som meg på at du er pen uansett hvordan du går kledd.. om du har kjole, bukse, hullete bukse eller joggebukse – du e fortsatt helt utrolig pen! Smiler når jeg ser deg på video sminkefri og i joggeklær, det viser at også det er akseptabelt å vise i offentligheten, selvom du ser bedre ut enn de fleste! Ville bare få frem hvor fantastisk jeg synes du er og håper du har det helt supert! Gleder meg til å følge ditt liv videre, og håper Pierre blir endel av det for alltid!

    14. Skjønner ikke at folk virkelig har hjerte kan sitte å snakke dritt om folk, særlig på TV slik at hele Norge kan se det! Såklart er det ikke positivt at du har operert deg masse, men om det booster selvtilliten din ser jeg virkelig ikke noe annet negativt med det. Folk bør faen meg skjerpe seg!

    15. Man kunne jo puttet på deg en potetsekk, og likevel hadde du sett dritlekker ut..!
      Hvordan får du alle «småhårene/babyhårene» pent? Regner med du har det også..

    16. Anonym: Jeg synes vel at debatten i seg selv er grei å ta, men det Morten sa om at 90% av følgerne mine klikker seg inn for å le av meg, var ekstremt lavmål. Det der kaller jeg mobbing, nok en gang.

    17. Har du sett debatten Isabel? Jeg såg den nettopp og han sa ikke at noen klikka seg inn å lo av deg, hvis ikke jeg tar helt feil nå. Er ikke på han sitt lag altså. Men vil ikke at du skal tro at han sa noe så stygt hvis han ikke gjorde det. Eneste jeg fikk med meg var at de(altså hun debatt dama) brukte deg som eksempel på innlegget der du fylte leppene dine. Og at duOG Sophie Elise ble nevn når det gjaldt operasjon. Det er vell også fordi dere er de mest leste bloggerne som har operert dere. Ingen burde nevne navn selvsagt. Så pen du var med den stilen foresten ❤️

    18. Hvorfor svarer du ikke på hvilken størrelse du har i buksa? Jeg lurer siden jeg selv vil kjøpe buksa, for jeg er ca. lik deg i kroppen.

    19. La jenta leve Isabel er ung og fin og hun
      må få lov til å kle som hun vil. Alle har
      forskjellig stil. Ingen ting er rett og galt.

    20. Har du tips for kjærlighetssorg? Jeg er helt knust 😭
      Han er alt jeg vil ha!
      Fin blogg du har forresten 😊

    21. Blir så provosert av enkelte.. burde kanskje ikke la meg provosere. Mennesker kan være så sykt nebbete på hverandre. Sist jeg sjekka er det innsiden som teller? Om noen velger å se ut som Anime karakter, Madonna, barbie, Kurt Nilsen eller en avatar så spiller det ingen rolle vell? Mangfold er bra! Den som ønsker skal kunne få ta silikon uten at andre skal komme med pekefingeren. Om noen OPPFORDRER andre til å gjøre det samme blir det noe helt annet! En burde gjøre det en vil i livet så lenge det ikke plager noen andre tenker jeg. For eksempel så kan en ha mange gode verdier, men samtidig ikke velger å ha et utseende som flest folk har? Ingenting er galt i det, akkurat fordi et samfunn skal ha mangfold. Vi er kvinner, menn, heterofile, bifile, homofile, transeksuelle, vi er mørk, vi er lys, vi er en mellomting, vi har silikonpupper, vi har naturlige pupper, vi er brunetter, vi er blonde, rødhåret, noen vil ha grønt hår? Samma det vell så lenge en ikke rakker hverandre ned??? Verden blir så mye finere om vi kan løfte hverandre opp og ikke ned ❤️ Isabel blir jo faktisk mobbet. Aldri følt på det at hun har oppfordret noen av følgerne sine heller?

    22. Jeg forstår deg veldig godt. Jeg tror poenget hans var at han mente t unge jenter ikke er helt påvirkelige, og at han mente at det er mange som evt klikker seg inn og heller «ler» for å bruke hans ord av operasjonene dine istedenfor å føle på et press. Men måten det ble sagt på er virkelig ikke greit. Håper han kommer med en unnskyldning❤️

    23. Jeg heier på deg, Isabel! Du er deg selv og trenger ikke dra andre ned for å sette deg selv høyere – det står det stor respekt av! Det viser at du er voksen og classy. Morten derimot.. Barnslig og trashy! Vi som følger deg går ikke inn her for å hverken le eller gjøre narr av deg. Vi følger deg, fordi du er den du er og er deg selv 100% alltid! Jeg digger det. #teamisabel

    24. Altså, jeg kommenterer aldri,men nå må jeg gjøre det! Altså, du ser jo helt smashing ut! 😍 Denne stilen kledde deg så godt,litt mere sporty stil passet deg så mye bedre!

    25. Du hadde passet mye bedre i en japansk skrekkfilm enn på Paradise. Du må vere noe av det styggeste jeg noen gang har sett. Fy faen for et missfoster. Å ta å lær deg å snakk. Forstår inke et eneste ord av det du prøver å ha ut av den deformete kjeften din!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg