I’M BACK BITCHES

PARADISE HOTEL SESONG 10 – LET’S GO!
 
 
HVOR GIRA ER VI, FAM? 😍
67 kommentarer
    1. Du virka ekstremt tilbaketrukken og … kjedelig? Så viss dette skal bli en dritbra sesong så håper jeg det blir bedre

    2. ærlige sak, eg blei faktisk døds skuffa når eg så kor overlegen du lekte der inne.Trodde du sko hver mer sprudlene og gøy,men eg tok visst feil..

    3. Drit kult se deg der igjen! Men hvordsn reagerte familien din og Pierre om at du ble filmet naken i dusjen? Bare lurer 😬ellers gleder meg å se deg der framover

    4. Hvordan reagerte familien og Pierre at du ble filmet naken i dusjen denne episoden ? Bare lurer😅ellers ser fram til å se deg mer på TV!

    5. THAT ATTITUDE, I LOVE IT ❤️ Du er så bra, Isabel! Fuck ?em haters because this queen is back 🤷🏻‍♀️

    6. Gratulerer søta 😊❤👍🎉 håper at du vinner 😊❤👍 du er faktisk den eneste jenta som fortjener og vinne 😊 men du smoking hot 😊🔥🔥❤❤
      Ps stemte på deg😊❤👍

    7. Blir flau av å se deg på ph nå. Du er den som har oppført deg mest barnslig til nå, bare så du vet det!

    8. Å herregud! Du er så amazing!! Dette kommer til å bli en kjempe sesong!! Love you!!
      (Til deg over: Isabel er alt annet enn kjedelig lol)

    9. Hvorfor fikk du sjekke inn når du hadde og har kjæreste, men Cathrine får en stor sak pga det samme? Hvordan gjorde du det med bloggen da du var i mexico? Hvor mye venting er det med tanken på innspilling? Hvor lang tid tar det og spille inn en parseremoni feks? Hva synes Pierre om at du reiste inn på PH uten han? Var gledelig og se deg på skjermen igjen, og jeg håper du vinner eller ihvertfall kommer veldig langt.

    10. Jeg er overbevist om at du og Pierre har vært sammen hele tiden. Men måtte gå offentlig ut å si at det var slutt så dere begge to fikk en mulighet til å være med på hver deres paradise, da man må være singel for å delta. Lol, godt å få vist seg frem både i Sverige og Norge en gang til. Lykke til, var faktisk kult å se deg på skjermen igjen da. Lykke til med sesongen.

    11. Det har bare vært 2 episoder og folk sier du er kjedelig og tilbaketrukken allerede? Jeeeezesss, første uka er alltid kjedelig uansett! Gi det litt tid a

    12. Du skrev at de yngre deltakerne var kjedelige i forhold til da du var med. Det er jo du som er drittkjedelig her…!

    13. Til de over , hun er vel annerledes fordi hun har vokst ? BRa ting det .
      Isabel, er det mulig å se hvis man ikke bor i Norge ?
      Får ikke sett noe 🙁

    14. Det lille vi har sett til deg er pinlig. Du virker sykt høy på deg selv og at du tror du er bedre enn de andre. Please, dropp all sminka og slutty klær. Du er eldre enn de men ser så trashy ut og tror du er queen.

    15. Hei!
      Bor i England, vet du hvordan man kan se Paradise Hotel i utlandet?
      Når du drar tilbake til Marbella, hvordan skal du se Paradise?
      Vil gjærne få det med meg, men får en error-melding at programmet kun er tilgjengelig i Norge.
      Tusen takk! 🙂

    16. Ser bare sjukt dumt ut med all den sminka 😂 Å du sier de er så unge. Du var like ung første gang og du er fortsatt veldig ung. Teit kommentar 😂

    17. Kommer det inn fler legender som vi ikke har sett ennå? Blir det typ sånn det var i den svenske sesongen, eller er det bare dere?

    18. Å, Herre Min: Det er fælt å se deg. Du gjør det dårlig på PH. SÅ overlegen, frekk og kjedelig. (Akkurat som i virkeligheten.) Det er virkelig ingen hjemme hos deg!

    19. Håper du innser nå at du bruker LITT vel mye solpudder/contouring i ansiktet. Blir seenes litt “grått” ut. Du er så fin uten all sminken og også fin med naturlig sminke.
      Forresten når skal du bytte header?

    20. Du virka ikke så glad over å fått stemmer som folkets favoritt å sjansen til å komme inn i igjen 🙂 smilte så vidt og virka som du bare tenkte “ingen overraskelse, jeg er best”. Håper vi får se mer gøyal Bella senere i sesongen <3

    21. Måten du fremstår på TV gjør meg flau på dine vegne. Takler ikke folk som tror de er bedre enn andre.

    22. Elsket at du kom med ‘i år er alt fake’ kommentaren haha. Gleder meg til å se deg videre på skjermen! 🙂

    23. yay!!! du er crazy hahah
      enig at du virket ganske overlegen og tilbaketrukken men FOLKENS det var første episode – vent litt før dere dømmer så jævlig.
      Heier på deg isabel og helt ærlig elsker jeg at du er så cash flow

    24. Ser at mange av dere kommenterer på sminken hennes, greit det at dere ikke ville gått sånn. Men værsåsnill for gudskyld, slutt å bry dere om hvordan andre velger å gå. Hun er nok komfortabel med å gå sånn. Slutt å trykk ned andre, gjennom utseende til noen. Tror ikke hun endrer på hvordan hun sminker seg bare for dere mener at hun ser bedere ut sånn! Hun ser smashing ut uansett.
      Og hun er ikke kjedelig, husk at hun velger ikke hvordan klippene skal bli klippet. Og var ikke så store deler av hun som syntes. Er bare på episode 2, og hun sa selv at hun har blitt mere voksen. Å det vil si at man er mere moden også, du ser forskjellen godt på de som akkurat har vippet på 20 års alderen og hun. For hun er mere moden enn dem.

    25. Gleder meg til fortsettelsen 😀 Syntes også de andre deltakerne er vel unge. Ikke fordi det ikke har vært med så unge deltakere før, for det har det jo i alle sesongene, men det var litt mer blanding kanskje? Alt ifra 20-27 år er innafor PH alder syntes jeg. Litt spess at han ene (broren til Erlend Elias) sier at legendene nærmer seg pensjonistalder, når flere av legendene er kun to år eldre enn han selv :’D Men når det er sagt, skjer det jo mye med mentaliteten fra 20-25 års alder. Det har kanskje ikke gått så mange år, men man blir mer voksen i hodet. Merker det selv, er 24 år og jeg ser ikke noe spesielt annerledes ut enn fra da jeg var 20, men kunne aldri i livet tenkt med å være innesperret på et hotell i to måneder med en gjeng 20-åringer! Haha. Ser at du har blitt mer voksen også Isabel, ikke kun på utseendet men mest i væremåten. Håper uansett du kommer langt og at det ble en bra opplevelse til tross for noen ”shit kids” haha. 🙂

    26. I et tidligere innlegg så skrev du på den ene kommentaren at du ikke røykte, men på PH så røyker du jo? Hvorfor sa du nei da?

    27. Håper du skal være litt morsommere fremover… hvirfor henger du deg opp i at de som er der er 1 og 2 år yngre enn deg?

    28. Wtf e i veien med folk ??? Jævla dramaquuens. LEGENDENE FIKK LOV TIL Å HA KJÆRESTE !!!
      Dette blir såååå bra. Ble overlykkelig av å se deg på skjermen bella<3 tipper du kommer deg etterhvert!!!

    29. Asså du er SÅ FIIIIN! jeg døøøøør, eneste grunnen til at jeg gidder å se på i det hele tatt i år, er fordi du er med. Jeg digga paradise før, men når man selv er eldre enn de som er med, blir det liksom litt.. kleint? Jeg vet ikke, jeg føler meg bare sykt gammel haha, og jeg er 94. Skulle vært mye mer variasjon i deltagerenes alder, som du selv sa. Jeg syns du og P sine vlogs er mye mer spennende å følge med på. Anyways i fcking looooove you.

    30. Du virket så overlegen og så mye mindre hyggelig enn du fremstiller deg selv på bloggen. Ble sikkelig skuffa når du viste din “sanne” side. Trodde du ville være en imøtekommende og hyggelig person, men nå virker det som at du tror du er dronning når du er på akkurat samme nivå som alle andre. du er et vanlig menneske og ingen kjendis, så ro deg ned noen hakk

    31. Altså du er sååååå vakker, nydelig, hot, sexy og CLASSY! Jeg syntes det er så ufattelig trist at du ikke bare driter langt f i morten.. jeg forstår det, mobbing som han driver med er sykt vondt. Ingen kan vel forestille seg.. men håper virkelig du blir hundre ganger sterkere og at du ikke lar Morten stoppe deg fra å dra noe sted senere! Bare dra og ignorer fyren, hans tap som ikke får intervjue den fineste dama som er der! Altså, kødder ikke når jeg sier du knuser hele kardashian-klanen. Syntes du er sååå mye vakrere og herligere!
      Du er flawless fra topp til tå! Aldri, aldri ALDRI, la en idiot som Morten ta det fra deg, for hva er han? En flopp som er frekk mot 98% av de han intervjuer? Ingen bryr seg om han!
      Fokuser på alle de som ser opp til deg og digger deg, Isabel! For jeg kan love deg at du har 100 ganger så mange (hvis ikke mer) folk som ser opp til deg og beundrer deg, enn det han noen gang vil få!❤️
      Elsker å se deg på skjermen!!
      Hilsen ei som beundrer, og heier på deg!

    32. Jeg må bare si at innimellom så rister jeg på hodet når det gjelder deg. Men så er det noe med deg som bare får meg til å beundre deg. Beundre at du er så all inn, 110% deg selv (sett bort ifra at det er litt plastikk her og der, som btw ikke definerer deg som person..) at du virkelig jobber hardt for å nå drømmene dine, at du jobber hardt med å få det livet mange bare kan drømme om (inkludert meg selv). Jeg beundrer hvor pen du er, og hvor stolt du er over deg selv.
      Jeg mener det fra bunnen av mitt hjerte, Isabel – DU ER RÅ! Stå på, do your thing! Girlpower all the way!

    33. hvordan kan du klage på at årets deltakere er så unge når du bare er 1-2 år eldre? du var like gammel som det de er nå da du var med første gangen.

    34. Okei en ting. Du har MANGE ganger sagt hvor mye jobb det er med bloggen din. Hvor mye du legger ned i den hver eneste dag osvosvosv. Men i videon over der du presenterer seg selv, så snakker du jo som om yrket ditt var en lek?? Er det bare jeg som reagerer på måten du snakker mot seg selv på her?

    35. hvis dokk har følte med på snappen til isabel så sa hu at hu hadde influensa den ugå åg derfor va ganske tebaketrukket åg “kjedelig” men hun sa at hun blir bedre til neste uke.<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg