HA DET KALDE NORGE, HALLO… 🌴✈️

Reklame ⎮ sponset behandling + annonselenker

 Processed with VSCO with av8 preset

VACAY VACAY VACAY

Jepp, da holdt jeg ut denne lille uken i kalde Oslo! Gud som jeg gleder meg til å fly fra minusgradene, og boltre meg blant palmene og i turkist hav. Dit vi skal er det over 30 grader og strålende sol hver eneste dag. Jeg føler meg egentlig litt slem som skriver dette, med tanke på dere som ikke har mulighet til å stikke til varmen. Det er jo virkelig for kaldt her nå. Denne ferien fortjener jeg akkurat nå synes jeg. Mer enn noensinne. Det har, som dere allerede vet, vært en noe tøff periode. Jeg behøver å få kose meg litt. En romantisk ferie med min kjærlighet blir helt fantastisk. I tillegg møter vi Sara og kjæresten hennes senere også, da de skal til samme destinasjon mens vi allerede er der. Åh, jeg gleder meg sånn! Denne uken har virkelig flydd avgårde. Er nesten litt surrealistisk at vi reiser allerede i morgen!

Vi er tilbake med daglige vlogger igjen, forresten. Det gjelder også på ferien vi nå skal begi oss ut på. Det er jo helt klart gøyere å vlogge når man er på ferie. Hehe! Gøyere for oss, men også mer interessant for dere. Dette blir amazing! Gleder meg til å ta dere med på reisen, som alltid. ✈️💕🌴 I dag skal jeg tilbringe dagen med familien, og så skal vi eventuelt ut å ta et par drinker med noen fine mennesker i kveld. Jeg må nesten bare se hva jeg rekker. Jeg mener, jeg har ikke pakket enda en gang. Wups! Isabel Raad i et nøtteskall. Venter aaalltid med alt til siste liten. Er så irriterende, haha. Drømmen hadde jo vært å faktisk tatt meg tiden til å planlegge antrekk for ferien, og pakke smart. Jeg pakker alltid med meg så sykt mye unødvendig. Noen som kjenner seg igjen i det, eller? Haha. For å si det sånn: jeg pakket med meg over 70kg til Paradise. Hahaha!! HVEM GJØR DET!!!

 Processed with VSCO with av8 preset

JAKKE HER ⎮ JEANS HER ⎮ SNEAKERS GUCCI

Jaja. Jeg får få fingern ut og få gang på livet. Forresten- tidligere i dag har jeg vært hos frisøren og på vippetime. Deilig å føle seg fresh før man skal gå mye sminkefri. Jeg bruker nemlig veldig lite sminke når jeg først er i eksotiske land der solen steker på. Vipper er alltid digg da, for da føler man seg jo veldig mye freshere døgnet rundt uansett. Jeg fikser vippene mine hos Lashes By Kasja. Beste i bransjen! Frisørsalongen jeg går til er MOODstudio. ❥ Ingen over, ingen ved siden.

69 kommentarer
    1. Syntes egentlig det er ganske teit av deg å gå ut og si at du syntes alle deltakerne på para i år er umodne og for unge, de fleste av dem er jo bare 2-3 år yngre enn deg. du var på samme alder når du deltok og var akkurat like naiv. virker mer som du rakker ned på de fordi dere får krtitikk for å være for gamle osv.

    2. Anna: Du tar ting ut av kontekst. 🙂 Det er ikke det at de egentlig er så unge, men i og med at TV3 har solgt dette inn som tidenes LEGENDE sesong, så forventet vi litt annet enn KUN 96 og 97-ere. Mest på grunn av at vi legender er alt fra 23-30 år. Skjønner du litt mer hvorfor jeg mener det var litt rart nå? 🙂

    3. Må bare si at jeg digger deg og håper du er med lenge på pH!! Men hvor er kjolen du hadde på på parsermonien fra?❤️❤️ Du så helt smashing ut

    4. Meldte du deg på paradise igjen for å gjør Pierre sjalu? Siden han dumpet deg for paradise Sverige? :p

    5. Jeg skjønner hva du mener med at de deltakerne som er med i år er altfor unge. Hadde også forventet tiiidens sesong men la oss si at Magne kom inn og Ann-Mariell (hun kommer vel inn men Anyway), det blir jo deeeet aldershoppet. Når Stian staysman og Kristian René og desse typiske menneska vi tenker på når vi hører ordet Paradise hotel var med, så var jo mange av desse som er med i år bare unger..

    6. Digger både deg og Pierre!😚😀. Dere har så morsomme vlogs! Og drit i hva P har gjort i lellomtiden, prøv å ikke tenk på det! Han virker så skjønn! Her sidde eg så en cougar😂, men meine det! Minne om samboende min. Hard og myk! Og pene begge to! Lykke t! God ferie!😚

    7. Vær forsiktig med tatoveringen i sol og varme! Du kan ikke bade i klor eller salt vann på 3-4 uker etter du tok den og du må dekke til tatoveringen i solen. Masse lykketil med tatoveringen og håper du får en fin ferie fineste deg<33

    8. Vi andre ikke har muligheten til å dra? Hvorfor skulle vi ikke ha det?
      Seriøst, få beina plantet ned på jorden, hvem tror du at du er?

    9. Er det ikke kjipt å dra til et varmt land når du ikke kan sole deg uansett? Eller ryggen må være borte fra sola hvertfall

    10. Fy FAEN så pen du er uten sminke. Blir helt gal av det, tenker bare åhhh du ser helt fantastisk ut 😻

    11. Hei☺️Tatoverte meg også denne uken, og fikk da med ett infoskriv med viktig informasjon. Der står det at man skal unngå sol og bading i salt- eller klorvann de første tre ukene. Vet ikke om du har fått høre det samme, så ville bare nevne det❤️

    12. Hei Isabel jeg har et spørsmål som jeg håper du kan ta deg tid til å svare på da du ikke alltid gjrø det. Når det kommer til rumpeoperasjonen din har du lagt inn inlegg i din rumpe eller er det transportert fett fra egen kropp du har gjort? Skal gjøre samme operasjon å lurer på hva du har gjort? takk for svar / Ida Marie

    13. Anonyn: Så klart ikke. Jeg meldte meg forøvrig ikke på selv heller, jeg ble spurt. Og om du har sett vår youtubevideo, så forteller vi hva som skjedde da det ble slutt. Det var ikke på grunn av Paradise.

    14. Jeg har til gode å like ferie-blogginga di bedre enn når du er hjemme. Potensialet for god blogging er jo der, men du er jo aldri villig til å gjøre jobben. Hadde vært bedre om du bare tok helt fri, og samlet krefter til å skape gode blogginnlegg når du kommer tilbake.

    15. Du ser HELT annerledes ut på disse bildene, hva har du gjort? Jeg kan liksom ikke helt sette fingeren på hva det er.. Du ser.. Mykere ut på en måte? Mye finere iallefall 🙂

    16. Naturligvis har hun ikke utført tatovering. Man bestiller ikke en sol og badeferie og så utfører tatovering. Med tanke på høy inntekt pr nå burde dere reise til noe mer eksotiske steder enn Thailand eller Maldivene.- Eksempelvis gorilla-safari i Rwanda eller øyer i Polynesia, Fiji. Inntekten din kan raskt bli null.- plutselig er det andre bimboer som skyver deg laaangt nedover blogglisten. Med null utdanning vil det være en helt annen hverdag som møter deg. God tur til Thailand eller Maldivene

    17. Nå skal du jo reise til sol og varme, og da er det veldig dumt at du har tatt den tatoveringen nå. Jeg har mange tatoveringer selv, og noe jeg vet er at man skal holde tatoveringen skjult i fra solen en måned etter at man har tatt den. Og man skal vente med å bade i basseng i minst 2 uker, ved fare for bakterier og fordi tatoveringen blir bleket. Hadde jeg vert deg hadde jeg ventet til jeg hadde kommet hjem, men gjort er gjort! Tenkte det var greit å informere deg hvis du ikke visste dette fra før av. Men håper du fortsatt får en fin tur til varmere strøk, og kos deg! 😘

    18. Ida Marie du er gal hvis du vil ha slik komisk rumpe som isabel,,hun ligner på guffen nå,han i donald bladene.
      Isabel var sexy med særpreg før operasjonene.Håper hun får godt betalt for å ha kaffi farget hudfarge.huff.

    19. Skal du være borte i påsken også? Påsken er jo helt maaagisk på fjellet med gode venner, grilling og noe godt i glasset! Kan ikke huske å ha lest at du har gjort noe sånt her på bloggen? Pleier du å gjøre det? 🙂 jeg er for å reise til varme land ellers i året, men påsken (og sommeren) er forbehold her i Norge altså! Norge på sitt beste de to årstidene ❤

    20. Hvorfor tatovere deg rett før du skal reise til et annet land med sol og varme? Du kan jo hverken sole deg på 2uker eller bade på maaange uker? Er ikke det litt bortkastet ferie for deg som er så glad i å ligge i varmen? Eller har du tenkt å gjøre det uansett?
      Må også si det at tatoveringen var kjempefin! Fint å se at de rundt deg betyr så mye for deg 🙂

    21. Du ble som et nytt menneske utseendemessig med å fikse leppene dine igjen, jeg er sjokkert! Du ble 100% en bedre utgave av deg selv, du ser smashing ut Isabel! Har følgt din reise siden sesong 7 på Paradise hotel, så jeg vil bare si; Er det noe du kan være stolt av så er utviklingen av deg selv! og ikke minst.. kos deg masse i varmere strøk🌴☀️
      Klem

    22. Hei! Vet at dette ikke har så mye med innlegget å gjøre men i en vlogg så viste du lipgloss som du hadde bestilt fra Kim K! Måtte du betale mye i frakt? Tar det lang tid før du fikk det? Vurderer veldig å bestille d så håper du kan svare💜

    23. Hei venter fortsatt på svar fra deg. hadde satt stor pris på om du svarer eller ivf sier ifra om du ikke ønsker å svare på det så jeg vet 🙂

    24. THE TOXIC AVENGER(the hideously deformed superhero of superhuman size and strenght from New Jersey) sier:

      Altso,du er den einaste person som har klart å gjera Stavanger-dialekten sexy.Eg fyller 40 neste veke og har aldri høyrt denna dialekten so sexy som når du prater!

    25. Hvem tror du at du er? Hvorfor skulle ikke noen andre ha mulighet til å dra? Du er ikke den rette til å bjeffe. Du har enda ikke klart å kjøpe deg en egen bolig. Se deg selv i speilet og tenk ut hva du er før du bjeffer neste gang. Hestetrynet!

    26. Kan jeg spørre hvorfor du filmer deg selv/kroppen/outfit uten å si et ord? Jeg har faktisk aldri skjønt poenget med sånne korte snap-filmer! Og siden jeg ikke Kan spørre Kylie akkurat, så hadde det vært morsomt å høre hvorfor du gjør det og ikke bare tar bilder eller sier noen ord i samme sleng? 😊

    27. Så akkurat på youtube at du har tatovert deg, og jeg vil bare si at latteren din er såå smittsom og ekte! Jeg digger det.
      Ha en fin dag og kos deg på tur <3

    28. THE TOXIC AVENGER(the hideously deformed superhero of superhuman size and strenght from New Jersey) sier:

      Men ein anna ting:Du har veldig lange negler,eg har utstoppa ulv og gaupe som hadde lagt på sprang til skogs hadde dei sett klørne dine.Det er jo litt sexy da..om ikkje så praktisk,he he
      Ellers må eg berre sei at du ser fantastisk bra ut!Drømmedame

    29. Skjønner ikke hvorfor alle reagerer så negativt på at hun sier at ikke alle har mulighet til å bare reise.. Vanligvis så skrives det irriterende meldinger i kommentarfeltet fordi hun bare kan reise og det kan ikke alle vi, både pga økonomi, jobb, skole osv. Men når hun kommenterer det, da skal alle klage på at «hvem tror du at du er» 😂 herrefred!
      Det er jo sant, det er virkelig ikke alle som har mulighet til det, inkludert meg selv! Sjalusi lenge leve, kvinner som hater på kvinner er virkelig det styggeste jeg vet.. Ha en super tur 💗

    30. Jeg støtter ikke kosmetiske inngrep på generell basis, men må bare rose deg for at du går til en behandler som vet hva hun driver med. Jeg snakker nå om leppene dine, og da spesielt hvordan de ser ut på paradise. Husker du fikk mye refs for dine leppefillers tidligere her i kommentarfeltet, men når jeg ser deg på tv kontra de andre jentene, må jeg bare si at resultatet ditt er utrolig naturlig og bra. Ved å se deg og de andre jentene denne sesongen av paradise kommer virkelig viktigheten av å gå til en god behandler frem. Se eksempelvis på Thea sine lepper. Hadde jeg ikke visst bedre ville jeg antatt at hun hadde blitt stukket av en veps eller hovnet opp. Ellers synes jeg du gjør en god figur på programmet! Synes veldig mange fokuserer ekstremt på dine operasjoner fremfor deg som menneske og dine personlige egenskaper. Noe som er veldig trist da dine operasjoner ikke definerer deg som person!

    31. Du syns det er kjedelig at deltakerne er ett/to år yngre enn deg, men samtidig så syns du ikke noen på 30 år har noe der å gjøre? Den skjønte jeg ikke helt, for å være ærlig…
      Og det var jo uansett bare to legender som skulle sjekke inn først, så nå er jo begge dere jevngamle med de som er der inne?

    32. Blir du lei deg av å tenke på at Pierre syntes andre jenter, feks elin var finere enn deg før du opererte deg? Bare lurer på det.. Selv syntes jeg du var nydelig før og nå!

    33. THE TOXIC AVENGER(the hideously deformed superhero of superhuman size and strenght from New Jersey) sier:

      Og ein tredje ting:håper du får ein amazing ferie,wow altså!Ha,ha desse to orda wow og amazing blir jaggu brukt mykje i dag.Men visste du at Kate Bush allerede i 1978 sang desse orda i songen Wow på Lionhart albumet sitt?..klapsar seg på rumpa i videoen gjer ho og.Nei no skal eg slutta å masa,god ferie.

    34. ^
      Dust ass. Hun sier ikke at INGEN ANDRE enn henne har muligheten til å dra på ferie. Hun sier ” med tanke på dere som ikke har mulighet til å stikke til varmen ” og mener vel med det at det er mange som ikke har mulighet akkurat nå, pga. jobb eller skole, barn, økonomi eller andre ting. Det er jo sant, det er mange som ikke har mulighet til å dra til syden titt og ofte?
      Men selvsagt skal sånne mennesker som du og fler vri og vrenge på alt, og få det til å høres ut som hun mener at hun er en elite over alle andre som kan dra til syden mens vanlige fattigfolk må bli hjemme. Herregud, er jo ikke det hun mener da! Skjerp dere folkens. Må være slitsomt for Isabel å ikke kunne si noe nesten uten at folk misforstår det hun sier!

    35. ” Gorilla-safari i Rwanda ” looool! Der fikk jeg meg en god latter, takk Tone. Her er man tydeligvis ikke interessant nok om man ikke drar på gorilla-safari :’D
      La jenta få kose seg i sola på en hvit strand hvis det er det hun ønsker! Og forsåvidt er det jo det de fleste her til lands drømmer om? Ikke en fuckings gorilla-safari

    36. Er det ingen her i kommentarfeltet som kanskje er litt løsningsorientert og kanskje tenker at Isabel mest sannsynlig blir å dekke til tatoveringen i sola eller kanskje har en eller annen løsning på det??? Jeeez, hvorfor er det så mange som gidder å kommentere
      Har btw flere tatoveringer, jeg bor i syden og har tatt alle tatoveringene mine her – they are perf

    37. Hei Isabel! HVOR har du kjøpt de diamantsandalene du har på deg når du åpner pakken fra Nelly i videoen “Isabel får sin straff”?? De er så sykt lekre❤️

    38. Føler ikke du at du har operert deg veldig mye eldre?
      Helt sjukt å sammenligne deg med folk på din egen alder som faktisk ser ung og fresh ut, bare tenk på hvor ung du så ut på paradise før du opererte i vei.
      Håper bare du ser med denne sesongen at det ikke er kult i den virkelig verden å smelle på med operasjoner men at det er de iallefall 80% naturlig jentene som også har noe i hodet som er best likt 🙁 ?

    39. Du ser veldig sliten og mye eldre ut enn det du er, så det på Paradise hotel. Du bør roe ned den festingen for den er tydeligvis ikke bra for utseende! Dette er ikke mobbing, for du er ikke stygg i det hele tatt. Men å se ut som 39 når man er 24 er vel ikke såå gøy.

    40. Jeg kjenner jeg blir så gaaaaaaaaal på alle de stygge kommentarene her!!! Herregud så mange stygge stakkarslige mennesker det er som bruker tiden sin på og gå inn på en blogg du ikke en gang liker for å legge igjen en stygg kommentar. Da er du stygg. Stygg personlighet.
      Isabel du ser fantastisk og GLAD ut!!

    41. « 17.03.2018 kl.10:32
      Vi andre ikke har muligheten til å dra? Hvorfor skulle vi ikke ha det?
      Seriøst, få beina plantet ned på jorden, hvem tror du at du e « er faktisk ikke alle som har råd til syden ;)))

    42. HVA har skjedd med rumpa di, Isabel? Jeg og en veninne ser på Pærra sammen, og vi skrek høyt av skrekk da vi så den der du står og steller deg på PH. 🙁 Vi ble sittende og spole tilbake hele kvelden for å se på skrekkresultatet av operasjonene. Den henger jo som bare det! Du må klage !

    43. 19.03.2018 kl 08:28 , i know right ??!!! Alle seriøst alle jeg kjenner som ser på PH har snakka om det , snakk om feila operasjon ! Ikke frekt ment til deg Isabel , men du burde virkelig klage.. alle legger merke til at den bare henger ! Så Pls klag og få det ordnet eller få pengene tilbake. Hvem vil ha en henge rumpe liksom , er jo ikke helt det man har betalt for heller da!😱

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg