JEG RØPER HVEM SOM SJEKKER INN PÅ PH I KVELD

reklame ⎮ annonselenker Nelly

 Processed with VSCO with av8 preset

TOPP HER ⎮ KLIKK HER FÅR Å FÅ 25% PÅ NELLY

Heiii! Jeg føler jeg prater ganske lite om PH her på bloggen nå som det først sendes, så jeg prøver å poste litt mer angående det. Mange av dere etterspør mer fokus på det, så det skal jeg så klart fikse. Jeg vil jo alltid levere det dere synes er interessant! Så, skal vi prate litt om kveldens episode? Man kan jo faktisk se den nye episoden klokken 17:00 på Viaplay før den sendes på TV-skjermen i kveld. Jeg vil bare advare dere om at du leser en spoiler dersom du fortsetter å lese. 

I kveldens episode sjekker det inn en gutt, og han er faktisk ikke er helt ukjent for alle deltakerne. Eller, han kjenner en av guttene fra før. Hva er greia med det egentlig? At noen alltid kjenner hverandre av deltakerne? Jeg husker i sesong 7, da kjente jeg tre stykk fra før. Hva er oddsen, liksom? Skulle ikke trodd at det var mulig med tanke på antall søknader og antall deltakere som faktisk får delta. I år kjente jeg faktisk ingen da, foruten om legendene. Jeg hadde en liten anelse (trodde jeg) om enkelte som kanskje skulle sjekke inn, men det var ikke tilfelle. Det er alltid mange rykter som er ute å svirrer før innspillingen starter når det kommer til fremtidige deltakere. Det er slik hvert eneste år. Jeg har opplevd at enkelte går å lyver om at de skal være med også, noe jeg synes er helt patetisk. Hva er vitsen med det? Du ser jo ikke annet enn dum ut når du til slutt ikke dukker opp på skjermen, haha. 

Uansett! I kveld sjekker det inn en gutt, og det skaper trøbbel i paradis. Spillet startes for fullt fra i dag av, og jeg er ENDELIG frisk fra den forbanna influensaen som jeg ble rammet av den første uken på hotellet. Nå dere, NÅ er det game on. Som dere muligens har fått med dere på reklamen for denne uken, ser dere at jeg både kjefter, sier at dette er “min sesong” og at jeg er veldig giret. Nå kan dere forvente dere drama, latter, tårer og masse spill fra meg. GAME ON B*TCHEZ

Ps! Reaksjonsvideo på kveldens episode kommer ut i kveld, etter at episoden er over. Den vil dere ikke gå glipp av!

62 kommentarer
    1. Jeg håper du reagerer mens den faktisk går på TV/viaplay 🙂 man merket det på forrige reaksjonsvideo at det var ikke ekte reaksjoner da du allerede hadde sett den. Du nevnte også ting som kom til å skje “hør hva han sier nå” f.eks Og det blir dårlig video av det, syns jeg 🙂 bare et tips for å bli bedre!

    2. Hahh denne sesong blir vel kjeldige nå som carl Aksel er der han styrer jo hele hotelle dere andre gjør ikke en dritt

    3. Har spurt deg om dette en del ganger men får aldri svar 🙁
      Kan du vennligst hjelpe oss som bor i utlandet hvor vi kan se Paradise Hotel? Nå er jo du i Thailand også, vet du hvordan du kan følge med?
      Når jeg prøver å se online så får jeg en melding om at det kun er tilgjengelig for folk som er i Norge.
      Setter stoor pris på hjelp.
      Takk!

    4. Hva jobber Pierre med? Det virker som om du betaler for dere begge, og han kan umulig ha råd til å leve samme livsstil som deg. Jeg håper virkelig du ikke lar deg bli utnyttet.

    5. Vet du noe om hvor mange som faktisk søker på PH? Vært spennende å vite hvor trangt nåløyet faktisk er før jeg eventuelt prøver meg!

    6. Ida, du kan bruke vpn for å se det!:) Jeg er i USA å ser ph, så bare finn en trygg vpn å kjør på!:D
      (Vet ikke om jeg sendte inn to gang, mobiln klikka!)

    7. Jeg er i Sverige har ikke fått sett noen episoder av Paradise, vet noen om hvordan jeg kan få sett dem? 😑

    8. Hvorfor driver du å melder på paradise hotel at alle er så unge når du faktisk bare er mellom 1-3 år eldre enn de fleste. Du høres så sykt overlegen ut as

    9. Jeg er selv fra stavanger og de fleste her har litt mørk stemme på grunn av dialekten. Vi hørres ofte trøtte og som vi kjeder oss når vi prater på grunn av tonefall og dialekten

    10. du må bytte VPN. (IP adresse) du kan for eks bruke hoopla VPN (brukes på google chrome) eller overplay. da bytter du til norsk ip adresse og du kan se på PH på viafree 🙂

    11. Hey, hvorfor kommer det ikke daily vlogs? Om det er Pierre sin jobb, virker det ikke som han gjør så mye

    12. Man får ikke antibiotika dersom man har fått påvist influenza. For influenza er et virus, og antibiotika virker ikke på virus 😉

    13. Om Pierre hadde blitt med på PH, vet du om han egentlig hadde mer stemmer enn CA og da hadde blitt med, om du skjønner?:)

    14. Herregud Isabel, vanligvis bryr jeg meg ikke men du må tulle nå?? Den t skjorta med Madonna på my story, er du helt gal? Altså man kan være sjalu men hadde kjæresten min gått med en genser med Madonna så hadde jeg virkelig ikke kunne brydd meg mindre?! Vi er forskjellige og godt er det, men du må jobbe med deg selv når det kommer til dette for her er det du som er psyko. Var sånn med min x i et sjalu forhold som det. Fungerte ikke.. skal si du forresten har vært flink til å holde han hemmelig som du sa du skulle 😉 alt handler jo om han igjen

    15. Får dere beholde alle klær og antrekk dere får inne på paradise hotel, eller hvertfall noen av de? 🙂
      Digger bloggen din forresten! Synes det er kjempegøy å se deg på TV, synes du er så snill og ærlig, og utrolig pen! <3

    16. Hvor i livet tror du at du hadde vært dersom du ikke kom inn på paradise hotel for noen år tilbake? Tenker du har oppnåd veldig mye akkurat på grunn av paradise hotel

    17. Det står jo allerede i avisene hvem som sjekket inn idag. Og hva så om hun sier det er en gutt? Hun sier jo ikke hvem. Hun sier også at hun spoiler så dere MÅ jo på død og liv ikke lese videre om dere ikke vil vite.
      Og jo i mange land får man antibiotika for influensa. I mange land overdriver de bruken av antibiotika så det til slutt ikke har noe virkning. Mye rart folk skal legge seg oppi.

    18. Kan du begynne å lage reaksjonsvideoer uten å ha sett episoden først? Man ser at du har sett det før, hadde vært gøyere å se en ærlig opriktig reaksjon

    19. Du som påpeker at antibiotika ikke brukes mot influensa, bør skaffe deg kunnskap. Det er veldig vanlig å få antibiotika mot dette.
      Heier på deg Isabel, du er ei flott jente 😊

    20. Hei:) Hvorfor var Pierre med på flyplassen når dere skulle reise til Mexico å ikke er med på paradise hotel? Han var jo ikke en av legendene som sto på stolpene?

    21. Hei:) hvorfor var Pierre med på flyplassen når dere reiste til Mexico, men ikke med på paradise hotel? Han var jo ikke en av legendene som står på stolpene?

    22. Er du opptatt av å bevare utseende og ung hud (samt være kreftfri) burde du begynne med solkrem NÅ! Du aner ikke hvor fort huden blir stygg og du vil se mye eldre ut i ung alder.. se ung og fresh ut og være kreftfri er en million ganger viktigere enn å være brun spør du meg! Du tenker det kanskje ikke skjer deg, men det er en naiv tanke altså. Bare håper du ser alvoret og ikke tenker på det her som kritikk og spydighet 🙂

    23. Koster det på noen som helst måte penger å være med på ph? Feks baren, eller lignende? Og hva gjør de som har vippeextention og falske negler, som må fylles/fikses på?? Har lurt på dette altfor lenge!
      Liker deg veldig godt i denne sesongen! De som sier du ikke er et ordentlig forbilde pga operasjonene, burde faktisk se på ph! Ikke alle hadde stått opp for andre, slik du gjorde! Veldig inspirerende og riktig! <3

    24. Hei.
      Eg vil bare si unnskyld for at jeg har sagt negative ting her inne tidligere.
      Du får utrolig mye ufortjent crap. Syntes du er blitt en så god å glad person etter du å pierre ble sammen igjen. Du virker så genuint glad på vloggene deres og du virker så ekte på paradise!
      Du fortjener mye mer creds enn du får!
      Stå på og ikke la folk trykke deg ned.

    25. hvorfor lager du så stygge grimaser med ansiktet ditt i det siste på dine YouTube vidioer?? blir helt kvalm av å se munnen din gape så høyt og den skrike stemmen din til tider og.

    26. Det er så fælt å se så mange feige folk skrive så ekle ting, det gjør nærmest vondt! Føler man virkelig en jævla trang til å skrive så mye stygt til en person? Føler man seg sykt mye bedre av det? Jeg ser stadig vekk folk på bloggen til Isabel som tydelig ikke forstår at offentlige personer har følelser, de kan få veldig vondt av ting som blir sagt/gjort. Selvom Isabel er en offentlig person, så har ingen rett til å ytre sånne hensynsløse og kvalme meninger som går på henne som person! Jeg skjønner ikke at det faktisk er mulig..
      Stå på Isabel, du er god i jobben din og fortsett å ta valg utifra det som er riktig og viktig for DEG!

    27. Hei, Anonym 20.03.2018 kl.14:48.
      Du sier: «Du som påpeker at antibiotika ikke brukes mot influensa, bør skaffe deg kunnskap. Det er veldig vanlig å få antibiotika mot dette.»
      Penicillin og andre antibiotika fungerer IKKE mot virus. Så dropp den. Om du har hatt sykdomslære som fag (trenger egentlig ikke å ha studert sykdomslære for å vite det egentlig), hadde du nok visst dette. Om det er tegn på streptokokker el. andre lignende bakteriesykdommer får du det.
      Det er dog vanlig i utlandet å gi pencillin eller antibiotika selv for vanlig influensa, selv om det egentlig går over av seg selv 🙂 Så jeg tror på Isabel der.
      Bra du ble frisk så du kunne fortsette innspillingen, jeg gleder meg til å se deg videre 🙂

    28. Anonym: Tusen takk <3 Enkelte mennesker er veldig spesielle når det gjelder netthat. Vanvittig trist, men jeg tror helt ærlig at mennesker som har behov for å lire av seg så mye piss på nett, neppe kan ha det bra med seg selv.

    29. Hadde respekt for deg og digget deg før og i forige sesong på PH, men etter denne sesongen har jeg desverre mistet all tro på deg. Du fremstiller deg selv som en bedrevitende bitch inne på hotellet og folk som det har jeg ikke noe til overs for. Du er ikke noe bedre enn de andre deltakerne bare fordi du er legende skjønner du….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg