SANNHETEN OM GÅRSDAGENS EPISODE

 Processed with VSCO with av8 preset

Jeg kjente at jeg kokte litt over når jeg så episoden i går. Først og fremst: jeg vet at oppførselen min var på trynet når Joakim og Erik tok valget sitt og valgte å låse meg med Simon. Det er et spill, og SÅ KLART har alle andre like stor rett til å spille hardt som det jeg har. Det var teit av meg å reagere slik som jeg gjorde, noe jeg var fullstendig klar over der inne også. For det TV3 nemlig velger å KLIPPE BORT er at jeg går til Erik etterpå og spør om jeg kan få prate med han. Dere får se akkurat det klippet, samt at vi setter oss ved poolen. Det de har klipt bort før vi begynner å prate taktikk, er at jeg ber om unnskyldning for de stygge ordene som kom ut av munnen min. Jeg sa unnskyld og jeg beklaget at jeg oppførte meg slik som jeg gjorde, for hallo – ja, det er et spill. Det irriterer meg ekstremt mye at TV3 velger å klippe bort det. Dere skjønner kanskje selv da hvor mye makt produksjonen har når det kommer til å klippe oss deltakere? Det er helt på trynet at de klippet bort akkurat det, men valgte å ta med alt annet fra den episoden. Jeg er glad for at jeg har en såpass stor plattform å nå ut til dere seere på selv, slik at sannheten kommer frem.

Grunnen til at jeg ble såpass frustrert da de tok valget, var egentlig mest på grunn av at jeg følte at min eneste trygghet der inne ble satt i fare. Før dette hadde jeg allerede gått ut av hotellet og sagt til produksjonen at jeg ville trekke meg når den episoden filmes, rett og slett fordi at jeg ikke trivdes så godt og fordi at jeg savnet Pierre. Carl Aksel var derfor veldig god for meg å ha der inne, da han er en nær venn av meg på utsiden også. Jeg ville ikke miste han også, for da ville jeg virkelig ikke være der. Så hovedsakelig handlet ikke mitt lille “rage” om at de spilte, men fordi at jeg ble lei meg fordi at jeg forstod at Aksel ble satt i fare.

Jeg er en person med veldig stort temperament. Jeg har litt vansker med å kontrollere munnen min i nuet, dersom jeg blir forbanna eller frustrert. Det er noe jeg har problemer med, og det er noe jeg jobber på (spør Pierre, hahah). Det viktigste er at man forstår selv at det man sier og gjør kanskje ikke er så greit, og dermed ber vedkommende om unnskyldning.

Noen ganger går spillet til hodet på oss, og det gjorde det på meg i går. Jeg beklager til dere også, som fikk se det. “Fittunge” er ikke et veldig kult ord å slenge rundt seg, haha. Beklager! Håper bare at TV3 ikke velger å fremstille situasjoner helt annerledes fremover også. Det er veldig uheldig.

146 kommentarer
    1. Hadde reagert på samme måte Issi.
      Syns ikke du gjorde noe feil e, vertfall ikke når du sa unnskyld. Støtta de 100 prosent.
      Du har inspirert meg til å blogge selv.
      Hadde sutte pris på om du sjekket den og la igjen en kommentar. kristinags.blogg.no
      Elska dej!

    2. Hvorfor tror du at fordi det er “legende”-sesong så kan ingen gå imot deg? De andre har like mye rett til å være der inne, og i det du blir satt litt i fare så er det argumentet ditt? Tror du at fordi to “legender” kommer inn så skal dere flyte på en rosa sky helt til finalen? Herreguuuud. Du må tåle at folk spiller imot deg, hvis ikke har du ikke en dritt å gjøre i et sånt program som dette. Du har en veldig barnslig og umoden oppførsel dessverre. Hade.

    3. Altså……shit! Jeg må beg m og si at du skulle aldri ha kommet inn igjen…dette blir et karakterdrap på deg selv. Endelig hadde du beg og bli tatt seriøst m blogg og holdninger..så viser det seg altså at du er meget slem og har veldig dårlig selvinnsikt..🙈 DIN sesong!?! Haha! Du har rett og slett blitt for høy på deg selv. Trist! Og de er kids??? Hva m deg? Hva…hmm 2 år eldre? Må si du virker bortimot flere år yngre enn de…jaja..heia Ine og Erik!

    4. Hei! Bare lurer på noe: er tattoveringen fake? Hvis ikke, så vet du vel kanskje at du ikke skal bade i klorvann før det har gått typ 6 uker? Og det er veldig merkelig at du aldri legger ut bilde av den, eller at du har topper hvor den synes bak, noe kanskje absolutt alle andre jenter ville gjort.
      Begynner å mistenke mer og mer at denne tattoveringen er fake… håper though du forteller sannheten, for det er en rimelig teit ting å lyve om

    5. Godt at du kommer ut med hele sannheten Isabel, og jeg håper at seerne forstår det fordi iallefall jeg vet at TV3 klipper mye, så jeg håper virkelig ikke at du får «hat» for dette. Skjønner også hvorfor du reagerte som du gjorde 🙂 Jeg digger deg og jeg håper du kommer langt og at dette er DIN sesong! Du har den fineste personligheten og et hjerte av gull.

    6. Flott du beklaget deg, men virke som du er lett påvirkelig. CA virke som han hjernevaske dei fleste, digg at Erik har stått i mot!! Det er kunn CA som har dolket folk i ryggen, håpe han fere på hode og ræva snart ut. Og snart du og viss du ikke endre oppførsel, hadde sett fram til ei positiv og sprudlende Isabell der inne. Men CA styre deg og. Håpe virkelig folk fortelle han face to face hva type han er, gørr fyr..

    7. Klarte ikke la vær å ikke kommentere her.. Marlen: du er klar over at innspillingen av paradise hotel har skjedd? Og at tattoveringen er tatt nylig?
      Keep up the good work, Isabel <3

    8. Haha men du reagerte jo sånn i sesong 6 også når du røyk ut og du sa det var pinlig. Du lærte tydeligvis ikke

    9. Ikke skyld på tv3 for å fremstille deg dårlig, det er du som ikke klarer å kontrollere hva som kommer ut av kjeften din i en opphetet situasjon.

    10. Altså, ser at noen hakker på Isabel fordi hun oppfører seg sånn som hun gjør i denne sesongen. Men kan dere ikke bare tenke litt med dere selv hvordan dere hadde blitt hvis dere var «stengt inne» med de samme personene i flere uker? Da hadde dere også blitt litt crazy til slutt. Paradise Hotel havner for det meste om drama og spill. Og det ser man tydelig når TV3 valgte å klippe bort at Isabel sa unnskyld til Erik.
      Jeg heier på deg Isabel, YOU GO GIIIIRL 🙌🏼

    11. Bra du beklager deg, for ble virkelig sjokkert over deg i går! Du sier “hvem faen tror de at de er?”, men hvem faen tror du at DU er? Du går rundt der som du er en prinsesse eller en super kjendis. Forventer du virkelig at de bare skal la dere være siden dere er “legender”? All logikk sier jo at det lureste er å sende dere ut. Du sa jo selv første uken at du bsre kan be de gjøre noe også gjør de det. Er det rart de vil ha dere ut?
      Håper virkelig du skjerper holdningene dine der inne. Du går der og oppfører deg som om du er Beyonce eller noe og forventer alt på et sølvfat. Du er ikke noe bedre enn de andre der inne, bare fordi du har vært med en gang før.

    12. Sorry at jeg er ltt kjip nå! Men dere omtaler jo denne megende sesongen som dette er ditt program. Jeg virkelig DIGGER deg Isabel, men syns kanskje oppførselen her var en smule barnslig. Men du sa unnskyld og det viser at du er en veldig god person❤️
      Men igjen du må tåle at andre også spiller spillet.

    13. Hvorfor kjefter dere såå fælt på Isabel for å reagerer at de blir spilt imot? ALLE blir jo sinte på det, fordi man vil jo det skal gå ens vei og komme seg til finalen.. Isabel er jo ikke alene om å reagere på at noen spiller imot? Det er sånn spillet er, man vil ha vilja si og blir sur om ikke. ER JO HELE POENGET! Man sitter jo ikke å smiler og sier takk til personen som vil ha deg/partneren ut.

    14. Vell er ikke bare gårsdagens episode. Din oppførsel har vært slik siden innsjekk 😉 barnslig, umoden og overlegen.

    15. Ja, det var helt på trynet og jeg skjønte at dem hadde klipt. Fordi du spør om du kan få prate med han, så i neste øyeblikk prater dere taktikk og har en god tone. Men hey, litt sinne blir bare god tv😄 Uten deg og CA så hadde jo hotellet vært så jævla kjedelig at jeg ikke tror jeg hadde orket å se på😂 for real!!

    16. Ja Silje, alle blir sure (Thea røk ut sist uke og Ine ble ditcha av sin partner denne uka) men de aller fleste reagerer bedre enn Sraad? Vi vet jo du har et problem med sinne, ref. sist du røyk ut av Paradise og alle telefonene du har ødelagt, men du burde kanskje jobbe med det? Dra til en psykolog? Det er ikke særlig sjarmerende og har bitchye sinne-anfall når man begynne å bli voksen.
      Føler hele din oppførsel inne på pærra forklarer mye av de situasjonene du havner i, i det virkelige liv. Man forstår hvorfor du har venner i maks tre måneder, hvorfor det ble drama med deg og Ariel, Martine, hvordan du vrir og vender på det Morten sier..

    17. Først må jeg bare spørre, blir du ikke flau av å se deg selv å måten du opptrer på tv? Det er utrooolig flaut å sitte å se på, å eg ler faktisk til tider over hvor høyt du tror om deg selv. Altså, for det første sier du før sesongen at du mener du har blitt meir voksen i denne sesongen, samt oppfører du deg ganske likt som din tidligere sesong, sier barnslige stygge ting i sinne (fordi om du sier unskyld). Du mener også at siden dere er «legender» ska de andre ikke røre dere? Såklart vil de ha dere ut. Å du sier «hva tror de at de er» å «ingen hysjer på MEG» altså, spørsmålet er vel hvem tror DU at du er? Det går an å vere litt jordnær fordi om du er ein «kjent person». Eg har alltid lest bloggen din, men etter oppførselen din på tv mister jeg skikkelig sansen. Å du blir bare meir å meir høy på deg selv.
      Å du å Carl Aksel sier også at Erik er falsk å at han lyver, men selv gjør dere/ Carl Aksel det samme, bare for å få folk på deres side, dere er like falske. Så please for for din egen del, voks opp

    18. Det er en normal reaksjon og gir god TV.. syns ikke du gjorde noe galt.. dumt di redigerer bort, men herlighet det er jo bare kjekt.. hvor kjekt er det om alle hadde godtat alt? Kjenner jeg blir mer flau av andre mennesker enn deg.

    19. Herregud asså Isabel du tøffer deg alt for mye! Du e ikke no kjendis for si det sånn! Det e ikke rart du bi mobba når du mobber selv andre, du må virkelig skjerp deg

    20. Dummeste forsvare seg innlegget! Tenk på de andre i ph de har jo heller ingen trygget da de ikke kjenner noen. Når du takket ja til innspillingen vet du hva du takket til og ikke minst fikk betaling. Hvordan pokker kan du legge gleden i Pieres og Carl Aksel hender for din oppførsel????? Om de ikke er med hva har det å si for deg hvorfor takket du ja til legende sesong? Desperat for pengene? Slik oppførsel hører ingen steder Isabel og du må slutte å legge din lykke i andres hender. Du kan ikke la savnet på Pierre oppføre deg som en psyko ovenfor andre. Det at du savnet Pierre er ingen unnskyldning. Tenk på de andre deltagerne som savnet familie og venner skal de oppføre seg psyko? Ikke rart du ikke har venner godt du har penger for ellers hadde du ikke hatt verken Pierre eller moren og søsknene dine heller. Men til noe annet. Vet ikke hvordan jeg kan spørre pent men prøver:: Hva er egentlig galt med deg? Bruker du medisiner??Du har ingen venner ikke kontakt med familien utenom mamma og søsknene, skriker hyler og slår. Noe er jo galt ? Hadde fått mer forståelse hvis du forklarte uansett lykke til og håper du har det bra med deg selv

    21. Ja det er et spill, men litt merkelig at ikke alle reagerer på samme måte som deg når de blir spilt mot. Og det er ikke hundre prosent greit igjen og du er unnskyldt på sekundet bare fordi du senere oppdager at du har gjort en feil. Så du får skjønne hvorfor folk reagerer selv om du angrer. Du er søt jente men veldig dobbeltmoral i denne sesongen, du kan spille men ikke andre i det øyeblikket du oppdager det ihvertfall, du har lite forstålse eller veldig treig til du forstår det ihvertfall.

    22. Jeg synes du generelt har virket veldig misfornøyd med årets Paradise-opphold, hadde vært gøy om du skrev litt om det? Hvem du likte best og om du fikk noen nye venner etter oppholdet? Ser veldig mange legger ut bilder sammen med de andre deltagerne, bortsett fra deg?

    23. Her reagerer Isabel på en situasjon, blir forbanna og beklager seg. Kan soldat Norge ta til takke med det? Åååånei, ikke når Isabel er en offentlig person -da må hjemme soldatene til i kommentarfeltet for å sette hu på plass…
      Det er så latterlig at det liksom skal gi den ene etter den andre, «retten» til å sette et menneske på plass, fortelle hva som er galt med Isabel, fortelle hvordan hu oppfører seg, hvordan hu burde oppføre seg AND THE LIST IS LONG!!!
      Hvem bryr seg?? hvem faen bryr seg EGENTLIG om hva Isabel gjør? Det er KUN for å slenge dritt og påpekte feil med et menneske, at du kommenterer… Så hvem er egentlig verst her? Det er iallfall ikke Isabel 😊

    24. “hvem tror de at de er”
      “min og carl aksels sesong, de skal bare sendes hjem”
      altså. Hvor diva og tragisk kan man bli? Hvem tror _du_ at du er?

    25. Hei Isabel, det er noe jeg lurer veldig på. Hvordan i all verden matcher dusom venn med CA? Måten han behandler jenter på er helt usmakelig. Nå snakker jeg ikke om på PH, har nemlig latt være å se på nettopp pga han. Har møtt han et par ganger ute på byen hvor han har hatt den mest udregelige og mansjovistiske oppførselen jeg tror jeg har sett før. Så jeg lurer bare helt enkelt på om du er klar over den siden og fremdeles velger å omgå han, eller er dette helt nytt og gresk for deg?

    26. Du klagde på alderen hele veien kidsa!, og at de er opptatt av fest, men syns alle der var modne nyter fester men de spiller og tenker smart, litt komisk når du klagde på alderen hele veien når du er den barnsligste der inne haha ikke frekt ment bare litt komisk.

    27. Alle kan reagere sånn det er bare at du gjorde det på tv så då kan alle mene noe om det selvom de garantert har gjort noe lignende selv. Men det tenker de ikke over.. heier på deg, håper ikke carl aksel går ut idag ❤️

    28. Dina: Hvooor mange ganger må jeg forklare det??? Jeg har sagt at jeg reagerer på alderen deres da alle er 97 og 96-ere, PÅ GRUNN AV AT TV3 FREMSTILTE DET SOM EN LEGENDESESONG TIL OSS DA DE SPURTE OM VI VILLE DELTA. Alle legendene foruten om meg og Aksel er langt over 25 år. KUN 20 og 21 åringer var derfor noe jeg IKKE forventa meg. OK?!

    29. Fint at du sa unnskyld. Men morsomt med drama!:-D Jeg sov nesten gjennom hele forrige sesong. Man må ha stor tro på seg selv på paradise hotel, ellers rykker du;-) Take a chill-pill, folkens.

    30. Mange som klager og sutrer her over din oppførsel, men hadde faktisk Isabel sittet på hotellet som en nikkedukke og ikke gjort noen ting for å spille, så hadde dere klaget på det også. Synes oppførselen til Isabel, hennes attitude og bare være litt bad bitch er bra! Det SKAL være TV, og det er dette over halvparten av befolkningen vil ha. I fjor var det ræva kjedelig, endelig litt action 👅 Hun ser også stunningggg ut på TV! U rock Isabel, bare vær the boss ass motherfucking QUEEN u are!

    31. Forresten har noen spørsmål også: hvilken sesong av paradise som du er med i er din favoritt og hvilken sesong av paradise som du ikke er med i er din favoritt og hvilken sesong liker du minst? 🙂

    32. «Alle legendene foruten om meg og Aksel er langt over 25 år. KUN 20 og 21 åringer var derfor noe jeg IKKE forventa meg. OK?!» Soph, 24?Aurora, 25? Mathias, 26? Kan vel ikke si at de andre er langt over 25 akkurat?

    33. Blir for dumt at du sier at alle er kids. Du er 94, og noen av det e 95 og 96? Er jo ingen forskjell ? Paradise er ikke for folk opp i 30 årene, vi vil heller se unge folk. Du tror du er så mye mer voksen, men du er jo ikke det? 2-3 år forskjell er jo ingenting

    34. Du er sikkert grei og snill jente, og selvom du sa unnskyld i ettertid, så burde du bare kanskje ikke gått så langt i utgangspunktet? Man kan ikke slenge ut masse dritt, og senere tro at det holder med å si unnskyld. Bra du ser selv at du har problemer med å kontrollere munnen, og så uheldig at det kom frem alt for godt på tv. Ønsker deg alt godt og regner med du ikke har så lett idag etter alle kommentarer du får gjennomgå 🙁 God klem til deg<3

    35. Dere må da for søren skjønne at hu oppfører seg sånn og leker ovenpå for å skape god TV??? Har dere lest bloggen ser dere jo at Isabel er ei god og snill jente 🙂 blir da så flau over hvor seriøst folk tar PH, det er TV! Ingenting er ekte eller speiler hvordan de er i virkeligheten.
      Jeg elsker hvordan du er på TV jeg! Ordbruken kunne jo vært annerledes, men utenom det lager du veldig god TV 🙂

    36. Hva skjer med rumpa de på tv? en ser ekstra godt hvor stygg den er på tv. helt forferdelig misslykka. ser ikke ut som en rumpe en gang, silikonen din stikker jo opp og ut av rumpa di. huff. har du tenkt å gjøre noe med det? ser jo bare helt forferdelig ut.. huff. virker som både puppene dine og rumpa de er blitt feil operert. du er nok bare veldig uheldig med ferieoperasjonene dine..

    37. Skjønner godt nå at de vil klippe deg dårlig, og jeg håper og tror du er bedre en det der. Det ga et dårlig inntrykk på oss og det skjønte du selv og, og det er bra du beklager deg. Prøvde ikke på noen måte å sende hate, jeg har fulgt deg lenge uten fordommer. Er vel derfor jeg fikk litt bakoversveis når det virket som du var «dronningen over alle». Det ga en bedre forståelse nå og jeg gleder meg til å se mer av deg ❤️

    38. Dritt i små ungene som sender hate. Hvem bryr seg? Gidder virkelig ikke å se om du og CA ryker ut… da blir sesongen like dårlig som den forrige sesongen, det gidder jeg lite. Du lager liv! Og det er kjempe digg 😀 …om det ikke hadde vært for deg, hadde vi alle sovna gjennom hver PH episode!

    39. Jeg er uenig i mye av kritikken over her, og jeg syntes heller ikke du trenger å unnskylde deg. For det første lager du veldig god TV, disse diskusjonene og krasse meningene løfter programmet til det jeg som seere ønsker. Paradise hotel er drama og intriger. For det annet, så er det helt åpenbart at de som klipper serien kan fremstille enhver person akkurat som de vil. Bare tenk på det, de filmes tilnærmet 24 timer i døgnet og dette komprimeres til underkant av en time. Så klart er ikke det vi får se representativt for Isabel eller de andre deltakernes personlighet. Folkens, ta noen chillpills og begynn å bruke hodet litt.
      Forøvrig Isabel. Du ser så bra ut! Du virkelig stråler. Stå på!!

    40. Kjærr Isabel du lager god tv ❤️ Hva er det med folk det er ett spill. Og Isabell er der for å lage underholdning noe hun gjør. Hun gir av seg selv og skaper engasjement.👍🏻

    41. Alle deltakerne er så søte og fine… Også kommer du og Carl Axel da….. Gleder meg til Ann Mariell kommer inn. Håper CA ryker i dag og at du jekker deg ned et par hakk uten han på hotellet.
      Heia Erik!

    42. Altså ser du ikje skjøl kor fæle rævå di e? Det stikke jo ut to runde klomper øve di egå rau så henge onna?! KA FAEN?

    43. Isabel, du er og forblir irrelevant i denne verden. Ingen med ett snaut av intellekt oppfatter deg og andre “bloggere” som oppegående individer med meninger og syn på verden. Dere er rett og slett overfladiske organismer som er født inn i en tid hvor å tjene på utseende er fakta, folk gjør det faktisk. Det er ikke noen jobb å skrive om hvor god melka smakte til kaffen, og hvordan du er keen på å fylle mer i rompa di, ser ikke bra ut og det er ikke noe å pryde seg over å gjøre, er ikke en daammn skiiit i huet på noen av dere paradise folk.Amen.

    44. Du får så jævlig mye mer hat enn du fortjener. Skjønner ikke alt folk skal være så ekle mot en så nydelig person❤️ Du ser drit bra ut og folk må bare sjønne at du spiller inne på hotellet. Jeg elsket episoden i går, i og me at vi fikk sitt deg mye mer. Håper du er driiit lenge på hotellet❤️ Go Isabell, elsker deg❤️😍

    45. Vil påpeke att jeg ikke mente at du ikke viste frem tattoveringen på PH, for jeg vet at du ikke hadde tattoveringen da 😄 tenker på bildene som blir lagt ut på bloggen nå med bikinibilder og sommerklær i Thailand

    46. Ikke bry deg om alle de stygge kommentarene.
      At folk bruker energi på å spre så mye negativ energi, er for meg helt latterlig. Go you, du er bra!
      Og du skaper veldig bra TV!

    47. Tk: Sesong 7 er definitivt favoritten. Minst må nok bli fjorårets. Første gangen på mange år der jeg ikke gadd å se hver episode, fordi at det var døds kjedelig. Den aller beste må bli den med Staysman!

    48. Monica: Men gud Monica, jeg er betalt for å delta i år. Jeg leverer bare sjukt god TV slik at seere som DU blir veeeldig engasjert. Ikke ta alt så seriøst 🙂 Det er et TV-program.

    49. Silje: Haha, ser for meg hvor mye dritt man hadde fått om jeg kun hadde sittet der å holdt kjeft. Forrige uke var jeg syk, og da fikk jeg super mange kommentarer på at jeg var for “kjedelig”. Nå er jeg for bitch, så fort jeg åpner kjeften.

    50. Ville bare si at de som sier at rompa di ser fæl ut på TV åpenbart har sitti der med et kritisk blikk. Jeg syns helt ærlig rompa di ser mye bedre ut på TV enn hva jeg hadde sett for meg, og er veldig overraska over hvor fin jeg faktisk syns den er. Folk må slappe av littegranne, for alle har forskjellig smak. Og som Sophie Elise sier; det er den estetikken DU syns er fin, så hvem faen er vi til å sitte å kommentere drit om et annet menneskes kropp?! Så lenge Isabell er fornøyd så har det vel ikke shit å si for alle andre hvordan den ser ut? Og folk må si hva de vil om at det er mye snakk om at deltakerne på hotellet er «småunger», men kommentarfeltet her er faktisk IKKE noe bedre. Makan altså!

    51. uheldig at du takket ja til PH. Hadde egt det gode inntrykket av deg på bloggen. Tror du egt er en fin type men med den klippingen tv3 driver på med blir du jo fremstilt som en ufyselig dame som føler seg bedre enn alle andre. 🙁

    52. Mathias (36) nå blir han sikkert fornøyd haha ..
      mye rart som blir skrevet om deg, men tenkte komme med ett kompliment som ikke angår hvordan du ser ut og det er latteren din . Den får meg i ett godt humør for den er ekstremt smittsom 🙂

    53. Bra du beklager og tar ansvar for handlingene dine, det er fint å se. Tv3 kan jo klippe deg slik de vil og hendelsen i seg selv skjedde jo akkurat slik vi så, så der må du ta ansvar slik du har gjort -bra! Det at du beklagde etterpå er virkelig kjempe bra, men det er jo ikke nødvendig for oss som seer å se at du beklager deg til Erik. Du spiller fortsatt med CA imot Erik, så en unnskyldning fra din kant hadde jo bare fremmet din persona på tv, ikke fortalt oss seere noe mer om spill situasjonen og alliansene der inne, sant? Derfor skjønner jeg godt hvorfor de har klippet det ut sånn sett.
      Synes det er gøy å se deg på skjermen, selv om det absolutt er småkleint å se noen være så cocky pga en ph legende tittel. Er så bra du tar ansvar, kunne bare ønske du fortalte oss lesere på en rolig måte fremfor å bli så forbanna og aggressiv imot tv3 som bare har gjort jobben sin for å vise spillet som foregikk i episoden. Håper du kan si deg enig!

    54. Pleier aldri å kommentere noen ting på bloggen din, men herregud føler jeg nesten må fortelle deg hvor sykt pen du er. Trodde bare du hadde noen fine bilder på bloggen men fyfaen etter pH ble jeg helt sjokkert. Du er sinnsykt vakker både med og uten sminke!!! Og Digger deg uansett hva du skulle måtte få sagt i en slik kjip situasjon. U go girl!!👊❤️

    55. Hahahah æ digga det!!! Endelig litt show, uten det hadde det blitt kjedelig, og du ba om unnskyldning å dåkker har sikkert ordnet opp! No big Deal, vet fler som eeelsket litt show🤪🤩

    56. Jeg synes du har blitt utrolig mye flinkere til å formulere deg og fremstille ting skriftlig det siste året! You go girl!

    57. Så pinlig.. Du klager på kidsa, også er du større fjortis i en alder av 20-og-noe enn de noen gang har vært. Du skylder på klippinga, men oppførselen din i 1 sesongen var prikk lik, du har oppført deg akkurat sånn på bloggen, snap og innta og du viser samme oppførsel i denne sesongen. Har du virkelig så lite selvinnsikt? Gøy for oss, flaut for deg.

    58. Du kan ikke klage på at TV3 klipper ting Akkuratt som de vil for å skape bra TV heller. De er ikke pliktig til å sette deg i godt lys så du skal være fornøyd spesielt når du trur du eier hele sesongen. Du fikk vel med deg at de andre deltagerne sjekket inn før dere og itillegg så er dere helt vanlige spille der inne, dere har ikke 1% mer makt en det de har. Du tror du kan spille dem ut en etter en mens de ikke skal røre dere. Jeg begynte virkelig å like deg den siste tiden og husket hvordan du støttet Sara i deres sesong og tenkte du kanskje enda er den jordnære personen. men den personen jeg har sett på TV er ikke en person jeg vil følge med på eller støtte.

    59. Heii! Dagens episode av PH, kommer den ikke ut 17 på viaplay? ELler gjør den ikke det siden det er parsermoni?

    60. Huff, bra du beklager deg. Ble skikkelig flau over å se oppførsel din i går. Selv om du hele tiden kaller de andre deltakerene som unge, fremstod du som yngst og umoden i dne episoden, Nytter ikke å skylle på tv 3. Ordene kom ut av din munn. Du har ansvar for dine egne handlinger. Jeg synes også du har virket utrolig overlegen. «jeg er legende å ingenting kan gå mot meg» Jeg dør litt. Håper du sjerper deg uti spillet. Ellers er jeg enig i hva som er sagt om dg. jeg kjenner mange som leser bloggen din. Kun for morro skyld. Ja du blir svin rik av d. MEn lattis at folk leser bloggen din fordi de hater deg. !0 prosent liker deg. Resten er he rkun for å ha noe å snakke om. Kul måte å bli rik på!!!

    61. siden du er så jævla glad i deg selv og hengerumpa di, gjør deg selv en tjeneste å slutt å drit deg ut offentlig. du er en snakkis over alt, fordi du er stygg, fake og umoden. Skal le av deg når du må drasse ræva de langs bakken om ti år.

    62. HVAAA??? Er Mathias 36???? Ser ikke sånn ut ?? Så bare du skrev dette lit lengre oppe?? Kan vell ikke stemme at han er så ganmel?

    63. Jeg ser for meg at alle som kommenterer dritt her inne er en gjeng med usosiale slappfisker som bor langt ut på bygda å liker å slenge dritt på nettet for å føle seg bedre selv.
      Ikke hør på dem Isabel! Du er RÅ! <3 Du lager bra tv, og du og Carl aksel er den eneste grunnen til at jeg følger med på PH.

    64. Paradise hotel må inneholde drama og intriger for å få flest seere. Jeg heier på leo og erik. Men er viktig at du isabel og carl axel er med. Det lager god tv. Masse seere:) godt jobbet:) håper det blir enda mer drama. Elsker det. HALLO ALLE SAMMEN som kommenterer… dette er tv. Der er meningen at det er drama….

    65. Uff det var sykt likt som når du ble sendt hjem sist i oppførsel. OWN heller bare at du er litt bitter av og til, helt ok det.

    66. Altså når skal folk skjønne at ph er et tv program? Man skal lage litt drama og tørre å åpne kjeften, så andre vil se mer og lage litt spenning der inne. Det er jo det som får oss til å ville se mer?? Hadde vært utrolig kjedelig om alle skulle vært så snille mot alle og ikke lage noe drama?? Jees

    67. Herregud !!!! Blir oppgitt av å lese enkelte av kommentarene her…
      Hvorfor skal dere bry dere så mye om rævva hennes ??? Kanskje hun liker den.. hva er vitsen med å kommentere så mye stygt? Vedder på at ALLE som sitter å kommenterer masse dritt anonymt sliter med ting selv.. kanskje de er overvektige, kanskje de selv har en rævv som de ikke er fornøyde med.. men Isabel skal dere sitte å disse ja.. ALLE har noe de sliter med også skal dere sitte å skrive så mye dritt! Ta å skjerp dere!!!!!! Det er ikke alltid bloggere og offentlige personer som gjør til at folk får dårlig selvtillit nå til dags, det er også slike dumme anonyme folk som dere som ikke har nok intelligens til å tenke over hva dere skriver! Håper virkelig at du har blitt såpass sterk av å være en offentlig person at du ikke bryr deg om sånne teite anonyme kommentarer Isabel! <3 Jeg kan bare ikke tenke meg hvordan det er å få slengt så mye dritt mot seg hver dag. Du er STERK! Stå på

    68. Jeg synes det var flott av deg og stå opp for hun jenta i en av de første episodene. Men måten du oppførte deg på episoden jeg såg i går var forferdelig. Du er en mobber!

    69. En ting er at ting blir klippet og lmt og gjerne tatt ut av kontekst, men du må likevel stå for de tingene du har sagt der inne..
      Ting som “Dette er MIN sesong” “Hvem faen tror de at de er?” “Små drittunger” er likevel ting du har sagt, og samme hvem situasjon de er sagt i så er det komplett idiotiske ting å si.
      Du har en holdning som sier at du stiller deg selv så utrolig mye høyere enn alle andre, og det er en ekstremt lite sjarmerende egenskap. De “små drittungene” har hittil i sesongen oppført seg mye mer modent enn deg, og har fine holdninger og personligheter.
      Du burde plante beina tilbake på bakken der du hører hjemme, for du kan ikke gjemme deg bak klipping og liming av produksjon for alltid.

    70. Du sier det er TV osv, men man ser jo likevell personligheten til folk, den kommer frem uansett om du kanskje overdriver litt av og til, å hvorfor vil du fremstille deg selv som du gjør bare for å «lage tv» som du sier? Du er nå deg selv vil jeg tro, eller er hele oppførselen din fake?

    71. Lag mer drama på ph, har sett siden det startet og du er virkelig en rå tv personlighet. Hva med kjendis farmen neste? Ps: du har fantastisk fint hår Isabel 😊

    72. Y?all bitches som slenger dritt^^^^ ærlig errrre mulig? Veddder på at dere hadde reagert på samme måte om dere hadde vært Isabelle så skjønner ikke hva dere chatter for? Det var modig av Isabelle faktisk!!! Selvom oppførselen mot Erik ikke var fullt så bra så fortjente han det virkelig. Heiar på deg Raad🙌🏻❤️

    73. Syntes det var en merkelig måte å reagere på siden det er et spill, men synes fortsatt du er en fin jente og at det var f.eks. veldig bra når du brøt inn da hele gjengen angrep Thea. Og dessuten veldig voksent gjort å prate med Erik om det i ettertid! Gledes til å se mer av deg på Paradise 🙂

    74. Det var du som fikk meg til å se på PH i år❤️ Jeg ble veldig glad da begjærte at du kom inn. Heier på deg og håper du vinner!! Skjønner veldig god at man kan reagere litt i sånne situasjoner🌸 Bare synd at TV3 ikke fikk med at du sa unnskyld:(

    75. virker som om du er litt feig og ikke tør å være der om CA ikke hadde vært der. Du skal liksom være såå kul hvis han er der, men med en gang du blir alene blir du feig.

    76. Hei!
      Skjønner bare ikke hva du hadde forventet egentlig.
      Skjønner at du skal skape TV, at ting blir klippet og at noen ganger kommer ting litt feil ut. Men at du blir så sur over hvordan folk reagerer på oppførselen din er jo litt rart. Du fremstilles jo ikke akkurat som et veldig hyggelig menneske.
      Jeg tror du kunne lagd god underholdning hvis du oppførte deg bra også jeg. Hadde du forventa at leserne dine ikke ville reagere på oppførselen din?

    77. Du er 23.. De andre er 21…
      «Hvem tror de småkidsa de er?». 2 år… 2års aldersforskjell… Lille kyniske deg

    78. Hei Isabel! Først og fremst så er for så sjalue på deg. De har ikke et bedre liv enn bare å sitte bak en skjerm, å skrive hate kommentarer til stjerner som deg. De er ikke på den nivåen du er på, og det gjør så vondt og gjør at de ikke klarer å gjøre noe annet enn å få deg til å hate deg selv. Men du skal bare vite det at, JEG DIGGER DEG, og Carl Aksel. Det er en grunn til at jeg får lyst til å se på paradise hotel. Du er bare så herlig, JEG ELSKER DEG VIRKELIG. ❤️❤️❤️ Du er perfekt på alle måter😘😘😘😘

    79. Gidder ikke å lese alle kommentarene for var mye dritt å bla gjennom. Pleier aldri kommentere sånn her, men synes du får ufortjent mye drit. Selv om du er en offentlig person betyr ikke det at en bare skal spy ut galle og shit. Men det sier igrunnen mer om de som velger å kommentere.
      Ift “holdningen” på paradise; de fleste blir litt cocky hvis en har gjort noe før, er helt normalt. Synes du virker som en veldig alright jente jeg ☺ stå på 😄

    80. Har du aldri tenkt over hvorfor du er så mislikt av mange? Oppførselen din er jo helt på trynet, ikke bare på tv, men ellers også.

    81. Hei Isabel! Jeg lurer på veldig masse hva pleier dere å gjøre hver fredager til søndager utenom å være på TV? Jeg vet at dere pleier å være på tv deres uke mandager til torsdager. Fredager til søndager er dere på annet hotell i Mexico eller må dere reise fra Mexico til Norge hjem hver helg?? 😀

    82. ærlig talt 🙏🏼
      Hva er dette her for no? Kjære vakreste Isabel kan gjøre hva hun enn vil. Uten at folk må trenger å bry seg. Om noen kan gå å kommentere i et kommentarfelt at «rumpa di er så sykt stygg ass». Så kunne hun også ha sagt det til deg tilbake. Men neii. Sånn fungerer ikke verden. Slutt å spre hat, spesielt anonymt. Til en 1.Plass toppblogger. Det er en grunn til at hun er der hun er. Bruk tida deres på noe positivt. Hvorfor må vi mennesker fokusere på det negative. Når vi kan klare å spe glede. Aksepter at Isabel er fantastisk. Til Isabel Raad: hatere er tragiske mennesker med lite liv. Så bare overse dem. Fortsett det fantastiske arbeidet. Elsker å se deg på pærraa<3
      Peace✌🏽💛

    83. Syntes du er rå Isabel! Ikke rart at du reagerer slik, det hadde nok hvilken som helst annen person gjort. Det er jo helt normalt når man blir litt “satt ut”.

    84. Du sier at du er blitt betalt for å delta som en grunn til å forklare oppførselen din… så da innrømmer du at du legger ekstra på og er dobbelt så krekslig nå i motsetning til din første sesong? Dette er reslity tv ikke tv med manus…

    85. Du er skikkelig ghetto. Du har faktisk ikke noe klasse, verken i talemåten eller væremåten. Det virker som du har mangel på kjærlighet og krever oppmerksomhet hele tiden.

    86. Den eneste grunnen til at jeg ser på Paradise i år er pga deg. Det hadde ikke vært det samme hvis du ikke var med! Det synes vel alle andre her også, siden du er den som blir snakket om. Legende <3

    87. Er faen ikke mulig hvor dum folk kan være, det er legendene sin sesong!!
      de må få spille og snakke som de vil. Alle gjør jo det, er bare et jævla spill. Og vist ikke det hadde vært Carl A eller Isabel som kom inn først da hadde noen av de andre legendene komt og de hadde vært i den sammen situasjonen 100% (de spiller alle og spiller jævlig bra DERFOR heter de legender:) + det skal jo komme flere legender inn, hvem vet hva som skjer. Altså det som skjer det skjer, men det at de klipper ut at Isabel sa unnskyld er jævlig feigt gjort.
      Jeg støtter Isabel 100% hun er mer moden enn noen andre på PH, vi er alle forskjellige og vi reagerer forskjellig.
      Takk for meg:)

    88. Som sakt du ville være der selv også på grund av Carl Aksel men det går bra du sier jo det er et spill heier på deg og Carl Aksel stå på👍😁

    89. Du klager på at paradise crewet castet bare unge deltakere, men det er nok heller ikke noen eldre som er interessert i å være me på et program som paradise hotel så da kunne dem nok ikke valgt eldre deltakere uansett..

    90. Som du sier det er et spill og alle vil være der så man må gå og prate taktikk for og holde sine og seg selv på hotellet støtter deg (1000%) heier på deg og Carl Aksel og tror ikke folk har sett deg sint sånn egenklig hahahaha😈

    91. Synes oppførselen din har vært sinnsykt irriterende, men på en god måte hvis det går an å si?😂 Du lager drama som gjør at man MÅ få med seg neste episode! Bra spilt til nå.
      Derimot orker jeg snart ikke se flere episoder hvis ikke newa kommer seg til hel****e ut av hotellet! Hvem var ansvarlig for å velge ut deltakere i år?!😂😫😫

    92. Dumt at du kalle 97-96eran for småkids når du skjøl sikkert va 21-22 når du va med på ph forige gang 🙂

    93. Tid skal du fikse rumpa og puppene dine? De er legit krise, sorry ass men ser du det ikke selv? Haha, håper du snart kan fikse det fordi det ser såååå forbanna stygt ut på deg som egentlig er såå fin. Nesa er fin tho

    94. Neimen for guds skyld. Har lest igjennom kommentarene her, hvor folk hakker ned på deg for at du oppfører deg dårlig. Og at noen faktisk går så langt at de kritiserer kroppen din – det er virkelig ikke ok. Men når ble det bedre å hakke ned på deg for oppførselen din? Det er så dobbelmoral som det går an å bli.. Paradise er et reality-TV program, som er skapt til å være drama.. hvem hadde vel sett på det om alle var så super snille med hverandre og ikke gjorde noe galt? Jeg hadde nå ihvertfall ikke tatt tid til å se på det da 🤷🏼‍♀️ Og det er mye vi ikke får se, så synes folk burde tenke litt lengre før de faktisk skriver en kommentar. Jeg synes du er god uansett, Isabel! 🙏🏼
      Stavanger power 👏🏼🙄

    95. Hei, jeg leser bloggen din i ny og ned så følte jeg måtte si noe, jeg vet selv at sjansen for at du leser og svarer på dette er liten men men. Jeg vil si unnskyld for all den offentlige mobbingen du blir utsatt for på daglig basis. Alle har gjort feil på veien og få de pekt en gang eller to eller bli minnet på det er greit, men når alle feilene og de «mindre positive» handlingene blir tatt opp dag ut og dag inn er det ikke greit lengre.
      Vi er alle mennesker, vi er mestre på å gjøre feil og på å tolke ting feil. Ingen er perfekte, ingen gjør alt «rett». Man skal få lov å gjøre feil, man skal få lov å angre, fordi det er denne kronglete veien som får oss til å lære, gir oss erfaring, får oss til å gro. Det er derfor helt feil at du ikke skal gå lov å gjøre litt feil, at du ikke får lov til å gjøre slik du selv ønsker og vil.
      Jeg har og opplevd ubehagelige situasjoner, men jeg har aldri tatt hevn eller begynt å mobbe, enda jeg har hatt mange muligheter til det. Rett og slett fordi jeg klarer ikke, det går meg på samvittigheten løs. Skal selv si at jeg har vært uenig med ting som her vært knyttet opp til deg, men jeg dømmer deg ikke nord og ned for den grunn. En skal få lov til å leve og å stå opp for seg selv. Det er umulig at alle liker alle, men det skal kunne gå ant å være human uansett.
      Fortsett å være deg selv, gjør deg selv lykkelig, elsk deg selv🌸
      Tusen takk for meg(og beklager for latterlig mye tekst)

    96. du har den styggeste rompa i hele verden, grunnen for at du har mange lesere er fordi du er den enste som er dum som en ku som ikke ser hvor dum person du er, du og pierre tror dere er så smarte og er høye på dere selv, men i realiteten er dere bare et tragisk par. Når du snakker Isabel jeg har lyst til å brekke meg fordi du snakker som en umenneskelig hore. SLutt å snakk som en hore og slutt å lag slike svære grimaser med ansiktet ditt og den fæle latteren din. Klarer du ikke å se hvordan du oppfører deg og fremstiller deg selv? Og please meld deg inn i danske programmet kirurigske katastrofer. Du ser så syk ut, legg på deg vekt så kan du se normalt ut. Til og med folk i afrika har mer kjøtt på kroppen sin enn tynne ikke ferdigutviklet barne kroppen din. Ta ut den fæle fæle silikonen i rompa di som ser helt jævelig ut. Slutt å tro du er deilig fordi det er du ikke ser ut som en transe.

    97. Ida: Herregud, skjerpings! Vis du har så mye i mot Isabel, hvorfor i alle dager er du her inne på bloggen hennes da? Kroppskritisering som det, kan være en av mange grunner til at folk velger å legge seg under kniven i første omgang. Det du holder på med er direkte mobbing og person angrep, det er virkelig ikke bra! Tenk litt over hva du faktisk skriver til et annet menneske.

    98. Kjære Isabel <3 Jeg pleier ikke og kommentere pÃ¥ bloggen din. Men denne gangen følte jeg virkelig for det. Du er bare en heit fantastisk person . Jeg kjenner at jeg blir sÃ¥ jævlig forbanna pÃ¥ de som kommenterer spillet dit inne pÃ¥ paradise hotel. For jeg bare digger mÃ¥ten du spiller pÃ¥ og kjefter pÃ¥. Paradise er ikke det samme uten deg for du lager et jævla rÃ¥tt tv. Og at folk er sÃ¥ jeævlig respektløse og sitter her og kommenterer rumpen din pÃ¥ den mÃ¥ten de gjør. Jeg synes rumpen din er fin. Og negative kommentarer viser bare at folk ikke vet hvordan de skal være pÃ¥ sosiale medier. For det og rakke ned andre pÃ¥ den mÃ¥ten er faen ikke greit. SÃ¥ gi faen Isabel for du er rÃ¥. Jeg digger deg <3 og kjør pÃ¥ med det du gjør, for det er du best til 🙂

    99. Har hatt tanken, for de fremstiller deg som et rasshøl. Hadde reagert på samme måte, og mest trolig også beklaget meg i etterkant etter å slengt med kjeften. Du reagerer naturlig, og ber om unskyldning etterpå som er en selvfølge.
      Synd det fungerer slik i TV-verden, men veldig godt å få avklart det. Ikke alle tenker ikke at det er et TVteam bak, som vil lage litt ekstra drama for seerne osv. Lykke til videre på PH:-)

    100. Flaut 😂😂 legende ja.. du bør vel egentlig takke typen din og eksen for at noen i det hele tatt vet hvem du er😂 visste ikke om din deltakelse i paradis før trekantdrama havnet på Facebook og bloggen din fikk medfart. Hvis du vil drive en langsiktig blogg er ett godt råd å endre litt holdninger og vokse seg inn i samfunnet. Folk kommer nok til å bli lei av såpeopera livet ditt. Lykke til videre, men må være kjipt å ha en blogg hvor det strømmer inn så mye negativt.

    101. Jeg digger deg isabell! Fikk et nytt intrykk av deg da du støtta julie når alle gikk i mot a på en gang! Jeg håper carl aksel kommer inn igjen men har hørt at de nye som ryker ikke kommer inn igjen og det er drit kjipt.jeg skjønner at du reagerer sånn som du gjorde hadde klikka selv

    102. Håpar kvar og ein av dåke tenke over ka dåke faktisk skrive.
      Dåke snakka om korleis ho oppføre seg inne på eit reality show, dåke er faktisk ute i den «normale» verden! Dåke er jo så opptatt av at Isabel ikkje snakka sikkelig til dei andre deltagerane, det klare eg virkelig ikkje skjønne når eg lese dei kommentarane som dåke skrive! Sjå dåke sjølv i speilet og spørr heller der kem som oppføre seg eller ikkje.
      Om dåke ikkje har noko fint å sei, ja ikkje skriv nåke då!
      Sjølv om Isabel er ein offentligperson, så er ho fortsatt eit menneske.
      Eg heia på deg Isabel!

    103. Digger at du e inne på hotellet! Må alltids være en bitter fitte dær inne for å lage drama!
      Det eneste problemet er ar du høres helt skakk dum ut- får lyst til å be deg klappe igjen det jævla plastikk nebbet dit hver gang du åpner det for d e helt jævlig å måtte høre på dæ!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg