DAMER SOM SKYTER PING-PONG BALLER UT AV UNDERLIVET SITT

reklame ⎮ annonselenke Nelly

 Processed with VSCO with av8 preset

PHUKET

Tjoooho! Hvordan går det med dere? Med meg går det veldig fint med her nede i varmen. Jeg skal ikke en gang prøøøve å klage på at det er for varmt, haha! Jeg føler at jeg ikke får oppdatert dere nok inn i mellom alt som skjer, for hey som det går med oss to på tur. Vi hadde to døgn i Phuket, og for å være helt ærlig er jeg ikke veldig begeistret for det stedet. Vi var her sammen i 2015 også, og jeg husker at jeg ikke trivdes super bra da heller. Nå er det enda verre tilstander enn det var den gang. Det stinker seriøst kloakk over alt, det kryyyyr over av fulle mennesker og thailendere som nærmest tvinger deg inn på ping pong-show. Nei takk! Det sykeste er at de virkelig insisterer når de kommer frem og røsker tak i oss, til tross for at vi er et kjærestepar? Tror de virkelig at sjansene er store for at vi vil inn å se på damer sprette ut en ball fra underlivet sitt? Jeg har hørt at de til og med putter frosker og sånn inn i fiffien. Det er mye merkelig som skjer i denne verden, dere. Haha! At folk finner det interessant å glo på, kan jeg ikke fatte og begripe. Men men, smaken er som baken antar jeg. 😉

 Processed with VSCO with av8 preset

KUDO BEACH CLUB

I løpet av de to døgnene vi hadde der, fant vi en beach club som heter Kudo. Den ligger midt på stranda i Patong, og der var standaren veldig bra! Jeg elsker jo beach clubs. Tror ikke jeg har vært på en eneste eksotisk ferie uten å tilbringe et par dager liggendes på en deilig beach club. Jeg vet ikke hva det er, men jeg elsker bare virkelig viben. Deilig lounge musikk, nydelige drinker, komfortable solsenger.. U know. Digg er det! Om dere er eller skal til Phuket, anbefaler jeg dere absolutt å ta turen dit. Jeg stortrivdes! 

 Processed with VSCO with av8 preset Processed with VSCO with av8 preset

Jeg blir som et barn når det kommer til badedyr. Jeg mener, SE på denne amazing unicornen!! Smeeelt.

 Processed with VSCO with av8 preset

Livet. <3

 Processed with VSCO with av8 preset

SMYKKE HER⎮ SOLBRILLER HER 

 Processed with VSCO with av8 preset Processed with VSCO with av8 preset

Cheers, baby!

 Processed with VSCO with av8 preset Processed with VSCO with av8 preset Processed with VSCO with av8 preset

HUSK AT DU FÅR 20% RABATT PÅ HELE NELLY FREM TIL I MORGEN KL 23:59!

・ KLIKK HER OG OPPGI RABATTKODEN «PINK» I KASSEN ・

24 kommentarer
    1. Haha! Man kan gjøre sånne greier selv om man er kjærester. Synes det er fascinerende jeg 😂 Det hadde vært verre om Pierre dro alene, da hadde saken vært annerledes.
      Jeg dro med samboeren min på strippebar i København en gang. Han nektet, men jeg MÅTTE se.. For å være helt ærlig, så var det skikkelig nedtur! 😂 Samboeren sovnet og jeg satt i sofaen og snakket med danserene.. Jadda!

    2. Dere er så søte! Jeg leser nå seriøst kun din blogg. Synes mange av de andre toppbloggerne ofte kommer med stikk til deg. Serr? De er bare misunnelige! På utseende, at du ligger på topp osv. Og P er jo goals! Pattaya er for griser, bare kjøp av prostituerte stakkar! Kom dere bort derfra!! Kos dere og god klem

    3. Skal du forresten fortelle oss om opplevelsen din hos hun synske dama noen gang? 🙂 venter i spenning enda jeg! Du lovet jo egentlig innlegg dagen etter, men jeg skjønner at noen ganger kommer ting i veien og man glemmer! Derfor jeg minner deg på det nå <3

    4. Puppene dine har forandra seg.. de har blitt bedre enn for en stuend siden. Har du tatt silikon på nytt? Eller har «såret» roet seg ned??? De ser mer naturlige ut

    5. Anbefaler å ta en natt på Outrigger Hotel på Bangtao Beach. Kun luksuriøse hoteller som ligger i dette området. Vi hadde selv booket hotell i Patong, men det nådde ikke opp til forventningene. Nyyt ferien🤩

    6. Hahah, jeg var på sånn Ping pong show med kjæresten nå nylig nå vi var i Thailand. Bare tull og lureri. «Free entry, only have to buy drinks» så kostet drinkene 1200 så ble sånn 500 kr eller noe. Ekkel var det også!

    7. Du burde begynne å trene. Hvorfor trener du ikke med svensken din?
      Operasjoner er ikke løsningen på en fin kropp.

    8. Kul unicorn!
      Patong er jo det verste stedet på Phuket, så håper dere finner et hyggeligere sted.
      Krabi er ok, men strendene i selve byen er ikke så bra. Om dere tar longtailbåt ut til noen av de andre stedene er det masse fint å se! Railey beach er f.eks knall (men mye folk)
      Ellers er det masse små paradisøyer nedover mot Malaysiagrensen. Neppe noen luksushoteller der da, men om dere overlever enkle bungalower finner dere noen paradiser 🙂

    9. Hei!
      Et lite tips dersom dere har lyst å reise videre er å dra til Phu Quoc. Det er en liten paradis øy helt sør i vietnam. Søk opp Sao Beach og An Thoi Island hvis du vil se bilder. Det er flere luksushotell der, som JW Marriot, Novotel, Sol Beach House, La Veranda etc 🙂

    10. Hvorfor Patong? Er jo det mest Harry og slitsomme stedet i phuket. Stygg strand og bare party, horer og bråk. Anbefaler kata – roligere og 2 flotte strender

    11. Hei, vakre deg. Patong har blitt et av de ?verste? stedene i thailand, så ikke rart du er skuffet. Jeg synes dog dere skal gi Phuket en sjanse, for øya er full av mange andre vakre steder som ikke kan sammenlignes med Patong. Fx Racha Island eller Khao Sok nasjonalpark.
      Håper dere har det fint på tur. Jeg reiser selv til Karon i dag og kan nesten ikke vente 😄

    12. Tenker du over at du har med fremmede mennesker på bildene dine?
      Det er ikke sikkert de synes noe særlig om å bli eksponert i din blogg, du burde sladde de..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg