SPØRSMÅL & SVAR ⎮ PARADISE HOTEL

reklame ⎮ annonselenker Nelly

Processed with VSCO with j6 preset

Var paradise like gøy som sist?
– Nei, absolutt ikke. Det var så klart morsomt å være der, men det kan ikke sammenlignes med første gangen. Jeg var litt redd for at det skulle bli sånn, men jeg fikk uansett et fint eventyr som jeg setter pris på.

Hvem har du kontakt med fra PH?
– Ann Marielle, Newa, Ine, Carl Aksel og Mathias. Beste gjengen, som jeg er så glad i! Resten har jeg ingen kontakt med.

Hvem vinner Paradise?
– Godt forsøk, men det vet du nok at jeg ikke kan svare på. Hehe!

Er det sant at du har sex denne sesongen?
– Jeg orker ikke slike rykter, så denne svarer jeg på. Jeg hadde ikke sex denne sesongen, nei. Så klart ikke. Hadde Pierre sjekket inn slik som planen var i utgangspunktet, så hadde det absolutt skjedd. Haha.

Hvordan kunne du være med når du hadde kjæreste? Man må jo være singel.
– Vi legender måtte ikke være single. Flere av oss legender var/er i forhold. Men du har rett i at det i utgangspunktet er slik at man må være singel, men det var som sagt andre regler for oss legender. Pierre og jeg var derimot langt i fra kjærester da vi ble spurt etter sommerferien. Hadde vi vært sammen allerede da, hadde vi nok ikke takket ja.

Hvordan var det å være der inne uten Pierre? Visste du at han ikke fikk delta?
– Det var helt jævlig, faktisk. Jeg var utrolig frustrert og oppgitt over produksjonen. Pierre var helt fin igjen etter tre dager, og det var ingenting som stod i veien for at se kunne sendt han inn som en joker i løpet av sesongen. Han hadde tross alt promotert for dem i over en måned, signert kontrakt og satt livet på vent de neste to månedene på grunn av innspillingen. At han ble dårlig kunne ikke han noe for, og det føltes som at han ble «straffet» for at han ble syk. Legen sa selv at han var reiseklar etter bare tre dager, men likevel sa produksjonen nei. Helt idiotisk spør du meg, og ekstremt dårlig. For å svare på det andre spørsmålet ditt: ja, jeg fikk vite det av produsenten at Pierre ikke fikk delta. Da mistet jeg veldig mye av motivasjonen til å være der.

Hvorfor følger ikke alle deltakerne hverandre på Instagram?
– Jeg kan vel bare svare for meg selv, og det er på grunn av at jeg naturligvis bare følger de jeg har et forhold til på utsiden.

Hvorfor meldte du deg på igjen? Holdt det ikke med en sesong?
– Jeg meldte meg ikke på, jeg ble spurt slik som alle de andre legendene. TV3 skulle gjøre en legendesesong med tidligere deltakere som de anså som «legender», og spurte derfor oss om vi hadde hatt lyst til å blitt med.

Fikk du blogge under innspillingen?
– Ja, det var kravet mitt da jeg takket ja. Altså, at jeg skulle få tilgang til bloggen min hver eneste dag. Jeg fikk 30 minutter daglig til å blogge, og det skjedde alltid i lunsjen når vi ikke blir filmet. Så dere vil altså ikke se meg blogge i episodene, til de av dere som har lurt på det. Hehe!

Hvor mye fikk du betalt for å delta?
– Det har jeg ikke lov til å svare på dessverre, men jeg kan si så mye som at det er stor forskjell på oss legender når det kommer til hvor mye hver og en av oss fikk betalt. De fleste fikk ekstremt lite, og jeg fatter ikke at de takket ja for den bitte lille summen. Det hadde jeg aldri gjort. Den summen dekker så vidt matbudsjettet på en måned.

Hvem liker du best av årets deltakere?
– Okei, da må jeg vel svare uten å ta med legendene antar jeg? Isåfall er det Newa og Ine. De jentene er fantastiske. <3 Av guttene var det Kristian.

Processed with VSCO with j6 preset

BIKINITOPP HER ⎮ TRUSER HER

Er du venn med alle på utsiden?
– Nei, det er jeg ikke. Hvorfor vil dere forstå etterhvert.

Hva er ditt beste minne?
– Det har ikke blitt vist på TV enda, så det må jeg vente med å fortelle dere. Det er super gøy da, så jeg gleder meg til dere får se. Dere kommer til å knekke dere av latter, hahah!

Hvorfor er du så kjedelig? Du var mye mer gøy i sesong 7.
– Du, den første uken min på hotellet hadde jeg ekstrem influensa, tett i nesen, vond i halsen og hadde høy feber. Veldig bra timing må jeg si, haha. Jeg begynte blant annet å spy og holdt på å besvime første parsermonien. Det var helt jævlig. Jeg ble tatt ut av hotellet og kjørt til legen liksom – så ille var det. Der fikk jeg antibiotika som jeg måtte gå på i en uke. Derfor var jeg kanskje litt «kjedelig» og tilbaketrukken den første uken, men det var som dere kanskje forstår på grunn av at jeg var veldig syk. Det er ekstremt mye fart i meg nå da, så jeg tror ikke dere klager nå lenger! Hehe. Jeg er ikke på badeferie i år, som sagt.

Får dere beholde klærne/antrekkene dere får inne på hotellet? Eller evt noen av de? 🙂

– Nei, det får vi ikke. Alt leveres tilbake.

Får dere sove så lenge dere vil inne på hotellet?

– Absolutt ikke. Vi blir vekket hver morgen. Hva klokken er da, vet vi ikke. Vi har nemlig ikke tilgang til klokker og får aldri vite hva klokka er.

Hei! Du syntes det var veldig usexy at hun nye i PH snuser. Hva synes du om jenter som røyker da? Er det sexy? Du røyker jo selv:) jeg synes det er sexy hvis pene jenter røyker!

– Jeg røyker ikke. En festrøyk kanskje fem ganger i året maks, derav ser dere meg med en røyk i en av episodene. Jeg har aldri kjøpt meg en røykpakke ever. Og ja, jeg synes at snus ser helt forferdelig ut sånn generelt, men spesielt på jenter. Det er bare min mening! 😊

Drriiiit flaut da du ikke ble valgt for “underholdning”, måten du rakk opp hånda på hahaha eg døøør. Keep your attitude low.

– Ja shiiiiit driiiiiit flaut :O :'(

Hva synes du om produksjonen i år i forhold til tidligere?

– Jeg synes at produksjonen var bedre i sesong 7. Kanskje fordi at det var min første gang, men jeg synes at vi deltakere ble mer “respektert” i sesong 7. Det var ved visse tilfeller der jeg klikka på produksjonen i år fordi at jeg følte at vi ble behandlet som sirkus aper. 

Er det sant at alle deltagerne som ryker aldri vil komme tilbake på hotellet?

– Det eneste jeg kan si er at det er veldig lite inn og ut av gamle deltakere denne sesongen. Dere får se selv! Det er flere som elsker å hinte til at de skal sjekke inn igjen, når sannheten er at det faktisk ikke skjer. 

Synes du årets vinnere av pH har fortjent å vinne?

– Den ene – ja. Den andre – ikke faen.

Angrer du på deltakelsen i år?

– Nei, jeg angrer vel ikke. Men jeg hadde ikke villet gjøre det igjen, om jeg kan si det sånn. Jeg vil gjøre mer TV, men ikke mer Paradise. En gang holder virkelig.

84 kommentarer
    1. er du ikke redd for at tv3 ikke vil bruke deg lenger i tv generellt, og si ifra til samarbeidspartnere.
      Når du
      1. bryter taushetsplikt (ved å si at mariell og stian kommer inn igjen, samt mye annet
      2. nedsnakker programmet etter å ha fått så godt betalt?

    2. Kan du si hvem av dem du mente liksom gutten eller jenta « ikke faen» at h*n ikke fortjente å vinne..!?

    3. Du fikk spørsmål om vinnerne i årets sesong fortjente det og du svarte ene ja og andre nei. Vil det si da at det paret som sto til slutt ikke kastet kulen men delte pengene? Høres sånn ut utifra svaret ditt.

    4. mnh: 1. Jeg bryter ingen taushetsplikt. Det er jo åpenbart hvem vi valgte inn av legendene? Og hvem er Stian?
      2. Nedsnakker? Jeg sier min mening om hvordan ting er. Og hva vet du om hvor mye jeg har betalt?

    5. Hei! På slutten av episoden i går når du, newa og Catrine ligger i sengen så filmer de erik og simon også hører man en tlf ringe i bakgrunnen også skriver dere jenter ” neeeeeei ” .. Hva var det? ble dere ringt for at dette måtte være stille ? eller måtte en av dere på synk? mener jeg har lest noe om dette på en blogg når tlf ringer men husket ikke helt hva det faktisk betyr

    6. Jo takk. Nå veit jo alle ut ifra svaret ditt att finaleparet dele premien 🙂 og att du ikkje minst, ikkje e ein av vinnaren! Spar deg for spoiler, herregud

    7. Hei kule Isabell! Det jeg lurer på veldig lenge hva pleier dere å gjøre hver helg fredager til søndager utenom å være på TV Paradise Hotel for deres hver uke mandager til søndager? Er dere på et annet hotell i Mexico som dere blir ikke filme hver helg fredager til søndager eller må dere seriøst alltid hjem fra Mexico til Norge hver helg for å ta fly? Vær så snill kan du svare og blir takknemlig om du gjør! 😃 😀

    8. Hei, jeg har lurt lenge på noe faktisk.. er du egentlig muslim? Tror du på Gud liksom? Er veldig nyskjerrig.

    9. Helt absurd at produksjonen ikke lot Pierre komme inn igjen. Tror nok mange mistet lysten på å se på denne sesongen.. Jeg merker veldig nå i denne sesongen at jeg skulle ønske han var der så dere kunne laget ordentlig TV for oss!

    10. Sara : Det er jo alltid 2 vinnere. Paret som kommer til finalen er vinnere begge 2, selv om bare en av de får penger evnt.

    11. Godt at noen tenker på opplevelsen og muligheten, akkurat som bloggerne fremfor penger 😉 sier bare litt om deg 🙂

    12. Kan du kommentere rundt hvordan det var når Kristin kom inn som turist? Ekstremt dårlig av produksjon å sette deg i en sånn posisjon…. Heier på deg!!!

    13. Det er tydelig at Erik vinner nå da.
      Får de som har dratt hjem til Norge før finalen vite hvem som vinner før det sendes på TV?

    14. Anonym: Jeg trodde helt ærlig at det var kødd. Produksjonen forstod fort at situasjonen var utrolig feil, og de beklaget så mye da de ikke var klar over alt. Heldigvis gjorde de så godt de kunne for å gjøre det best mulig for meg det døgnet “turistene” er på hotellet. Du får vente å se episoden i kveld, men jeg vet ikke hvor mye av det som kommer til å bli tatt med.

    15. hvorfor henger rompa de skikkelig på video , eksempelvis ph?
      den gjør jo ikke det på bilder. redigerer du, eller ?

    16. Hei Isabel! Jeg har skrevet deg 2 ganger meldinger, og hvorfor ignorere du meg? Kan du vær så snill å svare? D:

    17. Hei kule Isabell! Det jeg lurer på veldig lenge hva pleier dere å gjøre hver helg fredager til søndager utenom å være på TV Paradise Hotel for deres hver uke mandager til torsdager? Er dere på et annet hotell i Mexico som dere blir ikke filme hver helg fredager til søndager eller må dere seriøst alltid hjem fra Mexico til Norge hver helg for å ta fly? Vær så snill kan du svare og blir takknemlig om du gjør! 😃 😀

    18. Er så artig at alle skriver « takk, nå avslørte du nettopp at ___ vinner», også er det forskjellige navn som er satt inn fra kommentar til kommentar😂 tydelig at ingen vet hvem som vinner!

    19. Hei!
      Hvorfor spiser du aldri på hotellet? Føler du alltid bare sitter å ser på dem andre spise under frokosten, og lar ditt stå urørt? 🙂

    20. Hva syntes du om Cathrine fra ph? Reagerte bare litt på når hun sa i gårsdagens episode at du hadde påvirket valget til Mathias, noe som alle ville gjort i samme situasjon som deg. Ser bare så lite av henne på TV og er dere venner i dag?

    21. Det morsomme er at Isabel var veldig lik i sesong 7 som nå! (Litt mindre “jeg er legende og de er småkids” da😅) og dere reagerte garantert ikke like sterkt på oppførselen hennes da, tipper dere DIGGA det fordi hu lagde god TV. Men nå er hun en offentlig person, OG GUD FORBY at man skal være hyggelig mot de liksom! Spesielt når man er en så “stakkarslig” blogger som ikke er en ordentlig jobb ifølge mange her. Fritt frem med drittsnakk da tydeligvis 🙂 Jeg håper du ler like mye som meg av disse kommentarene Isabel!

    22. Hei! Lurer på hvilken strl du har i den hvite toppen fra Nelly som du har på i innlegget litt under? Den hvite crop toppen! Ville blitt kjempe glad for svar, har selv silikon så supert å høre hva du har <3

    23. Kommer Carl Aksel inn igjen ???
      Pluss etter det du da er jenta enten deg eller newa og gutten er Erik som vinner…

    24. Heisann, lurer på en ting.. er det meningen at rumpen din skal se ut som en toåring som har gått 14 dager uten bleieskift ? Jeg syntes paradise hotel var fascinerende helt til jeg så den stygge Michael Jackson nesen din på TV-skjermen. Takk for og ha ødelagt TV kveldene mine. Gleder meg til du ryker så jeg kan begynne og se årets sesong.

    25. Isabel har ikke røpet noenting. Det er alltid 2 vinnere. 1: kula slippes ikke, begge deler premien. 2: kula slippes, den som slipper deler noe av premien med valgfri deltager.

    26. Jeg syntes det var direkte kvalmt av produksjonen å sende inn deg og Kristin i samme sending. Ikke fordi jeg tar noen av deres parti i “konflikten” .. men fordi jeg mener det er direkte utnyttelse av en ungdom som blir lurt til å tro at hun skal bli med på en helt annen type drama. Du blir sendt til mexico og tror det skal bli drit gøy å lage tv med eks’en din og mange andre du kommer greit overens med av de tidligere deltagere. Også blir du satt alene på øya uten noen også vips så ender alle de personene du om og om igjen har takket nei til å ta en diskusjon med opp på samme øya. Alle mine medfølelser til deg for det å stor respekt for at du fremdeles holdt hodet høyt selvom du ble temmelig deppa. Men som et lite plaster på såret så var du faktisk himla rå første uka. Digga hvordan personligheten din kom frem på tv! 🙂 og BTW. ikke bry deg om hegseth, Han er bare en trist og bitter fyr som soler seg i glansen av Vegard på hvert eneste oppdrag de to har. Du tjener i det minste lønnen din for din egen personlighet og ingen andres.

    27. Hvorfor hater du Erik, han er den beste deltakeren på Paradise hotel. Var råbra av han å kicke Carl Aksel ut, takla ikke trynet på han mer. Og du sier det er legendesesong hele tiden og at du og Caxel skulle styre hotellet, det var jo overhodet ikke det som var greia med legendesesong. Legendene vinner ikke. Erik og Newa gjør ❤️

    28. Du er seriøst QUEEN og jeg digger deg så jævlig mye. Denne sesongen av ph hadde ikke hvert noe å se på hvis du ikke hadde hvert med❤️

    29. Jeg skjønte ikke helt hvorfor du meldte deg litt ut. Du har jo vært rimelig tøff i munnen og klar for kamp både på bloggen og insta. Følte du at du ble framstilt feig? Eller er du litt feig? Ut i fra det vi lesere har sett tidligere på bloggen har du vært ganske kjapp med å svare for deg osv. Var ikke dette en god mulighet for deg å heve deg over alt det Kristin tidligere har sagt? Synes det var veldig teit at du synes deltagerne er unge når du oppfører deg likeså…

    30. Hei, Isabel! Først må jeg si at jeg heier på deg inne på paradise hotel og digger den jenta du er. Det at du ikke taklet å være i nærheten av Kristin, kan jeg forstå veldig godt. For samme reaksjon hadde jeg også fått. Jeg håper du vinner hele greia og lager så mye drama! Få ut Erik! 😀 Du er fantastisk jente med bra personlighet, bra blogging og for en kropp du har! Wow, what a girl! <3
      Jeg lurte på en ting og hadde blitt super glad om du ville svart meg. Den lyse rosa kjolen du har på paradise når du spiller inn hvem du er og sånt, når du står på den greia. Den var sinnsykt fin! Jeg kjøpte samme kjole. Men hvorfor røyter den sånn glitter/pynt av den? Var din også sånn? Eller burde jeg sende den igjen og klage for feil? Veldig irreterende når jeg ville prøve den på og den etterlater seg pynt/glitter på gulvet.
      Håper på svar <3

    31. Du avlsører jo nesten hvem som kommer til å vinne når du skriver det. Nå skjønner vi jo mot slutten at den som vinner kommer til å være en du ikke liker/ har hatt beef med der inne.

    32. Med tanke på at Mathias kom inn etter at Carl Aksel røk, vil det da si at du også ryker siden du hinter til at Ann Mariel sjekker inn? 🤔

    33. Det at folk sier at finaleparet deler premien fordi hun sa at det var to stykker er bare dumt. Det er alltid to vinnere på paradise hotel selv om den ene slipper kula? Selv om Martine slapp kula i fjor betyr ikke det at kevin ikke vant paradise.

    34. På tirsdagsepisoden når dere serverer mat og diverse til «turistene» når du bøyer deg ned og rumpen din er mot kristin og bare se på reaksjonen hennes og hvordan hun gir blikk til dennis og hva han gjør i respons. Blir helt kvalmen av oppførselen deres! Har ikke ord. Veldig ufint og barnselig. Hvorfor være så ekkel mot en person bare fordi dere er uenige om ting.

    35. Off, jeg synes det er helt teit å se hvordan både Kristin OG Dennis oppfører seg i episoden som var… De blikkene de ga hverandre gjorde meg rett og slett kvalm, og synes det er trist at produksjonen ikke tok mer tak i dette.
      Krysser fingrene for at du kommer langt i år, heier på deg selv om du tydeligvis har møtt mye motgang innpå pærra fra blant annet produksjonen.
      Stå på videre Isabel!! <3

    36. Der må jo forstå at det kommer sikkert fler inn og ut av pærra. Så det vil si når Isabel sier at hun synes noe om den ene og ikke den andre som vinner hele sesongen, så må det ikke bety at det er Erik og Newa som vinner sesongen. Kan være en av dem eller ingen av dem, lol.
      Hilsen en som er lei av at dere sier at Isabel har avslørt alt sammen!

    37. Har ikke sett de to siste episodene ennå. Skal se dem nå. Ut fra kommentaren din her på om du synes vinnerne fortjener det, tipper jeg det blir Erik og Newa.
      Kos deg videre i Thailand. Du er utrolig vakker og veldig hot i bikini. Jeg er sykt misunnelig. Klem ❤

    38. Isabel, du er rå!
      Altså jeg bare digger at du er på hotellet! Jeg blir så glad og inspirert fordi du er deg selv 100% hele tiden. Hater hvordan alle skal kommentere HELE søren tiden. Jeg synes du er en fantastisk person med en herlig personlighet! Fortsett å stå på! Heier på deg <3

    39. Eg har alltid likt Kristin og Dennis. Har syntes de har virket som skikkelige kjernepersoner. Har syntes meningene til Kristin er litt voldsomt i forhold til dette med kropps idealer osv, men det fikk bli hennes deal.
      Men etter gårsdagens episode å det de gjorde bak ryggen sin, det var bare så utrolig trist og så vondt å se… Fikk så vondt på dine vegne å flaut at de prøver å fremstille seg som de voksne… All respekt eg noen gang hadde for de er long gone… Direkte flau på dies vegne…

    40. Jeg klarer helt ærlig ikke å holde munn. Du har operert deg fordi du selv ville det å hva har det med å stå frem som et dårlig eksempel for unge jenter som Kristin sier i et av blogg innleggene hennes. Hun går på person angrep fordi hun oppgir både ditt navn og sophie Elise sitt navn som eksempler noe som ikke er greit. Du er en ganske stor blogger her i Norge you name it. Men det og mene at du skaper kropps press blandt unge jenter fordi at du opperer deg er feil. Du tar valg oven for deg selv, kropps press kommer av at unge jenter i dag har dårlig selvtillit oven for seg selv å det hadde de hadde uansett om du ikke hadde opperert deg. Fordi dette går på de som person selv. De må jobbe med sine tanker. Mens du isabel du tar valg oven for deg selv som du ønsker. Det har ingenting med å være en dårlig rollemodell oven for unge jenter. Men der i mot det Kristin gjorde i gårsdagens episode å se styggt på rompen din bak ryggen det vil mer eller mindre skape dårlig forbilde når det kommer til null toleranse for mobbing! Så isabel jeg heier på deg. You go girl <3

    41. Men var det nødvendig av deg å bøye deg sånn så lettkledd under en meter fra Kristin? Virker som at du vil få frem en reaksjon. Du kunne jo absolutt ha valgt å servere de fra den andre siden av bordet 🙄

    42. Fyf!! Måtte se episoden fra igår om igjen fordi alle kommenterte hvordan de reagerte på hva de “gjestene” gjorde. Det er ekkelt av dem fysøren!! De kan ikke bare komme inn der og tro at alt det de er for og ikke for er rett! Blir kvalm av å se det de gjør!! Herregud! Syntes du hadde rett til å be om å skifte gruppe osv! Glad for at hele gruppa brydde seg!! Isabel du er favoritten min inne på ph!! Håper du har vunnet hele dritten!!

    43. Hei! Hvordan var drinkene inne på PH? Var de gode? Var det mye utvalg? Var det begrensning på hvor mye dere fikk?

    44. Mener virkelig ikke å være frekk egentlig, men FYFAEN som den rumpen din ser ut, syntes synd på deg for at du ikke ser selv hvor fordeling stygg den ser ut, og ikke passer kroppen din i det hele tatt.

    45. Hei! Jeg lurte på om du selv merket blikkene Kristin og Dennis ga til hverandre eller om du fikk vite det av noen andre? Hvordan var reaksjonen din?

    46. Hei! Hvordan var drinkene inne på PH? Var de gode? Var det mye utvalg? Var det begrensning på hvor mye dere fikk?

    47. Ka va greia med at noen hadde telefon, eller no sånt på kvelden?(eksempel: Erik ep16 40:36 inni episoden)

    48. hei 🙂 håoer du svarer meg her
      alle sier at det ikke finnes helg på ph, det er fra manda til torsdag, men det finnes jo selvfølgelig helg.. så hva mener dere med at det ikke finnes helg?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg