DETTE BLIR BARE VERRE OG VERRE

 Processed with VSCO with av8 preset

OK, jeg har innsett nederlag. Jeg MÅ begynne å bruke solkrem. Jeg har brent meg noe helt jævlig i dag, nemlig…. ÅRHHH! Det svir over hele kroppen, jeg vet helt seriøst ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Vi hadde en utflukt i dag med båt på sjøen fra morgen til ettermiddagen, og jeg kan love dere at solen steikte på. Ikke trodde jeg at den var SÅ sterk, og det får jeg lide for nå. Mildt sagt… Stakkars P er enda verre, så han blir bare irritert når jeg klager over hvor brent jeg er. Haha! Faen. Jeg må nok innse at huden min ikke er så bad bitch som jeg tror. Jeg blir brent jeg også, gitt. LOL, jeg skriver faktisk et lignende innlegg typ hver gang jeg er på ferie innser jeg nå. Kanskje jeg faktisk SKAL lære denne gangen da, og ikke være godtroende neste gang jeg ferierer. Solfaktor 50 er i hvert fall innkjøpt, og den skal brukes flittig fremover. Jeg tror ikke at vi kan oppholde oss utendørs i morgen. Blæh. Det verste er at det søren meg bare blir verre og verre. Jeg er så sykt stresset for at jeg skal bli enda rødere. Noen tips anyone? Smører meg inn med aloe vera som en gaaal. Jaja, nok om det! Dagen i dag var ekstreeemt fint, og en dag jeg sent vil glemme. Jeg har en haug med bilder som jeg deler med dere i morgen. Enn så lenge kan dere se all spam fra dagen på Insta-story og Snapchat. IsabelSraad heter jeg! Jeg fikk blant annet med på film når jeg blir angrepet av ville aper. No joke. Fy faen, det er det skumleste jeg har opplevd på en god stund. Tragi-komisk, haha.

 Processed with VSCO with av8 preset

Sjekk her da… Dette skjer typ hver dag. Roomservice er en fin ting (for oss, men ikke for lommebøkene he-he).

 Processed with VSCO with av8 preset Processed with VSCO with av8 preset Processed with VSCO with av8 preset Processed with VSCO with av8 preset

Ettersom jeg fikk knappe fem timer med søvn på øyet i går, har jeg vansker med å bruke hjernen min akkurat nå. Jeg er d.ø.d. Jeg kommer sterkere tilbake i morgen, både med video angående PH-episoden med håningen OG et enormt bildedryss fra dagen i dag. PUSS!

47 kommentarer
    1. Hvilke råd har du fått ift tatoveringen og soling/bading? Ser du har fått flere spørsmål om det,men du svarer ikke.. synes det er rart at du ikke dekker den til..

    2. Du har en helt FANTASTISK karisma!! Oh my god! Så herlig med deg på skjermen! 😀 Om du ryker, så slutter jeg å se ass. haha
      Go Bella!

    3. Synes ikke du det er litt dårlig av deg å bare bytte ut Simon på flekken med en gang Mathias kom inn? Forstår at du vil stå med Mathias, men Simon var jo tross alt partneren din. Du burde kanskje tenkt litt mer på han, mens med en gang Mathias kom inn kunne du ikke brydd deg mindre.

    4. Naturell yoghurt skal også fungere ganske godt på solbrent hud🙈 må smøre på et tykt lag og la det være på i noen timer så det trekker inn i huden🤗 god bedring til dere begge

    5. Mitt beste tips som virkelig FUNKER. Lover deg!! Kjøp youghurt naturell og smør på kroppen der du er solbrent. La det virke sånn typ 5 minutter så tar du deg en kaldere dusj enn du gjør til vanlig. Smør deretter med aloevera. Jeg har vært skam solbrent opptil flere ganger og dette er det eneste som faktisk funker på meg. Over til noe annet: Dagens episode av PH. Fikk meg en god latter når kofferten trillet avgårde ned trappen. Lo enda mer når dere også lo haha 🙂

    6. Jeg lærte noe av en gammel dame på en øy i Hellas: Ha på rikelig med yoghurt naturell og la det tørke inn, dusj det forsiktig bort. Det hjelper, garantert!

    7. Knus og hakk tomater, og legg på huden. Tomater som du stryker over huden lindrer også. Foreldrene mine bruker alltid tomat tipset når de blir som en hummer i thailand 🙂

    8. Annbefaler å smøre deg inn i naturell yoghurt på de plassene du er brent og ha e tsjorte over i noen timer og la det trekke inn i kroppen, eventuelt sove med det før du dusjer det av!:) fungerer supert for meg ihvertfall!

    9. Wow, du er usannsynlig dum som ikke bruker solkrem. Hudkreft er noe av det skumleste du kan få – det spres utrolig lett til andre deler av kroppen og dersom det skjer er du mest sannsynlig død. Hvis du slipper unna hudkreften vil du få masse grusomme rynker og pigmentflekker. Bare se på dagens pensjonister – de visste ikke at man måtte bruke solkrem. At det går an å ikke bruke solkrem med all informasjonen vi har om hudkreft i dag. Også skrive om det på bloggen slik at unge jenter tror det er ok.. Ikke greit

    10. huff. Det som kommer til å skje med huden din nå, er at du kommer til å være rød i 2-3 dager, før det går over til en brunfarge. MEN du kommer til å bli tørr, også flase:( Da får du ny, frisk hud og da er det VIKTIG å smøre seg, ellers kan du ende opp med andregangs forbrenning. I mellomtiden, så fortsett å smør deg med alovera og drikk masse vann slik at huden ikke tørkes ut. Lykke til <3

    11. Smør på yoghurt:) ekte tykk yoghurt hjelper. Kjøler ned.
      En fuktig t skjorte er også godt å legge over seg om det svir.
      Kokosnøttolje (spiselig og til steking) hjelper også.
      Og tynne sjal til å ha rundt seg de første dagene slik at man ikke får mer sol på seg. 🙂

    12. kan ikke du fikse på latteren din også, eller la vær å le? Den høres helt jævlig ut

    13. Kjære vakre Isabel!
      Jeg vil bare si at du er en utrolig sterk person med en fantastisk personlighet. Måten du forsvarte Julie på, og stod opp for henne da hun ble utsatt for “gruppeangrep”, det er stort! Du var selv ny på hotellet, men likevel turte du å stå opp for henne.
      Jeg kommenterer ikke ofte på blogger, men syntes du fortjener å høre hvor bra du er. Har fulgt med på bloggen din siden dag 1! Stå på og fortsett å stå for dine egne meninger og valg. U rock! Håper å se mye til deg i tiden fremover. Kos deg videre på ferie <3

    14. Bruker du ikke solkrem i solen? Er du ikke redd for hudkreft? Norge er et av de landene der det er høyest forekomst at denne type kreft.

    15. Hei Isabel! Må først bare få si at jeg syns det har vært veldig forfriskende å se en annen side av deg på YouTube og i paradise hotel som du kanskje ikke viser så ofte her på bloggen – den du er blant andre, og når du er avslappet ❤️ Håper du klarer å stå i mot alt det negative du får disse dager- det er ikke fortjent! Uansett, ville bare si i forhold til solbrentheten at solfaktorer over 30 som regel ikke har noen bedre funksjon. Ofte er kun problemet at man smører seg for få ganger i løpet av en dag! Så smør deg heller oftere enn med høyere faktor sjeldnere! Bruk masse fuktighetskrem og hold deg i skyggen!! Hilsen en som ofte blir solbrent!!

    16. Jeg ble heller aldri brent før, men ble faktisk det i fjor og året før. Takk for innlegget! Dvs at jeg må innse at sola er sterkere må enn før og at solkrem MÅ brukes hver dag i sola mår den kommer hit til Norge også 😊

    17. Hva ? Bruker du ikke solkrem ? Jeg har lenge tenkt du er en smart jente, og du som er over gjennomsnittet opptatt av utseende og vil se best mulig ut tenkte jeg at var inforstått med viktigheten av solkrem ? Blir du ikke brent er det supert for deg det, men solen gjør jo så mye mer med huden enn det ? Når du ikke bruker solkrem så aldres huden din hele 3 ganger så fort. Så håper ikke du har latt vær å bruke solkrem over flere år. Jeg har alltid vært flink å bruke solkrem, men trodde jeg kunne bli enda brunere med olje, så jeg brukte det noen år istedenfor. Det endte i noen stygge pigmentflekker i hele pannen og rundt munnen, så jeg ser faktisk ut som jeg har vært ekstremt uheldig med sminken når jeg er brun, så vær så snil og tenkt lengre enn at « du blir ikke brent så da dropper vi solkremen» du vil ikke se ut som du er 45 når du er 35.

    18. Legg isbiter på de områdene som er verst! Hjelper hvertfall meg veldig når jeg er solbrent. Også kan det jo være lurt, til neste gang, å bruke solkrem da, ettersom at UV stråler er farlige uansett om du ikke blir solbrent så lett.

    19. Naturell youhurt er genial på brent hud 😉 smør på flere ganger om dagen 🙂 den kjøler og helbreder 😉

    20. Tilfør masse, masse fuktighet til huden – aloe vera eller en fet krem. Håper det går bedre snart, det er så vondt å være solbrent! Husk at solkrem er ekstremt viktig for huden din, noe jeg antar du vet.. Hudkreft er ikke noe å spøke med. Uansett, kos dere masse videre!

    21. Jeg tenkte nøyaktig det samme som deg, og endte opp med blemmer.. gå på apoteket og spør om MEBO krem, den er kjempegod!

    22. Åneeeeei, AKKURAT det samme skjedde med meg i Thailand!!! Jeg er ganske mørk og har mørke trekk og har alltid trodd jeg tåler solen så godt.. åsså var vi på båttur når vi var i Thailand, jeg glemte å smøre meg, og dagen etter boblet husen min opp og jeg fikk andre grads forbrenning 😮 måtte på sykehuset og holde meg unna somen resten av ferien 😭😭
      Håper ikke det blir sååå ille for dere!! Kos dere masse videre, det fortjener dere! 😍

    23. Bare drit i solkrem, kjør på med olje slik at du blir mest mulig tan! Solkrem er for de som vil være stygge og leve lenge!

    24. Et drit bra tips mot solbrent hud er å smøre på med en ordentlig god og litt fet fuktighetskrem. Hvis ikke, må du nesten bare vente på at den brente huden flasser av://// har hatt de samme problemene med at jeg aldri blir brent, også en dag ble jeg sykt brent😭😭

    25. Kordan eyeliner bruker du???? Finner ALDRI en som e like matt som den du bruker, den ser så syyykt bra ut

    26. Wææ pleier å bli solbrent selv! Men hvis du bruker faktor 50 så blir du ikke så brun! Hvis du vil bli brun så holder faktor 30 i massevis! Bare et lite tips!❤️ Kos dere masse!

    27. Synes du selv du ser bra ut etter alle operasjonene ?
      Du kan jo ikke hatt det så bra med deg selv.
      Har selvtilliten blitt bedre etterpå ?

    28. Jeaaa
      30.03.2018 kl.15:26
      Er du helt ute og sykler? Man blir brun selv om man bruker solkrem, kjære deg!! Det er jo for å beskytte huden.

    29. Jeg anbefaler på det sterkeste Naturell yoghurt! Da kjøler du ned huden så den ikke fortsetter å «koke».
      Lykke til 🙂

    30. Er helt sikker på at du vet at solkrem beskytter huden vår. Husk at hudkreft er en av de mest utbredte kreftsykdommene som er der ute nå! Viktig å beskytte seg 🙂

    31. Du kan bruke naturell yogurt. En annen ting jeg kan anbefale deg er å gå til apotek og få antihistamin (allergitabletter) siden når du blir solbrent så begynner du å klø, det er pga allergisk reaksjon kroppen får når den blir brent. Når jeg da har gått til apotek så har jeg alltid fått antihistamin for da slutter jeg å klø, pluss jeg får en alovera eller en krem som skal hjelpe mot mye solbrenthet. ❤️ Ps: stor fan, følger deg på Snapchat og du får meg til å ville dra til koh Lanta en gang❤️

    32. En ting er hudkreft som jo er det aller farligste, men ville trodd du var mer redd for rynker!! Det får du uansett om du er for lenge i sola og før kl 14 som er farligst SELVOM du bruker solkrem til og med!! En venninne av meg er som deg helt gal etter å sole seg, og jeg har aldri vært det, nå nærmer vi oss begge 40, og jeg har ikke et spor av rynker, men det har såklart hun pga over solinga hun hele tida driver med! Det er alldeles ikke bra for huden!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg