DENNE DAGEN GLEMMER JEG ALDRI

 Processed with VSCO with av8 preset

WHAT A DAY

Gud, hvor skal jeg begynne… Først og fremst: dagen i går var den heftigste dagen på lenge. Jeg er så ekstremt lykkelig over alt jeg fikk oppleve! Pierre og jeg booket en privat sjåfør og båt for en heldag på havet. Planen var å kjøre rundt øyen Koh Lanta, samt hilse på ville apekatter. Det var det som var hele grunnen til at vi booket denne utflukten egentlig, haha. Både Pierre og jeg er nemlig veldig fascinerte av aper, så de måtte vi så klart hilse på. Jeg må bare påpeke at det var ville, helt i det fri. Jeg hadde aldri dratt på et sted der hvor de holdes i fange. Jeg forstår meg ikke på mennesker som drar på elefantsafari eller krokodille show her i Thailand. Fy faen, for noen hjerteløse mennesker. Det er ren pining for dyrene, og det der støtter enkelte mennesker. Hvor ligger hjertet deres, helt seriøst? Usch! Nå sporer jeg helt av på et tema jeg ønsker å skrive et helt eget innlegg om, men poenget var bare å fortelle dere at disse var helt frie. Første stopp på denne turen vår var nemlig i en liten “jungel” der apene holdt til. De var så sjukt skjønne, dere! Ikke var de sjenerte heller, for de kom frem og var veldig nysgjerrige. Sjåføren vår hadde med en hel boks med ananas, som tydeligvis er favoritten. Jeg trodde at bananer var the shit, men den gang ei. Hehe! Det heftigste var når en ape etter den andre hoppet ut i vannet, for å så SVØMME (???) ut til båten. De hoppet oppi til oss, fikk enda mer ananas, satte seg ved siden av oss og chillet mens de spiste. Altså, jeg har ikke ord for hvor sjuuuukt kult det der var! Jeg var helt i ekstase, haha! Vi har vlogget hele seansen, så hold utkikk etter ny vlogg i dag eller i morgen. 

 Processed with VSCO with av8 preset

Se! Her bodde de. Det som fikk meg mest rørt var da jeg fikk øye på to aper med hver sin baby hengende rundt magen. SMELT! 😭 💘

 Processed with VSCO with av8 preset

Familieportrett! 😎

 Processed with VSCO with av8 preset

Haha! Se på denne kompisen da, som ville ha mer ananas. 

 Processed with VSCO with av8 preset Processed with VSCO with av8 preset

Mamma + pappa + baby =  👨‍👩‍👧

 Processed with VSCO with av8 preset

Lil monkey 🐒

Processed with VSCO with a9 preset

Etter rundt en halvtime med apene, dro vi videre til en helt nydelig hvit strand. Der var det ikke mange folk, og det var på grunn av at man kun kom seg dit via båt. Det passet meg utmerket, for jeg er ikke så fan av oversvømte strender. Da er det så lite fredfullt ass. Det vi kjapt fant ut var at det bodde aper på denne stranden også! SJUKT KULT!!

 Processed with VSCO with j6 preset

I denne hulen holdt de til. De var dog ikke like glade i mennesker her. Man merket at de ikke var så keen på at vi var der. Jeg ble faktisk angrepet av to aper, og det fikk vi på film. Haha shit, det var døds skummelt, men heldigvis gikk det veldig fint. Det får dere også se i den kommende vloggen!

 Processed with VSCO with av8 preset

💘 💘 💘 💘 

  Processed with VSCO with av8 preset Processed with VSCO with j6 preset Processed with VSCO with a9 preset Processed with VSCO with j6 preset Processed with VSCO with a9 preset Processed with VSCO with a9 preset Processed with VSCO with a9 preset Processed with VSCO with j6 preset Processed with VSCO with a9 preset

Og så bar det hjemover for to ihjel brente hummere. Shit, solen er sterk ut på havet ass. Neste gang må vi huske å smøre oss godt inn med solfaktor. Dette er definitivt noe jeg anbefaler alle andre å gjøre. Det var den absolutt kuleste opplevelsen vi har hatt så langt! Dette skal vi gjøre igjen flere ganger mens vi er her. Det var så sinnsykt heftig! Hadde det vært opp til meg hadde vi gjort dette hver dag de neste tre ukene. Haha! Så gøy var det, altså.

Processed with VSCO with a9 presetProcessed with VSCO with a9 preset Processed with VSCO with av8 presetProcessed with VSCO with a9 preset

What a day!

29 kommentarer
    1. Hei! ser du bruker en del tørrsjampo inne på paradise uten at det blir igjen hvitt i håret, hvilken type bruker du?

    2. Såå heldige dere er 😀 nyt ferien! Jeg bare lurer på en ting som plager meg veldig på tur…opplever du noen gang å bli forstoppet på tur? Og har du noen tips mot slike plager på ferie? Vet det er ekkelt spørsmål men skulle ønske du hadde noen tips !

    3. Hei! Håper dere er forsiktige blant apene. Det er rabies-utbrudd i Thailand, flere har dødd allerede.

    4. Hvem er det som tar bildene av deg og Pierre? Har dere kamerastativ, eller spør dere folk? Er ikke det litt kleint haha

    5. Så veldig gøy ut! Men jeg trodde ikke du likte å oppleve ting når du er i utlandet, men bare være på hotellet, ligge på stranda og sånn, hehe 😀

    6. For ett paradis og for ett par 😍🌴🌞
      Haha – ser litt gremlins ut den apa på første bildet da 🐒🐵 skikkelig pøbel 😂

    7. *Fy faen, for noen hjerteløse mennesker. Det er ren pining for dyrene, og det der støtter enkelte mennesker.* –
      den setningen der går for alle som bruker/spiser dyr for egen nyte/underholdning.
      Det er like hjertløst å spise dyrene i 2018.
      Du har kanskje ikke alltid tenkt at det er pining, kanskje du har ridd på kamel en gang selv feks. det er ikke alle som er like “opplyste” og ennå mangler en god del kunnskap. ikke sett deg selv høyrere enn dem, for du har også en gang “ikke visst” bedre. men gå foran med en godt eksempel.
      jeg er veganer, men jeg går ikke rundt å tror at alle som spiser dyr er hjerteløse, jeg synes det er forferdelig trist, men tenker at de/dere ikke vet bedre, ennå.

    8. Så utrolig gøy! Du er virkelig heldig som kan reise så mye. Og det er vel fortjent 😊 og du ser skikkelig bra ut!

    9. hei Isabel! frisøren min fortalte meg at batiste tørrshampo er veldig skadelig å bruke for håret, og kan få det til å falle av. Det skjedde nemlig med mitt hår etter ivrig bruk over litt tid. Mye av håret mitt brakk av.. Grunnen til det er at den er så sterk. Utrolig bra tørrshampo, men tydeligvis ikke noe særlig bra. Ville bare si det 🙂
      Håper du koser deg! Klem

    10. Bli mer careface? Du skrev du gledet deg til hat kommentarer- fordi du må vise rumpe. Veldig careface og lite sjarmerende å skrive. Men Samtidig blir du jo lei deg. Så da lurer jeg på, kan du ikke heller prøve å høyne standaren din litt? Kropp er kropp- må få legge ut bikini bilder i syden-bla bla bla- men – når du får tilbakemeldinger som er mindre hyggelig som du blir lei deg for, er det ikke bedre at du endrer fokus? Enn å vise myyye kropp, være careface og ha dårlig psykiskhelse?? For all del kan man vise kropp, men når det er viktigere å vise kroppen sin enn å ta vare på egen psyke begynner jeg å lure…. at folk gidder å kritisere andres kropper er så klart motbydelig, men det kommer man heller ikke til å klare endre. Men For å unngå Den slags i den mengden du får, når det gjør psyken din dårlig, kan du jo endre fokuset litt bort fra kropp, behandlinger og operasjone. Eller fortsett men orker ikke da klaging over oppgulp . I beste mening Isabell. Du kler ikke å være provoserende. Du gir så mixet signaler. For i neste innlegg er du offer igjen. Blir liksom ikke kjent med deg når du endrer holdning hele tiden…

    11. Veldig fine bilder! Kan jeg spørre hvilket program/ app du redigerer i? Og hvilket «filter» (feks som A4 i VSCO)?

    12. Det så helt fantastisk ut!!😍 men aper er jeg ikke noe glad i! Har erfaring med at de er noen frekke små kryp, som stjeler det de kan få tak i! Snakker av erfaring! Men herlig at de kan få leve der i det fri!🙌

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg