JEG ER IKKE DEN ENESTE SOM HAR BLITT MOBBET AV KRISTIN OG DENNIS

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with a9 preset

God dag, verdens mest fantastiske mennesker. Først og fremst vil jeg uttrykke min takknemlighet ovenfor dere etter at jeg postet videoen i går. Det tok mye mot å faktisk våge å snakke høyt om det, og da spesielt mitt aller svakeste punkt. Fra mitt perspektiv burde det jo ikke være en overraskelse for folk at mine operasjoner grunner i ekstremt dårlig selvtillit. Likevel blir det brukt til å gjøre narr av, slik at andre skal le av meg. Hvordan dette er noe man klarer å forsvare og forsøke å bortforklare, samtidig som man prater om det med sarkasme og hersketeknikker, viser for meg at vedkommende ikke har empati for andre mennesker. Jeg vil egentlig ikke prate mer om det nå, da jeg føler at jeg vil gi dere positivitet her inne på bloggen men det skal sies at det er vanskelig å forsøke å være glad og inspirerende her inne, når noe så vondt plager meg. 

I dag delte Anna Rasmussen en video, der hun forteller at hun har blitt utsatt for nøyaktig det samme som meg, av ingen andre enn Kristin og Dennis. Se videoen til Anna HER.  Igjen, har det skjedd. Det er så vanskelig for meg å forstå hvordan det i deres øyner er OK? Jeg er fryktelig glad for at jeg ikke er den eneste som har fått nok av å bli behandlet så ekkelt av andre mennesker, og som endelig våger å prate høyt om det og ikke minst sette foten ned. Anna er en vanvittig sterk jente, som jeg alltid har hatt enorm respekt for. Jeg visste ikke at dette hadde skjedd med henne også – før i dag, og for å være helt ærlig gjør det vondt i hjertet mitt å høre at enda en har blitt utsatt for dette. Samtidig er jeg typ “glad”, for gjennom å høre det får jeg det bevist ovenfor meg selv at jeg ikke er en “dramaqueen” og at jeg faktisk har rett i dette. For nå er det tydeligvis ikke bare meg de har utsatt dette for. Det viser også at det er den som er mest relevant akkurat da, er den personen Kristin og Dennis velger å hoppe på, for å synes selv. Det er jo ren taktikk, og så mener de at det er JEG som gjør business på dette. Klikk, klikk, klikk… Jeg angrer nesten på at jeg har postet video om de to i utgangspunktet, for det er jo det de vil. Men samtidig synes jeg at det er viktigere å stå opp i mobbing, så de kan få den.. Folk må begynne å forstå at å håne, latterliggjøre, MOBBE og være ekkel mot andre på nett IKKE er OK! Det burde folk som er over 30 år forstå. I det minste kunne stå ansvarlig for, og faktisk innse at det de har gjort ikke er greit en plass. 

Det er ofte jeg ser gjennom kommentarfeltene mine på mine sosiale medier og leser enormt ekle kommentarer fra andre mennesker, og da spesielt yngre. Det er jo ikke rart at de sprer så mye hat og så mye fælt i form av kommentarer, når de lærer av folk som for eksempel Kristin og Dennis at slik oppførsel er “kult”. Men samtidig mener hun at VI er dårlige forbilder. Referer til hennes egne ord: “bloggere ANER ikke hvilken ENORM påvirkningskraft de har blant unge”.

Jeg må bare avslutte med å si at jeg blir ekstremt rørt av å se at en annen blogger i denne bransjen våger å stå opp for meg. Det er ikke ofte slik skjer, spesielt ikke i blogg-verden. Det kan grunnes i at man ikke vil blande seg, eller at man ikke har lyst til å ytre sin mening høyt fordi at man kanskje er redd for responsen. Samtidig er det så stort av Anna å faktisk gjøre det, og det setter jeg så enormt stor pris på. Tusen takk Anna. Tusen takk for at du deler din side, og tusen takk for at du står opp for meg og mot mobbing. ❤️I love you!

115 kommentarer
    1. Alle støtter deg!! Du e så godhjertet person <3 <3 fortjener ikke dette i det heletatt . Men stå på for oss lesere som elsker deg!❤️Ikke la dem hakke ned på deg når du har mange tusen følgere Som digger deg og Pierre

    2. Blir så irritert av kristin å dennis. Jeg har selv blitt mobbet å det er helt jævlig å det gjør så vondt. Det at kristin å dennis er så usikkre på seg selv at de ikke klarer å stå opp for det de har stelt i stand selv, gjør meg så forbannet. Men jeg heier på deg og anna! To super sterke fine kvinner!! Ståå påå❤️❤️

    3. Synest du er helt fantastisk og er så SINNSYKT sterkt imot mobbing. Det er helt sykt at godt voksne mennesker kan drive på med sånt. Og de sier de ikke vil at jenter skal være usikre… de prøver jo å gjøre deg usikker når de kommenterer på utseende ditt hele tiden! Jeg synstest og at det var veldig fint av Anna å stå frem og støtte deg❤️ Håper du har det bra og at du kan glemme de idiotiske menneskene som prøver ødelegge for deg og ha en fantastisk ferie videre💕 (heier forresten på deg på PH❤️)

    4. Så fantastisk bra av Anna!!!👏👊❤ Blir utrolig glad på dine vegne kjære Isabel! Det har gått altfor langt, håper de ser det nå! Mobbing er noe av det verste som finnes! Sammen er vi sterke!🙌❤

    5. Støtter deg isabel, skjønner dette ikke er greit.
      Kan ikke bare kristin og dennis snakke om seg selv, og la deg være..
      Hadde verden vært så enkel

    6. Jeg skjønner faktisk ikke at kristin og dennis kan se på dette som morsomt. Det er nok bare noe de sier, for de veit de har driti seg ut. Men isteden for å si det, så fortsetter de å forsvare seg selv. Men uansett, så Håper jeg de kan legge ballen dø og indrømme feilene de har gjort. For de er jo faktisk dem eneste som kan legge ballen dø. Du har jo ikke gjort noe for å si Unnskyld❤️

    7. Unnskyld, kjære Isabel <3
      Nå er ikke jeg en kjent blogger med masse followers, men jeg har vært en av dem som har brukt "Isabel Raad" som en running joke i vennegjengen, og jeg skammer meg så FRYKTELIG nå.
      Jeg har vært en av de som har sett på Panelet og ledd av "dumme" pærradeltakere.... Som jeg nå skjønner at har blitt klipt og limt (pluss lagt til lydeffekter) som gjør at dere kommer verre ut av det.
      Jeg har vært en av dem som har ledd av Kristin Gjelsvik parodier.
      Jeg visste ikke bedre... Du var bare en blogger.. Nå de siste dagene, og siste videoene har jeg sett menneske Isabel Raad og jeg vil ikke at du skal være lei deg. Gjør utrolig vondt å se. Selvom det ikke er akkurat min unnskydning du lengter etter (siden jeg er en nobody) får du den likevel. Unnskyld Isabel.
      Framover skal jeg framsnakke deg istedenfor. For DÆVENSTEIKE, du er tøff!! <3

    8. Støtter deg!!❤️❤️❤️ De tar feil! Bare gi faen i dem❤️Det er ikke greit sånn de holder på…

    9. Du vet selv hva du er god for, ikke la noen andre få deg til å tro noe annet 🙂
      Som regel er det sjalusi inni bildet når andre velger å mobbe.
      Du er god som gull og bedre enn det <3

    10. Anonym 14:01: La jenta skrive om akkurat hva hun vil, hennes blogg, HENNES valg!
      Veldig bra av deg å ta opp dette Isabel, du er sterk og viser mot som tør å stå frem så ærlig om et såppass sårbart tema for deg. YOU GO GIRL

    11. Isabell ; jeg er 36år , har lest bloggen din en god stund, har en naturlig kropp og er ikke for at plastisk kirurgi skal normaliseres ..men jeg må ærlig innrømme at du som har operert litt diverse fremmer heller ikke plastisk kirurgi , som Kristin påstår. Dennis har ingen rett til å tagge deg i hverken det ene eller andre for å henge ut deg. Du har den kroppen du har, operert eller ei, og vær stolt av den. For selv om folk er uenige i det du gjør , så har de ingen grunn til å mobbe/henge deg ut for det.
      Tro på deg selv, Isabell❤️

    12. Du er en flott jente med bein i nesa! Jeg har nå i nyere tider begynt å lese litt på bloggen din, og har egentlig aldri hatt noe vondt å si om dennis og Kristin, men når jeg hører hva dem sier på videoen er det jo bare å le. Fint noen mennesker klarer å drite ut seg selv, så hardt på den måten, jeg skal love deg at snille mennesker som deg Isabell, kommer langt i livet! Ikke bry deg, ta det med ett smil og tenk : stakkars dem, som liksom skal stå så jævelig opp mot kroppspress osv, når det dem egentlig gjør er det motsatte. Nyt Thailand med kjæresten din og slapp av og kos deg.
      Du er faktisk en utrolig pen jente og du burde ha selvtilliten på topp! Jeg digger deg ❤️

    13. Håper du koser deg masse i Thailand! Må bare si at jeg ble litt rørt av dette selv. Veldig fint at noen andre sto opp for deg også, det fortjener du. <3

    14. Leser både bloggen din og Kristin sin, å liker dere begge så godt.
      Men når de lager en video hvor de ler av at du føler deg mobbet, bagatelliserer hele greia å later som om de ikke har gjort noe galt, så mister de så mye respekt.
      Siden de prøver å overbevise leserne sine om at de ikke har mobbet deg, så føler de seg kanskje litt truffet?
      Skjønner du ikke vil sitte ned med Kristin å snakke, fordi hun snakker så godt for seg at uansett hva du hadde sagt så hadde du blitt overkjørt å samtalen hadde mistet all sin betydning for deg. Stooor støtte til deg, jeg forstår så godt at du føler det mobbet! Jeg får vondt langt inn i hjertet av dette, å hadde det vært meg så hadde jeg knekt sammen for lengst. Stå på, du er utrolig sterk!! All respekt til skjønne deg, isabell 😙

    15. Veldig glad på dine vegne at enda en valgte å snakke høyt om det, viser bare atter en gang at det du har forklart LENGE nå bare er sant. Jeg skjønner ikke at de engang gidder å prøve å bortforklare det, eller at andre i det hele tatt velger å støtte deres side. Uff, håper virkelig det ordner seg snart. Jeg skjønner det er vanskelig å skrive om noe annet når dette er et såppass vanskelig tema for deg!!<3

    16. Alle burde vær på din side. En ekte side av saken som holder seg saklig og ikkenoe rakke ned på andre personer for å fremme sin sak! Du er forbilde!❤️

    17. Jeg synes du virker som en fantastisk person, og at du er nydelig. Det er synd at vi i dagens samfunn, der alle roper høyere enn før om at vi skal få leve slik vi vil og at vi skal kunne se ut som vi vil, men fortsatt skal man dømmes så hardt? Helt ærlig, hva har det egentlig å si om noen har operert seg? Hva så om noen har endret på SITT EGET utseende. Dette er noe noen selv velger å gjøre – det gjør ikke denne personen til målskive og et “greit” offer for latterliggjøring og hånning. Ytringsfrihet er en ting, men det å kommentere på noen andre eller så “enkelt” som å legge ut hint om andre som er skadelig og sårende går da langt over hva som er greit å ytre om en annen person. Og hvem som helst hadde følt seg mobbet og krenket hvis det hadde skjedd med en selv. En ting er sikkert; du har bein i nesa, og det at du klarer å stå i en slik storm og motta alt “dritt” er beundringsverdig. Det er bare “små” mennesker som lever av å kommentere på andre. Det er ikke humor eller morsomheter, det er rett og slett mobbing av et annet individ som vi burde ha lagt fra oss i steinalderen.
      <3 <3

    18. Støtter deg, Isabel. Hun Kristin er helt blåst i hue, hele dama irriterer meg! Hadde helt glemt henne, men nå dukket hun fader meg opp igjen. Glem den dama, ikke bry deg om henne eller den hjernedøde typen hennes og alt det idiotiske de lirer av seg 😲😊

    19. Jeg har aldri kommentert en blogg i hele mitt liv, men nå kjenner jeg at jeg blir ordentlig provosert. Vet ikke helt hvor jeg skal starte engang. Selvfølgelig er det ikke bra med plastisk kirurgi og alt det greiene der. Men verken du eller Anna har noen gang oppfordret til det heller. Det at folk velger å lese bloggene deres er hvert enkelt individ sitt eget valg. Hvis de virkelig er så i mot plastisk kirurgi og hele den greia der, så er det faktisk bare å ikke klikke seg inn. Men når det kommer til mobbing er det faen ikke greit. Helt OK å ha forskjellige meninger, men det Kristin og Dennis driver med er mobbing. Det er ikke rart det er så mye mobbing når voksne mennesker som skal gå foran som gode eksempler mobber. Det er ikke rart mobbing blir mer og mer vanlig. Er det noe som blir normalisert av bloggverden og sosiale medier så er det mobbing. Jeg blir oppriktig lei meg ettersom jeg selv har vært involvert i mobbing, og vet hvor vanskelig det er.
      Lillesøsteren min på 8 år følger med på Kristin og Dennis, og hun får ikke lov til å tro at det de driver med er greit. Jeg satt med ned med henne i går og fortalte at det de driver med er mobbing. Det er ikke normalt. Lillesøsteren min skjønte ingen ting, og trodde faktisk at det var geit å parodere andre og at det bare er “gøy”.
      Det som irriterer meg mest av alt er at lesere og generelt mennesker fortsatt tar Kristin og Dennis sitt parti. Folk må virkelig ÅPNE øynene sine. Kristin og Dennis er mobbere. Det er som sagt helt greit å ha forskjellige meninger, så lenge man holder det saklig.
      Jeg heier på dere, Anna og Isabel <3

    20. Du og Anna er heller ikke de eneste! Skulle ønske Sophie var like modig som dere å sa sin mening om dette hun også. Hun har jo vært like offer for Kristin (og Dennis) hun også, hun mener de er «venninner» – men venninner gjør faktisk ikke sånt. Er vel bare kort kort tid siden hun leste at Kristin hadde skrevet noe stygt om henne i sitt eget kommentarfelt. Håper hun og evt andre reiser seg. Så kan dere stå sterke mot og få en slutt på det en gang for alle! Heier på deg Isabel

    21. Du har min fulle støtte ! Bare dumt ar hun prøver å bortforklare det hele som om at det var ment som humor – det er så klassisk mobbing, å føye det bort som at det ikke er noe at det er noe du må tåle, og at det bare var ment for gøy.

    22. Jeg er veldig enig i masse av det du sier, og har fått stor respekt for deg etter å ha fulgt med på dette her. Men du forstår at når du fremmer din opererte kropp, og strutter med rumpa ekstra mye for «haters» og går med lite klær for å tilsynelatende vise frem kroppen din, motsier det alt du sier i den siste videoen din. Du sier at du angrer, at du er den beste stemmen (!) mot plastisk kirurgi og at du har dårligere selvtillit, samtidig som det du ellers viser sier noe HELT annet. Det ser ut til at du fremmer og elsker kroppen din, til tider på en smakløs måte, og så kommer du nå og sier det motsatte? Det Kristin og Dennis (og flere andre) har gjort og gjør er på ingen måte greit, men jeg tror heller ikke det er fordi du er operert. Jeg tror det er på grunn av måten du «selger» kroppen din etter operasjonene.. Jeg støtter deg, men jeg syns bare du burde lese dette og ta det konstruktivt. Ønsker deg alt godt videre! Og ikke minst ro og hvile etter alt bråket

    23. Den som ga rabatt på fillers var Ariel Søyland. Du hadde aldri gjort det❤️ Jeg er såååå glad Kristin visste sitt sanne ansikt. Hun kan være stolt av seg selv ass..,mobbe en som har det vondt fra før.. den videoen de gjorde hvor de reagerer på PH deltakerne også etter å ha møtt dere som hun snakker om alle unntatt deg og man merker jo de hinter litt til deg her og der og ved og bestemt unngå kun deg. Bare etter den videoen fikk jeg se hvordan hun er… hun er patetisk som holder på slik hun gjør. Hun er vel bare bitter fordi hun ikke har gjort like stor suksess som deg og har vel et behov for å dra deg ned… fatter meg ikke på sånne! Jeg har selv blitt mobbet og det er kjempe vondt! Det å få alle imot seg er forferdelig! Skulle ønske ei som er 10 år eldre enn deg var de voksne her, men du klart mye mer oppegående og god ennhenne! Hun har bare blitt en bitter mobber! Vi Bella fam er her for deg❤️❤️❤️

    24. Isabel, sender deg en god klem. Håper det går bra med deg, og at du virkelig koser deg i varmen <3
      Som Anna sier, det er ikke greit å latterliggjøre eller henge ut andre kun for å poengtere eller fremme sine egne meninger. JA, du har operert deg. Men du har stått frem (åpent og ærlig) og fortalt at operasjoner ikke hjelper til et bedre selvbilde eller selvtillit. Er ikke det et godt forbilde? Du har aldri anbefalt operasjoner eller gitt ut rabattkoder til dine lesere for å tjene penger. Og som Anna sier, jeg tror nok amerikanske kjendiser påvirker i mye større grad enn de norske bloggerne. Flotte kropper, uansett om de er opererte eller ikke, vil øke kroppspresset.
      Du er en person med ekte følelser, og at de som voksne mennesker oppfører seg som drittunger er ikke greit. De snakker om å være et godt forbilde. Er det et godt forbilde å latterliggjøre andre og trykke på punkter de vet er sårbare og vonde? Hvorfor ikke bare snakke generelt om sine meninger UTEN å parodiere eller snakke indirekte ned om noen? Det blir helt usaklig, og rett og slett barnslig. Jeg forstår at de ble provosert av "pengesnappen", og at de valgte å parodiere akkurat den. Det var jo tross alt en spøk fra din side og. Men å tagge deg og andre bloggere i stygge bilder på sosiale medier, og kommentere på sarkastiske og vonde måter er noe helt annet.
      Det er synd at Kristin og Dennis ikke klarer å innrømme at det de har gjort er galt, og bare stå for sine feil. Og på toppen av det hele presterer de å si at Hegseth sine uttalelser om deg er helt greit, og sånn må man bare tåle? Han er ikke en komiker engang, han er vel så vidt jeg vet en journalist? Men uansett, det er vel ingen komikere som noen gang har sagt direkte vonde uttalelser om andre kjendiser under sine show?
      Du har ikke gjort de noe som helst, og de har ingen grunn til å trykke deg ned selv om de er i mot noe av det du står for eller skriver på din blogg. Vi er alle forskjellige, og vi må bare respektere hverandre.

    25. Er det tilfeldig at du og Anna som er påtroppende blir mobbet av de to mislykka bloggerne? Nope… bare renbitterhet og misunnelse!

    26. Du er helt rå. Det er utrolig tøft av deg å stå opp for deg selv mot en så sterk personlighet som det Kristin har. Fantastisk. Drit i de. For du betyr like mye som hvem som helst andre. Og det er åpenbart at det er du som er the bigger person her <3 stå på! Ikke gi deg.

    27. Jeg er 15 år, har ingen former og har alltid vært litt usikker på meg selv , men jeg har aldri skylt på noen bloggere som har operert seg , jeg går heller inn i meg selv og prøver å overbevise meg selv om at jeg er bra nok som blant annent Kristin mener, men det blir så feil å fortelle at det er bloggere som påvirker og gjør unge usikre. Du er den eneste bloggeren jeg leser fast og blir så inspirert hver gang jeg kommer inn på din blogg❤️ Har aldri følt at du oppfordrer til noen ting, stå på❤️

    28. ISABEL!!!! De er noen frekke og barnslige stakkarslige sjeler. Jeg viste ikke engang hvem noen av dem var før dette, og måtte Google “Kristin og Dennis”. Da så jeg den slitsomme bergenseren som alle har glemt fra PH i gud vet hvilket år. Jeg er sikker på du har boostet lesertallet hennes x100 de siste dagene. IKKE snakk mer om dette nå, det er du for god for snille vakre fine deg.

    29. Hei Isabel.
      Det er ufattelig trist hvordan du føler deg i denne situasjonen. Det er ikke greit å bli tråkket på. Men, nå må dere vise st dere er voksne, snakke med hverandre og finne ut av det. Det kommer aldri til å løse seg over internettvideoer, der hele Norge er publikum og skyter inn alle slags meninger og kommentarer. Hvis dere skal være forbilder for publikum, vis oss at dere kan løse dette, på egenhånd.

    30. Kjære Isabel! Støtter deg fult her selv om jeg ikke er stor fan av operasjoner. Du skal kunne stå for ditt og la andre ta sine valg selv. Du har jo ikke oppfordret andre til å ta operasjon eller kommentert andre sine kroppsdeler, kun deg selv. Det jeg liker ved deg er at du er åpen og kan vise at du også er sårbar. Mens Kristin må tråkke på andre for å vise at hun er et bedre menneske. Oppfordrer alle dine lesere å ikke klikke seg inn til Kristin sin blogg. Selv har jeg ikke gjort det for jeg vil ikke støtte den onde greie hun driver med. Lykke til og stå på. Du får masse støtte. Bedre å være operert og et godt menneske enn å være ikke operert og et fake menneske.

    31. Braaa!! Mye av bloggingen din gjør at det ser ut som om live ditt er en dans på roser. Nå tror jeg folk begynner å forstå at du ikke er så dum, men faktisk har vert en usikker jente som bare vil bli likt å sett opp til. Alle har vel vert der hvor de ikke liker seg selv, å ønsker å forandre seg til noe man tenker at er fint å sexy. Forskjellen på deg å mange andre er at du nr 1 har hatt penger nr2 lever offentlig å blogger om live ditt. Kanskje du skal begynne å blogge litt mer om hvordan du har det etter operasjonene, å kanskje om hvordan jenter kan føle seg bedre uten å fylle rompa si å puppene ?

    32. Synes videoen til Anna gjorde at alt ga mer mening. Nå vet vi at det har skjedd flere og det brister i hjertet mitt… Vi må begynne å være snille med hverandre, uansett hvilken valg vi tar i livet er alle like mye verdt og skal kjempes for.
      Det som har skjedd er IKKE greit og jeg sender tusen millioner klemmer til deg.

    33. Bare stå på du er en utrolig herlig jenteee!! Alle er med deg, måten kristin prøver å forenkle det hun har gjort mot deg på videoen hennes er latterlig! Ikke la deg bli påvirket av noen tullinger. Vi alle er med deg, du er utrolig nydelig Isabel❤️ Alle veit at det hun gjør ikke er greit å hvorfor i det hele tatt skal hun bry seg om deg! Det er ditt liv du som bestemmer over deg selv og kroppen din!! Alle har en hjerne til å tenke med man bestemmer selv om man skal opperere eller ikke.

    34. HALLO. Nå blir det litt for mye «mobbe» prat. Du er mer interessant enn dette!! Kan du ikke vlogge som vanlig og blogge som før? Uten alt det drama pisset.

    35. Digger deg og Anna! det er så viktig at dere kjemper i mot sånne som Kristin, hverfall når hun har påvirkingskraft på unge. hadde jeg vært 10 år og begynt og følge henne, så hadde jeg trodd at sånt var helt greit.

    36. Stå på! Du e en fantastiske person, at du fortelle om den sårbare siå di gjør deg så sterke å modige! Ingen fortjene å bli behandla sånn, fatte ikkje keffor kristin uttale seg om kroppspress osv når det hu gjør e ennå værre, ingenting som e styggare enn å mobba andre! Det e det som skape kropps press! Stå på❤️

    37. Du er helt fantastisk det at du står opp for deg selv åg har dine meninger å sier i mot når de nekter å innrømme noe, står det sinnsykt stor respekt for!!<33

    38. Du er helt rå Isabell. Følger med på deg hverdag, syntes du er så vakker å god! Håper du aldri forandrer deg å vit hvor elsket du er.

    39. Har så stor respekt for deg! Og det er sykt bra at du har respekt nok for deg selv at du trekker deg fra å være m på gruppen til Kristin og dennis! Stå på, du er rå❤️

    40. Etter Kristin og dennis snakka om deg på kanalen sin begynte jeg og lese bloggen din! Digger bloggen din! #hatersmakeyoufamous❤️

    41. Du var utrolig vakker både før og etter operasjonene dine. Ikke bry deg om hva enkelte mennesker lirer fra seg. De mener kanskje at du tjener penger på «klikk, klikk, klikk» men hva er det de tjener penger på da? Å latterliggjøre andre mennesker og kalle det for humor. De har ikke mye spennende som skjer i livene deres når de må bruke så mye tid på ditt liv, ta det som et kompliment! 😉
      Også vil jeg gjerne meddele en observasjon fra min side; føler ikke at du noen gang har oppfordret til at noen skal operere seg. Mange føler kanskje du gjør det ved å legge ut før/etter bilder på bloggen, men hallo, det er DIN blogg, og den handler om DITT liv. Selvfølgelig deler du slike ting da.

    42. For å være helt ærlig har jeg aldri likt deg men etter den videoen du postet igår har jeg stor stor respekt for deg og ønsker deg kun det beste fremover.. stå på!

    43. Jeg er 19 år og jeg synes dette blir for barnslig. Kristin og Dennis har forklart sin side av saken og du har forklart din, så istedenfor å lage et stort oppstyr om dette over Internett så burde dere ta det privat. Jeg føler meg mere moden enn deg nå, så dette blir for dumt. Du burde virkelig tenke over hva du publiserer.

    44. Må legge igjen en kommetar her! Utrolig hvor tøff du er, jeg vet så godt at uansett hvordan mobbing blir utført føler man seg så enormt liten, utrygg og usikker. Hvordan Kristin og Dennis ikke kan skjønne det syntes jeg er sinnsykt, derimot hjelper det ikke å kalle Kristin og Dennis for noe stygt, foreksempel «feite jævler» dette er bare ting jeg har observert i kometarfelter til Kristin og Dennis, de blir kaldt så mange stygge ting, men Gudameien hva hjelper det? De er bare barnslige, respektløse og uoppmerksomme, man burde ta en fight på riktig måte.

    45. Er det ikke på tide å legge denne ballen død nå, hva får man ut av og blande «hele» Norge inn i dette.
      Respekterer at du sliter med dette og at dette er/har vært vondt for deg! Ingen kan klandre deg for at du føler deg mobbet/hånet/latterliggjort, men om ikke unnskyldningen du ønsker kommer, skal dette draes ut i det uendelige da? Du har sagt klart å tydelig fra hva du føler og tenker, holder ikke det, eller vil du snu ballen slik at Kristin og Dennis skal føle på det samme du har gjort? Er et ordtak som heter å snu det andre kinnet til, og kanskje tiden er inne for det? Du har dine følelser rundt dette og det kan ingen ta fra deg. Dennis og Kristin opplever det på en annen måte, de ser det ikke på samme måte som deg, og det kan ikke du endre.
      Jeg syns du er en nydelig jente og det samme syns jeg om Kristin, vi har alle valg vi står ovenfor hver dag, jeg velger å ikke ta noe parti i dette, velger bare å prøve å gi et velmenende råd og jeg er 40 år forresten😊

    46. Hei Isabel 🙂
      Jeg er en voksen dame, på alder med Kristin.
      Jeg har en datter på 12 år, og merker dette med selvtillit/ikke selvtillit – langt mer enn hva Kristin gjør, som ikke har unger i tidlig pubertet. Og det er så urettferdig av henne hvordan hun peker på andre, det ER mobbing! Vi foreldre har et ansvar, om å lære barna våres å godta og respektere seg selv og Ikke minst andre mennesker! Uansett!!
      Kristin tramper så jævlig (!!) i salaten, for her sitter vi foreldre å prøver å lære barna våres at mobbing ække OK – og hva gjør hun? Hun mobber! Et voksent menneske som åpenlyst mobber!
      Jeg er helt satt ut.
      Isabel, du er så flott. Du er sårbar og vakker.
      Det er ikke lett å være hverken jente eller menneske i dag, det vet vi alle! Men fra ei gammal tobarnsmor til ei flott dame ; Du er herlig. Så søt, herlig smil, Glimt i øyet! Vakker er du. Stå på!
      Dette er første gang jeg kommenterer på en blogg, men jeg begynte å grine av filmen din så måtte bare få dette ut.
      Kos deg på ferie, du er en herlig jente!

    47. Du er fantastisk! Det burde ikke være nødvendig å diskutere «grad» av mobbing, og det gjør meg vondt at du må forklare og bevise at du føler deg mobbet.
      Jeg ønsker deg alt godt fremover, stå på!
      Du er en sterk stemme, og du bruker den helt rett!

    48. hahaha jævli random spørsmål, men dette er noe jeg har lurt på leeenge og håper du kan svare om du vet! haha du vet den hvalen/svæææære fisken som dukker opp innimellom på paradise hotel som hopper i havet, vet du om den er ekte eller om den er redigert inn? Den er jo jææævlig svær, hadde aldri turt å reist på båttur om dette vesenet drev å svømte under meg.
      og en annen ting: er du/dere ikke redd for å flyte utfor kanten når dere ligger oppi baderingen? haha jeg har en tendes til å overtenke ting. lol!
      Heier på deg og håper du og Erik når langt i årets sesong 🙂

    49. Ser at du tar på mascara på vippene på ph. Sliter ikke det på vippene og kan man i så fall ta av mascaraen med sminkefjerner eller må du bare la det være på?

    50. Hei Isabel! Vil bare si at jeg synes du virkelig har blomstret på Paradise etter Carl Aksel røk ut. Har fått et virkelig godt inntrykk av deg, og ble veldig imponert over hvor hyggelig du var da Karoline kom inn. Du virket ikke bitter i det hele, men sa heller hvor godt du likte henne. Goals!

    51. Dette var helt helt fantastisk sykt. Jeg har gått i flere dager og hatt det vondt inni meg fordi jeg føler så med deg Isabel, jeg har blitt utsatt for samme «type» mobbing som det du har. Det har vært en type mobbing som ingen andre har lagt merke til, som har vært utspekulert og helt helt for jævlig. Så jævlig at jeg ikke har turt å si noen ting, jeg turte nesten ikke dra på skolen. Og derfor følte jeg så med deg, for jeg vet akkurat hvordan du har følt deg. Til slutt så sa jeg i fra til lærere og det ordnet seg, men jeg må si at det var hardt. Ei anna i klassen min hadde blitt utsatt for akkurat det samme av samme person slik som meg, men jeg hadde heller ikke lagt merke til det. Det sier så mye om hvor mange som blir mobbet uten at noen vet det. Du og Anna er virkelig fantastiske, ta det til dere. Jeg vet akkurat hvor jævlig hardt det er å bite tennene sammen og til slutt SI NOE, og at du klarte det på egenhånd er helt helt sykt. Jeg klarte det ikke før jeg så noen andre var blitt utsatt for det samme, så du må være den sterkeste jeg har sett. Jeg skulle virkelig ønske jeg kunne blitt kjent med deg for vi deler de samme verdiene! All respekt til deg

    52. Det gjør vondt å se og lese alt det som har kommet fram de siste dagene. Jeg har lenge vært fan av både deg og Kristin, men nå sitter jeg med en vond klump i magen. Jeg ser du har det tøft og jeg føler så med deg.
      Kristin gjør og bidrar med mye bra, men i denne saken ser jeg uten tvil at det ikke er din feil. Ja, konflikten kunne kanskje løst seg på en annen måte enn over Internett. Likevel forstår jeg så utrolig godt at du ikke ønsker å møte de ansikt til ansikt. Det at Anna også har opplevd dette er trist og det står stor respekt av hun å vise sin støtte til deg på denne måten.
      Det at du føler deg mobbet og latterliggjort burde være nok. Du burde ikke trenge å forklare deg. Det er lov å gjøre feil og hadde Kristin og Dennis unnskyldt seg med en gang hadde saken vært en helt annen. Jeg håper de innser det etter hvert: Det er ikke greit bare fordi de synes det er morsomt. Jeg digger egentlig både deg, Kristin og Dennis, men dette er ikke ok.
      Jeg håper du tar til deg alt det fine du får og ikke lar slike negative ting påvirke deg altfor mye. Vi er mange som digger deg og støtter deg. Du er et nydelig menneske på innsiden og utsiden, Isabel. Virkelig. Ikke gi deg for du er søren meg så sterk!

    53. Hva heter den sangen i slutten av episode 10 fra torsdag? Rett etter du sa du ville lage et helvette på hotellet, så var det en sang med noe goodnight i😃

    54. Det er rart at Kristin mener at kroppe skal være naturlig. Hva er så natuuuurlig med tatoveringene hennes??? Det hu skal gjøre med sin kropp er greit men ikke det du gjør med ditt???

    55. Hvorfor legger du ikke ballen død ved å legge opp screenshots av alle hendeldene du refererer til? Så kan alle se det sort på hvitt en gang for alle! Hvis ikke du har dem er det vel sikkert noen av dine følgere som du sier har sendt diverse. Det ville seriøst vært det beste punktum for saken!

    56. Unskyld meg…… er det noe jeg ikke har fått med meg? Hvorfor får Kristin og Dennis så mye oppmerksomhet, forde de slenger rundt seg? Flott måte og få folkets øyne på seg må jeg si, latterlig. Kristin burde virkelig tie stille, hun er ikke rett person til å kritisere, for hun er jo selv en atal mobber som burde gått på et enkelt og greit kurs i oppførsel og etikette!

    57. Du burde også Google Dennis og Rannveig Heitmann og se hva han og moren hans skrev om/til henne for noen år siden. Tragisk at voksne mennesker er og forblir mobbere! My god altså!!!

    58. Anna og Isabel, er skikkelige ladyer de:) fine, og med bra meninger. De er forbilder de, som står opp mot mobbing. Kristin: gå hjem og legg deg! Isabel nailer dere alle, nå med Anna ved sin side.

    59. Helt ærlig så skjønner jeg ingen ting.
      Skjønner ikke hvorfor Kristin mener at du normaliserer plastisk kirurgi, hvorfor er DU den bloggeren som er så ille?
      Helt ærlig så skjønner jeg ikke hvorfor du alltid skal komme så hardt ut å få all skyld. Hva er egentlig forskjellen på du og Sophie Elise? Dere har operert akkurat det samme.
      Å hvorfor er du værst og liksom normaliserer det? Jeg skjønnet det seriøst ikke.
      Jeg elsker du og Sophie Elise, dere er fantastiske!
      Stå på Isabel du er best og er en helt fantastisk person.
      Jeg syns det er mye bedre å være ærlig om ting man har gjort enn å ikke snakke om operasjonene sine. Se på alle de kjendisene som gjør det uten å si noe. Føler mye heller at de normaliserer det.
      Du er kjempe fin og god! Love you 😘

    60. JEg bryr meg ikke om operasjonene du har tatt, og synes du ser helt nydelig ut. En ting er å stå opp får usikre jenter osv, men det å gå til personangrep på noen som nå har sagt at du er den usikre jenta, er ikke greit. Det er så flott at du kunne tenkt deg å fortelle hvordan dette var for deg, men igjen fryktelig trist at del trykker deg så ned at du ikke tørr. Det er fryktelig trist at du ikke tørr dette for du føler at enkelte vil da snakke deg i mot og gå til personangrep. Du hadde vært en sinnsykt bra (om ikke den beste) stemmen i nettopp det Kristin kjemper for. Det er ALDRI greit å føle seg mobbet, føler en at enn blir det så synes jeg at du fortjener en undskuldning og ikke en undskuldning som er kun sagt fordi de føler at de må. Mobbing er ikke greit uansett og jeg synes du er utrulig tøff som står opp for deg selv. Så bare på den første videon hvordan Pierre stod opp for deg også. Du har heldigvis en del lesere som støtter deg og backer deg opp, noe som er FANTASTISK i en slik situasjon. Jeg håper de beklager seg til deg på en genuin måte og jeg håper dette tar slutt. Skal ærlig inneømme at jeg trudde du var «dramaqueen» og kun så penger i dette, men jeg ser at dette er helt feil og det beklager jeg. Jeg trudde du overdreiv og hadde ikke fått med meg alt, og ja tenkte ikke så mye over det og hopper inn i det jeg trudde. Jeg beklager Isabel, du har helt rett i det du gjør nå og ikke gi deg.

    61. Go girl <3 du får fram ALT det viktige i den siste videoen din, at de "kjemper" for jenter som er usikre på seg selv, når det de gjør er det stikk motsatte ved at de tråkker på noen! Jeg heier på deg og har alltid gjort det. Så ufattelig dumt at noen skal ødelegge så mye for et menneske. Jeg blir så forbanna.

    62. Det er veldig spesiell at ting som er litt kritikk ikke blir godskjent som kommentar.
      Hvorfor forstår du ikke at de ikke har noe personlig mot deg ? men er kritisk mot det du har gjort eller gjør og blogger om.
      Husk kjære deg Isabel ,du er flott jente , og er sikkert en bra person.
      Det er lov å stille seg litt kritisk bare for å ta et eksempel da , ved når du legger ut et bilde og kaster tusen lapper og skriver det du gjorde .
      Det er klart at akkurat det provosere voldsomt og da må man tåle at noen gjør noe morsom greie ut fra det. Er ikke mobbing det.
      Ha en fin dag. 😄

    63. Skulle ønske flere sto opp for deg.. prøvde å se videoen til Kristin nå, men jeg ble bare så forbanna irritert. De sier “vi gjorde det, hun er dramatisk og tar seg nær av det, ikke noe vi kan gjøre noe med”. Altså, hva faen vet de om hva andre mennesker skal ta seg nær av og ikke. Også sitter Dennis å bare “ååhhå det var mobbing, det var mobbing det ÆHHÆÆHÆ” – ENDA MER HÅNING!!! FYFADER FOR NOEN MENNESKER!! Jeg er helt paff, jeg blir så jævlig forbanna.

    64. Denne konflikten skulle vært løst med bare de som er involvert og ikke hele Norge. Og jeg syns det er veldig rart at du er så missfornøyd med operasjonene når du viser så mye kropp hele tiden?

    65. Og Ørjan Buruøe kan gjøre hva han vil når han vil. Han er den som burde blitt refset, Kristin gir ihvertfall noe tilbake til samfunnet.

    66. Hallo, voks opp isabel! Slutt å næg å syns synd på deg selv,får det er det ikke!!
      Skjerp deg!!
      Du er ett utrolig dårlig forbilde får unge mennesker,håper ikke mine barn noen gang kommer til å se opp til mennesker som deg.

    67. Mobbere ser aldri selv at det de gjør er mobbing, de vil nok ikke innse det selv og lager heller saken mye mindre for å redde sin egen ræv. Men alle oss som ikke er hjernevasket av Kristin og Dennis sitt bullshit forstår at det er latterliggjøring, spydighet og mobbing. De to er som tenåringsjenter som sitter på jenterommet og baksnakker til de tror på sine egne løgner, flaut at det finnes 30 år gamle damer som fortsatt er så motbydelige og arrogante.
      DET ENESTE DE TRENGER Å GJØRE ER Å SI UNNSKYLD. Altså halloo?? hvor vanskelig skal man egentlig gjøre det? Det er ikke så vanskelig å vise litt medmenneskelighet!

    68. Nå må du faktisk roe ned det her!
      Kom deg over det og ikke oppfør deg som en liten unge. Denne ballen burde vært lagt død for lenge siden.

    69. Blir så trist av folk som mobber andre uten å se det selv. Kristin tror hun “hjelper” unge jenter men får i realiteten bare folk til å føle seg mer usikre på seg selv. Får selv helt angst av alt hun sier og hvordan hun ikke bryr seg om at hun sårer en annen person. Verste forbildet i følge meg, hilsen en som ble mobbet i mange år.

    70. Kjære Isabel. Ingen, absolutt ingen fortjener så mye unødvendig hat som du får nå. Hold ut. Du er SÅ sterk. Jeg beundrer deg. Du er ikke alene! ❤️ Alle som sier noe annet, tar fullstendig feil. Du virker som en helt fantastisk jente!

    71. Hei
      Jeg har ikke fått med meg hva Kristin og Dennis har gjort. Hva har de gjort hvorfor er det en så stor snakkis hos blant andre deg og Anna Rasmussen (mammatilmichelle)

    72. Jeg har og blitt mobba av dennis . Det sitter enda i meg når jeg tenker tilbake på den tiden det skjedde. Jeg er dessverre ikke sjokkert at han holder på enda…. godt du og Anna står fram og støtter hverandre !

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg