UKENS SPØRSMÅL

reklame ⎪ annonselenker Nelly

 Processed with VSCO with a9 preset

Hvor mye har du tjent til sammen på bloggen din tror du?

– Det vet jeg ikke. Vanskelig å svare på, men kanskje to millioner? Ah, usikker. Mer enn 2 mill til og med, tror jeg. 

Hvilke storbyer ønsker du å besøke?

– Los Angeles, Miami, New York og Barcelona. LA er øverst på listen!

Er det sant at du tjener 200-300.000 i mnd.på bloggen din? Tjener du penger på hvert klikk eller hvordan er Det? Hvor mye tjener du på reklamer i bloggen? Og tjener du noe på IG din?

– Det stemmer, ja. Det varierer så klart fra måned til måned, men jeg tjener veldig sjeldent mindre enn 200.000 kr i måneden. Jeg tjener på klikk (vanvittig lite da, man tjener ikke like mye på klikk i dag i forhold til hva man gjorde før), affiliateslenker og annonser. Det jeg tjener mest på er definitivt affiliate. Instagram tjener jeg ikke så mye på, med mindre jeg har annonse poster.

Hva synes foreldrene dine om at du er med på Paradise Hotel?

– Mamma synes bare at det er gøy! Hehe. Hun er ikke så kritisk av seg. Hun stoler på at jeg vet hva jeg gjør, og at jeg vet hva som er bra for meg og ikke. Så lenge hun slipper å se datteren sin ha sex på tv, er hun fornøyd! Easy as that. Så derfor var det bra for mammas del at Pierre ikke kom til Mexico, for daaa hadde det nok blitt litt (mye) sex. Haha!

Hvordan har du det nå?

– Jeg har det bedre nå enn tidligere, i hvert fall. Det går fremover. <3 Takk som spør!

Hvordan har deg å Pierre det sammen?

– Vi har det veldig fint! Jeg er så takknemlig ovenfor han, spesielt nå som han har vært den mest støttende kjæresten EVER. Han er verdens beste. <3

Har du noe kontakt med noen av årets paradise deltagere utenom legendene?

– Ine og Newa. <3 I tillegg til Ann Marielle, Mathias og Carl Aksel så klart.

Hvor er bikinien fra?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with a9 preset

– Bikinitoppen finner du her, trusen her og capsen her!

Etter alt dramaet i det siste, mobbingen av rumpa de og annet. Føler du at du angrer på din operasjoner nå? Eller er du like fornøyd selv etter alt hatet?

– Jeg postet en video for et år siden ca, der jeg la frem alt om hvordan psyken min var, hvordan operasjonene hadde skadet meg og min usikkerhet enda mer. Jeg har angret siden jeg utførte mitt seneste inngrep i 2016, for da møtte jeg virkelig veggen. Jeg innså at jeg var syk. Jeg innså at operasjonene ikke gjorde meg lykkeligere, men snarere tvert i mot. Det jeg derimot har lært meg, er å godta meg selv for den jeg er i dag. Slik jeg ser ut, er slik jeg ser ut. Om jeg skal holde på å endre på enda mer, blir det bare enda verre. Jeg har blitt veldig obs på hva slike inngrep kan gjøre med ens psyke, og dessverre fikk jeg lære det på den harde måten. Men det er ikke så rart at det ble som det ble. Jeg tjente plutselig masse penger, som gjorde det veldig enkelt for meg å endre på usikkerhetene mine. Jeg tenkte meg ikke om når det kom til konsekvenser. Det suger å tenke tilbake på nå, spesielt når jeg konstant skal bli hengt ut og latterliggjort for kroppen min. Jeg må leve med slik jeg ser ut i dag, og jeg må akseptere min kropp. Derfor er det ekstra vondt når jeg skal bli mobbet for hvor stygg for eksempel rumpen min da er, i følge visse.

Hvor gammel vil du være når du blir gravid?

– Æh, jeg blir stresset av spørsmål om barn om dagen ass. Jeg føler at ALLE blir gravide for tiden? Det er nesten litt sånn at jeg føler på presset, haha. Jeg føler meg dog ikke klar for å bli mamma enda, og det tror jeg ikke at kommer til å endre seg før om i hvert fall 4-5 år. Jeg har så mange planer og drømmer jeg vil skal gå i oppfyllelse før jeg starter familielivet for fullt. Jeg vil kunne gi barnet mitt alt det den fortjener. 

Stoler du på Pierre 100%? Såfall, hvordan har du klart å ikke være paranoid, redd eller bekymret ang forholdet?

– Ja, det gjør jeg. Det var vanskelig for oss begge to i starten da vi begynte å date igjen, ettersom vi hadde vært single såpass lenge. Man blir jo paranoid i begynnelsen, men man må jo bare bestemme seg for å stole på hverandre og gi hverandre den tilliten når man først velger å satse på hverandre. Om ikke blir det jo veldig slitsomt. Hvordan vi har blitt såpass trygge på hverandre er i hovedsak på grunn av at vi har blitt utrolig flinke til å kommunisere med hverandre. Er det noe man går å tenker på eller er bekymret for, så prater vi med hverandre om det med en gang. Det er mitt aller beste tips! Prat sammen!

Hvordan opplevde du kjærlighetssorg for første gang?

– Det opplevde jeg skikkelig for første gang i fjor, når det ble slutt med Pierre og meg. Det var helt forjævlig. Ikke vits i å en gang prøve å legge skjul på det. Det var ekstremt tøft, og jeg så ingen lys i enden av tunnelen. Jeg gråt konstant, hadde ingen matlyst what so ever, og var rett og slett ganske dyster til sinns. Huff, det er vondt å tenke tilbake på. Kjærlighetssorg er ikke til å tulle med, altså. Det er noe av det vondeste man kan oppleve, synes jeg.

hva er du mest fornøyd med på utseendet ditt?

– Magen! Og nei, den er ikke fettsugd og jeg har ikke fjernet ribbein som mange liker å spre rykter om.

_____________

Det var det jeg rakk denne gangen! Still gjerne spørsmål i kommentarfeltet, så skal jeg svare dere der også i løpet av kvelden. Klem!

162 kommentarer
    1. Altså ikke relatert til innlegget her. Meeeen du. Jeg dør av deg i den røde bikinien din 😍😍😍😍 den er så sykt fin på deg,den kler du virkelig. Puppene dine får en så utrolig fin push i den 😍 å magen din er jo helt drømme om. Du er rå lekker. Å bilde av deg og Pierre seriøst det er såååååå fint. Rene modellbilde. Altså det siste på IG din. Der han står i jeans bøyd over deg. Dere er så fine sammen

    2. Har du noen gang lurt på hvorfor akkurat du er “target” blant de som latterliggjør deg? Tror du det er tilfeldig eller at det faktisk er en grunn? Ikke at det er greit uansett, men hvorfor akkurat deg og ikke Sophie f.eks

    3. Enig i mye av det der. Du har kjempefin mage, så skjønner at du er fornøyd👯 men du har like fint ansikt, brunfarge, hår osv. Rene idealkvinnen du😁:)

    4. Hvis du er misfornøyd med operasjonene dine, hvorfor fjerner du ikke implantene i rumpe og bryst? Da ville du hvert fall vist hva operasjoner kan gjøre med folk, hvis det er målet ditt?
      (Sier ikke du må fjerne de, synes du er fin! Bare spør)

    5. Hvorfor har du slik at kommentaren må godkjennes av deg før den publiseres når du uansett godkjenner slle kommentarene?

    6. Synes bikiniene/badedraktene dine er så fine trur du du kan lage en vidio der du viser alle bikiniene og badedraktene dine. Og hvor de kommer fra. Elsker bloggen din 💖

    7. Er det sant at du har operert rumpen 2 ganger? ☺️ Ser på Instagram at størrelsen på rumpen rett etter du hadde operert den er helt ulik fra hvordan rumpen din ser ut idag.

    8. Det ser ut som at dere koser dere på ferie og det ser utrolig fint ut der dere er! Jeg ønsker meg veldig et innlegg i etterkant av reisen der du, etter egne erfaringer, anbefaler steder å reise til. Spesielt kanskje skrive noe om stedene der dere fikk mate aper, det så helt fantastisk ut!! 😍

    9. (Jeg kommenterer aldri blogger men nå gjør jeg det for første gang)
      Skjønner ikke hvorfor folk skal blande seg så mye oppi valgene dine! det er ditt liv og det er du som skal leve med valgene dine og ikke de!
      Jeg mener at hvis man er kjempe missfornøyd med noe på seg selv så skal man få lov å fikse på det, husk at det er ikke du som har bestemt at du skal bli født i den kroppen du er i nå.
      Noen er født med kjempefin kropp og ansikt mens mesteparten er født med kjempe store komplekser, skal de gå i over 50 år og føle seg ekkel fordi at vi er redde for å høre andres meninger?!
      Husk Isabell, du må lære og ikke bry deg om stygge kommentarer fordi de kommer uansett for det finnes så mange forferdelige mennesker og ikke minst sjalusi..
      Stå på videre og vær sterk!!

    10. Isabell legg på deg fett og fyll øvre del av rumpen litt så kommer du til og se smash ut, sier det fordi at jeg ser at den forbanna legen som har gjort den jobben er så forbanna dårlig…
      og ikke si det til noen.. du vet hvordan det blir, det friker ut fra alle kanter bare..

    11. Angående alt dette med latterliggjøringen av utseendet ditt; jeg blir så forbanna! Det at du har lagt deg under kniven, eller er en offentlig person, eller hva enn de nå bruker som unnskyldning for å gjøre narr av deg, betyr overhodet ikke at det er greit å oppføre seg slik de gjør! Jeg håper så inderlig godt du vet at det er dem det er noe galt med, ikke deg! 🙂
      relatert innlegg: http://livingdoll.blogg.no/1523195098_kjre_samfunn_vkn_opp.html

    12. Spm nr.1 Du og Pierre sier begge at du har operert 4-5 ganger. Er det 4 eller 5 ganger du har operert?
      Spm. nr. 2. Du VET jo at det er p.g.a alle operasjonene over helle kroppen at du ble kjent. Hvorfor er du så bitter da over at vi kommenterer kroppen din? Jeg mener IKKE at det er O.K at noen harselerer og trakasserer deg altså!

    13. Kan man gå tilbake til sitt naturlige utseende etter man har operert seg? Altså ta av silikoner? Spør av nysgjerrighet.
      Du er super fin og jeg heier på deg.

    14. Spørsmål til neste ukes spørsmålsrunde:
      Husker du hva det første du tjente penger på via bloggen var? Hva var det – og hvor mye tjente du?
      Gøy å høre 😀

    15. Du er vanvittig strek! Jeg slet med noe selv for noen måneder siden, som resulterte i at jeg ikke følte jeg fikk noen pause! Så jeg føler med deg og hvordan du har det! Selv om det føles ut som en ond sirkel nå, så kommer det til å gå bedre etterhvert! Men det er alltid lov å vise følelsene sine! Det værste er å holde de inne. Så jeg syns det er så bra at du har Pierre å dele følelsene med <333 Håper du får det bedre snart! Du virker som ei skikkelig gojente med sprudlende humør <3 å husk, alle er forskjellige og fine på hver sin måte! Du er nydelig!

    16. Isabell, du er fin og alt med deg er nydelig. Ikke bry deg om folk som hater og sprer rykter. Haters will always hate. Tenk postiv om haters. De hater fordi de vil ha oppmerksomheten din, de vil at du skal bry deg om det de sier og få fame. Ikke la dritt mennesker øddlegge dagen din, fordi du er PERFEKT som du er. Sen gratulerer med dagen. Håper denne meldingen gjorde dagen din♥️

    17. Lurer på hvorfor det ikke er bare å fjerne de siste operasjonene du har gjort hvis du angrer? Det er sikkert mange som vil si “told you so” og om det stopper deg er det dumt…Men det viktigste er at du er fornøyd – RESTEN av livet?

    18. BTW ELSKER stilen på paradise nå, DU burde særiøst gå som Game of Thrones babe hele tiden! Dette kler du enda bedre enn alfahunnen!

    19. Anonym: For det er ikke bare bare å “fjerne” en operasjon. Det kan ha store konsekvenser på kroppen min. Jeg forsøker å akseptere slik jeg ser ut nå, for jeg vil ikke legge meg under kniven mer. Men det er vanskelig for meg, når jeg konstant skal bli hengt ut for utseendet mitt.

    20. Kommer du til og endre på rumpa og brystene dine siden du ikke er fornøyd med resultatet på de 2 operasjonene? Elsker den søte nesa di, har lyst til og endre på min egen! Har ønsket og gjøre det siden jeg var 12 år, og nå er jeg godt voksen:) Er klinikken du gjorde det på til og anbefale evt?

    21. åh jeg er så utrolig misunnelig på den magen og midjen din! Skjønner godt hvorfor du liker det best med deg selv, for det er faktisk til å dø for 😮 😮

    22. Anonym: Han drev å sa at hans storebror var kjendis, men han nektet å si hvem han var. Litt spesielt, hehe. At det var Erlend Elias fikk jeg ikke vite før på utsiden.

    23. Men rompa di og puppene dine er virkelig ikke bra. Rompa de kommer til å henge om noen år, noe den gjør litt nå. Man ser implantatene, det er ikke er en bra jobb de har gjort. Og puppene dine er 1 meter unna hverandre? Det skal jo ikke være sånn…

    24. Hei! Hvordan unngår du floker, eller eventuelt får ut floker fra håret etter lange dager på stranden? Bruker selv sååå lang tid på å børste håret og det gjør skikkelig vondt! Klem Mari

    25. Hej! Du är jätte fin! Lyssna inte på något annat.
      En fråga, jag tycker din näsa är så fin och jag skulle gärna vilja ta kontakt med den kliniken och boka en tid. Jag har letat så länge nu så skulle verkligen vara så tacksam om jag fick svar.

    26. Skal du ha meet & greet noen gang? Har sykt lyst å møte deg, og gi deg noen gaver osv❤️ Har gått gjennom mye tøft i det siste og du og Pierre sine videoer får meg i mye bedre humør<33

    27. Jeg lover deg, ikke tenk på sånne unødvendige folk Isabell. Ph var bare et show der du skuespillte og ingen kan dømme deg basert på hvordan du blir framstilt på tv. Folk må jo kjenne deg før de snakekr dritt om deg. Folk har lite selvtillit og selvrespekt pg defor rakker de ned på andre for å få dem til å føle like misersabel som dem. Selvom du har tatt plastikk kirurgi er det opp til deg og ingen andre burde bry seg, men du er drit fin og jeg vil egentlig se ut som deg <3 Så keep up cuz the haters gonnna hate u know!

    28. Jeg lover deg, ikke tenk på sånne unødvendige folk Isabell. Ph var bare et show der du skuespillte og ingen kan dømme deg basert på hvordan du blir framstilt på tv. Folk må jo kjenne deg før de snakekr dritt om deg. Folk har lite selvtillit og selvrespekt pg defor rakker de ned på andre for å få dem til å føle like misersabel som dem. Selvom du har tatt plastikk kirurgi er det opp til deg og ingen andre burde bry seg, men du er drit fin og jeg vil egentlig se ut som deg <3 Så keep up cuz the haters gonnna hate u know!
      Btw hvis du føler deg ukomfertabel i din egen kropp så er det opp til deg og ingen andre pga DU skal leve i din egen kropp for resten av live, ingen andre liksom.
      <3

    29. Du sier du er usikker på rumpa og puppene dine, kan jeg spørre hvorfor du legger ut så mange bilder av nettopp disse to kroppsdelene da? 🙂 det strider jo litt imot det du sier. Jeg er bare nysgjerrig! No hate

    30. Hvordan klarer du å holde magen din så fin over laaang tid? Jogger du eller er det bare gener? Altså dersom jeg fester i en uke ser det ut som jeg er en bolle

    31. Du skriver du har kontakt med Ine, Newa, Aksel, Ann Marielle og Mathias.. er du uvenner med resten? Eller ha du bare ikke noe særlig med de å gjøre i det daglige?? Hva med Kristian?? 😊
      Håper ting går litt bedre for deg nå, fine du❤️

    32. Isabel, du e helt perfekt akkurat som du e no💕
      Prøv å ikke la andre dra dæ ned for det fortjene du ikke!
      Æ får så vondt av dæ når du bli sååå lei dæ å føle dæ dårlig!
      Kanskje ikke operasjonan va så vellykka som du hadd håpa på men gud du ser jo så bra ut for det😍 Work with what you got girl and be proud of yourself✨💖💖 En million koseklemma og good vibes til dæ💖 Alt ordne sæ for dæ ska du se💗💗💗 xx

    33. Synset ikke rumpen din er så gale, det er tydelig at den ikke er ekte men det er du åpen om så ser ikke noe problem med det?🤷🏻‍♀️ Det er sykt unødvendig av folk å sende hate fordi du ville føle dej bedre, du gjorde det for dej selv, ikke for andre så de kan bare ligge unna mener jeg da.

    34. Hvorfor spiser du ofte ikke før om ettermidagg/ kveld ditt første måltid? Det sier du ofte i viideoene dine. Du har glemt og spise, sier du. Er det derfor du er så tynn? Spiser du kun et måltid ila dagen ?

    35. Jeg regner med du ryker fra ph denne uken?😕Spesielt med tanke på at du var hjemme på valentinesdate… det så man jo på videoen til Pierre på YouTube.

    36. savner du vennskapet du hadde til Martine Sjøhaug? Fikk dere noen gang skværet opp, eller ble ting forlatt som de var?

    37. Er du virkelig ikke redd for å påvirke jenter med dårlig selvtillit ?…
      Eller redd for at unge jenter skal få dårligere selvtillit av å se deg ?🤔
      Bare noen spørsmål til ettertanke

    38. Føler du at du lager kroppspress ved å legge ut så mye bilder av kropp, i bikini og diverse? Eller hva tenker du rundt akkurat det?

    39. Kan du vise oss hvordan du steller huden i ansiktet? Du som bruker så mye sminke hverdag har sykt fin hud. Kan du vise hele rutinen på ekte og ikke bare sponset reklame produkter etc? For jeg vil vite hva du gjør!

    40. Kommer du noen gang til å åpne deg om den siste operasjonen din? Forstår godt om du ikke gjør det, samfunnet er faen meg helt på trynet som konstant trykker deg og andre ned.

    41. Kjære Isabel!
      Jeg har fulgt med i tykt og tynt, ikke bare deg men alle andre om sine meninger om alt og ingenting.
      Noen ganger så kan det være tungt å få slengt ting rett i ansiktet, noen ganger kan man bli skuffet over andre mennesker som ikke klarer å oppføre seg.
      Men dessverre så lever vi i 2018 der folk ikke har lært seg empati, sympati eller folkeskikk. Hvis vi tenker langt langt tilbake til tid når Kristin og Dennis var med på paradise hotell, så var dessverre tiden annerledes, Kristin og Dennis har ikke påpekt operasjoner eller andre relevante ting når det kommer til plastisk kirurgi før nå og jeg tenker at de er såpass åpne av seg at de heller kan holde ting for seg selv har man ikke bedre å si om andre mennesker så kan man heller la være tenker jeg. Om det så er mobbing eller ikke så er det ikke grei å holde på sånn. Uansett hvem man er eller uansett hvor mange operasjoner man tar i løpet av sitt liv så gjør man det for sin egen del ikke for andre sin del. Jeg har ikke tatt operasjoner, men jeg vurderer man blir usikker på seg selv ikke fordi jeg ser andre har det men fordi man ser det selv når man ser seg selv i speilet.
      Jeg er stolt av deg, jeg er stolt av det du har fått til, jeg er stolt av at du viser hvem du Er, jeg er stolt av at du forsvarer deg selv på den måten du gjør, hvis ikke du hadde gjort det hvem hadde ellers gjort det? Man må stå i de valgene man har tatt, jeg regner med at du visste det kom til å komme mye stygt men jeg kan legge hånd på hjertet og si at jeg regnet ikke med at det kom til å komme så mye stygt etter noen år. Enten snakker man det ut med en gang eller så lar man heller være. Det er ikke slik at man får en ting og ta hele hånden. Folk må skjønne at man gjør som man selv vil uansett hva andre mener eller syns.
      Jeg syns du skal være stolt av deg selv og alt du har fått til! Du er gull verdt!
      Du kan si til deg selv:
      “I bare tre ord kan jeg oppsummere alt jeg har lært om livet: Det går videre.” – R. Frost

    42. Du har faktisk en veldig fin mage! Jeg misunner deg den, altså 🙂 Og det er godt du har det bedre nå 🙂

    43. Hei. Har du vurdert å flytte til Sverige? Jeg tenker på videoen til Rebecca som sier at de ikke bryr seg så mye om sånt i Sverige som i Norge. Kanskje det hadde vært bra for deg å fått være litt mer i fred der.

    44. Hvordan kan du være mest fornøyd med magen når du har DEN stygge navlen 😂 Btw hva slags operasjoner har du gjort med fitta di?

    45. Utrolig skjønn jente du er! herreguud. jeg begynte å lese bloggen din for noen dager siden, og nå stikker jeg innom hele tiden haha 🙂 Du er ærlig på bloggen din og viser at man ikke bare har gode dager i livet, og tusen takk for at du deler! Det er så utrolig stort press på oss jenter om dagen, det er synd at folk ikke kan respektere en for den man er.
      Så lurte jeg på! Trener du masse? eller er du veldig fokusert på hva du spiser? er dau missunnelig på denne figuren din! 😀 Stor klem

    46. Du er så heldig og priviligert som kan leve det livet du har ! Og det unner jeg deg virkelig 🙂 skulle gjerne hatt samme muligheten selv 😅 Jeg synes det er rått p se ei ung jente som klarer å gjøre buisniss av det du holder på med, at du klarer å tjene godt og ta vare på det selv 🙂 og du tar godt vare på dem rundt deg 🙂 Folk kan mene så mangt om operasjonene du har gjort, men bakom alle de er det et menneske og en person ! Og en person som har nådd langt ! Det er ikke for hvem som helst å klare å gjøre bloggen sin til levebrød og det ligger hardt arbeid bak å skape et merke 🙂 og det bør være til stor inspirasjon for mange, og spesielt jenter. Og jeg synes det er helt rått å se deg, som i så ung alder klarer å bygge deg opp økonomisk !:) Hvor mange menn/ gutter er det ikke som skaper ting eller er grundere, og blir klappet på skulderen.
      Isabel, du fortjener en klapp på skulderen for det du har skapt og som i tilegg gir deg frihet og uavhengighet. Du er ikke avhengig av noen og du kan leve det livet du ønsker – og det tror jeg du kan fordi du har turt å gå dine egne veier, du har turt å satse og du har jobbet videre med bloggen din, og gjort det du kan for å skape noe som har slått an hos leserne. Og det kommmer ikke av seg selv 🙂
      Jeg heier på deg og alle andre jenter som skaper noe og som klarer å tjene gode penger på det – jeg synes det er rått å se at kvinner og jenter tar grep og skaper noe og satser på å tjene penger! Der menn har vært soleklart dominerende, altså med å skape noe for å tjene penger. Menn har vært de kjøpesterke og de som har dominert når det gjelder å leve luksuriøse liv, med frihet til å velg hva dem vil kjøpe eller unne seg.
      Av en eller annen grunn snakkes det så negativt om å tjene penger på blogg, det er liksom ikke godt nok. Det er overflatisk etc! Det største problemet er vel at det er jenter som tjener penger på dette. Hadde det vært menn, så tror jeg ikke det hadde vært så negativt framstilt.
      Stå på videre ! 👏 Jeg synes det er helt rått hva du har fått til og det er gøty å se at du er en sterk kvinne, som tar vare på seg selv – du lever et liv de fleste bare kan drømme om og det er det kun deg selv du kan takke for 🙂 Vi jenter må heie mer på hverandre og bli flinkere til å snakke hverandre opp :)!
      Hilsen 34 åring ( vi er ikke alle kjipe og sure 😅)

    47. Jeg har sagt klart ifra til Kristin hva jeg synes, jeg var en tidl. fan av henne. Jeg støtter/støttet deg i denne saken og synes du ble utsatt for mobbing og det er trist andre henger seg på Kristin som han Hegseth og han der Mads. Men kan du være så snill å legge ballen død nå. De fleste støtter eller støttet deg, men når du ikke greier la det gå videre og stort sett ikke skriver om annet signaliserer du at du enten vil tjene mye penger på dette eller at du er veldig dramaqueen ELLER at du har en dyp personlighetsforstyrrelse. Jeg skjønner du er såret, men IKKE la dem såre deg. Ikke la dem få viljen sin i å stikke deg under huden. Du har et valg! Jeg er også et samvittighets menneske / følelsemenneske som deg, jeg har blitt endelig mobbet selv men har funnet ut at jeg vil aldri slutte å møte på frekke mennesker, JEG må jobbe med å ikke slippe dem inn i hodet! Den beste medisinen mot dette er å ignorere, evnt sette foten ned en gang for å så legge ballen død. Da utstråler du selvsikkerhet, modenhet og det høster respekt. Nå fremstår du som veldig veldig veldig usikker og som en redd valp. Hvorfor er du redd dem? Du er en av Norges mest leste bloggere, du har mye makt og er STERK! Møt dem med rak rygg! Hvorfor skal du måtte gjemme deg eller bøye deg for frekkaser? Meet EM queen!

    48. Hei. Jeg er heller ikke en person som verken leser eller kommenterer på blogger, men jeg må bare si at du er helt sykt tøff. Jeg klarer ikke å forstå hvorfor mennesker kan være så ondskapsfulle.
      Operasjon er et personlig valg og ikke noe noen andre har noe med først og fremst. Og om det er som du sier at du angrer så er det liksom enda verre, spark den som ligger nede-holdning.
      Stå på, du er nydelig akkurat som du er, du er en sterk uavhengig kvinne og jeg tror kanskje du har fått en ny leser <3

    49. Hvilken str har du på den svarte bikini toppen der? Har like store pupper som deg å leste at den var så liten i str.. du der smashing ut <3

    50. Elsker at du er på Ph, og uansett hva alle sier så ser du syyykt bra ut 😍 og har definitivt den beste klesstilen 😅🙏🏻 Gleder meg til fler innkjøps innlegg 😁

    51. Jeg syns operasjonene dine ser vellykket ut jeg 🙂 noen uheldige vinkler på PH, men det kan jo alle få og at det da vil gi feil syn av hvordan ting ser ut! Jeg lurer på hvordan kan du bruke bukser i XS/S når rumpa di er såpass stor i forhold til resten? Blir det ikke veldig vanskelig å få på seg buksene da? Hehe. Jeg har store bein/rumpe og finner ALDRI bukser da de vil for store i livet om de skal passe resten :/ så vil gjerne ha tips i hvordan du får det til!

    52. Wow, unner alle penger som kan tjene det og dette går ikke på blogg-eier; Men hva slags verden er det vi lever i når denne bloggeren (og andre) tjenere mer enn statsministeren. Unger: Dere trenger andre idoler! Tror dere at vi kan leve i fremtiden av slikt?
      Vi trenger andre idoler!

    53. Isabel, kjære deg jeg har egentlig aldri fulgt bloggen din eller noen ting, men har lest mye av det du har skrevet i det siste. Jeg ville bare fortelle deg at jeg føler så dypt med deg og den dritten du har fått er så ufortjent. Jeg syns du ser aldeles nydelig ut☺️ Jeg vet at jeg er bare en av maaange som sier dette til deg og at det kanskje blir bare en kommentar blandt mange. Flotte nydelige deg, stå på og fortsett å være akkurat som du er☺️

    54. Hei!
      Først vil jeg bare si at jeg gir deg all støtte rundt det som har foregått den siste tiden. Jeg hverken kommenterer på eller engasjerer meg rundt bloggere eller andre i noen særlig stor grad vanligvis, men det du går igjennom her har jeg fulgt med på – og jeg synes du fortjener masse ros for måten du har tatt dette på. Håper det går bedre med deg nå, det fortjener du! ❤️
      Jeg lurte på hva som er hemmeligheten bak håret ditt? Jeg har selv langt, tykt og mørkt hår, men sliter mye med at det er tørt og livløst. Har du noen gode tips?
      Klem!

    55. du har faktisk sykt fin mage ja, hehe, så bra du er fornøyd<3 ps. veldig fine svar ellers:) god onsdag:*

    56. Hei. Du har veldig rar navle. Er det fordi du har hatt ring i den før? Hvorfor er det sånn hule over navelen?

    57. Trooor det var du, eller noen andre fra paradise som blogger som skrev at man ikke fikk ta med seg bildet sitt hjem til Norge? Men man ser jo at alle pakker det ned? Er det bare for show, eller er reglene endret?

    58. Så fine bilder, hvordan har du redigert dem? Kan du lage et innlegg om hvordan du regierer bilder ? 🙂

    59. En av dine “gamle” venninner sier at du har operert deg nedentil. Er jo en grunn for at du ikke forteller det. Du er jo åpenbart flau over operasjon nr 4. 😉

    60. Marthe: Da lyver denne “gamle venninnen” min ekstremt hardt 🙂 Jeg hadde ikke hatt problem med å vært åpen om en operasjon nedentil om det var det som var tilfelle. Min fiffi is all natural. 🙂

    61. Hei Isabel! Først vil jeg bare si at du er en så sterk dame! Er så glad for at det finnes mennesker som deg i verden, og tørr å stå for sine meninger. Stå på!
      SPØRSMÅL: Er du religiøs? eller familien din?
      Loveyou<3

    62. 11:35 fordi ho vil se på kommentarfelte i nærmeste tid når ho bli eldre før og se kor mange stygge idiota som fins dær ute 😀

    63. Tror det er «inn» elns å hate på bloggere for å trigge, folk er sjuke som gjør d, tror ikke de tenker at du har følelser, eller hvor mye få ord kan påvirke<3 be strong Bella 🙂

    64. Hei fine Isabell<3
      Dumt å høre om alt som har skjedd i det siste:(
      Men hvordan er forholdet ditt til Erik? Er dere venner hvorfor/hvorfor kje?

    65. gjør du noe spesielt for å holde magen så fin? hvordan får du så smal midje? trener du eller noe sånt og spiser du bare sunt liksom? du er så utrolig fin! trenger litt tips hehe 😉

    66. Det som irriterer meg med andre som kommenterer er at de bekymrer seg for at ANDRE skal få dårlig selvtillit pga. deg. Hvis de får dårlig selvtillit/selvbilde av å se på andre mennesker så er det heller noe de selv må jobbe med, altså det å ikke sammenligne seg selv med andre eller bare drite i å se på andre. Det er IKKE din feil, Isabel. Og er det noe man ikke liker med seg selv og man vil forandre på, så gjør det, for all del. Kanskje angrer man, men da går det an å enten fjerne eller fikse på det igjen. Alle er forskjellige, og enkelte vil heller fikse på ting i stedenfor å gå rundt og være misfornøyd. Kan ikke folk heller bare fokusere på seg selv og sine ting istedenfor å rakke ned på andre? Jeg tror bare de er sjalue og ekstremt usikre på seg selv. Greit at de fleste vil at alt skal være naturlig, men andre ønsker ikke dette, og det er helt okei.
      Synes du er helt nydelig! Stå på videre 🙂

    67. Får rett og slett vondt i hjertet av å se på hetsen du har fått pga operasjonene dine. Kanskje du hjelper med å normalisere det, men vi lever i 2018 og d kommer til å bli stadig mer normalt, og sånn er det. Også hvorfor skal du få hets for et valg du har tatt? Et val som bare har påvirket deg, ikke noen andre.

    68. jeg lurer på 1 ting: du har operert nesa, stumpen og puppene. Hva er operasjon nummer 4 som du nevnte? jeg digger deg, du er rå – STÅ PÅ

    69. Du e perfekt, snakke sje bare om kroppen din, men heile deg, personligheten din får meg te å dø av latter, ph hadde ikkje vert d sama uten deg! Loveyou Isabel, og du e perfekt som du e, ikkje la dårlige mennesker som Mads, Morten, Kristin og jævla poppe( sikkert mange fler også for verden me leve i e syk:) komme innpå deg❤️ Klem!!

    70. Kjære nydelige Isabel <3 håper du har det fint, og at folk snart stopper å hakke ned på deg og ditt utseende. Skjønner ikke hva som feiler folk helt ærlig. Du er jo helt nydelig, og ikke minst virker du som en helt fantastisk person! Kos deg masse på ferie fineste deg <3

    71. Trodde du skulle svare på alle spørsmål? Jeg lurer oppriktig på hvordan du får på deg bukser i XS/S med den rumpa og tynn midje og bein. Jeg sliter jo skikkelig med å få de til å passe i midjen hvis det skal passe ellers og vil ha tips

    72. Hei! Hvilken størrelse bruker du i bikinioverdeler? Lyst til å bestille en bikini fra Nelly, men er veldig usikker på størrelsen.. Har ca. samme størrelse som deg. Klem <3

    73. Åpenbart at flere her ikke klarer å la andre mennesker bare være i fred. Jeg synes du er sterk som står opp hver dag med all denne mobbingen, for det er faktisk det dette er, og det er ikke opp til den som mobber å avgjøre det. All lykke til deg Isabel! Jeg synes du har blitt penere, og silikon kan være fint. Silikonpupper er bedre enn ingen pupper, og silikonpupper er bedre enn ingen selvtillitt. 💛 så smil og vær glad, du har et penere smil enn de fleste!

    74. Hørte at du bodde i kjelleren til bestevenninna mi når du bodde på bryne💓 bor der!!! Savner du bryne?

    75. Heii
      Hvor er de supersøte settet ditt som du har hatt på et par ph frokoster fra (bla. Mandagens eps)?:):) Grå singlet og shorts med sorte blonder? Har du evt link?
      Håper på svar<3

    76. Aldri kommentert her før, men leser innleggene og de fleste kommentarene daglig. Altså, hvilken ufortjent situasjon er ikke du blitt satt inn i, ufrivillig vell og merke.. Snu dritt og motgang over til motivasjon kjære Isabell. Du ser virkelig helt fantastisk ut, du stråler. Hatet og mobbingen rettet mot deg, den er så fryktelig ufortjent. Klarte faktisk ikke dy meg når det kom til å dumpe igjen en kommentar. Ta vare på deg selv. <3 LOTS OF LOVE.

    77. Jeg lurer på hvilke komplekser eller utfordringer folk har i livet! Hva er menneskets problem i dag? Hvorfor bruker folk så mye tid på å sitte å rakke ned på andre for å få selvtillit selv? Det er jo de som sitter her inne og trur de vet alt om alle andre som faktisk trenger hjelp! Kjenner jeg blir flau over at folk kan sitte å holde på sånn her! Alle mennesker er forskjellige og kan gjøre hva dem vil med sin krop om man ønsker det! Og hvis dere mener at alt Isabel gjør er så galt, er mitt spørsmål til dere, hva gjør dere her inne da?? Og så dritt lei det at man skylder på andre og sier «venninna» di sa det osv! Kan plizz folk få seg et liv og begynne å bekymre seg om seg selv og ikke andre? Ta dere sammen!

    78. Hei, på ph (husker ikke om det var årets eller den andre) sto det student på deg, har du studert? Evt hva? 😄

    79. Du er veldig fin synest jeg, du har god grunn til og vær fornøyd med deg selv, Isabel💗 det håper jeg du er!💗 klem

    80. Hvilken størrelse har du i den svarte bikinitoppen?? Og sånn btw, du er en fantastisk jente Isabell, husk på det!!

    81. Du er helt fantastisk nydelig, og burde være stolt av kroppen din fra topp til tå!<33 skjønner meg ikke helt på folk som sier noe annet, men folk har vell forskjellig smak da, eller så er de bare sjalue. Stå på Isabell, syntes du virker så utrolif hygglig, godhjertet og sprudlende, spesielt etter å ha sett PH!

    82. Jeg syns det er synd at nett-troll får sine kommentarer vist jeg. For det igjen normaliserer stygge kommentarer…Og det er ikke bra. Blir man vant med å se alt det stygge folk skriver, er det lettere å gjøre det selv for å provosere og være morsom. Dårlig utvikling av manerer til folk for tiden. 🙁

    83. Håper mobberne vokser opp og blir litt mer modne etterhvert, blir sjokkert over oppførselen til noen mennesker. Du er nydelig Isabel, beundrer hvor sterk du er! Og enda sterkere viser du at du er som tør å si ifra når nok er nok. Om en person er operert eller ikke, skal de jo ikke dømmes etter utseendet? Det er kanskje litt klisje å si, men det er jo faktisk det indre som teller. Mobberne er styggere på innsiden enn hva hvilken som helst mislykket operasjon er🤷🏼‍♀️ Jeg synes du burde være stolt av deg selv, operasjonene dine, utseendet ditt, personligheten din og alt du står for♥️ Fortsett å vær DEG, du er mer enn bra nok🌸

    84. Hei Isabell!! Håper deg går bra med deg❤️ Du er sterk og stå på. Jeg vare lurer på om du kan ha en junkyard snart, eller en Nellyvideo av ting du kjøper. Også lurer jeg på om jeg kan bruke den hvite blondekjolen fra Nelly som du har satt link på, om den er fin på, selv om man har små pupper? Er den like fin på?? Håper på svar💞💞

    85. Jeg lurte på hvordan du klarer å holde deg så tynn, jeg vet du har sagt du er naturlig tynn, men har du noe tips?

    86. Skal du ha barn? Isåfall så blir de jo ikke så pene med tanke på at du ser ut som en kurdisk demon både før og nå lol
      Tenk hvor stygge barn du får da? Skal du få de til å ta operasjoner også eller?

    87. Jeg skal være ærlig å innrømme at jeg likte deg overhodet ikke som person tidligere, nettopp fordi jeg er for rask til å dømme folk som opererer seg. Men i det siste så har jeg fått med meg diskusjonen rundt deg og pga det du har postet de siste dagene så har jeg virkelig fått respekt for deg og synes du er en sterk og flott jente <3

    88. Jeg skjønner ikke hvorfor haters må synke så lavt at de begynner å kritisere navelen din, hva faen? Du er nydelig, og navelen din er helt normal. Skjønner godt hvorfor du er fornøyd med magen. Ha en fin dag❤️

    89. Hva er din 4. opperasjon? Nesa, rumpen, brystene oog ??
      Elsker bloggen din og det at du er så ærlig! Stå på ❤️

    90. Folk tror de kjenne deg me ein gang hvis de har hørt rykter og spekulasjoner, du må ikkje bry deg! La de sei ka de vil men du vett sannheten og de e rimelig lavmål hvis de velge og dømma deg ut i fra falske rykter og spekulasjoner som bare e nedlatene. Du e sterk, stå på!

    91. Isabel du er vakker akkurat som, som du er!
      Jeg heier skikkelig mye på deg på paradise hotel.
      Folk som hater på deg, er bare sjalue på deg.
      Du er en av de fineste! Du er mye, mye bedre enn haters.
      Satser på deg! Kos deg masse<3

    92. Jeg synes det er utrolig trist hvordan folk hater og slenger fra seg mange stygge ord, men det er så utrolig kult hvordan du velger å svare positivt og ikke negativt. Stå på, you go gurl!

    93. Heii! Har du noen rabattkode på nelly for øyeblikket?:-) Har funnet så mye fint jeg vil kjøpe😍 oog en rabattkode hjelper alltid litt på lommeboka haha

    94. Hei. Jeg ville bare si at du må drite i hva alle andre mener om deg, og være fornøyd med deg selv. Du er akkurat perfekt som du er, og ingen kan erstatte deg. Er litt typisk mennesker å rakke ned på andre man er misunnelige på istede for å backe deg opp of fortelle at du er nydelig akkurat som du er:)

    95. Plis isje hør på folk som rakker ned på utseendet ditt. De e bare sykt misunnelig på ditt utseende. Og du er kjempe fin og vakker!

    96. Bare fordi man opererer så betyr det ikke at du ikke at man skal godta bodyshaming.Det er ingenting galt med deg. Du er kjempe pen !! Hvorfor ikke la folk være som de er. Folk tror de kan ødelegge folk bare fordi de velger å vise seg frem på internett, me blogg insta osv. Hvorfor kan vi ikke bli snillere med hverandre. Hallo … greit folk kan ytre egne meninger på nettet, men det er ikke greit å ødelegge andre for å føle seg bedre med seg selv. Nå snakker jeg om mobberne dine. Håper ting blir bedre for deg isabel!

    97. Synest det er skikkelig dåelig av folk å skrive stygge kommentarer om utsendet ditt! (Er nokk helst voksne eller de som er skikkelig sjalusom skriver disse)! Folk burde virkelig begynne å bruke litt a den Iq?en de har (om de har noe da) med å tenke at dette ikke er noe greit! Mobbing og trakkasering er ikke greit, åpn opp øynene å se hva det gjør med folk! De drar folk så langt ned at folk tar selvmord til slutt for de ikke ser noen annen utvei! Håper folk snart kan forstå at de snart må ta en slutt på mobbing, trakkasering og utestenging! Rart det er krig i verden?
      Isabell, håper du leser denne kommentaren og hører på det jeg har og si nå: DU ER NYDELIG AKKURAT SOM DU ER! Slutt og la andre dra deg deg ned! Selv om du har hatt 4 opperasjoner du ikke har blitt fornøyd med, så har du vertfall lært av dette og gir dine meninger om dette videre slik at andre slipper og gjøre det samme feilene! Du er en inspirasjon for oss alle! Det er bare noen gamle, sjalu j*vler som sitter og symter fordi de ikke ser like bra ut som det du gjør! De må dra deg ned for og føle seg bedre! Ikke tenk så mye på disse menneskene! Du har så mange bra folk rundt deg, lesere som «forguder» deg og som synest du er så bra! Bare ikke la de som er stygge med deg dra deg ned. For det er akkurat det de vil. Stå på, du er RÅ!
      Klem!

    98. Oml, har noen av dere hatets sett fitta til Isabell eller? Nei akkurat. Er jo en grunn til Pierre syntes den er god:) fordi sen er naturlig. Bare fordi dere haters har operert den betyr ikke at alle har det:) det morsomste er at gode ti l å finne p å host sykt gode til å finne på historier at sere virkelig burde bli forfattere. Helt forbanna ærlig.

    99. Jeg skjønner meg virkelig ikke på mennesker, som sparker andre som allerede ligger nede.. Jeg håper du ikke hører på hva alle disse fæle menneskene sier om deg! Man skal være utrolig sterk om man skal stå i mot så mye hat som det du får, og det er nesten så jeg ønsker at disse personene som mobber osv får føle på dette hatet selv. Du er et flott menneske, Isabel❤️ Både på innsiden og utsiden!

    100. Syns det var utrolig kjipt at du røk ut fra ph, blir kjedelig og ikke det samme uten deg.. noe sjanse for at du kommer inn igjen? 🙈😁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg