JEG KUNNE ALDRI LEVD SOM HENNE

reklame ⎪ annonselenke Nelly

Processed with VSCO with j6 preset

What’s good, babes? Jeg sitter i suiten og bare glor i veggen. Det har vært en døds kjedelig dag med lite action, men slik er det av og til. Hjemreisen er om to dager. Det er sjukt at jeg faktisk oppriktig GLEDER meg til å komme hjem. Dette har jo, som dere allerede har skjønt, ikke vært den beste ferien. Jeg gleder meg til å komme hjem til familiekos. Jeg skal ikke gjøre annet enn å klemme på Rami og Sidra, og få masse kjærlighet av mamma. Det som er utrolig kjipt er at storesøsteren min akkurat har rukket å reise hjem igjen til Tromsø før jeg kommer. Vi sees nesten aldri, og det er alltid på grunn av at hun besøker familien de gangene jeg er ute å reiser. Vi er elendige på å time det. Det er det som er ulempen ved at både hun og jeg er like spontane og finner ut av ting i siste liten. Vi får ta det igjen til neste gang, eller så får jeg i verste tilfelle ta en tur til Tromsø. Jeg har besøkt henne der en gang tidligere, og jeg husker at jeg ikke var så veldig begeistret for den byen. Det var riktignok på vinteren, og det var mørkt døgnet rundt. Skikkelig deprimerende spør du meg, haha. Jeg liker meg bedre i storbyen, og ikke så langt opp i nord. Enkelt og greit! 

Det er ganske merkelig å tenke på hvor forskjellige Shehed Jasmine og jeg er. Hun studerer statsvitenskap og er seriøs på utdanningsfronten, mens jeg har et helt annet liv. Hun hadde aldri kunnet levd av det jeg lever av, og jeg kunne aldri studert statsvitenskap. Haha! Det er godt vi er forskjellige. Jeg skjønner ikke et pip av hva hun babler om når hun snakker om studiet sitt, og hun skjønner lite av denne bransjen jeg befinner meg i. Hun testet ut blogging i fjor, men det tok slutt like fort som det startet. Hun kom seg faktisk opp på 8. plass på blogglisten etter bare noen få dager. Det er ikke verst, det! Kanskje ikke så rart da, i og med at jeg linket til bloggen hennes, men sykt stas likevel.

 Processed with VSCO with av8 preset

KJOLE HER

Jeg har akkurat nettshoppet litt, noe jeg alltid tyr til når jeg trenger noe å glede meg over. En svær bestilling fra Nelly er gjort, samt fra en utenlandsk nettbutikk. Vil dere se innkjøpene? 😚Jeg poster mine favoritter med linker på mystory på Instagram. Følg meg der – IsabelSraad heter jeg!

Jeg må prøve å finne på noe hyggelig resten av kvelden. Vi er i Phuket nå, og jeg må ærlig si at jeg ikke er så fan av sentrumet her. Ping pong show og bargaten er ikke noe som frister noe særlig, for å si det sånn! Hehe.

48 kommentarer
    1. Hvis du kjeder deg kan du jo innfri noe av det du har lovet leserne dine
      -sminkevideo
      _ hvordan det gikk hos spådamen i Sverige
      – Daglige videoer
      -info om det spennende du skulle fortelle like etter påske

    2. I værste tilfelle?! Du som reiser så mye.. Hørtes ut som verdens største tiltak å besøke søstera si, en liten flytur unna..

    3. På kveldstid: se showet Fantasea. Ca 20 min nord for Patong. Bestill inkl middag først. Det er kjempeflott, med dans, thai historie og musikk. Bare obs på at mobiler må leveres inn på forhånd. Gjerne gå i god tid før så dere kan gå i parken og i spille arkaden først. På dagtid: besøk Big Buddha.

    4. Munnen din er veldig stor til ansiktet ditt har du tenkt på det? Plass til 5 pikk inne i munnen din😂😂

    5. Hei❤ Du skriver på Snap at du har hatt 500.000 profilbesøk de siste 7 dagene. Har du tenkt på at det er flere som går inn igjen og igjen og igjen, kun for å snoke?

    6. Hei! Hvordan unngår du floker, eller eventuelt får ut floker fra håret etter lange dager på stranden? Bruker selv sååå lang tid på å børste håret og det gjør skikkelig vondt! Klem Mari

    7. Jaa! Du må komme til Tromsø, men d e nokk bæst å dra på sommeren, da e d sol døgnet rundt;)❤️

    8. Kan du begynne å ha «What I eat in a day» videoer? Synes det er så gøy! Og stå på videre, kjære du! Du er vakker, sterk og virker som en herlig jente 🙂

    9. Hvilket kamera bruker du nå? Synes du i det siste har hatt så mye bedre kvalitet på bildene dine enn før! Lag gjerne en video eller et innlegg også hvor du forteller litt om hvordan du redigerer bilder osv også 🙂
      Til sist, håper du føler deg bedre etter alt som har vært <3

    10. Storesøsteren din hadde sikkert blitt glad om du tok dn tur til Tromsø for å besøke henne noen dager. Selv om du ikke liker byen så tenker jeg at det sikkert ikke skader å offre litt for søstera si – hun har vel ikke noe familie her oppe? 🙂

    11. Kom plutselig på at lillesøsteren din lagde noen youtube filmer (muulig jeg husker feil🙈) gjør hun det fortsatt?❤

    12. Pleier du å få klær tilsendt av Nelly eller kjøper du alt selv? Bare lurer siden du alltid får så mye på en gang. Digger deg btw, stå på!

    13. Im no fan.. la meg bare si det først og fremst. Men second; Girl, du tjener masse penger, du har en mann du elsker, mamman din, søsknene dine. Helsa di er bra. Hvorfor lar du to tre bitches ødelegge humøret ditt. Drit i de da.. vær takknemmelig, nyt livet… du må slutte å la de folka ødelegge for deg. Fokuser on the good times, disse dagene kommer ikke tilbake. Them folks skjønner ikke middle estern sassyness 🤭🤭 fa inna ma’al usri yusra👌🏼☝🏼

    14. Sendte deg privat melding på insta og snap forleden og tipset deg om hva noen hadde postet av deg, men du åpner jo ikke noe fra lesererne dine. Følte meg litt teit som tok meg tid å tipse deg for å være grei..

    15. Kan du snakke mer om sex? Siden du allerede er så åpen om slike ting. Det kan sikkert være litt privat, men jeg lurer på hva som er normalt om man ikke har kjæreste osv. Bare sånn generelle ting som aldri noen prater om 🙈

    16. Blir så teit og høre slik som ei som kalte seg tankefull jente eller noe sånt i forrige kommentarfelt. Akkurat som Isabel har ansvar for andre jenters dårlige selvtillitt…skal ikke folk få se pene ut eller ta de operasjonene de vil forde andre jenter kan få dårlig selvtillitt… syk tankegang. Folk ( inkl jenter) får fae…meg klare og ta vare på seg selv. Og er de så syke at de ikke tåler og se ei perfekt jente uten å gå i kjellern så får Psykeriatisk avdeling ta vare på de. Bare til ettertanke!

    17. Tromsø er topp! Greit, det er ikke storby eller sommer hele året, men du bør komme på sommeren når det er midnattsol, da er det det fineste stedet i verden 🙂

    18. Synes du svarte utrolig godt for deg i artikkelen som VG har lagt ut! 👍🏻
      Skjønner ikke hva Kristin mener med at du ikke svarer på kritikk, du har nevnt flere ganger at du angrer samt ikke oppfordrer til det samme. Jeg liker Kristin godt, synes også Mads Hansen er morsom til tider – men her er jeg HELT imot det de har gjort og 100% bak deg. Det er rett og slett sykt og hvis det er noen som ikke svarer på kritikken så er det Kristin som fortsetter å si “synd hun FØLER seg mobbet, da skal hun få unnskyldning hvis hun FØLER det”. Alt for dårlig av en såkalt forbilde…..

    19. Nord-Norge med hovedfokus på Lofoten, Senja og Tromsø er noen av de fineste stedene i Norge, om sommeren spesielt. Er ikke så fan av mørketiden selv, men når det er på sitt fineste, med stjernehimmel og Nordlys er det virkelig breathtaking! Og da kan ingenting måle seg faktisk! Det er ikke noe man finner (ytterst sjelden i hvert fall) i Oslo og omegn.
      Det finnes vel faktisk ingen steder som er så fine som Senja (i Troms) om sommeren, og det er vel en grunn til at det blir kalt for «et Norge i miniatyr» – med høye og spisse fjell som på Vestlandet, Sørlandsidyll langs kysten og ellers den fantastiske fargen på havet (turkis/klar blå) og nydelig natur. Det er riktig nok ikke så mye å finne på, annet enn å bruke naturen for det den er verdt, og avstandene mellom storbyene er flere timers bilkjøring. Men sett bort ifra det er det fantastisk å feriere der i en ukes tid om sommeren, helst i slutten av juli og/eller i starten av August!
      Med andre ord, det er verdt å gi det en ny sjanse! Og da evt krysse alt du har for å få fint vær:) Ikke like fint når det er grått og regn..:)

    20. Altså, Hello woman! Temauka på Paradise hotell- du kler det så sykt!! Jeg nyter synet av deg! Vakker er du:-)

    21. Hei Isabel! hvordan går det med deg? tenker så mye på deg og håper det går bra med deg <3 Du er en god jente og fortjener å bli respektert. jeg blir selv veldig mobbet for tiden og det er vondt. det gjør så man blir ekstremt usikker. jeg kjenner meg så igjen i deg og derfor bbryr jeg meg fordi jeg vil ikke at noen skal ha det vondt.. jeg håper virkelig at de misunnelige hatersa lar deg være i fred. du skal vite det at du har overhodet INGEN grunn til å ha dårlig selvtillit fordi du er virkelig smell vakker! Du var veldig vakker før og du er fremdeles like vakker! <3 husk det når du er trist å lei at vi er mange som bryr seg om deg <3 mange klemmer

    22. Blir så provosert over all dritten du har fått i media den siste tiden. De kjenner seg ikke igjen og har derfor ingen empati for deg. Du er kjempetøff!

    23. Hei! Du har sikkert lagt det ut mange ganger tidligere, men hva gjør du for å få et sånt hår?
      🙂

    24. Hei Vakre deg!
      Synes du skal drite ganske så langt i hva andre mener om deg, særlig utseendet ditt da du er nydelig å se på! 🙂
      Kos deg med DITT liv og gi blaffen i jantelovNorge.
      Klem Kjetil

    25. Hei, folkens.. Hvorfor er dere så stygge i kjeften a? Tipper dere har så mye issues med dere selv som må rakke ned på andres utseende for å føle seg bedre. Wish you luck!

    26. Hei:D
      Du har så fine bryn!! Hvordan fikser de på brow rehab de? er det med napper eller tråd? og hva slags behandling er det? microblading?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg