AKKURAT NÅ

annonse ⎪ annonselenker Nelly

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with av8 preset

Hva gjør du akkurat nå?

Jeg ligger i sengen og slapper av. Ninja Warriors surrer på tv-skjermen i bakgrunnen, og jeg forsøker egentlig bare å manne meg opp til å starte på pakkingen. Jeg bombaderer kofferten HVER gang jeg åpner den på ferie. Det blir fullstendig kaos… Not fun. I tillegg til det legger jeg tingene mine over alt, så det er jo en heldagsjobb å finne alt. Da vi bodde på et annet hotell i starten på ferien, presterte jeg å glemme klokken min igjen på rommet… Hvor typisk. Jeg skal huske å få med meg absolutt alt denne gangen.

Hva har du gjort i dag?

Jeg har solet meg. Vi reiser som sagt hjem igjen i morgen, så jeg har prøvd å utnytte solen så godt jeg kan. Typisk at jeg har flasset noe enormt de siste to dagene da. Jeg vil jo ikke komme hjem helt skjoldete 🙁 Well well… Det finnes verre ting å bekymre seg over enn det, så jeg overlever.

Rate dagen fra 1-10?

5/10

Hva var dagens antrekk?

Jeg har egentlig bare spradet rundt i bikini i hele dag, jeg. Hallo, jeg er i Thaaailand! 

TOPP HER ⎪ SNEAKERS HER ⎪ BIKINITRUSE HER

Hva spiste du i dag?

Cajun chicken burger med fries. Mmmmh! ELSKER den burgeren som de har her på hotellet. Jeg tror det er fjerde gangen jeg spiser det her, haha. Så sjukt godt! Og så har jeg drukket mer cola enn det jeg har på leeenge. Det er så godt med isbiter i denne varmen. 

Har du irritert deg over noe i dag?

Ja, for mye for å være ærlig. Denne dagen har vært piss.

Hvor mye penger har du brukt i dag?

Ikke mye overhodet. Kun på mat! Flink jente. Det har derimot gått utrolig mye penger denne reisen, og det føles egentlig litt waste da hele ferien har blitt ødelagt. Man skal jo egentlig kose seg i hjel på ferie, men slik har det ikke vært denne gangen. Jeg vil bare hjem, og ser veldig frem i mot å reise hjemover i morgen. Det jeg kommer til å savne er at det er varmt ute og at solen skinner hver eneste dag. Ah. Jeg hører at våren har tittet frem i Norge? Søsteren min sa at det var meldt 17 grader til neste uke??? Helloooo spring!

Hva fikk deg til å smile i dag?

Jeg leste gjennom noen dm’s på Instagram, og det fikk meg til å smile. Jeg har så fantastisk fine følgere! Tusen millioner takk igjen, for at dere tar dere tiden til å skrive fine ord til meg. Dere er helt amazing!! <3

19 kommentarer
    1. Synes det er trist å se at så mange kommenterer navelen din, har selv hatt piercing der som magen støtet ut. Utrolig kjipt, særlig når man får et slikt arr. Fikk det jeg også men mitt er 1000 ganger verre enn ditt, har aldri tenkt over navelen din så skjønte ikke hva folk hatet for. Blir lei meg når jeg ser folk kommentere ditt fordi mitt er så mye styggere:((

    2. Hei! Hvordan unngår du floker, eller eventuelt får ut floker fra håret etter lange dager på stranden? Bruker selv sååå lang tid på å børste håret og det gjør skikkelig vondt! Klem Mari

    3. Jeg skal ærlig si at jeg aldri har vært noe blodfan av deg. Men i løpet av de siste dagene har jeg fått så vondt av deg. Ingen fortjener å bli rakka ned på slik som dette! Du virker som ei herlig jente, stå på <3

    4. Hva med å heller poste innlegg du har lovet oss enn sånne som det her? 🙂 gøy for all del, men ikke når man har ventet i flere måneder på andre ting.

    5. Du er så babe asa!!
      Gidder ikke se på paradise lenger nå som du har røket ut:(( håper du blogger litt mer fremover <33

    6. Du passer Paris makeup stilen veldig bra. Rød leppestift og sort eyeliner… Ryddig og fint. Har innsett at bildene bør redigeres før man legger dem ut. Kan du lage en post om hvordan du redigerer bildene dine? Smask…

    7. Kjære Isabell.
      Får helt vondt i meg av alt som skjer i media, den hetsen og kritikken du mottar.
      Det er ikke det ytre som skal definere en person, men det indre.
      Du er råsterk og utrolig flott som du er. Tenk på alt du har oppnådd!
      Stå på❤️

    8. heei kan du vær så snill å svare!
      hva er de nude lipstickene du brukte inne på paradisehotell ? 🙂

    9. Jeg vil bare si at jeg heiet på deg fra dag en inne på pærra og jeg viste at du røk ut før jeg så episoden fra torsdag og jeg trodde helt ærlig at jeg ikke kom til å gråte siden det er et spill og de jeg heier på ryker alltid ut men måten du røk ut på. Den var så kald og rett og slett forferdelig. At noen kan gjøre noe sånt mot sin bestevenn der inne. Jeg tror jeg gråt i en halv time. Ja det er et spill men man trenger ikke være en kald bitch selv om. Og at Julie sto å lo etter på det er bare patetisk og kaldblodig❤️ Du burde ha vunnet Isabel eller i hvertfall vært der til siste uke❤️

    10. Hei, jeg bare lurer på noe som egentlig ikke har så mye å si, men kom til å stusse over det nå: når du (eller andre bloggere for den saks skyld) legger ut rabattkoder til sider som Nelly osv, får dere betalt hver gang noen løser inn den rabattkoden? Eller er det basert på vanlig lokketilbud som butikker og andre bedrifter også gjør gratis? Jeg kom bare til å tenke på det pga det med affiliateslinker, og om da ekslusive rabattkoder også gir bloggere en liten sum.
      Takk på forhånd om du svarer ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg