DRAMAET MELLOM SOFIE, INE OG MEG

Haha, altsååå jeg må jo bare komme med en oppklaring i forhold til Ine sin insta-story. Det var så klart ironisk og baaare tull! Vi alle tre er super gode venninner, og vi tullet bare med vår interne humor i og med at Ine ikke svarte i gruppechatten. Hehe! Jeg skjønner at dere begynner å lure, og jeg har fått mange meldinger om hvorfor vi er så frekke mot Ine. Alt er selvsagt på tull. Her er samtalen vår:

Haha! Vi har samme humor alle mann, så dette var bare på tull. Og by the way Ine: fuck you for getting me in trouble. Hahaha! 

21 kommentarer
    1. Åjaa, hahah🤦🏼‍♀️ Begynte å lure når Sofie skrev «hvem er Ine?» men nå skjønner jeg jo alt!😂 omg dere er rå ass!

    2. Hei Isabel! Jeg savner å se videoene dine, når skal du begynne med daily vloggs og når kommer den sminke videoen? Jeg bare elsker å se deg på skjermen og jeg vil ikke se på paradise hotel mer ettersom du har røket ut. Jeg synes det var vondt at du røk ut og håper så stort at du kommer inn igjen. Jeg ser opp til deg og du er bare så utrolig morsom og pen. Jeg er så utrolig spent på når jeg får se deg på skjermen igjen. Du er helt amz og jeg sjekker topplisten hver dag, fordi jeg synes det er så fett at regjerer på topplisten, du er såå forbanna fet! Håper på flere oppdateringer oftere, jeg er en fast leser som sjekker bloggen din og instagramen din konstant! Når folk i klassen min snakker nedlatende om deg, står jeg opp for deg og alt du har sagt. Du er utrolig sterk og jeg ser opp til deg. Jeg skulle ønske jeg kunne ha den samme innflytelsen som du har på andre mennesker. Du er så pen <3 <3 Kan du følge meg på instagram?? Da hadde jeg blitt såååå glad Isabel 🙂 Ha en fin dag videre <3

    3. Hei Isabel. Jeg har noen i klassen som mener vonde ting om deg og stumpen din . Jeg prøver å få dem til å forstå at du ikke har det bra med deg selv og at du har prøvd og trene stumpen din før. kan du bekrefte dette slik at jeg har rett og ikke de hatfulle menneskene omkring meg.

    4. Du elsker jo shopping, så jeg bare lurer på; hvorfor har du enda ikke reist til f.eks London? De har jo gode shoppingmuligheter samt dyrere merkebutikker.

    5. ville bare si at bloggingen din har virkelig vært på topp i det siste, selv alt motgang du har vært igjennom! heiet på deg på ph trodde virkelig du skulle komme lenger.. lurer også på hva som fikk deg til å “spoile” at en viss person ikke vinner. Jeg har fulgt deg lenge på bloggen og tror virkelig ikke du er en sånn person som vil ødelegge for andre, men merket selv at ph ble ødelagt for meg. Selvfølgelig er det forståelig at man føler seg lurt og vil ta hevn, men trodde du var bedre enn det..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg