ANTREKK

reklame ⎪ annonselenker Nelly

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with av8 presetOLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with av8 presetOLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with av8 presetOLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with av8 presetOLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with av8 presetOLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with av8 presetOLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with av8 presetOLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with av8 preset

JEANS HER ⎪ TOPP HER ⎪ SOLBRILLER HER ⎪ DENIM JAKKE HER  ⎪ SMYKKE HER ⎪ ØREBOBBER HER⎪ BOOTS HER

38 kommentarer
    1. Du er nydelig Isabel og flink til å kle deg. Men du bør tenke litt mer over hvilke sko til hvilket antrekk. Disse skoene ødela det nydelige antrekket.

    2. Haha, fint at du skjønner at rævva di ser forjævlig ut. Hva annet er grunnen for at du ikke legger ut bilder av den

    3. Du er superfin<3 men du? Kan du ha ett sånt innlegg "bilder som aldri kom på bloggen"? er så gøy å se!

    4. Hei 🙂 du jeg lurer på hvor du har kjøpt den ck bodyen du har på fremsiden ?:) har så lyst på den😍

    5. Anonym: Lol, så klart sender jeg ingen bort for at jeg skal ha besøk? Det er mammas leilighet? De var borte denne helgen. Tenk at det kan være noe så enkelt som det! 🙂

    6. Blir helt kvalm av dem som slenger dritt om deg og rumpen din. Kan mildt sagt si at det må være noe gjennomtrekk i topplokket deres. Synes rumpen din ser utrolig bra ut, og det gjør forsåvidt resten av deg også. Du stråler, Isabel!

    7. Du er helt nydelig, Isabel! Har aldri sett noen stråle som du. Vakker utenpå og vakker på innsiden <3

    8. Isabel, du er en av de nydeligste menneskene eg har sett. Du får så mye ufortjent dritt og du klarer likevel og gjøre det så bra som du gjør. Du er rå og jeg elsker deg. I tillegg er du helt sykt flink til å skrive og jeg leser bloggen din hver eneste dag. Tusen takk for alt du skriver og at du bare er den personen du er. Jeg håper virkelig at jeg får møte deg en dag! Du er best❤️❤️❤️

    9. ouuuf isabel på ekte jeg dør for deg .. jeg legit før for deg u r et herlig menneske og personligheten din er elsk hvis alle hadde vært like herlige som deg hadde verden blitt fantastisk.. du r driiiit vakker .. har aldri sett opp til en “kjendis” like mye som jeg ser opp til deg. Håper jeg en gang for møte deg, det er så mange fantastiske ting med deg

    10. Selv om du er så usikker at du setter opp en fasade, virker du veldig søt innerst inne. Fortsatt fryktelig trist at du går rundt med “jeg er bedre enn deg” når man møter deg ute… Hvor mange kalorier koster et smil deg? Ikke vondt ment altså, men tror du hadde vært bedre likt blant fler om du bare var åpen for å være hyggelig mot “Ola Nordmann” på gata.

    11. Jeg leser egentlig ikke bloggen din osv. Er mere at jeg har blitt engasjert i alt det her drama som har skjedd med deg og flere på nett. Er helt forferdelig og se hva personer skriver, og jeg mener at de som skal tråkke på deg og gå på personangrep og utseende er sinnsykt slemt og lavt gjort. Jeg bare håper du har det bra og ikke lar andre trykke deg for mye ned. Du virker som en veldig grei jente ut ifra det jeg har sett 🙂

    12. Har du glemt gucci beltet?😂 Neida, fine bilder spesielt bilde nr 2 av deg var nydelig, du burde smile mer på bilder😍 kan du lage ett innlegg om sminken du bruker? Hudsminke og øyenskygge spesielt siden det alltid ser flawless ut! Klem<3

    13. Seriøst liksom. Er det nødvendig og slenge dritt om denne nydelige jenta her. Skaff dere et liv. Du er sterk Isabell

    14. Vesken koster ikke 32k, har den selv og den koster 28 🙂 Nok penger det og da… Men den er vel ikke så lett å få tak i lenger? Husker jeg kjøpte den nest siste de hadde igjen på LV i oslo

    15. LV følger Euro-kursen når det gjelder pris. Derfor kan prisen på en veske variere fra en måned til en annen. Går euroen opp eller ned, koster veskene der etter 😉 LV skal derfor ha samme pris over hele verden til en hver tid 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg