MIN NYE TATOVERING

reklame ⎪ Daniel Louis & Nelly

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with a9 preset

BODY HER ⎪ SHORTS HER ⎪ ØREDOBBER HER

Det er noe som helt har gått i glemmeboksen, og det er å fortelle dere mer om tatoveringen min som jeg tok for rundt en måned siden. Vi postet en vlogg fra dagen der jeg tok den og viste den til dere for aller første gang (se vloggen her). Den er faktisk skikkelig morsom! Vi fikk blant annet med mammas første reaksjon på film. Ubeskrivelig, haha! Uansett. Jeg har lenge tenkt på å ta en tatovering på ryggraden da jeg synes at det er døds fint. Jeg har også alltid hatt lyst til å ha en tekst med arabisk skrift. Hvorfor? Jo, fordi at jeg synes at det er så vanvittig vakkert. Det har alltid vært planen – å tatovere en tekst på arabisk. Jeg endte opp med å tatovere mine søskens navn, samt “for alltid” på slutten! Åh, jeg blir litt emosjonell når jeg skriver dette, fordi at denne “merkingen” betyr så mye for meg. Søsknene mine betyr alt for meg, og det å bære deres navn på kroppen min til dagen jeg dør er noe jeg gjør med heder og ære. 

Jeg hadde så vidt fortalt de om den før jeg gjorde den, og de ble kjempe glade alle tre. Spesielt storesøsteren min. Det er så koselig å se hvor mye det gleder de også. Familie er det viktigste man har. Det finnes ingenting som slår følelsen av å kjenne på kjærligheten fra dem. Resultatet ble helt perfekt! Jeg er så stolt over den, og ikke minst super fornøyd. Flinkeste Daniel Louis tatoverte meg! Han er den desidert flinkeste jeg vet om, så derfor ønsket jeg at han skulle utføre den på meg. Det er viktig å føle at man er i trygge hender når man skal gjøre noe såpass drastisk, og det er man hos Daniel. Dere finner han på Instagram: @Daniel__Louis. 

Hva synes dere? Jeg elsker den. Den er ganske vågal til å være min første, men jeg har virkelig tenkt på denne i kanskje to år nå. Godt gjennomtenkt med andre ord! 

26 kommentarer
    1. Hva er forholdet ditt til simon? Hva syntes du om han? Så dere festet sammen lørdag kveld! 😉 hadde vært gøy hvis du trives med noen av guttene fra pH og, haha!

    2. Smakfull och väldigt vackert utförd.
      All heder åt Daniel.
      Bär den med glädje och kärlek.
      Klem till Dig och Pierre, kärleksparet number one!
      💖💐👍

    3. Den var fin? Før i tiden sa leger at man ikke skulle tatovere seg over ryggraden – fordi fargestoffet i verste fall kunne være skadelig dersom man senere skulle trenge spinalbedøvelse eller hvis man skulle måtte ta en ryggmargs-prøve. Har man fått ny kunnskap om dette?

    4. Hvilket ord er det som betyr “for alltid” der? Vet du hvordan det skrives? Jeg studerer arabisk (har bare hatt ett semester altså), og jeg har bare lært et annet ord, så litt nysgjerrig! Ikke ment som noe frekt eller noe, for arabisk har jo utallige skrivemåter på alt, så jeg er bare oppriktig nysgjerrig! Hehe 🙂

    5. På den ene snapchat vidoen du la ut hadde du på deg en rød skinnjakke, hvor er den ifra ? :)) Er på jakt etter en slik en selv

    6. Hvordan gjorde du det med tatoveringen i Thailand? Solte du bare magen/dekka den til, unngikk du å bade? Gjorde den feilen selv en gang, tok tattoo 2 uker før jeg skulle til syden.. hehe fikk ikke solt meg så mye nei

    7. Må være ærlig og si at jeg synes ikke tatoveringen var noe fin. Tenk hvor mange antrekk den kommer til å “ødelegge” 🙁

    8. Du ser fantastisk ut for tiden, stråler kjempe masse! Er så fint og se at du koser deg med vennene dine og nyter våren, selvom det har vært mye negativitet i det siste og blåst mye rundt deg.. Ønsker deg alt godt og håper du får en strålende uke i vente❤️

    9. Jeg syns du virker som en søt jente, Isabel 😊 men en ting jeg lurer på, er nårti du skal begynne å bry deg om noe annet enn utseende? Du virker som en greit oppegående jente, med stor medfølelse for andre rundt deg. Med tanke på hvor stor «makt» og hvor stor stemme du har, så skulle jeg veldig gjerne likt å se andre sider av deg. Hva er det egentlig du engasjerer deg for? Noe annet enn extensions, sminke, kropp, utseende og generelt overfladiske ting. I den store sammenhengen så betyr det jo egentlig ikke en dritt. Dette er ikke ment som noe kritikk, men jeg har e følelse av at du har mer å gi. Klem 😊

    10. Kan du arabisk? Siden du er perser og Pierre er libaneser. Kan ikke dere to ha en Language tag? Der du snakker farsi eller arbaisk og han gjette hva det betyr og han kan gjøre det samme tilbake med deg? Hadde vært ekstremt kult fordi det førdt og fremst hadde vist kulturen og bakgrunnen din og hadde vært en litt annerledes vlog for dere, noe som hadde freshet opp YouTube kanalen deres litt mer.

    11. Jeg syns leiligheten til moren din er veldig lik din forrige, mtp speilet over sofaen og sofaen. Har hun flyttet inn i din forrige eller har du tatt med diverse møbler til henne? 🙂

    12. Veldig fin tatovering! Har lenge tenkt å ta en vertikal arabisk tatovering på ryggen og nakken, men bare med mye tynnere og mindre skrift. Har aldri tatt tatovering før, så lurer på om det er vondt der du tok den? Og hvor mye betalte du? ☺️

    13. Er du ikke halvt araber du og siden faren din er det? 😀 Gir jo mening at du valgte arabisk skrift. Syns den ble veldig fin! Hadde valgt tynnere skrift selv, men det er jo smak og behag 😀 så lenge du er fornøyd så er det det viktigste! ❤️

    14. Vil anbefale en tattooartist rositainker – flink jente med kul stil! Sjekk hun ut på IG rositainker💖

    15. Det var en helt nydelig tatovering. Jeg liker når tatoveringen betyr noe ekstra for den som har den, og det er gjennomtenkt. At man ikke bare kaster seg på en mote-bølge. Plasseringen var nydelig og alt i alt synes jeg det var SKIKKELIG vakkert på deg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg