1. Du kler virkelig ALT!😍 bilde nr 7 var herlig, ja til flere smile og kødde bilder! Og etter å ha sett disse bildene syns jeg helt ærlig du er finest uten sminke! Nydelig er du uansett da og sminken din er jo flawless! Lurer på hvordan produkter du bruker, håper du kan lage ett innlegg om det! Ha en fin kveld videre Isabel<3

    2. Til deg over som lurer på om ikke Pierre har drømmer og mål, hva vet du om det? Isabel har skrevet flere ganger at han jobber med YouTube og sosiale medier og tjener bra på det. Om han har drømmer og mål itillegg til det vet vell ikke du noe om? Og hva har du med det å gjøre i det hele tatt? Han gjør sikkert mer med livet sitt enn du gjør med ditt🤪

    3. I det siste har du postet mye antrekksbilder i en litt mer avslappet stil, og vil bare si at jeg synes du ser veldig bra ut med den looken. Hot og typete samtidig 🙂

    4. Jeg har et spørsmål jeg oppriktig lurer på og er ikke ment som kritikk. Jeg lurer på: Når du operer deg, skriver om det og legger ut veldig lettkledde bilder av det som er operert. Tenker du da ikke at akkurat det samme du blir påvirket av, påvirker andre jenter akkuarat som deg? Når du gråter og er lei deg fordi du får dårlig selvtillitt for f.eks. rompa di, kanskje andre jenter sitter hjemme å gråter fordi de ikke ser ut som det du gjør fordi de vil også ha mindre nese og større rompe. Jeg lurer oppriktig på dette og ønsker gjerne at du forteller litt rundt dine tanker om hvordan du opplever det å ha så stor påvirkningskraft og være et forbilde for så mange jenter. (Jeg håper ikke svaret ditt på det er at det er foreldrene sin oppgave, fordi alle vet at de fleste foreldre ikke følger med på hva barna deres gjør). Men igjen, det er absolutt ikke drittslenging og ment som en stygg kommentar, men jeg lurer oppriktig på dette og vil gjerne høre dine tanker om hvordan du forholder deg til din påvirkningskraft.

    5. Hva er det som er så spennende til venstre for deg? Klarer du ikke se til høyre eller må du da vri hele kroppen?

    6. Kan jeg spørre om noe? Vet du vil legge hele denne mobbesaken bak deg nå. Men hva tror du er grunnen til at akkurat du er target og ikke andre store bloggere? Både fra andre kjendiser, men også folk i kommentarfeltet. Har du noen gang tenk om det faktisk er en grunn, at kanskje du burde gå inn i deg selv? Eller hva tenker du?
      Jeg står nøytral og tar ingen sider, bare vil gjerne høre hva du tenker om akkurat det 🙂

    7. Ååå jeg hadde omtrent en sånn topp da jeg var 13 🙂 12 år siden med andre ord. Er de på vei inn i moten igjen?
      Og vær så snill ikke ta dette som stygt, mener det bare som et tips og mulig bildet bare var uheldig! Men begynn å bruk faktor i ansiktet når du soler deg, for bildet nr 4 kunne du lett blitt tatt som 40åring. Ta vare på huden din 🙂 Du har jo naturlig fin brunfarge fra før uansett!

    8. Hvorfor skal dere bloggere bare grine, klage og sutre over alle mulige småting – seriøst, dere har fått til det så mange drømmer om, ser bra ut og har definitivt råd til å kjøpe det meste. Dere må stoppe opp, klype dere litt i armen å begynne å bli takknemlige. Jeg blir så irritert i all klaging og jammer. Skulle gjort alt for å være en av dere. Gi nå f i teite kommentarer og dumme utsagn, og husk: Det er egentlig ingen som bryr seg om noe annet enn seg selv. Verdt å tenke på! Stå på, heier på deg og andre bloggere som tør å være åpne og ærlige. Pusspuss

    9. Hva er favoritt maten din?
      Hva er favoritt fargen din?
      Hva er favoritt tallet ditt?
      Hvor er drømme reisen din?
      Fineste stedet du har vært på jorda?
      Forbildet ditt?
      Ser du på noe på Netflix?
      Hvem følger du med på YouTube?
      Hva heter søstrene dine?

    10. Synes du har veldig mange ufullstendige opplegg. Dere skulle vlogge hver da, men det stoppa dere med etter to uker. Dere skulle svare på tre spørsmål etter hver vlogg, det skjedde to/tre ganger. Du skulle lage sminkevideo, det skjedde ALDRI. Du skulle vise oss hva du kjøpte på Gucci da du var i Dubai, det skjedde heller aldri. Æææ blir gal.

    11. Kom med flere vlogger. Hadde vært gøy å se hva dere gjør nå som dere er hjemme i Oslo med familie og venner 😀

    12. Syns skjønnheten din kommer fram utrolig mye mer når du er uten sminke, du er virkelig vakker😍 «alle» kan se bra ut med flawless full face med sminke men når du er helt uten ser man virkelig hvor pen du er! Du stråler positivitet, du er god tvers gjennom Isabel, lev livet ditt og hev deg over de som ikke har bedre å gjøre enn å stalke bloggen din og skrive stygge ting, tenk hvor kjedelig liv de må ha og for ett bra liv du har skapt for deg selv:)

    13. Nå må enkelte her seriøst ta seg sammen. Bare fordi Isabel er en offentlig person, betyr ikke det at dere kan hamre løs på hun om hvordan dere syntes hun ligner på en «spinkel 40-åring», noe hun aldeles ikke gjør. Å klage på at hun bruker samme belte på flere outfits, javel? Har du ikke selv et plagg du kanskje er mer glad i enn andre og som du kanskje bruker oftere? Isabel legger ut bildene av antrekkene sine slik at dere skal få se hennes stil og få inspirasjon. Og at hun tar flest bilder fra en vinkel? Gå igjennom deres egne selfies, så ser dere at fleste parten er tatt i en spesiell vinkel, for alle føler selv de har en «bedre side». Isabel er et menneske, akkurat som dere som sitter å kommenterer en masse usaklige greier. Hun har lov til å gråte, å bli lei seg, å være glad, å ta masse bilder og være på byen. Hvorfor henge seg opp i det? At dere har behov for å pirke på hva alle andre gjør hele tiden burde dere heller gå en runde med dere selv, for alle disse usaklige, spydige og frekke kommentarene dere slenger ut av dere er motbydelige og viser tydelige tegn på at dere bør gjøre en endring med holdningen deres.
      Stå på Isabel, du er fantastisk! Keep on being you.
      Lot?s of love.

    14. Syns du det er riktig av deg å ikke gi Pierre en fast månedslønn? Han taper veldig mye å
      Være rundt deg. Du burde gi han 50.000kr i månedslønn slik at han kan ha sikkerhet i livet sitt også. Du shopper hele tiden til deg selv, men du shopper ikke like mye til han. Du er skikkelig dårlig person.

    15. Omg du ser kjempe gammel ut , hvorfor spiser du ikke mer for å legge på deg litt vekt? Du ser jo hvor SYKELIG TYNN du ser ut eller er du helt blind? Det er letteste i verden å bli tykkere, bare spis mere. Du kan ikke se sånn ut mere. Spinkel 50 åring…

    16. Hei Isabell tror ikke han som spurte om hva kjæresten din hadde om hva han drev med mente å være nedlatende. Tror han/hun spurte av nyskjerighet

    17. Håper ikke dette blir for personlig, men lurer bare på om hvorfor vi ikke får se noe eller høre noe om faren din? :)<3

    18. Hei, jeg legger ofte igjen kommentarer til deg. Alltid positive!😘. Vil bare komme med ett tips: du har ikke så lange bein, da passer ikke høyvannsbuksene så godt. Du får enda kortere bein av det. Bare ett tips, ellers vakker som alltid. Og: husk faktor, dess brunere vi er, jo eldre ser en ut, dess hvitere jo yngre. Makeup artist under annet navn😚

    19. Folk som skriver «ikke for å være frekk, men…» for å så følge opp med tidenes jæveligste kommentarer, er det mest patetiske jeg ser… Det er så sinnsykt mye dritt i denne jentas kommentarfelt, at det er helt bak mål! Altså hva feiler dere? Hvordan hadde dere reagert på å få slike kommentarer daglig? Typ at noen stoppa dere på gaten og bare «ey, ikke for å være frekk, men du ser ut som en 50 år gammel mann i trynet..» SÅ JÆVLA HYGGELIG DA! Jeg fatter og begriper ikke at det er fysisk mulig å være så jævelig stygge mot et annet menneske. Er det rart folk opererer seg? Er det rart jenter i dette samfunnet tyr til alskens kosmetiske løsninger? Dere er stygge i hjertet, og selv om det er bak et tastatur og det er rettet mot en «random» dere ikke kjenner, så unnskylder det ikke måten dere oppfører dere på. For en tid å vokse opp i sier jeg bare. Jeg får oppriktig vondt i sjela. Og jeg er så glad for at jeg slipper å måtte vokse opp som tenåring i denne tiden vi lever i. Hadde dette vært min blogg så hadde jeg vært ødelagt for lengst, for jeg vet at jeg aldri hadde tålt å fått SÅ mye dritt! Hvem skal liksom måtte tåle dette her? Det er jo helt skrudd!
      Isabel, om du leser dette her… Du har et vakkert hjerte, og når alt kommer til alt, så er det DET som gjør deg til en vinner! Det er det som gjør at du fortjener din store suksess! Og det er det som gjør at jeg leser din blogg! For du gjør så utrolig mye fantastisk for andre mennesker, og du er om ikke annet -en inspirasjon for andre som ønsker å realisere sine drømmer og oppnå de ting de vil her i livet. Det er du i alle fall for meg.
      Som et bra sitat jeg leste en gang sa: «if everybody likes you, you?re not a very interesting person»
      Vi trenger nyanser i samfunnet. Vi trenger folk med forskjellige meninger. Vi trenger folk som deg!
      Jeg har så stor respekt for deg.

    20. Så deg på jobben min her en dag, guurl you beautiful.. Du vet, alle skal ha en mening om alt nå for tiden, og så lenge du selv er fornøyd så er alt bra, jævlig synd du ikke er fornøyd gjør med trist. Jeg får mye dritt selv, og er heldigvis dødsfornøyd med meg selv, så kunne ikke brydd meg litt engang. Vi er pretty & people are jealous

    21. Den jakken har jeg vurdert å kjøpe lenge og takke være den anonsen må jeg bare kjøpe den;) Haha haha! :)) Veldig fin farge til deg.

    22. Dette må være det eneste antrekket som du har brukt jeg ikke synes noe særlig om. Buksa var dritstygg til deg. Hva er det som skjer med deg? Du virker så slite og dradd for tiden. Er det knute på tråden igjen?

    23. Haha va det vanskelig og svara på ka eg skreiv ? Sletta kommentaren du 😂😂😂😂 sannheten svir 🙂

    24. Blir målløs og direkte såret over å lese kommentarene over her. Så jævlig creds til Isabel som faktisk klarer alt dette her. Jeg hadde trukket meg fra rampelyset for lenge siden om jeg hadde møtt all motgang som hun har. All respekt og støtte til deg Isabel <3

    25. Haha . Skreiv at eg syns du virkelig viste någen stygge sider av deg på ph. Du klage på alle e frekke me deg mens du e faktisk veldig frekke me andre du og. Du e ein liten fis . Du e 23 år og snakke som du e 28 på TV. Og ikke minst så har det seg sånt at du tjene masse penger men familien din seie du e så egoistiske. Hadde eg hatt 300 tusen eg hadde gitt 200 te min familie. Og ikke bare tenkt på meg sjøl. E flaut at folk som e i din familie snakke så mye drid om deg.

    26. Marte E. Wæraas: Tusen takk skjønne <3 Det er veldig tøft til tider, men samtidig er bloggen det jeg brenner for og elsker å bruke tiden min på, så jeg kommer aldri til å la noen ta den drømmen og gleden fra meg. <3 Klem!

    27. har du tenkt å få ny header snart? den du har er jo fin, men tenker det kunne vært fint med en forandring siden du har hatt den så lenge?

    28. Hvorfor svarer du enten bare på “ooomg du er såå goals” Eller “faen du er så stygg din jævel” kommentarer? Hva med oss som lurer oppriktig på noe og kunne fått frem et godt synspunkt fra deg? 🙂

    29. 1. Du vet faktisk ikke hvor mye Isabel støtter familien sin økonomisk, noe jeg tror er MYE. Om du ikke har fått det med deg så har hun faktisk tatt både moren og søsknene sine med på hver sin dyre ferie.
      2. Helt greit om du ønsker å komme med kritikk, men du kan i det minste være saklig og ikke slenge drit, suss å klem fra meg ❤️❤️ Og Bella, du er verdens fineste, haters makes u famous, drit i alle disse barnslige hatkommentarene, er bare en bunke med sjalue drittunger

    30. Har stor forsåelse for alle stygge kommentarer fra jenter som er så sjalu. For det er jo rett og slett det di er! Jenta kan operere seg så mye hun vil, bruke så mye penger hun vil og bruke hvilken klær hun vil. Heldigvis er det hennes valg og ingen andre sin. I mine øyne ser jenta kjempe bra ut. Tøff jente som ikke klar jeg bli mobbet ut av sosiale medier, for det om hun tar noe veldig tungt, av tapere som ikke oppnår det samme som henne. Kjipt å være dere. Du er en flott jente, Isabel. Ikke la deg bli tråkket på. Livet er tøft!

    31. Er det en grunn for at du alltid legger ut så mange bilder av samme outfit? Synes det er fint med noen, men å scrolle gjennom ca ti bilder hver gang er litt i overkant.

    32. Går du uten sminke der? Ansiktet ditt er ihvertfall så sykt fint både med og uten!😍 Var skikkelig gøy å se deg på paradise, spesielt å kunne se hvor fin du er uten sminke men også med❤ Du er døds kul og ser ikke ut som en gammel mann i ansiktet!!

    33. Hvordan blogga du i mens du var med på paradise? Det var jo ikke lov å ha med digitale ting? Btw loveu!!!!

    34. Er like gammel som deg og kommer og fra stavanger. Eg må bare sei at itte å ha lest alle de som kommentere stykkt og usakelig, så sko eg ønskt eg va halvparten så sterk som du e! Itte ph synst eg bare du virke råtøff!! Stå på og fortsett å gi f i det negative, you do you!

    35. Du ser knallpen ut og du er akkurat passe tynn, det 00.15 sier om at du er for j …tynn er ikke noe og bry seg om Isabel. Du er tynn/slank/fin. De som skriver slikt sitter sikkert på for mange kg selv.

    36. Hei du er nydelig!! har et sprøsmål da, lurer på om du noen gang har vurdert piercing i navlen? tror du hadde kledd det! i å med at du går mye i korte topper hvor navlen blir vist 🙂

    37. Nelly må være utrolig glad for at du «reklamerer» for klærne dems, pga nesten hver gang du legge ut dagen outfit så går jeg rett inn på Nelly å kjøper det. Du er virkelig en mote inspirasjon!!!❤️❤️❤️ så tusen takk <3

    38. Hva foundation bruker du? Jeg har sånn ca. Samme hudfarge som deg og finner aaaldri en foundation som passer

    39. Isabel!!!!
      Du virker som en utrolig hyggelig person, og du er så sterk som må tåle alle disse hatkommentarene hver dag, for helt ærlig.. Du fortjener det VIRKELIG IKKE!!
      PS: Såå fine klær! Elsket fargen på jakka!😍

    40. ikke bare er alle disse frekke kommentarene langt ifra sanne, men også fryktelig slemme. utrolig at noen får seg til å skrive slikt. uansett om en er en offentlig person eller ikke, har operert seg eller ikke, fortjener INGEN å bli mobba på den måten. støtter deg fult og helt, Isabel.
      elsker videoen fra bursdagen din der Pierre snakker på slutten. han satte virkelig ord på det, han er vanvittig reflektert. håper alt er bra med dere begge!!<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg