FALSKE VENNSKAP ETTER PARADISE HOTEL ⎪ UKENS SPØRSMÅL

reklame ⎪ annonselenker Nelly

Har du lyst på barn i fremtiden?

– Ja, men det har ikke alltid vært slik. Jeg har alltid vært redd for tanken av å bli mamma. Det grunnes nok mye i barndommen min, og at jeg er redd for å ikke bli den beste mammaen. Jeg vet ikke.. Det er skummelt. Jeg vet hvordan det kan gå med et barn dersom foreldrene ikke er der 100% og er klar for å bli foreldre, så tro meg – jeg skal ikke bli gravid før jeg VET at jeg er voksen nok, klok nok og ikke minst klar for å gi barnet mitt alt det h*n fortjener. Jeg tror at jeg kommer til å bli verdens mest overbeskyttende mor. Haha. Barn er utrolig skjønne da, og jeg ser frem til jeg har en liten mini me krabbende rundt. 💘 Når det er sagt, må jeg også si at det blir om lenge.

Hvordan har du det nå, sånn helt ærlig?

– Takk som spør! Jeg har det veldig fint om dagen, faktisk. Jeg har funnet tilbake til den “i don’t give a fuck” Isabel-en, og det føles SÅ bra!! Man skal virkelig aldri tillate noen andre å få deg til å tvile på deg selv. Fuck that. Mennesker som har behov for å få andre til å le på andres bekostning er mennesker jeg synes synd på. Menn som er over 10 år eldre enn meg som har trangen til å bodyshame meg, istedenfor å bruke den tiden på å oppdra sitt barn og kanskje fokusere på sin egen dame må ha et trist liv. Apropos bodyshaming.. Tenk at begrunnelser som at “det er implantat, så derfor kan jeg latterliggjør det” er noe visse synes at gir mening? Det er fortsatt slik min KROPP ser ut i dag?! Hvorfor er det så vanskelig å ikke kommentere andres kropper? Jeg forstår meg virkelig ikke på det. La kropp være fuckings kropp, uansett om man er operert, overvektig, tynn, formfull. STOP BODYSHAMING!

On another note.. Jeg har skiftet fokus og har rett og slett bare innsett at mennesker som det feeder på å få andre til å føle seg dårlig, og det skal ikke jeg tillate noen å gjøre med meg. Jeg har så utrolig mye spennende som skjer i livet mitt, så ekstremt kule ting som skjer dette året på karriere-fronten og jeg har SÅ mange fantastiske mennesker i livet mitt som stadig forteller meg hvor bra jeg er. Det er deres meninger jeg burde legge all vekt på, og ikke stakkarslige mennesker som håner og latterliggjør andre for å fremme seg selv. Jeg har andre ting å fokusere på, ikke bullshit som dette. Bella is BACK! 😍

Kan dere lage fler reaksjonsvideoer på PH-episodene?

– Det kommer i hvert fall en reaksjonsvideo på min utsjekk! Annet enn den er jeg usikker på, men jeg tviler.

Hva synes du om at Leo stod opp for deg på parseremonien?

– Det var så koselig å se! Leo er et utrolig flott og rettferdig menneske. Det var også godt at noen faktisk sa i fra, når stakkars Anders stod der å fikk seg en real skyllebøtte etter skyllebøtte. 

ØREDOBBER HER ⎪JAKKE HER ⎪ TOPP HER 

Hvordan føles det å faktisk være Norges aller største blogger?

– Det er veldig stas!!! Jeg trodde aldri at det skulle skje lille meg. Jeg har holdt meg på 1. plass i snart to måneder. Det er så gøy!! Det er veldig kjekt å se at det jeg deler faktisk interesserer såpass mange. Det motiverer meg noe enormt til å åpne meg enda mer for dere, og ikke minst til å levere enda bedre innhold. Og hallo – det er jo takket være DERE at jeg faktisk er Norges største blogger. Tusen takk for at dere klikker dere inn her hver dag. Verdens beste er dere! ❤️

Kan du legge ut bilder av alle rommene i den nye leiligheten?

– Oh yes! Det kommer en housetour i dag, og et innlegg med bilder i morgen. 

Er det sant at du sliter med spiseforstyrrelser enda? Du er jo sykelig tynn.

– Jeg sliter ikke den dag i dag, nei. Jeg spiser det jeg føler for, og ikke er det særlig sunt heller. Jeg synes absolutt ikke at jeg er sykelig tynn.

Har Pierre lappen?

– Yes, he does. Godt at noen klarer å bestå den forbanna oppkjøringen i hvert fall, haha. For dere som ikke vet: jeg har strøket på oppkjøringen to ganger.. BLÆH. 

Hvorfor tror du at du er main target for de som kritiserer skjønnhetsoperasjoner, og ikke andre bloggere som er like ille som deg selv?

– Veldig godt spørsmål. Jeg tror nok at det er fordi at jeg i mye større grad har vært veldig åpen angående mine inngrep da jeg utførte dem, enn det andre kanskje har vært. Samtidig er det jo flere som støtt og stadig poster på story der de sprøyter inn fillers i ansiktene sine den dag i dag, samt skriver åpent om sine operasjoner som ikke får liiiitt kritikk på det en gang. Det synes jeg er litt ironisk, for det føles litt som at jeg har blitt den store stygge ulven, til tross for at halve bloggnorge har skrevet om sine operasjoner og poster innlegg om fillers hele tiden. Samtidig er det greit for meg at jeg får ta støyten for oss alle, for jeg ønsker ikke at noen andre skal måtte gjennomgå all den hetsen jeg går igjennom. 

Fjerner du alltid sminken før du legger deg? Hva gjør du for å få så fin hud?

– Jeg fjerner ALLTID sminken før jeg legger meg. Jeg har ikke sjanse til å sove med, får helt panikk haha. Mitt beste tips til å få fin hud er å alltid rense ansiktet med en god rens både morgen og kveld. Følg opp med et godt serum og en god dag og nattkrem. Øyekrem er også viktig! Det er mine beste tips. Jo, og husk å bruk gode sminkeprodukter på huden som gjør at huden kan puste under dagen. Jeg har sluttet med foundation og bruker kun pudderet fra Bare Minerals (dette) nå, i tillegg til concealer. Det er alt jeg bruker på huden!

Er vennskapet ditt med Newa fake?

– Hvorfor i alle dager skulle det vært det? For å si det sånn: jeg har ikke behov for falske vennskap. Jeg kunne vært fake friends med flere av de andre deltakerne, men det behovet har jeg ikke. De jeg ikke vil være venn med eller de jeg ikke har noe til felles med, har jeg heller ikke et vennskap med på utsiden. Easy as that. En viss person har prøvd å kommentere mine bilder og snegle seg inn på meg etter en ufordragelig oppførsel i Mexico, og slike “venner” har jeg hverken behov for eller tid til. Newa derimot er verdens skjønneste jente med et hjerte av gull. Slike mennesker verdsetter jeg, og slike venninner er gull verdt. Hadde jeg ikke likt Newa, hadde jeg så klart ikke hengt med henne heller. Litt av et spørsmål, men jeg skjønner hvor det kommer fra ettersom at en viss person hele tiden må uttrykke seg om Newa og meg. Get a life.

Hva heter du på Snapchat?

– IsabelSraad!

__________

STILL SPØRSMÅL I KOMMENTARFELTET, SÅ SVARER JEG DER OGSÅ I HELE DAG! 

106 kommentarer
    1. Kan du noen ganger bli litt paranoid når du går ute? Jeg mener sånn at du er jo kjent og veldig mange vet hvem du er. Lurer på om du har opplevd at noen følger etter deg, stalker osv.
      Føler selv at jeg hadde blitt sykt naiv hvis det hadde vært meg.

    2. Hei! Elsker klesstilen din!! Kunne du lagd et innlegg (med link) der du viser forskjellige outfiter som er kule på en fredagskveld eller på en fest liksom? (helst topper/gensere som passer til bukse) Sliter like mye hver gang med å finne noe som passer og som jeg liker..
      Elsker bloggen din <3

    3. Hahah det siste spørsmålet tok du med selv.. Da hele spørsmålsrunden ble lagt ut på snappen hvor du skulle ha spørsmål inn der 😅 ingen spør jo på snap hva du heter på snap… kleint

    4. Hei. Så på livesendinga til Erik og Mads Hansen igår, hvor de planlegger at Mads skal være med Erik på finalefesten til Paradise Hotel.. Hva syns du om det ettersom du ikke har lyst til å treffe han, og de gjør dette mest sannsynlig for å terge.. Håper ikke det ødelegger så du ikke kommer på finale festen <3 Be strong babe!

    5. Hei!
      Det er kjempekjekt å se PH reaksjonsvideoenene til deg å Pierre, tror til og med at dere har mest views på de videoene enn andre! Uansett, du sa at det kommer en rekajsonsvideo når du blir sjekket ut, når kommer den? Og lager dere ikke mer etter du sjekker ut??

    6. Du er verdens skjønneste som alltid skriver så mye fint ❤️ blir så glad!
      Jeg er veldig takknemlig for deg i mitt liv og ekte venner for life. En person som bruker så mye av sin tid på all støtten etter alt jeg har gått gjennom er en ekte venn. Ikke noe falskhet i det!
      Samtidig finnes det ingenting vondt i Isabel! Hun er så god mot alle og spesielt hennes nærmeste . Har aldri opplevd at en venn står så mye opp for meg. Hun er veldig smart businesswoman og imponerer stadig. Snakker daglig med henne og møter henne og har det så gøy og koselig!
      Alle trenger en Isabel i livet sitt❤️❤️❤️lots of love

    7. Hei, Isabel 🙂 veit du om det er tillatt å delta på Nelly festen i Cannes sjølv om man ikkje er influencer eller vant konkurransen til Nelly? 🙂

    8. Hvilken rens anbefaler du morgen & kveld? Jeg har stoppet å bruke hudsminle en stund fordi ansiktet mitt klikker. Jeg har alltid hatt ren hud og at det kommer nå i en alder av 17 plager meg utrolig mye, og gjør meg usikker på eget utseende. Jeg bruker ingen rens, og håper dette kan hjelpe – trenger bare noen tips til hvilke rens! Takk <3 og gratulerer med leilighet!

    9. Jeg tror ikke det har så veldig mye å gjøre at du har vært åpen om operasjonene dine, men at du ikke har noen andre verdier enn penger og utseende (som du viser frem hvertfall) og jeg tror det er det som gjør at du er mer target enn f.eks Sophie Elise som bryr seg om noe mer enn penger og kropp 🙂 prøv å snu bloggen din litt fra utseende så kanskje “mobbingen” tar slutt? Om du vil selvfølgelig, er jo fin blogg! Men hadde vært morsomt å se om det hjalp 🙂

    10. Hei Isabel! Har forstått at du ikke er så høy, noe jeg ikke er heller, så lurer på hvor du får tak i buksene dine, for de passer perfekt!

    11. Hei!
      Jeg bare lurer på om du har sett youtube-videoen til Sara Høydahl om plastisk kirurgi. Synes hun snakker om mye viktig, som også du har snakket om, om kroppspress og det rundt dette temaet i tillegg til saken rundt det som skjedde mellom deg og Kristin osv.
      Jeg blir så glad av å lese at du endelig har det bra igjen, og klarer å ikke tenke så mye på alt det negative du får slengt til deg hver dag. Jeg føler jeg stadig ser kommentarer angående din kropp og at du tydeligvis er «sykelig tynn» og at du dermed må spise mer. Det er noe av det dummeste jeg hører. Jeg er 17 år og har selv vært tynn hele livet, noe jeg ikke kan noe for. Mange, inkludert meg selv, er tynne helt naturlig, og til dere som skriver at det er så lett å legge på seg, så er det langt ifra lett for mange. Jeg spiser mye og akkurat det jeg vil, men har rett og slett bare høy forbrenning. So i feel you haha! Har i tillegg fått utallige kommentarer på det, og det sårer faktisk hver gang. Jeg forstår ikke hva de vil oppnå med sånne kommentarer, for det får deg ikke akkurat til å føle deg noe bedre. Altså når skal folk skjønne at det er like ille å bli kalt tynn, som tjukk? Kropp er kropp sier jeg bare og det er ingen som har «normal» kropp. Så jeg håper du ihvertfall bare driter i slike kommentarer, for du er nydelig akkurat som du er! Håper du får en fin dag videre!<3

    12. Kan du lage et innlegg om dine fav solbriller for i år.
      Hadde vært kult om du hadde laget noen andre fav innlegg også 😃

    13. Du sier du skrev det på instastory også, det er jo litt pussig at folk spør hva du heter på snap gjennom insta når snappen din står i bioen der🤔

    14. Hvordan unngår du floker osv i håret når du er på stranden og bader i saltvann? 🙂 eller hvordan får du ut flokene i etterkant?

    15. Flaut at du går rundt og er så langsur og bitter fordi noen spilte bedre enn deg? Til syvende og sist så er dette et spill Isabel? Akkurat som ludo og monopol, hvis du taper skal du være evig sur på venninna di fordi hun vant over deg i et jævla spill?
      Du oppfører deg som om du bokstavelig talt ble pissa på.
      Skjerp deg og voks opp. Innse at å gå rundt og være høy på pæra og drittkjerring ikke kommer deg noen vei.

    16. Når dere har blitt eldre og bestemt dere for å bli foreldre og få barn for første gang osv, hvor tenker dere /hvor ønsker dere å bo resten av livet/oppdra ungen deres (altså hvilket land vil du/dere bo i resten av livet med ungene deres? Norge, Sverige, Marbella, USA osv? Pliss svar.)) Alltid lurt på det

    17. Hva skjedde med at du skulle være miljøvennlig å ta buss og trikk? De siste dagene har du sittet i taxi flere ganger på snap. Du må få gjøre som du vil, men synes du brytere det du sier da.

    18. Hei, vakre Isabel!❤️ Jeg er på utkikk etter et bra contour palett i pudderform, og synes at din contour alltid ser smashing ut! Lurer derfor på om det nyx contour palettet du bruker er pudder?

    19. Isabel virker veldig god, snill og smart, ikke noe galt med den jenta! Hun er oppegående og forsørger seg godt iht såpass ung alder. Dette er ei flott busniesskvinne med masse artigheter på slep:) herlig blogg!

    20. Anonym: Du har jo åpenbart ikke følgt med i timen. Jeg ble ikke lei meg fordi at jeg ble spilt ut. Jeg ble lei meg på grunn av måten visse stod å lo og bitchblikka de rundt seg på mens jeg gråt. Det var derfor jeg ble lei meg, ikke fordi at jeg ble spilt ut. Da handler det ikke lenger om spill. For jeg er allerede ute, ikke sant? Hvorfor le din “venninne” opp i trynet da?! Skjønner du bedre nå? 🙂

    21. hvordan vet du at du er norges største blogger? du er jo åpenbart en av de største, men hvis man teller med alle blogger i Norge, er du den største da? Varierer det ikke? Feks. så jeg på blogglisten at funkygine er den mest leste..
      bare lurer altså, haha:)

    22. Hvordan er forholdet ditt til Simon? Ser dere var på fest og litt sånn <3 syntes det hadde vært koselig hvis du fekk noen «guttevenner» fra årets paradise!❤️

    23. Har du noen gang tenkt til å svare på konstruktiv kritikk? Eller skal du fortsette å sensurere det og ikke en gang la det komme frem i kommentarfeltet? Det er ikke kun hatkommentarer du får, du får mye konstruktivt men det kommer av en eller annen grunn ikke gjennom “moderatoren” din. Merkelig.

    24. Synes det er så herlig å se hvor mye Mathias reagerer etter din ubehagelige utsjekk! Selvom det har gått over en uke siden du sjekket ut, så er han fortsatt opptatt av å få personene involvert, til å få straff for det de gjorde. Han er et herlig menneske som jeg håper du setter pris på!

    25. “Nå skal jeg ikke si det sikkert, men det kan se ut som om miljødronninga tok taxi på dagens snap. Og på spørsmålsrunden svarer hun på et spørsmål om hun sover med sminke, og det gjør hun i følge henne selv aaaaldri. Vel, virker som hun glemmer at det motsatte har blitt dokumentert på Paradise Hotel flere ganger. Vanskelig å lyve når man lever av å dokumentere hverdagen sin, si”

    26. Hei<3 vil bare si at du er en stor gledesspreder og fatter ikke at du klarer å stå så sterkt gjennom denne bodyshamingen mot deg, virkelig alt creds til deg<3 du er perfekt akkurat som du er og de andre har ingen grunn til å se ned på deg bare pga opperasjoner. Jeg er en fast leser her og har heller aldri følt meg påvirket av deg til å måtte fikse på min egen kropp å ta opperasjoner, Så alt det de sier er bare bullshit spør du meg!! stå på videre, du er en fantastisk person<3

    27. Anonym: på paradise Hotel sov jeg med sminke to ganger. Ser at folk mener at jeg sov med sminke hver dag, men det et ikke tilfelle. Jeg har vippeextensions og veldig fin hud naturlig, så jeg vet at enkelte synes at det ser ut som jeg er sminket. Og taxi tok jeg ikke, var Karo, Pierre sin kompis som kjørte. Sånn, var det noe mer jeg «lyver» om? 😉

    28. Liker godt bloggen din! Men føler at hvis man prøver å slå av en prat med deg så kan du virke diva og det er så skummelt. Hater sånne jenter som tror de er bedre enn deg når man prøver å være hyggelig

    29. Jeg må bare komme med et innspill. Det blir for dumt sammenligne paradise med monopol. Paradise er helt klart et spill. Men det går ut på vidt forskjellige ting enn monopol. På paradise skaper man relasjoner og blir venner med folk. Stoler på folk, og det er vanlig og vise det såppas tidlig i spillet også. Man kan skjønne at Julie så på Isabell som en sterk spiller. Men det er grenser. Og dette var tidlig i spillet. Og måten hun reagerer på er bare så utrolig respektløst, uansett hvem det er hadde man blitt «lei seg». Spesielt når man trodde at det var en god venninne. Dette blir for dumt. Det var en helt feil måte og gjøre det på også. Skjønner ikke hva folk tenker med.

    30. Åå så flott at du fortsatt fortsetter med buss og trikk, viktig å ta vare på miljøet, men må selvfølgelig være lov til å kjøre bil med venner av og til!

    31. My boyfriend (who is Norwegian, I am from the US) watches Paradise Hotel and I was getting into the show until you had to leave. It is so frustrating to read the comments where people tell you to get over the fact that you “lost” the game and that it is just a game (I can read and understand a lot of Norwegian, but I am so bad at writing it haha!). While I get that Paradise Hotel is a game/TV drama show, that doesn’t mean that people need to be so horrible about it (and also it’s been like weeks/months since that happened so I wouldn’t be surprised if you’re completely over it).
      But yeah, after watching Julie’s reaction, I just couldn’t get super into the show anymore because I was so heartbroken for you and how your reaction. I am still hoping the best for Newa because she has been my favorite person so far, but now I maybe watch the parseremoni episodes and that’s it (if at all). I’ve been happy to see that you’ve been doing well since you left!

    32. Vil først bare si at du er superskjønn og utrolig sterk som klarer å stå opp mot all dritten du har fått slengt mot deg den siste tiden <3 Det er så urettferdig å behandle noen på den måten i offentligheten, blir helt oppgitt over folk.. Stå på, Isabell <3
      Også lurer jeg på hvilken concealer du bruker? <3

    33. Det er funkygine som er den mest leste. Det står svart på hvit. Hun sa det også på instastorye . Hun lyver ikke, i motsettning til sndre

    34. Jeg lurer på, hva er det du bruker/gjør i lightroom mest når du redigerer bilder? 🙂 <3 PS: du er veldig vakker, sterk og inspirerende kvinne! Åsså er du super skjønn! Elsker personligheten din å deg å Pierre sammen<3

    35. Du svarer til en annen lenger oppe i kommentarfeltet:
      Anonym: Du har jo åpenbart ikke følgt med i timen. Jeg ble ikke lei meg fordi at jeg ble spilt ut. Jeg ble lei meg på grunn av måten visse stod å lo og bitchblikka de rundt seg på mens jeg gråt. Det var derfor jeg ble lei meg, ikke fordi at jeg ble spilt ut. Da handler det ikke lenger om spill. For jeg er allerede ute, ikke sant? Hvorfor le din “venninne” opp i trynet da?! Skjønner du bedre nå? 🙂
      Svaret mitt til det:
      Du ble lei deg fordi de andre bitchblikka deg mens du gråt? Du motsier deg selv. Du gråt faktisk før de bitchblikka de andre. Du hadde vendt rygg når de lo og bitchblikka dem så du kunne faktisk ikke se det. Tipper du egentlig gråt for både at Julie dolket deg i ryggen og fordi du ble spilt ut, men ikke fordi de bitchblikka de andre for det så du ikke. Da må du ha sett på replayen senere og forandret mening.

    36. Du burde kanskje revurdere liplineren din? Man ser veldig tydelig en mørk strek rundt leppene dine 🙂 lipliner skal være så lik som mulig leppestiften! Bare et tips om du ikke visste

    37. Anonym: du var ikke der. Det er en grunn for at flere av de andre reagerte på oppførselen også, som for eksempel Leo som deler sine tanker på sync. Det var en veldig ufin oppførsel, dessverre. Jeg gråt ikke i det sekundet hun gikk bak Mathias, nei.

    38. Til du over her om liplineren; det er da vel ikke noen regler for hvordan sminke skal være? Alle kommentarer om at sminken hennes er feil og at hun må fikse ditt og datt, om hun har en preferanse for hvordan hun sminker seg så skal hun vel for faen få lov til å sminke seg slik

    39. At folk kan skrive så mye frekke kommentarer er ubegripelig… voksne folk😳 helt i sjokk!
      Synes du er tøff jeg som sier det du mener å gjør hva du vil. Vemmelige nett-troll håper du klarer å sile ut alt det negative du virker som en god person å det er vell det viktigste ikke hvordan du ser ut..? Aldri kommentert en blogg før men nå klarte jeg faen ikke dy meg, u go girl

    40. Du har operert deg så mye at du ikke ligner på noen i familien din lenger, sorry ass. Det var en gang da du var pen men du ødela det

    41. Vet du hvorfor Anna Rasmussen ikke er på topplista lengre? Har hun fjerna seg selv? Hun kan jo ikke ha gått av lista fordi hun har mistet lesere, det er jo fremdeles mange som leser bloggen hennes.

    42. Kommenterer sjeldent, men må bare si at jeg synes du er utrolig god til å takle disse hatersene, Isabelle. Smh so hard når jeg sitter å leser alle tingene folk GIDDER å bry seg om. Herre min jord hvilket LIV dere må ha! Håper seriøst alle dere som gidder å ty til kommentarfeltet for å få ut deres egne frustrasjoner vil revurdere hva som finnes inni hjertene deres. Og.. «konstruktiv kritikk»?! Største bullshitet jeg har hørt. Du gir ikke konstruktiv kritikk om hvordan er person skal leve livet sitt eller enda mindre betydelig; sminke seg eller se ut, når den personen ikke gjør en flue fortred. God bless you all.

    43. <3 Kjære Isabel. Du er så utrolig sterk! Jeg fatter virkelig ikke at noen mennesker klarer å være så fæle mot deg. Det er så ufortjent. Du er et helt fantastisk menneske. Du er perfekt akkurat som du er fra topp til tå, og folk burde ikke bry seg om hva DU gjør med DIN kropp. Jeg elsket å se deg på paradise denne sesongen også <3

    44. Må bare si først; fy søren så mange ufine kommentarer. Du fortjener ingen av de! Stå på Isabel <3

    45. Heisann lurte på om du kunne dele bilder fra din førsteskole dag i 1 klasse alltid så kjekt å se slike bilder!! 😀

    46. Det å være tynn betyr ikke at man har anoreksi. Så alle dere der ute som tror at det å være tynn er det samme som å være syk, tar dere feil. Det er mange som er født tynn eller bare er det. Noen mennesker har høy forbrenning og noen har ikke det. Dessuten er det kjempefint å være tynn! All støtte til deg Isabell<3

    47. Å herreminfred, er det mulig hvor slemme og «dumme» folk faktisk kan være og er? Jeg blir så oppgitt av kommetarene du får og vet ikke om jeg skal le eller grine.. Altså til Leo som mener du har byttet kjønn; get a life og fokuser på seg selv 😂 er så lei av å se så idiotiske spørsmål gang på gang her inne. Skjønner ikke hvorfor du gidd å godkjenne og i det hele tatt svare slike folk jeg altså. Du er sterk, men hvorfor ikke bare fokusere på alle fine mennesker og kommentarer og slett alt det negative? Alt negative fortjener ikke å være innpå bloggen din..
      Jeg synes du har dødsfin mage, navle, kropp, nese, ansikt og ikke minst that hair thooo! Skulle ønske jeg kunne gi deg en god klem and a glass of champagne 🤷‍♀️💕

    48. Jeg synes du er fin som du er😊 Fuck alle som hater på deg, de er bare sjalu på deg! Du er forbilde mitt❤️💕💕

    49. Er det mulig? Hvorfor bruker dere tid på å skrive så mye shit? Virkelig ikke annet å gjøre?Har du ikke noe hyggelig å si, så la være. La jenta operere, spise eller ikke spise. Sove med sminke, eller ikke. Gråte fordi hun ble såret osv. Faen det er så mye bullshit som er så unødvendig. Merker jeg blir flau på dere haters oppførsel.
      Du er en morsom, flott og vakker jente.
      Merker jeg blir trist på dine veiene pga all pisset du får. Du må være sterk! Likevel så sårer det kanskje, men la d passere.. det er folk som alltid vil være misunnelige vettu! u rock! Stå på vakra <3

    50. Kan du lage noen morsomme yt videoer? Feks, Pierre sminker deg, en challenge, eller noe sånt? Elsker ut kanalen din, bloggen din, IG, aaaalt!<33 du er et godt forbilde, takk!

    51. Hei. Lurte bare på hva du påfører bare minerals foundation med? Bruker selv kost, men føler ikke den dekker noe som helst i ansiktet..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg