DEN STØRSTE OVERRASKELSEN JEG HAR GJORT FOR NOEN

Hei! Altså, i går var den mest spontane dagen ever. Helt plutselig fikk jeg for meg at jeg var nødt til å komme meg til storesøsteren min i Tromsø. Hun har det litt tøft for tiden og jeg vet at hun trenger meg nå. Det er så viktig å stille opp for de man er glad i, og da spesielt familien. Det er det kjæreste vi har. Det er ingen hemmelighet at jeg har en veldig travel hverdag, derfor får jeg ikke mulighet til å reise hit så ofte som jeg hadde ønsket. Shehed Jasmine er den personen som har vært med meg gjennom alt det vonde som vi opplevde som barn, vi har derfor et veldig spesielt bånd. Jeg blir helt emosjonell mens jeg skriver dette.. Hun betyr virkelig alt for meg. Det er nok den eneste personen som virkelig forstår meg 100%. Hun vet alt… hun bare vet. Om ikke hun har det bra, skjærer det i hele meg. Vi begge to har et instinkt på å alltid beskytte hverandre. Det instinktet kicket inn hos meg i går, hele meg skrek at jeg måtte komme meg på neste fly til henne. 

Klokken 12 på formiddagen i går, ringte jeg søskenbarnet vårt Golnaz. Jeg spurte henne om hun ville bli med til Tromsø for å overraske Jasmine. Hun nølte ikke et sekund, og vipps så hadde vi booket flybilletter. Flyet gikk ikke før 22:00 i går kveld, så det var veldig stress å vite hvordan vi skulle få til å overraske henne da det var såpass sent. Vi landet altså klokken 23:50. Heldigvis bor hun med noen fantastiske mennesker, så snilleste Annabelle hjalp oss inn i bygget og til Jasmines rom. Hun hadde absolutt ingen anelse, heldigvis! Da jeg banket på døren og hun åpnet, holdt hun på å besvime. Hahaha! Hun skjønte absolutt ingenting. Hun hyperventilerte, gråt, skrek. Jeg fikk alt med på film i og med at jeg vlogger denne turen, så gled dere til å se reaksjonen hennes. Priceless!!

Jeg må hjem igjen i morgen tidlig allerede, men litt tid sammen er bedre enn ingenting. Det er viktig for meg at hun ikke føler seg alene i denne perioden og at jeg finnes der for henne. I går tok vi inn på hotell og koste oss alle tre. Jeg elsker å henge sammen med Golnaz og Jasmine. Vi er tre merkelige vesner fra samme kjøtt og blod, haha. Det er aldri et kjedelig sekund når vi er samlet.

Nå skal vi straks fikse oss, før vi skal dra ned til byen for å spise lunsj. Jeg må bare si at det er sjuuuukt kaldt her oppe i nord. Oh my god! Jeg var ikke forberedt på at det skulle være SÅ kaldt, så jeg fryser med andre ord konstant. Ups! Denne idioten presterte å pakke med seg blazere og hullete jeans liksom. Litt vel optimist. De klærne kommer ikke til å bli brukt da, for å si det sånn!

Jeg skal knipse masse bilder til dere i løpet av dagen i dag, slik at dere får sett både gjengen og Tromsø. Det er faktisk ganske vakkert her oppe!

70 kommentarer
    1. For en fantastisk søster du er! Du tar jo vare på alle rundt deg- og det er en egenskap du kommer langt med. Kos dere <3

    2. “jeg kan endelig fortelle dere alt”
      Er jo kjempe søtt å overraske søsteren din sånn, men vi har jo aldri lurt på det? haha så skjønte ikke den setningen på snap.

    3. Du er så vakker, Isabel<3 Jeg får selv kommentarer daglig om hvor tynn jeg er, og synes mennesker som diagnoserer andre med spiseforstyrrelser bare pga de ser tynne ut er helt teit. Jeg er selv tynn men har aldri slitt med spising av den grunn. Du er en kjempesterk person og du ser helt utrolig vakker ut, hele deg<3 Stå på videre og kos deg masse i Tromsø!

    4. Så utrolig vakker du er !! Kjempesnilt av deg å overraske søsteren din på den måten. Håper dere koser dere kjempemasse❤️

    5. Åååh, jeg som reiste hjem for å besøke familie idag 😩 kos dere MASSE i Tromsø, er virkelig en helt fantastisk by! Håper alt går fint med søsteren din ❤️

    6. Det ser ut som du har det (anoreksi) nå. Man kan bli blind av seg selv da man blir tynnere og tynnere. Nå er du ekstrem tynn. Det er helsefarlig. Du hadde vært så mye penere med 30 kilo ekstra.

    7. Lurer sånn på hvor du har kjøpt reimen til veska di fra Malene Birger i Ravela modellen. Når jeg ser på veska har den bare en tynn reim.

    8. Satt og så på «Story time» videoen deres – seriøst jeg holdt på å svime av for beina dine stikker sånn ut. Du er utrolig vakker, men du bør legge på deg litt.

    9. Til dere som spør om/sier hun har anoreksi; det er en PSYKISK lidelse. Man kan ikke se på utsiden om noen lider psykisk slik som anoreksi. Og det er virkelig slemt å si sånt til ei som har slitt med det tidligere. Følger dere henne så ser dere at hun spiser både mat og godis. Vær så så snill, bare fordi hun er slank trenger man da for gudsskyld ikke ha noen psykisk lidelse.

    10. Unnskyld mæ ! Men til dokker som sitter hær og skriver at Isabel har anoreksi og at beinan hennes stikker så mye ut eller at ho burde legge på sæ litt. KA SÅ OM HO E TYNN OG BEINAN STIKKER UT?? E det dokkers problem kanskje ? På virker det dokkers liv på noen måta? NEI. Så da foreslår æ at dokker holder kjæftn dokkers og slutter å være så jævla usikre på dokker sjøl at dokker må rakke ned på andre. Få dokker hjelp og kanskje et liv. Ho skriver tydelig at ho har slitt med anoreksi før , så Ka får dokker til og i det heletatt tenke tanken med å skrive nåkka sånt til ho? Kan dokker bare la det ligge å la ho få leve sitt liv i fred uten at dokker skal kritisere ho heletia. Ho e for faen et menneske ned følelsa ho også. Så Pls la de hær kommentaran ligge. Det e nok nu. Ho trenger ikke høre det 1000 gang sant. Sorry æ måtte bare få det ut.
      Ååå du Isabel ? Æ håper ikke du tar dæ nær av de hær kommentaran , for du e nydelig på alle måta. Uansett Ka andre sir om dæ. Æ blir rett og slett lei mæ på dine vegner av alt som du har fått gjennomgå i det siste. Ingen fortjener det hær. Da mener æ INGEN. Du e helt nydelig og du e så snill og omtenksom. Husk at du e mye bedre enn de som har vært helt jævlig med dæ og rakka ned på dæ. Vet du koffor ? For du tar ikke til bake , du rakker ikke ned på dem. Du bare forsvarer dæ sjøl. Æ håper du ser kor utrolig nydelig og fantastisk person du sjøl e.

    11. Ååååå – så snilt av deg å dra helt opp til Tromsø for å være til støtte for storesøs ❤ Kos deg !!!

    12. Isabell!!!!!! ,
      Nå måååå du ikke røre mer av hårfestet ditt!! Holy shit gurl. Husk at hårfestet trekker seg tilbake med alder og om man går mye med hestehale og da er parykk eneste veien tilbake til normal panne. Du er helt nydelig men nå må du slutte å røre utseende ditt 😡

    13. Hjelper du familien din med disse sinnsyke beløpene du får inn hver måned eller har du alt for deg selv? Hvis ikke, er du generøs å kjøper dem gaver?

    14. Kan du lage et innlegg om alle operasjonene dine? Forteller om opplevelsene dine til hvert enkelt og om det var vondt?

    15. Man skal være svært forsiktig med å hyle ut om anoreksi. For meg ser det ikke ut som om hun har det akkurat. Alt jeg ser er en slank og flott person. Tenker at folk skal passe på sin egen vekt og kropp før de hyler ut om alle andres!

    16. Nei, nei, nei! Lurer på hvem som tror de har rett til å si at noen er «for tynne», akkurat som ingen skal kalle noen «for feit». Og Plis folkens, ikke fly rundt å diagnoser mennesker med spiseforstyrrelser. Selv om man er slank, har man ikke automatisk anoreksi, bulimi osv.

    17. Du er ett kempegott sösken till Jasmine!
      ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

    18. Unnskyld meg folksens, dere som skriver at henne har anoreksi er dere helt blåst i huet??? Hva om kropps byggingen hennes er slik da?? Jeg selv er 165 høy og er drit tynn, jeg spiser akkurat det jeg føler for men legger aldri på meg!! Så slutt å plag jenta!! Hun ser bra ut, hun lever livet sitt!!! Er så dumt av dere å si at henne er tynn, tror nok hun er klar over det selv 🙂 tror ikke noen av dere bak skjermen hadde likt å bli kalt tynn, feit hver eneste dag!! LA JENTA VÆRE

    19. Føle du deg ikkje jævlig dum når du komme heilt øvesminka mens alle andre ser normale ut? Ser nesten ut som ein dragqueen me alt det der. Sykt.

    20. Til Alice : Eeeh kanskje fordi hun ikke tenker at Hun vil se AKKURAT ut sånn som de andre??😂😂 herregud gi henne litt credits som tørr å faktisk være seg selv?

    21. Må bare svare Alice over her.
      Har du noen gang sett en dragqueen? For virkelig, Isabel sminker seg veldig mildt i forhold til en med dragqueen-sminke.
      Tror du burde sjekke litt mer rundt, før du sprer om deg med eder og galle!
      Isabel, du ser fab ut💫

    22. Unnskyld meg, men hvordan kan folk være så ufyselige? Vi har noe som heter menneskerettigheter, vi kan gjøre det vi vil med oss selv uten at noen skal bry seg. Det å kommentere på hvordan en ser ut er feil. Man pleier å si at man kan se seg selv i speilet før man dømmer andre, men jeg synes ikke man skal dømme andre uansett hva.
      Isabel er menneske, så la henne leve som et også! Stå på!

    23. Når det gjelder kommentarer rundt vekt synes jeg mennesker her burde lære seg hva som er deres business og ikke. Hadde Isabel hatt noen kilo for mye er jeg sikker på at det hadde vært vanskeligere å kommentere det, for det er faktisk like ukult å høre «åshit så tynn du er»?som at noen sier til noen «ånei så feit du er» som antakeligvis ikke hadde vært godt motsatt hos noen, så hvorfor kommentere vekt andre veien? Og til Isabel, stå på, du er fab og ser helt smashing ut hele tiden!

    24. Vakre, sa ikke du at du har en moderator som vurderer kommentarene før de kommer igjennom? Hvorfor kommer det da enda stygge kommentarer, du fortjener ikke å måtte bruke tiden på å svare de!

    25. Folkens, dette blir for dumt. Det er mye jeg gjerne skulle kritisert Isabel for, og som jeg ikke er enig med henne i, men selv om hun er en offentlig person så er hun også et menneske. Det er følelser bak der. Sannheten er at vi som ikke kjenner henne, egentlig stort sett kan holde godt kjeft. Vi vet ikke hvorfor hun gjør de valgene hun gjør, og selv om vi ikke er enig med dem så er ikke vi i noen posisjon til å slenge henne full av drit. Hun er en person, et helt ekte menneske.
      1. Isabel er slank. Hun sier hun har slitt med spiseforstyrrelser men nå har det bedre med seg selv. Flott, kjempebra. Isabel burde anerkjennes for den jævlig harde kampen det er å bli frisk etter en spiseforstyrrelse. Det er faen med sterkt. Creds til deg, Isabel – stå på! Fortsett å være frisk, for ingenting er verdt å bli syk igjen, men det vet du jo.
      2. Isabel har operert seg, og tatt valg som jeg kanskje ikke er veldig enig i. Da synes jeg at det er veldig fint at hun valgte å operere sin kropp, og ikke min. Operasjoner er noe man ofte velger på grunn av ting man er misfornøyd med. Dessverre finner mange også ut at operasjonen ikke “hjalp”. Kroppsdelen ser kanskje “bedre” ut for deg, men det endrer ikke selvfølelsen. Når det likevel er operert, så er det operert. Isabel er heldig som har hatt flinke kirurger som har tatt gode valg. Selv om jeg synes operasjonene ikke var nødvendig, og at hun er pen uansett, så var det ikke mitt valg. Hun er like pen nå. Kommentarer om at Isabel er stygg er ikke bare slemme, de er løgn. Isabel er en ufattelig pen jente, med et vakkert og smittende smil.
      3. Som mange over sier: Spiseforstyrrelser er psykiske sykdommer, og får ikke nødvendigvis uttrykk i hvordan du ser ut. Når jeg var yngre var jeg overvektig, og utviklet alvorlig anoreksi. Farlige myter som enkelte av dere sprer her, holdt på å ta livet av meg. Hjertet mitt var nær svikt på grunn av anoreksia, men jeg var ikke blitt undervektig enda og dermed fikk jeg ikke hjelp før det nesten var for sent.
      4. La folk sminke seg akkurat som de vil. Sminke er kjempegøy. Hvorfor skulle noen føle seg dum for å sminke seg? PS: Dragqueens er ofte ganske vakre, altså. Har dere sett Miss Fame, liksom?
      Det er ikke alt jeg er enig med deg i, Isabel, men dette dritet her fortjener ingen. Nyt tiden sammen med søsteren din, lykke til med alt det store som skal skje fremover, gratulerer med ny leilighet – og ha en veldig fin helg!
      Hilsen en som ikke er fan, men som heller ikke er ikke-fan (23)

    26. Alice: du må virkelig ikke ha sett etter hvis du bare har merket at det er kun Isabel som har på seg mye sminke der, for hun er virkelig ikke den eneste. Hun ser jo helt lik uten sminke, hun har vippe extensions men det har jo ingrid/cathrine også? gjør research på hvordan en drag queen

    27. Altså, herregud folkens. Når ble det deres jobb å diagnotisere andre mennesker med anoreksi? Hva så om hun hadde hatt det? Det hadde fortsatt ikke vært deres problem. Spiseforstyrrelser kan være et veldig sårt tema for den det gjelder. Og hvorfor skulle hun uansett lyve om det nå, når hun hele veien har vært åpen om at hun har slitt med det tidligere? Synes dere skal være forsiktig med å komme med påstander. Noen har faktisk bedre forbrenning enn andre, selv om ikke alle klarer å innse det. Sier dere til sammenligning til andre mennesker at de er feite og bør slutte å spise?

    28. Lol, hun sminker seg nesten aldri og hun ser absolutt ikke ut som en dragqueen. La folk sminke seg som de vil og slutt å bry deg om hvordan andre liker å sminke seg.

    29. Jessunavn, har som du slitt med sf tidligere, og noe sitter litt igjen.. men blir så irritert over at folk tar seg rettigheten til å kaste ut sykdommer og diagnoser bare fordi man er slank! Ta dere ei bolle og forstå at noen er slanke av natur. Bodyshaming går begge veier!

    30. Hvorfor skal hun føle seg dum for å sminke seg? Og for å ikke se Ut som alle andre? Er jo bare kult å være seg selv å skille seg ut 😊
      Jeg ventet og venter på sminkevideo Isabel!

    31. Jeg synes du ser fantastisk ut Isabel, og ikke minst sterk. Du er langt ifra så tynn som mange skal ha det til. Stå på og fortsett som du har gjort, liker å se mennesker stå opp for hva de liker og velger selv. Synes det er så sykt hvordsn mennesker gidder i det hele tatt og ta seg tid til å rakke ned på et annet individ. Jeg synes du er vakker, og det bør du vite selv. Du har kommet lengre enn de fleste menneskene som rakker ned på deg, vær stolt av deg selv. Er så godt å se hvordan du står på selvom det er så mange negative kommentarer og mennesker rundt deg hele tiden. Stå påå!!

    32. Kan ikke være noe hyggelig at så og si alle kommenterer at du er for tynn, har anorexi eller spør om du har! Synes virkelig det er dårlig gjort. Jeg synes du er kjempe pen og virker som en super hyggelig jente❤️

    33. Skjønner ikke hvorfor folk skal rakke ned på deg. Du har jo kommet så langt som du har kommet i dag! Du er jo faen med noerges mest leste blogger. De må skjønne at du er sterk og at det ikke er vits i å prøve å sende idiotiske og slemme meldinger til deg! Du må bare ha motgangsvilje og stå for de tingene som du gjør allerede. Ikke la noen andre påvirke deg eller lure deg!
      Håper du hadde kjempefine dager med søstera di så lenge det varte❤️

    34. Vet ikke om dette er grunnen til at du har hårete armer og kropp, men det kan være at du spiser for lite næringsrik mat. Du er veldig tynn, og kropper lager en slags pels av hår for å holde varmen. Sier ikke at du har SF men denne situasjonen har tydeligvis tært på deg mer enn du tror.

    35. 15:09:Hva faen? Bare fordi du, og jeg, har opplevd dette med sf så er ikke det forklaring på at isabell fryser? Da skal en være greit undervektig…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg