DERE GJETTET RIKTIG

annonse ⎟ annonselenker Nelly

GENSER HER ⎟ BUKSER HER ⎟TOPP HER ⎟ SNEAKERS HER

Det var kanskje ikke så vanskelig å gjette hvor vi skulle reise i går. Majoriteten av dere gjettet riktig, vi er i Sverige og besøker svigermor. 💘 Det er lenge siden jeg har vært her nå, så jeg har savnet henne masse! Jeg slapper ordentlig godt av når jeg er her. Den roen jeg får i kroppen her i Falkenberg får jeg aldri i Oslo. Der er det så travelt og det skjer ting hele tiden. Her spiser vi masse god mat, ser på film og bare koser oss i hverandres selskap. Så mys!! Jeg savner leiligheten våres litt allerede da, for jeg har jo ikke fått tilbrakt noe særlig med tid der siden vi flyttet inn. Først var det Tromsø, og så ble det Sverige. Men det er like greit, familietid er jo den beste tiden og leiligheten springer tross alt ingen vei. 

Nå skal vi straks begi oss til Halmstad, Pierre skal på røntgen. Han har hatt problemer med skulderen i snart to år, og det blir jo aldri bedre. Vi må få sjekket opp i det, slik at det ikke er noe som er alvorlig galt. 

49 kommentarer
    1. Heisann!
      Snakker du litt arabisk ?
      Kan ikke dere ha en slags challenge på arabisk i og med Pierre også snakker arabisk.

    2. Kan ikke du bare flytte til Sverige så slipper vi å se plastikk deg hele tiden? Er det sant at du var en mann før? Fordi du ligner jo på en transe. Født i feil kropp er det derfor du opererte deg så sinnsykt mye på 1 år?

    3. Utrolig fin blogg Isabel!!! Jeg blir så inspirert av deg du er virkelig et stort forbilde for meg❤️❤️ Ønsker deg alt det beste fremover❤️

    4. Anonym: Jeg kommer nok dessverre ikke til å flytte til Sverige, så du får holde ut med å se plastikk meg hele tiden 🙂 Og nei, jeg har aldri vært mann. Den joken begynner å bli gammel, kom på noe nytt 🙂

    5. Fack folk er tragisk.
      Du er fin isabel ❤️ Kos dere i sverige.
      Ps hvordan redigerer du bildene for tiden ? Såå fine

    6. Er det ikke litt flaut å være 24 år og ikke ville ta vare på kroppen sin? Mtp du aldri trener og spiser mye dritt. At du i en voksen alder kan tenke mer på “ser slank og fin ut utenpå så samme hvordan innsiden ser ut” er fryktelig trist og det merkes at du ikke har utdanning eller mye kunnskap. Den tankegangen pleier man å ha på ungdomsskolen/tidlig vgs når utseende er viktigst i hele verden, men man burde vite i voksen alder at hvordan innsiden har det er det som teller.

    7. Hei!
      Jeg bare lurte på om du har hørt på podcasten til Tusvik og tønne? De snakker om rumpa de og uttaler rett ut hvor ekstremt stygg de synes den er (opptil flere ganger) og at du åpenlyst må tjene mindre enn Sophie Elise og derfor gjort en billigere operasjon enn henne.

    8. Anonym: enda et par med voksne mennesker som skal bodyshame en ung jente. Blir veldig bekymret om de har barn, for å være ærlig. Hva er det som skjer med voksne profiler i Norge? Jeg mister seriøst håpet.

    9. Hei Isabel!❤️ Jeg skjønner meg ikke på folk til dags med alle disse kommentarene de skal gi deg, helt forferdelig😔 jeg syns du er fantastisk jente som fortjener det beste i livet, og ikke alt dette her! Jeg digger bloggen din, har følgt den opp så lenge! Elsker videoen dine sammen med Pierre (håper på flere snart, challeng eller noe😉) ha en super duper dag fine deg❤️❤️❤️

    10. Håper ikke alle dette for deg til å føle deg dårlig, for det fortjener ikke du❤️ Håper du har det bre! Elsker deg!!

    11. «Vi lever i en brutal verden» skriver du på insta fordi noen 40åringer snakker om rompen din. Dra ned til Syria du og se de virkelige problemene i verden. Du er ikke sentrum

    12. Jeg skal være helt ærlig med deg her; det å operer deg så mye som du gjør er absolutt ikke normalt og kommer forhåpentligvis aldri til å bli. men jeg blir så utrolig glad. så glad for at du tør å snakke om det, og tør å stå opp for de unge jentene som ee usikre. og jeg VET at det er så mye mye mer bak de operasjonene enn å få litt større pupper og finere rumpe – du er usikker. og jeg blir så utrolig stolt av at du tør å snakke om det, og tar imot hat så bra do du gjør. du er sykt innspirerende❤️❤️❤️

    13. Skjønner ikke helt hvorfor alle slenger dritt om deg❤️Folk må få gjøre hva de selv vil med kroppen sin så stay strong fine deg❤️❤️

    14. Hei!
      Har du hørt podcasten til tusvik å tønne før du kommenterte? Fordi jeg syns de tok deg i forsvar når de sier at Kristin Gjelsvik må klare å innrømme at hun mobber deg, å at hun må roe ned.

    15. Hei isabel. Jeg hadde så utrolig lyst til å si deg dette så fort jeg så at du gråt over noen kommentarer og det super negative folk kommer med. Jeg har alltid tenkt at du er en smart jente, men akkurat der skjønte jeg meg aldri på. Tenkte at du var så smart at du kunne vite om det de snakker om er sant, eller om de bare er ute etter å ha oppmerksomheten din. Jeg personlig tror det siste. Selfølgelig har jeg lest noen stygge kommentar om din opererte rumpe. Vet du hva? Det er ingen vei tilbake og skjedd er skjedd, og den er faktisk ikke så stygg som de påstår. Det hjelper heller ikke å gråte, selvfølgelig kan det høre sårende for deg. Det skjønner jeg, men disse menneskene er jo kun ute etter din oppmerksomhet, og når du endelig gir dem blir det bare mer og mer av det. Hvorfor skal folk gidde å kommentere stygt til deg hvis det ikke er ment for at du skal bry deg og være mer usikker på deg? Det er jo netttopp derfor de gjør det, og du må virkelig prøvde å ikke la det gå inn på deg, prøv så godt du kan. Selv jeg bryr meg ikke om hva folk syntes om meg og gjør akkurat det jeg vil. Det vil jeg også du skal gjøre. Hvorfor skal en person gidde å gå inn på din blogg eller Instagram bare for å skrive en hatkommentar hvis det ikke er ment for å såre deg? Jeg synes du tar til deg noen av disse kommentarene, og det er så trist, du er jo så smart, jeg skjønner det ikke. Please stol på meg alt er heller ikke som disse sier og du må ikke overtenke negativt. La dem skrive som de vil, og bare unngå dem, så blir de lei til slutt. Får du stygge/ dumme kommentarer ikke godkjen dem. Du kan gjerne godkjenne om du ønsker, men ikke gidd å svare tilbake til oppmerksomhet syke mennesker som bare er ute etter å gjøre deg usikker. Jeg leste om en kommentar på bloggen din om en som spurte deg om hvordan du ble til en jente eller noe sånt, husker ikke helst. Tror godt den personen vet at du ble født jente, men som jeg sier er det disse menneskene som bare prøver å komme inn på deg og gjøre deg usikker. Tror også den personen vet om pH Isabel, og generelt deg og bloggen din, så dette spørsmålet er bare ment for at du skal bry deg virker det som. Digger deg, håper du tar til deg rådene mine.

    16. Du burde vokse mer opp, du er fader mæ 24 år, og det er mange på din alder som er mer voksen i hode enn det du er! Du er jo bare ute etter P vise hvor mye du bruker på en veske som egt ikke er noe spesielt, bruk heller penger på å få rettet opp katastrofen du har gjort med rumpa og puppene! Voks opp og slutt å la utseende ditt bety alt! Du hadde fått mer kred om du gikk mer uten sminke, sluttet å blotte deg, sluttet å leke «deilig» sluttet å «skryte» av at du har 30K og kan kjøpe en veske og det å virke så jævla cokki som det du er, du oppfører dæ som ei jente på 16-18/19 års alderen ! Voks opp! 24 år, du burde skamme deg! Få mer verdier og ikke gidd å heng dæ opp i alt negative og slutt å vær så bærte ! Kler dæ ikkje! Godt du ble hivd ut av ph!!!

    17. Heii. Lurte på om du kunne vise hvordan du redigerer bildene dine? Du er smashing, ha en fin søndag❤️

    18. Hei Isabel! Elsker deg syyykt mye!! Du er så fin og virker så utrolig snill<33. IKKE bry deg om hatere, for de er bare noen idioter foran en skjerm! Som ikke tør å si alt face2face. Love you<33
      Plis svar!

    19. Hei Isabel!
      Jeg har fått med meg all dritten du har fått den siste tiden, og jeg vil derfor fortelle deg at det folk slenger om/til deg ikke stemmer. Du virker som et utrolig smart og oppegående menneske som har en personlighet av gull. I tillegg har du et fantastisk utseende og en utrolig fin kropp du burde være stolt av. Valgene du har tatt definerer deg ikke som person, og det at du har tatt operasjoner gjør deg ikke til et dårligere person. Det at du står fram på sosiale medier om at operasjonene du har tatt er på grunn av usikkerheten din på deg selv, er utrolig sterkt av deg.
      Det vil alltid være folk som rakker ned på andre, for å føle seg bedre selv – noe som er utrolig trist. Men du må huske at det er personene som slenger dritt som har et problem, ikke du. Du kan ikke noe for at andre er sjalu på deg, og du burde egentlig bare ta det som et kompliment. Selvfølgelig er det vanskelig, for man tenker jo med en gang at det er en selv det er noe galt med når man får så mye slengt i trynet, men det stemmer altså ikke.
      Har fått så vondt av deg etter alt jeg har sett og lest, så følte for å legge igjen en liten kommentar som du kanskje blir glad for. Håper folk begynner å oppføre seg snart, for du fortjener ingenting av dette!
      Stå på videre, jeg digger deg! ❤️

    20. unskyld meg, men jeg må bare le hahaha fyfaen😂 voks opp folkens, kunne me ikkje bare levd etter kardemommeloven? alt hadde vert så mye bedre då

    21. Jeg elsker rumpå, puppene og nesen din♥️ folk som skrive hate og sånt e de siste du ska høra på. De skrive sånt bare fordi de har faen meg ikke et liv å har ikke noe annet å gjør på å e jævlig sjalu på deg. Du e ein fin og smart dame som vise masse kjærlighet stå på kem du e folk elske deg!!♥️♥️😍😍

    22. Hei 🙂 jeg er 24 år og har tenkt mye på bryst løft eller noe pga jeg sliter med at jeg ikke kan gå uten bh..
      Alle sier det ikke er lurt osv men jeg har tenkt lenge og vill men vet du om det blir veeldi synlige arr? De kan jo umulig være så gale ? Hva syns du eller ja du vet sikkert litt bedre enn de som hater på det kordan det faktisk ser ut.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg