NY VESKE TIL 32.000 KRONER

Jeg har så utrolig lyst på denne nydeligheten fra Louis Vuitton! Altså, er det mulig å skape noe så vakkert? Seeee på den! Jeg høres gjerne litt vel begeistret ut til å bare være snakk om en veske, men jeg har en vanvittig lidenskap og interesse for designervesker. Det finnes så utrolig mye fint der ute, men denne lille skatten har overgått alle de andre jeg har hatt lyst på. Egentlig var planen å kjøpe en veske fra Gucci, men den er ikke like spennende nå lenger haha. Denne derimot MÅ jeg bare ha! Jeg får riktignok vente litt ettersom at Geir er streng med meg når det kommer til lommepenger for tiden, jeg skal jo tross alt kjøpe meg bolig i november. Derfor må jeg fortsette å være flink på sparings-fronten, og ikke gå berserk på veske-handling. Så fort jeg «får lov», skal jeg unne meg denne. What a beauty! Jeg så den nå nylig på Instagram da ei jeg følger bar på den. Jeg falt pladask med en gang!

Hva synes dere? Er den verdt 32.000 kroner?

151 kommentarer
    1. Det er jo en prioriterings sak da, eller ihvertfal for meg når jeg skal kjøpe meg dyre ting. Før jeg skal kjøpe meg sånne ting, tenker jeg meg godt om, for det er alltid noe jeg har kjempe lyst på, akkuratt nå har jeg retta synet mot en ganske dyr veske selv, men vet så fort jeg har kjøpt den, er det noe like dyrt og fint som popper opp Heheheh, men den var veldig fin da, kjøp den om du virkelig vil😊❤️

    2. Nei. Absolutt ikke verdt det. Det er til å grine av at du kan mene at den greia der er verdt så mye penger. Synd at du har et så forvrengt syn på penger.

    3. Nei, nei, nei. Den er slett ikke fin. Too much og fremstår som kopi. Og det grusomme monogrammet. Harry retten og sletten

    4. En av de mest harry designerveskene jeg har sett. Men hver sin smak. Liker bedre når veskene er litt anonyme, ikke så “SE PÅ MEG, JEG ER EN DESIGNERVESKE” haha

    5. LV vesker er så ut… hva er poenget med at du kjøper den? Kan du ikke bare låne den ut fra butikken og ta et par selfies? Har så mange bekjente som kjøper LV vesker, og det slike “try-hard” jenter som ikke er pene, lite venner og trenger bekreftelse. Jeg med alt jeg trenger stappet i jakkelomma, har høy selvtillit, mange venner og stortsett pen med sminke ihvertfall, trenger ikke bekreftelse. Og det gjør ihvertfall ikke du heller.

    6. Jeg er ikke ei veske jente, så for meg nei. Men kjøp om du føler for det, men og spare til en bolig er 100% bedre 🙂

    7. Veldig fin! Men ville heller satt 32k inn på en spare konto❤️ Syntes Chanel vesken din er finere faktisk! Men altså det er jo ditt valg❤️

    8. Nei,den er ikke verdt det. Jeg nekter å tro ar den hadde vekket mye interesse i et vindu med en merkelapp på 500 hundre kroner. Ergo er det navnet som selger. Og det er bare teit. I mine øyne. Men vi er alle forskjellige. Uansett- kos dere i Sverige! 🙂

    9. Den er flott det er den, men jeg synes faktisk ikke den er verdt så mye nei. Det er jo merket som gjør at den blir så dyr, ikke kvaliteten! Og det provoserer bare!!

    10. Isabel, jeg digger deg. Men nei.
      Det er dine penger så du bestemmer selv, vi lesere har strengt tatt ingenting å gjøre med din personlige økonomi. Alle har nok skjønt for lengst at du tjener over gjennomsnittet godt. Men når man blir “rik” er det fort gjort å bli litt blind på den ekte verdien av penger. Bare tenk litt på hvor sinnsykt mye penger 32 000 kroner faktisk er, hvor mye du faktisk kan få for den summen… Kanskje 10 nydelige vesker til en sånn pris. Reiser og ferier. Se for deg hvis du hadde donert bare en brøkdel av det beløpet til en veldedig organisasjon, tenk hvor ekstremt mye bra de kunne fått utrettet med et sånt beløp? Du er en smart person Isabel og jeg håper du tenker deg godt om 🙁

    11. Den var veldig fin. MEN hvis man har fuckings 32k «til overs» for en lita veske, tror jeg det finns veldedighet og andre som kunne trengt de pengene mer. Eventuelt spar. Ingen garanti på hvor lenge blogg vil være så populært.
      Sparer du mye i mnd? Når du tjener 300k i mnd bør man vel klare å spare 250k hver mnd, og likevel leve bedre enn de fleste. Sparer fort opp en god egenkapital da ass på noen mnd, like mye som «vanlige» folk sparer opp over mange år

    12. Herregud menneske, ingen veske er vel verdt 32000 kr??
      Har du blitt fullstendig gal? Det er en månedslønn!! Kjøp gjerne vesken men må du fortelle hele verden om det??

    13. Den er ikke verdt 32.000 kroner nei, men om du vil ha den og har råd til å kjøpe den så spiller det vel ingen rolle.

    14. Åh, nå skjønte jeg hvorfor logoen så rar ut, men det er jo fordi de har lagd den til en lås på denne vesken… det var jo litt gøy

    15. Den var fin. Men personlig så synes jeg ikke at vesker er verdt å bruke så masse penger på. Jeg elsker vesker selv, men jeg samler ikke. Vesker er til for å brukes 🙂

    16. Ingen vesker i verden er desverre verdt så mye:)
      Det er tett mye for en veske. Men har du veeeeldig lyst på den så er det jo ditt valg. Må gjøre det som føler bra for deg 🙂 du har jo råd til den såffal. Hehe 😁

    17. Hvis du virkelig ønker denne vesken og har råd så er det ingenting som stopper deg ifra å kjøpe den, men jeg tror innerst inne at dette bare er kortvarig lykke. Hvorfor ikke la det gå noen måneder å se om denne trangen til å kjøpe vesken går over.
      Syns du heller skulle donert de pengene du har tenkt å bruke på den til et godt formål, eller finne en annen veske som er litt billigere eller brukt?

    18. Var det ikke du som ville ha en svart veske som gikk til alt da?
      Synes ikke denne veska var noe fin, dessverre. Ligner på en kjeks. Hadde ikke kjøpt den for en 50-lapp en gang.

    19. Du har dårlig smak på klær og vesker
      Du får aikkert mye sponsing fra nelly siden du kjøpe så mye stygt derfra

    20. Leste en artikkel på VG nå om operasjoner og dårlig selvtillit. Enig i mye som sto i artikkelen men syns det var utrolig teit å starte med «for en gang skyld har Isabel raad rett»
      Har du lest artikkelen og hva synes du om at de skrev det?

    21. For meg som har dårlig økonomi så synes jeg ikke vesken er verdt 32000 nei.. hadde jeg hatt like god råd som deg og syntes at den var kjempefin så why not:) dine penger så kjøp deg det du har lyst på og kos deg

    22. Den ville jeg ikke hatt i det hele tatt, ikke en gang om jeg fikk den gratis. Ser ut som en kopi kjøpt i østen til hundre kroner.. Ville heller kjøpt en mer classy veske med en diskré logo.

    23. Isabell kjøp deg den ! Den er helt fantastisk flott , du kommer til å få sjokk for den er mye vakkrere i virkeligheten. Jeg fikk denne av mannen min når jeg fylte 25 . Så jeg kan absolutt anbefale den 🙂

    24. Hvor mye rabatt får du fra nelly for hvert kjøpt du gjør? Jeg tipper på du har din egen fast rabattkode hos nelly stemmer det?

    25. No fence, men hvorfor bryr du deg så masse om noen andre når du selv ikke vil at alle skal legge seg opp i alt det du gjør? Ikke bruk energien din på å irritere deg over hva andre gjør! Hinter til snappen om russebuss greia:-)

    26. Jeg er veskesamler, ja shoppinggal er vel rette ordet. Jeg kan kjøpe meg hva jeg vil. Jeg har den rosa du har, er veldig glad i den. Men må være nøye med at den ikke blir skitten. Denne her vesken… ærlig? Dritstygg! Vi blir lurt av merket. Tenk deg den til 300 på Nelly? Aldri i verden! Kjøp en svart veske som går til alt er mitt råd. Klem

    27. Veska er heilt rå, men…. Er redd du går lei av den ganske snart og at den blir «so last year» etter kort tid. Kjøp heller ei veske som er litt meir klassisk og tidløs. Slik som Chanel veska di. Den går aldri av moten, og kan gå i arv når du blir gammel.

    28. Har du noen gang gitt penger til noen som virkelig trenger det, syns bare synd på noen folk og du bruker så masse penger på veske…..

    29. Jeg elsker designer vesker, eier et par av Givenchy og er i prosessen av å kjøpe Chanel boy bag (nesten spart fullt beløp) men den der.. den er slettes ikke pen.. den ser så harry og ghetto ut:/

    30. Synes denne er veldig harry. En mer klassisk og tidløs veske fra Chanel f.eks hadde passet deg bedre 🙂

    31. Hei! Håper alt står til bra med deg. Jeg er vanligvis ikke særlig aktiv når det gjelder å kommentere på blogger, eller det å kommentere generelt. Men merket jeg måtte gå inn på profilen din for å kommentere nå. Jeg følger deg på instagram, og så historien du delte. Blir helt satt ut.
      Jeg er imot operasjoner, men samtidig mener jeg at folk skal få lov å gjøre det de vil for faen. Synes man skal holde ting for seg selv om man ikke har noe positivt å si. Spesielt tenker jeg at når man når en viss alder så burde man visst bedre. Ble dermed satt ut når jeg leste hva (Tusvik og Tønna?) hadde sagt..
      Skriver videre dette fordi jeg ikke synes du fortjener alt dette. Jeg så deg på Paradise Hotel, og kan dermed forstå litt av “hatet” da du oppførte deg litt diva. Haha, beklager. Men skjønner samtidig at dette er et spill, og at du kanskje ikke tok alt du sa så seriøst som alle andre gjør. Det gir heller ingen lov å skrive masse dritt om deg på bloggen for det om. Synes du er en ufattelig skjønn jente, og synes fryktelig synd i deg.
      Det du får gjennomgå er ikke rettferdig.
      Skjønner samtidig at det du får gjennomgå kan virkelig sette spor, så jeg håper du leser dette nå for å kanskje føle deg litt bedre. Du er som sagt en veldig vakker jente, og synes du virkelig burde leve livet for deg selv. Du må kun tenke på deg, deg, deg, og være din egen lykkes smed. Ikke bruk tiden på å lese gjennom negative kommentarer er du snill, for du blir bare dratt ned i kjelleren. Bare gi faen i alt. Nyt livet. Et tips er vel kanskje å stenge kommentarfeltet? Synes folk er helt fryktelig slemme. Aldri sett noe lignende.
      Lykke til masse i livet. Gjør det stort. Bare vis alle haters at du er bedre enn som så. Håper familien din, venner og typen din tar godt vare på deg.
      Hilsen en 23 år gammel jente. Haha.

    32. Bruk heller pengene på operasjon på å fikse den stygge fake ræva din eller fikse nye pupper som ikke henger ned til magen og har 10 cm mellomrom.🤮

    33. Anonym: Du vet særdeles lite om hva jeg gjør. Jeg hjelper mennesker. Jeg har bare ikke behov for å skryte om det. Det er noe jeg oppfordrer andre til og gjøre også, som for eksempel når jeg la ut insta og snapstory der jeg oppfordret folk til å sende «hjelp» til 2230 for å hjelpe barn via redd barna. Jeg tjener mye penger, og jeg gir månedlig penger til mennesker i nød.

    34. Hvis du syns den er fin, så er det jo bare å kjøpe den. Da er den jo verdt pengene for deg, og det er alt som betyr noe. Jeg kan nok finne 15 vesker jeg personlig syns er finere, men vi har nok svært forskjellig oppfatning av hva som er pent. Konklusjon: kjøp den når du har råd til den!

    35. Har du sjekket ut blackjaguarwhitetiger på Instagram? Eddie gjør en utrolig jobb med «big felines» i Mexico og er det mest godhjertede mennesket jeg vet om. Så den veldedighetskommentaren og syntes det hadde vært noe og legge litt penger på, selv Noah her i Norge. Dyr har ingen stemme og derfor syntes jeg vi burde snakke høyere og kraftigere for dem. Du kan også vinne en sponset tur til «papa bear» i Mexico og få oppleve alt det gode han gjør med egne øyne. Har begynt å følge bloggen din i det siste (den eneste jeg leser) og syns du er et fantastisk god jente med mye fire inni deg. Ha en ellers fin fortsettelse på lørdagen din, fine deg❤️

    36. Kan ikke du heller gi meg de pengene så jeg kan reise til syden med min søster? Vi har begge hatt det tøft det siste året og kunne virkelig trengt en tur <3

    37. Kjøp den 😃 Veske kolleksjonen sin er jo ikke så stor for å si det mildt. Du tjener bra med penger og det er smart å invister i vesker som er verdt noe i lengden istedet for å bruke tusenvis av kroner på Nelly. Btw du burde sjekke ut YSL utrolig mange fine vesker

    38. Hei!Er så gøy å se deg ha en lidenskap for gode formål. Er du for 114 kampanjen? Ettersom du virker å ha en lidenskap for dyr og ønsker deg hund i fremtiden?

    39. Jeg lurer bare på hvorfor du sjeldent svarer på de fine kommentarene du får av fans, men velger heller å svare på hates? Har følt at jeg har kommentert så mange fine kommentarer men du har aldri svart på dem.støtter deg uansett♥️

    40. Det er så utrolig synd at du et så materielt liv. Det er ingen som kommer til å stå på talerstolen i begravelsen din og si at du hadde verdens fineste veske til 30.000. Fokuser heller mer på indre verdier. Til syvende og sist blir vi alle til jord, så hvorfor ikke gjøre noe meningsfullt for andre som ikke har så mye. I stedet for å bruke såppas mye på en veske du sikkert blir lei av etter 6 måneder, kunne du heller ha gitt til de som ikke har så mye. Eller brukt de på noe som varer evig, en reise med folk du er glad. Du kan leve lenge på minnene. Selvfølgelig kan du bruke pengene du selv tjener på hva du vil, men gjør det deg egentlig lykkelig? Blir du tilfreds når du sveiper kortet på designerklær til hundretusenvis av kroner? Matrealisme er i mine øyne en identitetskrise. Finn heller venner som setter pris på deg som person, ikke hva du har rundt skulderen.

    41. Hei,
      Personlig synes jeg ikke den vesken er verdt 32K. Jeg er ikke så veldig fan av LV vesker, selv om jeg har litt fra merket selv. Synes noen av ryggsekkene er stilige da, men man bruker liksom ikke dem så ofte. Jeg ville heller gått for en Gucci veske, som er litt mer classy (som du også er <3 ) 🙂
      Jeg har akkurat bestilt en gucci dionysus supreme for noen dager siden, og synes de er veldig classy. Ellers er jo marmont veskene fine da (men synes dem du har fra Chanel er finere:) ).
      Det er bare min mening:)) håper du har det godt, og ønsker deg det beste<3
      Klem<3

    42. Hei Isabel,
      Kjøp deg det du har lyst på. Ingen andre bør bry seg med det. Men, hvis du vil ha et råd – så bør du ligge unna main stream-merker som YSL, Chanel, Gucci, Mulberry, etc. Finn heller frem til din egen stil 👍🙃

    43. Jeg pleier aldri å være krass men hadde jeg vært deg hadde jeg vært litt mer anonym med disse store kjøpene dine å hvor mye ting koster. Det blir litt mye skryt på en måte.kjøpt deg gjærne vesken om du vil men du trenger vel ikke på død å liv skrive hvor mye du bruker. Når det er sakt så liker jeg deg veldig godt å har ingen ting vondt å si om deg,bare tenk at de fleste som leser denne bloggen kanskje har den summen å leve for i mnd. Jeg selv har langt unner den summen å i tillegg en unge å en i magen så får helt vondt når jeg ser dette.

    44. Hva faen? Gir dere til veldedige formål? Jeg gir nesten 2000 PR mnd, 5 fadderbarn og Dyrebeskyttelsen. Hva gjør dere?? Hvorfor mase om slikt? Hun sier hun gir, og hun er meget raus med sin egen familie! Det er det ikke alle som er! Nok er nok!

    45. Hahah uff, mange designervesker som er kule men denne var rett ut HARRY!! Minner meg om de type veskene jeg kom hjem fra Gran Canaria med i 2009. Spesielt det hvite på veska gir meg flashback til det haha.. Så NEI IKKE KJØP VESKA! Spar pengene eller bruk de på noe annet 🙂

    46. Når bloggen din går ned og ikke lenger er populær, og du må få en vanlig jobb som normale mennesker, med en vanlig månedslønn, så kommer du til å forstå hvorfor så mange reagerer på skrytingen din av de svindyre innkjøpene dine. Gleder meg til du får en ordentlig jobb, så du kan se hvordan realiteten i verden faktisk er.

    47. KJøp veske hvis du vil du. Om den er fin eller ikke kommer an på øyet som se.
      Jeg blir så irritert på alle de som maser om at hun skal donere penger til noen. Isabel har sine ting som som hun støtter. Det har hun jo sagt selv.
      Dere som maser om donering til veldelige formål? Gir dere noe selv? Er det blitt et folkekrav at folk med mer penger enn andre skal gi det bort Nei du Isabel kos deg med pengende dine du. Kjøp hva du vil, gjør hva du vil. det hadde jeg gjort. Det er DINE penger

    48. Isabel, jeg liker humoren din og jeg vet at du er et snilt menneske.. men hvordan du fremstiller deg selv og andre, sier mer
      om deg enn du selv forstår.
      Du må også slutte og fremme hvor mye du tjener og hvor mye veska di koster. Kan ikke du bruke litt av de pengene på folk
      Som fakrisk trenger det. Ikke bruke det på dyre og unødvendige ting, for click på bloggen. Skjerp deg.

    49. Håper for din egen del at du drar til en ny kirurg og fikser på rumpa di, du hadde fortjent et bedre resultat. Og som du sa selv er du jo ikke akkurat fornøyd selv 🙂

    50. Snart 100 kommentarer på ett innlegg om en veske 😂
      Jeg blir oppriktig trist når jeg leser noen av kommentarene her.. skjønner ikke hvis folk har så mye imot deg hvorfor velger de å bruke tiden sin på å klikke seg inn her lese og kommentere.. de må jo ha ett fryktelig kjedelig liv. De er jo egentlig fans de og, de fleste er nok bare sjalu og takler ikke se folk ha suksess. Norge er så lite og styrt av janteloven, i USA er det jo 1000vis «som deg» influencers som er operert og lever av å legge ut bildet av utseendet. Men du skriver jo bra og interessant i tillegg da. Men folk i Norge takler ikke folk som skiller seg ut, er seg selv og har suksess. Stå på videre Isabel, stor klem<3

    51. Helt ærlig… så syntes jeg ikke den var noe fin, ganske harry var den.
      Men! Det er du som skal ha vesken, og hvis du har forelsket deg i den så syntes jeg du kan unne deg vesken. Man er ikke et dårlig menneske fordi om man unner seg en dyr veske i blant, så lenge man har råd til den, og det har jo du!!
      Hadde jeg hatt råd hadde jeg kjøpt meg en designerveske selv. Men hadde nok valgt en annen enn denne, en som er litt mer klassisk og stilren. Det ser nesten ut som denne vesken er en knockoff veske som er kjøpt langs stranda på Gran Canaria, men mulig den vil se bedre ut om stylet riktig. Viktigste er at du er fornøyd! 🙂

    52. nei fy faen… den var ikke fin! og værtfall ikke verdt 32 tusen?! altså?! hæ?! kjøper folk så dyre vesker?

    53. Haha mye bra kommentarer her! Likte spesielt den som sa at den ser ut som en pyntet pepperkake! Hahaha. Ellers veldig enig med hun som foreslo en tidløs Chanel veske. Hadde jeg hatt penger til en designerveske hadde jeg heller satset på det også 🙂

    54. fin, men ikke verdt 32k…
      det er sikkert mange nykommer-designere som lager vesker som er minst like fin og billigere pris. 🙂

    55. Hvis du tror at en veske til 32.000 kr er verdt det har du virkelig nådd bunnen Isabel. Harry veske, men smaken er som baken 😉 😉

    56. Hei! Jeg lurte på om du vet hvorfor det ikke står noe om yrkene til deltakerne på paradise hotel lengre? Tidligere i din første sesong for eksempel pleide det å stå navn, alder, og yrke. Hvorfor står ikke yrke lengre?

    57. Kjære Isabel. Du har fått til så mye og det på få år. Du har ikke fått hjelp av noen og hadde ikke en familie til å støtte deg da du var yngre. For noen få år siden bodde du alene på hybel og i følge deg selv «var den ingen ville være med». Du snudde deg rundt og skapte deg en karriere, men kun hjelp av deg selv. Du er nå kun 23 år, Norges største blogger og tjener vannvittige summer. Du kom fra ingenting, allikevel klarte du alt dette på egenhånd. Det står det stor respekt av og jeg er utrolig imponert av deg! Du er en vakker ung kvinne som kan få til akkurat det du vil få til, det har du bevist! Respekt!

    58. Hadde aldri kjøpt en så dyr veske uansett hvor mye penger jeg hadde hatt tror jeg, men har man nok penger og har lyst på den så kjøper man den jo😊 Men synes det er litt for mye penger på en så liten ting.. Hadde jeg vært deg hadde jeg nok heller kjøpt en veske til noen tusen, og heller lagt vekk 30 000 til sparing og gitt meg selv en klapp på skuldra😊

    59. No hate men syns du ikke det er mer meningsfylt og skrive om redd barna en en veske som koster 30:000 hadde jeg hatt så mye penger som deg. Hadde jeg brukt det til å reise og se det i mine egne øyne åssen de hadde det og virkelig gjort noe med det

    60. Hvordan føles det å ha Norges styggeste rompe og henge pupper med mellom? Bruk heller på opersjon som gjør deg finere enn stygge rompa din og henge puppene dine med de svære mellomrom! På tide å se seg i speilet og gjøre noe med det enn å leve med så stygt mislykket rompe og pupper?

    61. Wæææ den va dritt fin <3 å nei den er ikke harry... men helvette så mange harry biler eg kunne kjøpt for 35 000 liksom😂 alle e forskjellig men når man setter et mål og sparer litt så har jo alle forskjellige ting de vill ha <3 så er ikke noe teit å kjøpe hvis den er et must for deg <3

    62. Hvor eeeer det fine smykket ditt fra? Sorry hvis du har lagt det ut før, har ikke fått det med meg😱 (Det fine runde i gull som du ofte har på deg). Der er sykt fint og du kler det sykt bra!!

    63. Kan folk slutte å hate på Isabell!!? Hun kan kjøpe hva henne vil uansett om det er til 1mill eller 200.000. Jeg lurer veldig på why dere kommenterer på alt når det er helt enkelt og greit å bare holde kjeft vis dere ikke har noe snillt og si…? Og pluss den vesken var driiitfin!💗💗

    64. Hva mener du med fortsette å være flink på sparefronten? Du kjøpte jo nylig masse klær pluss veske og koffert til flere tusen kroner.

    65. Vesken der var drit stygg, tenk å bruke så mye penger på en veske når du kunne sendt penger til fattige folk i andre land. Loool

    66. Ville bare kommentere en kommentar jeg skrollet forbi der du skrev: “Du vet særdeles lite om hva jeg gjør. Jeg hjelper mennesker. Jeg har bare ikke behov for å skryte om det.” Det er veldig bra du hjelper andre og jeg syns det hadde vært utelukkende positivt å se deg skryte av det. Tror ikke folk ville sett på det som mer negativt enn å skryte av f.eks dyre veskekjøp. Kunne vært god inspo for oss andre 😊 Du har så mange lesere som ser opp til deg så tror det kunne hatt veldig positive ringvirkninger hvis du skrev mer om det.

    67. Å herregud, den ser jo ut som en svær sjokolade! Jeg elsker den. Når du får en datter er hun heldig, alle sånne svindyre vesker varer jo i mange ti år så hun kommer til å arve de fineste veskene ever😍😍

    68. Ikke litt engang…bruk pengene dine fornuftig. Tenk på alle som ikke har så mye penger som deg, mange bor på gata, sulter og har så vidt råd til hus. Og du bruker pengene dine på en veske…

    69. Den veska var jo kjempefin!😍 Skjønner ikke hva folk snakker om, har aldri brukt så mye penger på en veske før så det er litt vanskelig for meg å si om jeg synes det er verdt det🤔.. men hallooo den var fin da! Folk må bare drite langt i å skrive dritt til deg ass, hvis det er noen som ikke fortjener det er det søren meg deg Isabel😍😍 u go girl

    70. Hadde jeg hatt ubegrenset med penger på kontoen, hadde jeg fortsatt ikke brukt 32k på en veske. Det i mine øyne er bare veldig rart og unødvendig? Skjønner interessen for designer vesker og slikt, men det holder med 1 etter min mening. De pengene kommer godt med en eller annen gang. Synes du skal tenke litt lenger frem i tid, altså ikke ut 2018, men om 5-10 år. Sminke og veske interessen kommer ikke til å være der for alltid, heller ikke populæriteten din og bloggen.
      Meen når det er sagt, om du absolutt føler en trang for å kjøpe en så dyr veske, så dropp LV. Det er veldig ut og Harry etter min mening. Og finnes så mange kopier der ute at det ikke blir noe ??wow se på veska hennes??. Blir mer ??er den ekte eller fake???.

    71. Om du blir mer lykkelig av å kjøpe en veske til 32k så gjør det! Jeg for min del synes ikke at det er verdt å legge så mye penger på en veske. Men each to their own

    72. Til alle som skal «lære» Isabell om pengebruk:
      Jeg er en kvinne på 26, student og jobber deltid ved siden av studiene. Jeg selv har ett par designervesker. Dyreste vesken jeg har kjøpt er til 36.000kr. Jeg driver ingen blogg, pengene ruller ikke inn, men lever på et budsjett, faktisk. Vær så snill og ikke forklar andre hvordan de skal bruke pengene sine fordi DU ikke vil bruke pengene dine slik. Alle har sine mål, og dette er faktisk ikke lavmål som mange tror, men investering. Jeg har solgt en god del av merkevarene mine jeg ikke bruker lengre til nesten innkjøpsprisen iom at de er tatt vare på. Det blir derfor feil å si til en med billån «get your foot on the ground, ta heller offentlig transport, du har ikke råd til den bilen…»
      Forstå budskapet er dere snille. Alle har sine ønsker. Kanskje ikke ferien til Barcelona er så viktig som den ene vesken på ønskelisten? Folk tenker forskjellig og det er ikke noe galt ved det!

    73. Ææææsj du er vandrende skjelett!!! Så stygg og tynn du har blitt at det er så sykelig kvalmt å se på at du later som du ikke har et problem som alle ser din skjelett og hvor sykelig tynn du har blitt. Ikke ta bilder av mat og lat som du spiser da alle klærne dine faller av deg og ser store ut i str xs. Da er det noe galt, men du er helt blind. Æsj fyyysj anoreksi og du gjør ingenting med dette. Se på deg selv hvor sykelig vandrende skjelett du er!!! Spis for faen!

    74. Du som har blitt så opptatt av miljøet, vær så snill og se denne her dokumentaren Isabell!! Du virker som en Så UTROLIG flott jente med MASSE positive egenskaper, .. å en makt til og kunne gjøre verden til et bedre sted. Etter å ha sett denne her dokumentaren har jeg fått et HELT nytt syn på Plast og Micro plast 🙁 🙁 🙁 .. https://tv.nrk.no/serie/planet-plast/MDHP11030118/sesong-1/episode-1 ( Planet Plast på NRK med Line 🙂 ) ..

    75. Paradise hotel har blir gørr kjedelig etter at du kjekka ut. Skjer jo ingenting der lenger ingen som tørr og spille og bare sex og tull

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg