SLIK SÅ DENNE UKEN UT

annonse ⎟ annonselenke Nelly

JOGGEDRESS HER

Denne uken har vært en av de mest hektiske på en god stund. Det har vært masse saker som har skjedd fra morgen til kveld, dag inn og dag ut. Det er jo egentlig slik jeg liker å ha det, men jeg må ærlig si at det har blitt litt vel mye å gjøre denne uken. Jeg har jobbet enormt mye, vært på x antall møter, reist over alt, flyttet (!!) og samtidig forsøkt å fått tid til venner, kjæreste og familie. Jeg kan trygt si at det har vært deilig å komme hjem til svigermor for å koble av. Her slapper jeg som sagt veldig av i sjelen. Det behøver jeg nå. Puste litt ut og samle ny energi til enda en hektisk uke når vi kommer hjem.

SLIK SÅ UKEN UT

MANDAG: fikse regnskapet for 2017 + visning på leilighet + telefonmøte med regnskapsføreren min

TIRSDAG: Vi overtok leiligheten + gjorde et annonse-innlegg + to møter

ONSDAG: Flytting! + bursdag til Newa (som jeg ikke rakk fordi at jeg reiste) + reiste til Tromsø

TORSDAG: Chill dag i Tromsø sammen med Jasmine & Golnaz. <3

FREDAG: Fly hjem til Oslo + møte + reiste til Sverige

LØRDAG: Weekend off hjemme hos svigermor.

SØNDAG: Weekend off hjemme hos svigermor.

12 kommentarer
    1. Hvordan kler du ALT så sinnsykt bra? Du kler alle klesplagg og alle stiler, du er nydelig! Kos dere i Sverige<3

    2. SHIT FOR EN HEKTISK UKE! Forstår virkelig ikke hvordan du får tid til alt dette altså…. helt sinnsykt 😮

    3. What was the verdict after the X-ray?
      I hope it was positive.
      You are the best and loveliest couple!
      😋💖❤️❤️❤️

    4. Satt nettopp å så på videoen som Rebecca har lagt ut om deg. Du er vanvittig heldig som har en slik venninne! Håper dere kan ta vare på hverandre <3

    5. Har du komplekser for høyden din?❤️ Skulle du ønske du var høyere? Skulle du ønske at du kunne bli model?

    6. Hei:)
      Kan du plis lage et eget innlegg med de forskjellige kosedressene/ tracksuitene du har og link?

    7. Hei Isabell, jeg tenkte å bestille noen klær på Nelly og lurte på om du hadde en rabattkode jeg kunne bruke?😁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg