I MAI SKAL JEG…

   MAY, YOU’RE GOING TO BE AWESOME   

1. Tvinge Pierre til å kjøpe meg roser hver fredag. Hihi! Jeg har nemlig lyst til å ha det som en tradisjon nå som vi har blitt samboere igjen. Snakk om romantisk, når det er påtvunget 🙂 🙂 🙂 Wups!!

2. Invitere familien på middag i vår nye leilighet! Jeg skal stå for kalkun middagen, og P skal stå for kake til dessert. Mamma kommer til å bli sååå stolt! 💁🏽

3. Passe masse på Percy. Jeg lengter så ekstremt mye etter å skaffe meg en egen hund, men enn så lenge får vi kose med Percy så mye vi kan. Eller, det kommer vi alltid til å ville gjøre, for han er seriøst verdens beste hund. Han har tidenes sterkeste personlighet. 

4. Ta masse antrekksbilder til bloggen. Jeg har fått så sjukt mye inspirasjon på motefronten i det siste! Jeg har masse kule, nye klær som jeg vil style ordentlig kult. Dessuten er det ekstra gøy nå som vi går mot varmere tider. Da kan man kaste på seg et skjørt eller en shorts uten å fryse ihjel. Deilig!

5. Reise til Cannes sammen med Nelly.com. Vi reiser på fredag allerede. Det kommer til å bli døds gøy! Dette er min andre tur med Nelly, sist var i Stockholm. Jeg føler meg enormt heldig, det må jeg virkelig si. Jippi!!

6. Ha klessalg. Nå som jeg har flyttet merker jeg at jeg har litt mer klær enn jeg trodde, og mer klær enn nødvendig. Jeg orker ikke å fylle opp vårt nye hjem med alt for masse tøy slik som jeg gjorde med den forrige leiligheten, så nå skal jeg forsøke å få sortert det jeg vil beholde og det jeg vil selge. Det er i grunn veldig mye jobb å drive å selge alt, for det krever at jeg pakker alt, drasser med meg hver minste ting til postkontoret og så klart få sendt det. Ikke tjener jeg noe særlig på det heller, men jeg gjør det i hovedsak fordi at jeg vil være miljøbevisst. Jeg vil ikke kaste det. Da er det bedre at noen andre får bruk for det. Derfor er det verdt slitet til syvende og sist.

7. Kjøpe masse grønne planter. Jeg ELSKER det! Jo, og så må jeg jakte på det perfekte helfigurs speilet. Jeg har jo mitt gamle hjemme hos mamma, men jeg er ganske lei av det. 

8. Bruke min nye kokosnøtt parfyme. Altså, jeg har fått helt totalt dilla på kokos. Jeg har kjøpt bodylotion, bodyscrub, dusjsåpe OG parfyme i kokosnøtt duft. Jeg er freeelst. Mhhhhm!! Finnes ingen deiligere lukt ass. Nå gjenstår bare duftlys og tøymykner i samme lukt, så er jeg fornøyd. Det burde ikke være et spørsmål om hvordan Isabel Raad lukter lengre i hvert fall. 

9. Signere en kontrakt som har ekstremt mye å si for karrieren min. OH MY GOD, sier jeg bare. 

10. Ha romantiske datenights med min kjære. Det har blitt lite tid til det i det siste, men nå skal det virkelig prioriteres. Kjærligheten behøver alltid å pleies! 💘

11. FEIRE 17.MAI!!

75 kommentarer
    1. Kan du legge ut noen bilder av hva man kan ha på seg på 17.mai! Trenger ideer fordi jeg ikke vil bruke bunaden min i år. Men har ikke peiling🙈 og du er så fin og bra stil så du er den riktige personen å spørre garantert❤️✌🏼

    2. Punkt nr6, hva med å heller gi det til Fretex? 🙂 eller på en brukt butikk? Blir jo mindre jobb for deg og andre får brukt for det! Vinn vinn <3

    3. Hei.
      Kan du ikke ha hagesalg/ bakgårdssalg med klærne dine? Det er enda mer miljøbevisst 😉 Pluss at mange lesere får mulighet til å møte deg 🙂

    4. Kan du skrive et innlegg med hvordan type datenights du har planlagt? Litt forskjellige ideer og temaer?

    5. Hei! Mener ikke å være frekk mot deg eller Pierre når jeg sier dette, men tror ikke det er lurt st dere får hund. Hund krever sinnsykt mye ansvar og innbærer at du ikke kan reise fra den i hvert fall ikke det første året, men kanskje enda lenger slik st den blir trygg på dere og får ordentlig “oppdragelse”. Du sier kanskje at du har venner/familie som kan passe på i mellomtiden, men det er virkelig ikke lurt for hunden. Den blir da utrygg, i hvert fall hvis den må flytte mellom personer og da ikke vet hvor dens hjem er.
      Mener ikke kritikk på dere som person, men i og med at dere reiser så mye er det ikke lurt å få hund for hundens del. Jeg snakker selv fra erfaring med hund. Klem

    6. Kjapt spørsmål, kunne du ha lagt ut bilder av det du skal selge på bloggen her slik at leserne får mulighet til å kjøpe? Så kan du gi bort drt som ikke blir solgt til veldedighet? 🙂

    7. Jeg må bare spørre om noe som jeg har lurt på lenge og dette er ikke noe kritikk, ikke i det hele tatt, men jeg må bare vite… hvordan er det å sitte på rompa for deg? Er det liksom litt hardt eller er de myke og blir flate som «vanlige» rumper? Eller er det mer som en ekstra pute å sitte på? Jeg spør ikke fordi jeg kritiserer eller noe, jeg er vare veldig, veldig, veldig nysgjerrig på akkurat dette… Håper du kan svare! 😅

    8. Det er ikke bra for miljøet å sende pakker… tenk på lastebilene som skal transportere alle pakkene som sendes hver dag. Det er IKKE å være miljøbevisst. Det som derimot hadde vært miljøvennlig hadde vært å gå bort klærne til en organisasjon eller solgt det på et bruktmarked.

    9. Anonym: hei! Det er lov å lure, hehe 🙂 det føles helt normalt! Merker ikke forskjell 🙂 i starten var det veeeldig spesielt da. Da føltes det ut som at jeg hadde to stenklosser der bak… not good!

    10. Hvorfor gir du ikke til Fretex? Eller til UFF containere. Da sendes det til utlandet. Til de som virkelig trenger det. Regner med at du har rå til det 🙂 eller vil du tjene penger på det?

    11. Skulle ønske jeg var liten (/mindre) og passet klærne dine🙄😇 høyden er lik din, men er dessverre ikke så smal 😌 du har jo så mye fint i klesskapet ditt!

    12. At en hund ikke burde passes på av foreldre/venner? Hva er det for noe? Haha søstra mi har hunden sin hos mine foreldre hvertfall 3 ganger i uka! Og den hunden er verdens snilleste og beste hund 🙂 vi har stor hage så den får løpe fritt istedenfor i hennes lille leilighet. BARE positivt for den hunden!
      Men den må være trygg på personen som skal passe hunden selvfølgelig, men regner med Isabel skal tilbringe mye tid hos moren sin så de blir godt kjent 🙂 ikke vær så raske på å tru alt vil gå til helvette. Skal man aldri la foreldre passe barnebarn før ungen er 1-2 år heller da? De som hunder må jo få relasjoner til andre for å like mennesker. Og da må jo overnatting/passing til.

    13. Jaaa til mye outfit bilder!😍 kan du lage ett innlegg med outfit inspo til 17. Mai til oss som ikke skal ha bunad? lurer på, hvorfor ikke gi klærne til Fretex eller noen som deler ut til fattige? Slipper du all pakkingen og sendingen, det går til noen som faktisk trenger det, og mye mer miljøbevisst en å sende masse pakker i posten. Bare ett tips hvis du ikke har tenkt på det 🙂 gleder meg til å se hva det store som skjer i karrieren din er, tipper TV serie!!

    14. Kan du ha en «draw my life» vet det er veldig gammelt men elsker sånne vidioer<3 klem<3 håper du svarer

    15. Silje: Det er forskjell på å la en trygg hund være innimelllm hos familien. Og det å skaffe deg valp/hund når man må reise så mye som det man gjør som blogger. Du skal ikke ha en valp rundt frem tilbake. En voksen trygg hund derimot klarer dette fint 🙂 men lurt å vente med å skaffe valp til man har bestemt seg for å ikke reise noe lengre turer hvertfall de første 8 mnd.

    16. Du er så pen Isabel ❤️ Gleder med til å se mer outfitt bilder av deg siden jeg er så glad i mote !

    17. Hej Isabel❤️
      Så akkurat videoen som Rebecka har lagt ut på sin youtube-kanal.
      Slike ekte venner sku alle hatt🌸❤️

    18. Kan du svare på spørsmålet om fretex/UFF container? 🙂 jeg er veldig nysgjerrig på hvorfor du velger å ha klessalg og ikke gi det til de som virkelig trenger det! Ikke hat, du har nok din grunn! Jeg og min nysgjerrighet vil gjerne bare vite 🙈

    19. Isabel, roser hverdag😻😻 så sykt koselig og så sjukt fint. Du er så vakker, og stråler virkelig for tida. Du virker så lykkelig og du har en helt fantastisk energi rundt deg. Love uuuu so so much❤️stå på videre

    20. Hei! Jeg lurer bare på om du kan gå ut uten hudsminke eller føler deg ukomfortabel da? Jeg føler litt det nemlig, men syntes du har sinnsykt fin hud uten sminke også så lurer på hvordan du holder huden så fin? Du er nydelig, håper på svar 🙂

    21. Hvis du ikke tjener noe særlig på det og det er mye stress å pakke og sende.. hvorfor ikke gi klærne til Fretex eller uff? Da tar du alt i svarte sekker og kaster det i en uff eller Fretex konteiner 😀

    22. Hei jeg har tenkt til å operere rumpa min også, men har hørt at det kan oppstå ryggproblemer når man blir eldre. Er dette sant? Tenkte du på det? Jeg bare lurer sånn hvis jeg også skal operere😊

    23. Kanskje det hadde vært en idé å la Sidra ta seg av klessalget ditt og tjene noen kroner? Hun virker så flittig og positiv. En kjempefin måte for henne å lære seg om jobb og penger tenker jeg 😊😊 Du kan jo selvfølgelig ikke bare tømme alt på rommet hennes og si værsågod å selg, men jeg trur nok at dere hadde funnet en fin løsning 😊

    24. Hvordan opplevde du operasjonene dine? Var det slik at du angret etterpå? Gjorde det vondt? Og hvilke operasjoner gjorde du? Spør fordi jeg vurdere å operere meg når jeg bli gammel nok, da jeg ønsker å få større pupper og smalere midje!

    25. Jeg har begynt å bruke koksolje fordi sminkefjerneren var tom. Nå tenker jeg at jeg heller skal kjøpe en boks med kokos å ha på badet 🙂 Funker som bare og helt babymyk under øynene 😉 Har du noe rabattkode på kokosolje eller sånne produkter ?

    26. Om du mener du ikke tjener så mye på klessalget kan jo du donere pengene til rødekors/dyrevellferd eller noe lignende… det er vell noe av det minste du kan gjøre, du som tjener så mye penger fra før av:)

    27. Opererte du nesa samme i Istanbul? Bare lurer altså. Og var det vondt? Puster du noe anderledes? Elsker bloggen din babe😊

    28. Bestille du klær fra missguided og pretty little things til Norge? Hvordan er det med toll og frakt? Har prøvd å finne ut, men finner det ikke..<3

    29. altså, du sier st du ikke kommer til å tjene så mye på å selge klæra dine, og st du vil bli mer miljøbevisst… hvorfor ikke bare samle alt du ikke trenger og gi det til fretex eller en annen hjelpeorganisasjon? DET ville vært bra for miljøet og for de som organisasjonen hjelper! bare et lite tips ( så slipper du også det med å lage en nettbuttikk, ta bilder av alt, legge til info om alt og sende alt!)

    30. Få Pierre til å kjøpe roser fra mester grønn, så slipper han å kjøpe hver fredag.. men heller gjerne hver andre eller tredje fredag🙈

    31. hei! kan du ha en meet up snart her i Oslo. det var så utrolig kult å se deg på paradise og jeg kommer sikkert til å bli helt starstruck når jeg møter deg… tihi😆

    32. GI KLÆRNE TIL FRETEX ELLER ANNEN HJELPEORGANISASJON? 🙂
      GI KLÆRNE TIL FRETEX ELLER ANNEN HJELPEORGANISASJON? 🙂
      GI KLÆRNE TIL FRETEX ELLER ANNEN HJELPEORGANISASJON? 🙂

    33. pleier du å se på noen populære amerikanske youtubere som: liza koshy, david dobrik, shane dawson, pewdiepie, zoella? isåfall hvem? btw ilysm!❤️❤️

    34. Du er den kuleste og råeste dama jeg kjenner ❤️ Du står imot hatere som ingen andre greier❤️Du er et stor forbilde ❤️❤️❤️❤️til Isabel Raad

    35. Kjøpte tøymykner i kokoslukt – og kommer ALDRI til å slutte å bruke den, anbefales virkelig! Helt fantastisk <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg