GODTERISKUFFEN MIN

🍫 CANDY LAND 🍬

Jeg er en godtemons… I can’t help it. Jeg blir alltid litt sånn der paff når folk spør meg hvordan jeg holder meg så slank, og helt ærlig dere? Jeg gjør ikke en dritt. Jeg spiser akkurat det jeg har lyst på, inkludert godteri fra denne deilige godteskuffen, haha. Jeg prøver jo å passe litt på da, ettersom at det ikke er bra med for mye sukker, men jeg kan ikke akkurat påstå at jeg ikke spiser noe søtt hver dag, for det gjør jeg! Helt siden jeg var en liten jente har jeg alltid vært veldig svak for godis, sett bort i fra de årene jeg slet med anoreksia. Det er vel strengt tatt den eneste perioden i livet mitt der jeg faktisk ikke spiste noe i disse banene. Fy for en trist periode. Alt med måte så klart, men godteri er goooodt og jeg er en sucker for it.

Fun fact: jeg har alltid en overfylt godteriskuff hjemme. 

42 kommentarer
    1. Du veier 40 kilo og hele tiden skal du late som du ikke er sykelig tynn med å vise bilder av mat. Du har et usunt kroppsvekt og du ser tynnere ut enn barn i Afrika. Du har ingen naturlige formene derfor måtte du operere deg til det. Du kunne bare spist mer. Kansje du kaster opp maten din hele tiden? Men du skal gni det inn pg vise oss at du egentlig ikke har et anoreksi problem nå, men vi alle ser det at du har det.

    2. Hei! jeg la merke til at skapplassen i den nye leiligheten. Hvordan skal du få plass til alle klærene dine der? hehe

    3. Altså istedenfor å lage et innlegg om dine sminkeprodukter (ref.snap) så kan du jo heller lage den forbanna sminkevideoen du har lova oss i snart 13 år… hvorfor holder du aldri ting du lover? Du må begynne å kjenne deg selv snart, at du kan aldri si ja for du vet at det er 90% sjanse for at du ikke gjennomfører det 🙂

    4. Mia: Isabel har en flott kropp på utsiden, hun er slank og later ikke som noe som helst. Vi vil alle være slanke, en undersøkelse viser at nordmenn ønsker heller og være tynne enn rike. Så det er nok du Mia som sitter med problemene selv, noe overvektig og sjalu høres du ut som. Skinny girls are super beautiful. Og Isabel har former, hun har litt fasong på hoftene, akkurat passe.

    5. Jeg skjønner deg ikke liksom du er XS i klær og du er 24! Det er så tynt. Du har fin kropp av natur også kan du ikke ha annet enn jævla høy forbrenning

    6. Det er jo derfor str xs finnes i dameklær forde det er mange veldig slanke kvinner. I resten av Europa øst og sør så er det mye vanligere at kvinner bruker XS i klær. Norske jenter er så vant til at det er så mange ‘store’ jenter i norge, så med en gang en kvinne bruker XS så tror de at hun er syk… helt gal tankegang. Jeg er 27 år og bruker xs, er 169 og veier 55 kg. Alle sier hele tiden at jeg har så fin kropp og at jeg er heldig som er så stram og slank. Isabel er vanvittig vakker og har en ‘normal’ perfekt kropp.

    7. hvorfor klage på kroppen til isabel, når vi kan fokusere på all det deilige godteriet i den skuffen? 😍😍

    8. Hvordan får du på deg bukser i xs når rumpa di er relativt stor i forhold til beina dine? Rumpa og beina mine samsvarer hverandre, men midja er en del mindre så enten passer buksene i beina/rumpa men alt for stor i midja eller omvendt 🙈 how do you do it???

    9. jeg pleide å ha skaphylla full selv, men det kan jeg ikke lengre. faktisk så spiser jeg veldig lite godteri. men jeg er ikke like heldig som deg. jeg legger på meg bare jeg ser på godteri. brus er min “bestevenn”. det er farlig godt! og 10 ganger så ille for meg. haha… jaja, alle kan ikke være flotte og slanke som deg 😛 men jeg kan ikke akkurat si jeg meldte meg frivillig. haha

    10. Mia, dette er det sykeste jeg har lest på lenge. Skjerp deg, vær så snill. Det at du anklager Isabell for å ha en forstyrrelse når det kommer til mat er ikke noe annet enn ironisk. Jeg tror at Isabell er klar over at hun er tynn og ikke later som om hun er noe annet. Er ganske sikker på at Isabell har et nok så normalt og sunt kosthold og forhold til mat, og spiser nok.
      Du har åpenbart ikke dette problemet; men det er ikke så lett for alle å bare «spise litt ekstra» mat for å legge på seg. Vet du egentlig noe om hvordan Isabells forbrenning er? Tror ikke det nei.

    11. Ååå! Misunner deg😍😍 fovoritt sjokoladen min er uten tvil Twix! Ikke lenge igjen til helg da hihi, gleder meg

    12. Hvordan vet du hee oppe at hun veier 40 kilo? Vekt er en privatsak! Noen er naturlig slanke, Vær så snill å respekter det. Jeg syns ikke at Isabel er stygg tynn, hun er naturlig slank, sunn og vakker. Ikke hør på alt det slemme folk kommenterer, Isabel❤️❤️❤️❤️

    13. Mia: Isabel er ei lita og lav jente, for henne er 40 kg (hvor har du det fra forresten?) normal vekt. Har ei bestevenninne som er liten og nett i kroppen, hun legger heller ikke på seg enda hun spiser mye mer godteri enn meg. Så du skal ikke uttale deg for mye, alle har ulike kropper vet du.

    14. Vekt sier kun noe om muskelmasse og vann i kroppen, så blir for dumt å si at hun er for tynn. Husk at hun ikke er så høy heller så det at hun veier 46 er ikke akkurat veldig sykelig, jeg er selv 1.65 cm og veier 41,6 kg. Klarer meg helt fint og er ikke sykelig av den grunn. Isabel har en normal og sunn kropp

    15. Husk å tenk på blodsukkeret ditt innimellom all sjokoladen da, Isabel. Diabetes er ikke til å spøke med.

    16. Hei. Litt til informasjon. Selv om du kan spise «hva du vil» og ikke tenke på kosthold, så vil ikke det si ar du har en sunn kropp. Ja, du er slank, men det gjelder å tenke litt på det innvendige også. Blodårene tetter seg fortere og mye innvendig fett som ikke er synlig på utsiden er ikke bra for kroppen. Bare et lite tips! Ellers elsker jeg bloggen din og deg!!! Og stilen din er jo helt sjuk❤️

    17. Viktig å tenke på kroppen innvendig også. Ikke bare utsiden. Mye sukker kan faktisk resultere i blodpropp og hjertesykdommer.

    18. Er også kjempe hypp på godteri. Og er den tynneste i klassen. Æ spis mer godteri enn di i klasseb og er fortsatt tynnere. Ønska at æ kunne spise alt det der med deg!!😍😍❤

    19. Som tidligere anorektiker (som jeg har lest du også er) så syns jeg du burde tenke deg om før du godkjenner kommentarer hvor folk nevner høyde og vekt. Du vet like godt som meg at det er en trigger og du vet aldri om noen som leser bloggen din er på vippekanten til denne forferdelige sykdommen.
      Kommentarene er ikke stygge eller noe! Men syns ikke de har noe her å gjøre 🙂 ingen som har noe med vekt, høyde eller klesstørrelse til folk. Du av alle som selv har slitt med anoreksi burde vite det kan være en trigger. Tenk på det til neste gang er du snill

    20. Da jeg var på din alder så kunne jeg også spise hva jeg vil og likevel være slank. Ikke for å skuffe deg, men det går desverre over :p

    21. Du er ikke alene om å være godtemoms for å si det sånn, har selv type 6 poser fulle av godteri, sjokolade, kjeks og snacks, og fyller stadig på i redsel for å ‘risikere å gå tom’😂

    22. Åh herremann, amazing! 😍 drømmeskuff! Det der skal være min inspo-skuff til duty free på onsdag! Haha. Men spiser du virkelig mye av dette? Du er jo så tynn (i beste måte ment, du er superfin!) at det nesten er umulig å se for seg at du faktisk trør innpå. Isåfall er jeg supersjalu på forbrenningen din!
      Klem!

    23. du har penge:( jeg er arbeidsledig student etter husleie bare lever på nudler… blææ. men du er en nydelig person som fortjener det. bare håper jeg også får litt bedre økonomi

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg