BLOGGERS IN CANNES

annonse ⎟sponset reise av Nelly.com

24 HOURS IN CANNES

Hello from CANNES! Eller, fra Stockholm rettere sagt. Hehe! Vi mellomlander her, før vi skal ta flyet hjem til Oslo om 30 minutter. I går var jeg i Cannes med Nelly.com! De hadde stelt i stand tidenes kuleste 24-timers tur til den franske rivieraen med hele blogg-ligaen, artister og influencere fra Norge, Sverige, Danmark og Finland. Vi var så utrolig mange. Jeg var faktisk veldig nervøs for å dra, fordi at jeg ikke kjente noen som helst som hadde blitt invitert. Jeg er jo en person som synes at slike settinger er litt skummelt, og derfor var jeg litt i tvil på om jeg faktisk kom til å møte opp på avtalt plass kl 05:00 i går. Jeg er overlykkelig over at jeg valgte å dra, for herreguuuud så gøy jeg har hatt det!! Bloggerne fra Norge er jo helt oppriktig tidenes skjønneste jenter. Så gode, så inkluderende og ikke minst døds gøye å henge med. Jeg hadde absolutt ingen grunn til å kvie meg overhodet. 

Locationen vår. Det var aaaamazing!

Tusen takk til Nelly.com for invitasjon til tidenes feteste 24 timer. Det var AMAZE!!

62 kommentarer
    1. Nydelige bilder! Så veldig gøy ut 🙂
      PS. Jeg må bare informere deg om en “skrivefeil” jeg har lagt merke til at du skriver av og til, og det er at du legger inn ordet “at” der du egentlig ikke trenger det. I dette tilfellet er det: “fordi at jeg (..) ” Setningen får en bedre flyt uten “at”!
      Det blir litt som å lese en setning som: “Jeg liksom trenger ikke gjøre det”.
      Ville bare si ifra! Klem

    2. Munnen din ser altfor svært ut i ansiktet ditt, har du tenkt å operere munnen din mindre i Tyrkia? da vil ansiktet ditt se mer symmetrisk ut.

    3. Ida: Nei, Ida. Jeg skal nok ikke operere munnen min mindre. Håper du har det bra med deg selv, ettersom du har behov for å forsøke å trykke et annet menneske ned. Ha en fin kveld videre!

    4. Hvilken allianse heier du på, på paradise? Ann Marielle, Mathias, Karoline og Leo sin eller Newa, Erik og Marius sin?

    5. Hvor mye veier du?
      Skal du ta flere operasjoner?
      Har du fått tilbud om å være med i bloggerne? Hadde vært så gøy
      Hva het du før Isabel?

    6. Kan du plis ha en language challenge på YouTube der du tester Pierre på ord på arabisk?
      Du er så flink og god! Stå på videre!! :))

    7. Hvem heier du på i pH akk nå?
      Hvor mye fikk dere betalt for Nelly turen?
      Har Nelly sitt eget fly?
      Hvem hang du mest med på turen?
      Hva synes du om at Mathias og J har laget en yt video sammen?
      Hva synes du om Vegard Harm?
      Synes du helt ærlig at årets konsept i paradise fokuserer på legende? Med tanke på at det var en så stor sak før pH og masse promotering?
      Hvis du skulle valgt 3 «step» i sminkerutinen, hva hadde du valgt? (Eks bryn, leppestift ,maskara osv)
      Dette er noen forslag til ukens spm:)
      Glad for at du ble fornøyd med turen:)

    8. Hei,
      Jeg lurte på om det var strenge regler på kleskode i Dubai da du var der. Skal dit til sommeren og lurte på om jeg bør ha med meg dekkende klær eller om det er greit med små klær. Takk på forhånd :))

    9. Har du lagt merke til at alle fra paradise som har blogg har begynt å herme deg? Med å svare på spørsmål i kommentarfeltet for å så poste «swipe up» på snap? Ingen gjorde det før du startet….

    10. Hei Isabel😍 Så kommentaren over her om smilet ditt og ble helt sjokkert over hva folk får seg til å skrive på nett! Du har et av de fineste smilene jeg har sett og det håper jeg du aldri velger å fikse på! Du virker som et like fint menneske på innsiden som på utsiden❤️ Håper du får en fin kveld videre❤️

    11. Foreslår heller at du drar til Tyrkia og opererer din munn og får den sydd igjen til du har noe bedre å komme med…

    12. Så fint å høre at du har hatt det så bra ❤️ Du tar utrolig fine bilder, hvilket kamera bruker du? 😍

    13. Halooo trenger svar. Du sa Pierre ikke slo opp med deg for å melde seg på PH? Han gjorde jo det?? Han var jo med i PH Sverige? Hva er greien. Har du forresten sett episodene?

    14. Du ba oss spørre spørsmål, hvorfor godtok du ikke min kommentar? Jeg skrev også støttende at du har et vakkert smil og ikke burde høre på hun ovenfor!

    15. Hei 🙂
      Hvorfor reiser du aldri til USA? Er det fordi du er iraner og ikke får lov til å komme inn? Føler du deg mest norsk eller iraner? Føler du er flau over røttene dine, man ser at du prøver skikkelig hardt å leke norsk, det kler deg ikke. Føler du blir mye mer interessant når du skiller deg fra resten. Dessuten så ser man tydelig at du er utlending (selvom du er født i Norge) er du btw det? 🙂

    16. Hvordan var det å være der med Andrea Badendyck tilstede? Med tanke på at hun har jo støttet mange av Mads Hansen sine poster av deg? Bare et spørsmål 🙂

    17. Hvilken eyeliner bruker du? Og kan vippene dine falle av om du får eyeliner på de? Slet med dette da jeg selv hadde extensions..

    18. Jeg blir så kvalm av å se alle de stygge kommentarene du får 🙁 men jeg synes du er nydelig både før og nå <3 Ha en super helg videre:)

    19. Synes virkelig synd på de som alltid skal kommentere på andre sitt utseende! synes d er sinnsykt trist at noen bare måå kommentere? ingen er perfekte, funker enda bedre å holde d for seg selv:) vet aldri om man tar d til seg eller ikke, noe som kan gjøre at personen kan få dårligere selvtillit. Keep ur heads up people, skjerp dere seriøst! Synes det begynner å bli irriterende å lese alle disse dritt kommentarene, og selfølgelig enda verre for deg! Håper du har det bra og ikke tar der til deg❤️

    20. Hva er det som skjer bak kameraene på PH som oss seere ikke vår vite? Når vet dere at det er frokost, parssermoni osv.

    21. Er paradise hotell en gang i livet opplevelse utenom legendene, eller kan man melde seg på flere ganger selv om man har vært med før? Eller er det bare legendene som kan være med 2 ganger?
      Og hvordan blir man legende?

    22. Du skrev her en dag at den første gangen du røyk ut av pH var den værste, men hvorfor gråt du da du røyk ut i år da?når du uansett ville trekke deg flere ganger

    23. Til ukas spm: På introen din på pærra så sa du «jeg tjener masse med og skrive idag har jeg» på en sånn måte at du ikke likte og blogge. Mener du det? At du ikke liker og blogge? Vi elsker jo bloggen din!

    24. Nødvendig å ta med den ekle grisefargede veska di på hvert bilde du legger ut? Bildet blir ødelagt, og provoserende

    25. Ukas spørsmål! Hvordan tjener du på blogging og YouTube? Du har svart på det før. Men hvor mye tjener du på klikk? Og hvordan tjener du på YouTube, og hvor mye? Og blir du sur hvis noen logger seg inn på skatteetaten og skjekker inntekten din?

    26. Hei! Jeg trenger hjelp å finne noen fine sko! Å jeg elsker stilen din! Så lurte på om du viste om noen fine sneakers?!(helst hvite/svarte, eller bare en farge som passer til alt!)

    27. Kult å se deg i Jon Olsson (kjæreste til Janni Deler) sin vlogg fra arrangementet i Cannes!! Bare litt i bakgrunnen da, ser han også på bildet over her, elsker sånt haha 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg