10 TING JEG VIL KJØPE FØR JEG DØR

annonse ⎟ annonselenker Nelly

TOPP HER ⎟ TIGHTS HER

Nå er jeg litt vel materialistisk her, men det er lov! En venninne og jeg var ute å spiste her om dagen, og da begynte vi å prate om hva drømme kjøpene våres er. Hva bare MÅ vi kjøpe før den dagen vi dør? Det var interessant å høre hverandres punkt! Jeg fortalte henne at jeg er nødt til å lage et innlegg om det, da det faktisk var veldig gøy å fantasere og “planlegge”. Under her kommer mine 10 drømme-kjøp før jeg dør. Som dere kanskje forstår, er jeg avhengig av å fortsette å tjene disse summene i mange år fremover for å klare å kunne oppfylle punktene. Haha! Det har jeg dog planer om, faktisk har jeg planer om å tjene tusen ganger bedre i fremtiden enn det jeg gjør i dag. Jeg tar aldri til takke med noe, jeg vil alltid pushe meg selv enda hardere. Bloggen skal utvikles til noe enda større. Jeg har store planer, og et av prosjektene er allerede i gang. Jeg signerte kontrakt forrige uke!! IIHHHH. 

   BE MINE, BEFORE I DIE   

1. En Ferrari og Lamborghini. En rød og en svart.

2. Minst 20 Chanel-vesker.

3. En (helst to) Pomeranians.

4. Et svææært hus. Det skal ikke være lite! Drømmen er å bygge drømmehuset en gang i løpet av livet. Det skal være svært, MASSE vindu fra tak til gulv, minst 8 soverom, en gigantisk innkjørsel med en sånn der fontene i midten, utendørs basseng.. The list goes on. Dere som ser på Real Housewives Of Beverly Hills skjønner hva jeg prater om. Har dere sett Mohammed Hadid sitt hus? Faren til Gigi Hadid. Det mansionet er vireklig goals. Og hey – dette punktet er ikke umulig. For knappe tre år siden hadde absolutt ingen trodd på meg om jeg hadde sagt at jeg skulle tjene 200.000-300.000 kroner i måneden. Jeg motbeviser stadig, og denne drømmen kan jeg absolutt klare å realisere. 

5. En Rolex. Jeg sikler etter en nå, altså… Klokker er noe jeg går med konstant! Det må definitivt være mitt favoritt accessorie. Det er så enkelt, men samtidig så utrolig classy og fint. Derfor synes jeg absolutt at en klokke er verdt å investere i, da det blir meget godt brukt.

6. Mange skopar fra Louis Vuitton. De har så mange fete modeller! Akkurat nå craver jeg disse:

7. Reiser til Tulum i Mexico, Bahamas og Maldivene.

8. En feeeet jævla båt. Jeg har vokst opp med hytte ved havet, og da så klart båt. Det er lite som slår følelsen av å kunne ta ut på havet, stå på vannski og bare nyte…

9. Hermés vesker. Ah… Trenger jeg utdype?

10. Et hus til familien min. Det er noe jeg alltid har drømt om. Det er planen så fort jeg har kjøpt noe eget først, neste investering blir et lekkert hus til mamma og kidsa. 💕

88 kommentarer
    1. Ydmykt. Hva skal du med disse tingene? Er så smålig med folk som tror at luksuriøse ting og logoflash gir autoritet. Les en bok i stedet, educate yourself. Denne tomme, meningsløse tilstanden bloggere befinner seg i vil aldri romme deres fulle opplevelse av dere selv – kun distrahere fra de viktigere tingene.

    2. kjære anonym som tydelig viser sarkasme ved lista til Isabel, er det så sinnsykt vanskelig å forstå at noen tjener bedre enn andre? Hvorfor ikke være glad på deres vegne? Det er ikke din feil om du er født fattig, men det er din feil hvis du dør fattig. Har reagert flere ganger at det er mange som gneller over at de mener at Isabel skal gni inn at hun har penger, eller lignende. Hallo – dama har penger, la henne bruke de også uten å måtte kommentere i en desperat sjalusi. Hun jobber faktisk for de, og jeg kan tenke meg at hun bruker mye tid på bloggingen sin, som er akkurat det samme som at de som skriver aviser lager en reportasje. Kjør på Isabel, jeg har troen på deg, og måtte alle de som er sjalusie gjøre deg ekstra sulten på å vise dem at du får til det du vil 🙂 Håper du får en flott helg!

    3. Fikk litt kvalmende følelse av denne lista. Helt til jeg kom til siste punktet ditt. Det synes jeg var flott!

    4. hva skal du med dyre biler når du ikke har lappen? og ikke klarer å bestå førerprøven heller? haha

    5. For et ulykkelig goals. Du kan ikke være frisk innvendig da du er så falsk og materialistic som du er…… det er slike som deg som må kjøpe seg lykke fordi du sliter psykisk innvendig. Mentale helsen din kan ikke være bra.

    6. hvilket filter er det du bruker til bildene dine på lightroom? jeg har programmet selv og ble så fascinert av hvor fine bilder du har!

    7. Magnus: du kan ikke ha en spesielt god mentalhelse du heller når du har så store mindreverdighetskomplekser at du bruker tiden din på å henge ut andre.
      Heidi: det samme går for deg, tror ikke det er så veldig mange mennesker som bryr seg om hvor mange stygge og nedsettende kommentarer du klarer å spytte ut i løpet av en dag.
      Og til dere begge: håper dere koser dere med det faktum at dere menger dere med usikre tolv år gamle gutter som tror man blir tøff av å gjøre narr av andre.

    8. Hahaha ikke frisk faktisk😂😂 hadde eg hatt masse peng så hadde ego spandert ting på mg selv!! Eg sitter ofte å tenker dn dagdn eg vinne i lotto så vil eg kjøpe… relax magnus er ikke et dårligere, sykere menneske for å ha drømmer

    9. Hei,
      Bare lurer på om du har tatt laser andre steder enn hårfestet og hvor du gjorde det? Hadde vært gøy med før/etter-bilder og høre litt rundt opplevelsen 🙂

    10. Men herregud da, er det ikke lov å drømme om ting lenger? Man har da ikke dårlig mental helse bare fordi man drømmer om et stort hus eller en Rolex. La nå Isabel få ønske seg det hun vil. Siden når ble det ulovlig å ha drømmer? Kan dere med hånden på hjertet si at det ikke er en eneste, materialistisk ting dere ønsker dere?

    11. Fyfaen du er faen meg best!!!
      Elsker personer som dør for familien deres ogsånt
      Du er faen meg beste ble ekstrem glad når du skrev at du vil kjøpe et hus til «mamma og kidza»
      Fortsett sånn og håper du oppnår alt du vil i livet!!❤️

    12. Nå er jeg litt vel harsh her, men det er lov! 😆 Selvfølgelig kan det godt hende at du når målene dine hvis du fortsetter med operasjoner og en kontroversiell blogg, men lykkelig tror jeg ikke du blir av det.

    13. Fine og interessante punkter😍🤤 om du skulle prioritert 3 av de punktene mest, hvilke ville det vært?

    14. Bare ut av nysgjerrighet, har du investert i noe? Jeg tenker i f.eks aksjer eller lignende. For det kan være noe å vurdere hvis du vil tjene ekstra.

    15. Jeg synes vanligvis du virker smart og jordnær, men denne listen skuffet. Minst 20 chanelvesker? Hva i alle dager skal du med tjue overprisede vesker laget av døde dyrs hud? Og når du i tillegg skal ha Hermèsvesker? Jeg tror virkelig ingen mennesker har bruk for 20+ vesker, enten de er svindyre eller mer fornuftig priset. Du kommer aldri til å bruke alle sammen, og dyrene har da blitt drept for absolutt ingenting.
      Stort hus er jeg med på, men åtte bad virker i overkant. Med mindre du da har tenkt å få seks unger, så dere alle har et bad hver.
      Resten av listen var flott. Minus skoene da, men det kan jeg på en måte forstå.

    16. Vi har et gigahus med vindu fra gulv til tak, rett ved sjøen, 20 min fra Oslo. Porsche Cajenne og Range Rover evoque, hytte ved sjøen og i fjellet. Walk inn med bare merkeklær. Liten hund. Kan kjøpe det jeg vil. Er jeg lykkeligere? Nei, syk. Husk å noter « god helse» som nr 1. Jeg var frisk, drømte om dette, ble syk. Ser ikke verdien, får aldri brukt siste mote fra walk in, ligger i sengen. Fint du drømmer. Jeg håper du får det, det er vel fortjent!

    17. Fine drømmer. Men tror du glemmer at det koster å beholde alle disse tingene også. Hva skal du leve av når bloggen din ikke lenger er interessant?
      Koster med to biler, båt og stort hus.

    18. Vil først og fremst si at jeg virkelig elsker å klikke meg inn på bloggen din! Men, jeg lurer på om du kunne skaffet en rabattkode på nelly? Det hadde vært så fantastisk å kunne kjøpe masse klær til sommeren på rabatt, sånn at man får råd til litt fler plagg <3

    19. Denne måtte jeg signere med fullt navn.
      For jeg blir helt kvalm over at det idet hele tatt går an å ha en slik samtale.
      Hva med 10 ting dere vil gjøre for verden før dere dør, eller lignende ? Altså…jeg begynte nesten å like deg, Isabel. Men det her summerer greit opp hva som er feil med denne Kardashian verdenen vi lever i idag.

    20. Pleier å lese gjennom kommentarfeltet her noen ganger, bare for å se hva folk skriver. Har lagt merke til denne personen som gjentatte ganger sier at Isabel skal ”operere munnen mindre”, mislykket rompeoperasjon og hengepupper osv. Kaller seg Heidi denne gangen. Man ser lett at det er samme personen uansett hva han/hun kaller seg.
      Uansett – ”Heidi” – du kan ikke ha mye å finne på, eller ha det så bra med deg selv. HVORFOR må du kommentere dette gjentatte ganger, hva tjener du på det?
      Dessuten går det ikke ann å operere munnen sin mindre, din tomsing.
      Finn deg enn annen hobby enn å plage andre!
      Isabel, det skal være lov til å drømme, om drømmene så er materialistiske eller ei. Og bare fordi en har noen materialistiske drømmer betyr ikke det at man ikke også kan ha andre mer ”betydningsfulle” drømmer! Man kan faktisk ha begge deler folkens, men dette innlegget handler altså om ting hun vil kjøpe seg. Hun har helt sikkert andre drømmer også!!
      Hadde jeg hatt masse penger skulle jeg gjerne hatt mye av det samme på lista. Det er helt fair syntes jeg.
      Ha en fin kveld 😀

    21. Ikke for å være stygg, men min mening er at dette er noe av det mest latterlige jeg noensinne har lest. “minst 20 chanel vesker” Really… Hørtes ikke spesielt modent ut

    22. Kunne ikke du laget en video der du reagerer/ser tilbake på noen av dine gamleste blogg-innlegg? Det hadde vært morsomt!!!

    23. Har sett meg lei av det materialistiske som man får trykket opp i ansiktet på alle sosiale medie kanaler og nå bloggen din. Men så leste jeg det siste punktet og da ble jeg helt varm inni meg <3 Synes heller du skal skrive mer om de gode verdiene dine isteden for å fremme materialistiske innlegg 🙂

    24. Magnus og co kan ikke være riktig navla: vi lever i 2018 hvor de aller fleste drømmer om fine ting! Man er ikke syk innvendig pga en luksusønskeliste….er dere seriøse..

    25. Blir så glad når du nevner slike ting for familien din! Tenk å prioritere å kjøpe hus til mor og søsken, synes du er utrolig flinl og gld med familien din.

    26. “Klokker er noe jeg går med konstant!”
      Scrollet litt nedover og jeg kan ikke se en eneste klokke på noen av bildene dine.. lol.

    27. Skulle ønske du bare drev med youtube, du virker som en sonnsykt herlig jente med glimt i øyet og mye energi og kjærlighet…. så kommer disse innleggene her !! Er så kvalmende, blir liksom usikker pm det er oss eller deg selv du må overbevise hele tiden… alle har fått med seg nå at du tjener godt og er stolt over deg selv, og det skal du være, men å måtte skrive det heeeele tiden, selvskytere liker ingen!

    28. Så vulgært! Dette minner om ønskelisten til en nyrik tungvektsbokser. Skikkelig tacky.
      Hva med Anton Martin, Jaeger LeCoultre, hus tegnet av Lund Hagem arkitekter. MEN en slik ønskeliste er og blir bare trist uansett. Si meg en ting,- har du noen formening om handlingsregelen? Vet du hva parlamentarisme er?

    29. Syntes dette er oppriktig flaut etter min mening! Men så lenge materialistiske ting som dette gir deg så mye glede, så er det bra for deg!

    30. Spørsmål til ukens spørsmål:
      Er det forskjell på inntekten etter du fikk en god del mer lesere etter du var med på paradise sist? Er inntekten den samme eller tjener du mer?

    31. Ser du går mye i skjørt, shorts etc (altså bare legger), hva gjør du for å holde beina glatte og fine hele tiden? Voxer du eller shaver du? Har du noen gode tips?

    32. Det er egentlig veldig trist at dine drømmer er så overfladiske, du har virkelig blitt dratt i den luksus bobbla, og prøver veldig sterkt å sammenligne deg med idolene dine. Det er så mye viktigere ting å bruke penger på når man først har mange av dem… synes ikke du?

    33. Grøss! Hus til deg selv og familien høres greit ut, men resten……Vi har enebolig og biler og mange millioner på konto, men sparer dem til senere. Skryter ikke til noen om det heller, så det er ingen i familien og venner som vet dette. Hjelper barna i etableringsfasen gjør vi jo, selvfølgelig!

    34. Hvor liten følte du deg forrige helg i Cannes ved siden av Janni Deler og Jon Olsson? Med tanke på at du og Pierre så desperat ønsker å være som de, men ikke er i nærheten.

    35. Kunne du lagd ett innlegg der de viser tips til ballkjoler, både billige og dyre. Sikkert mange som skal på ball til sommeren og trenger litt inspirasjon. Klem<3

    36. Forstår ikke hvordan folk kan skrive stygge ting. Herlighet er jo klart misunnelig på deg, men ønsker deg jo ikke noe vondt forde ❤stå på

    37. Hei, jeg er helt enig i at man må få ha drømmer og kjøpe seg ting man vil. Men helt ærlig ble jeg trist av å lese denne listen. Du er sikkert klar over det, men folk dør hver dag fordi de ikke har mat og vann. Jeg mener ikke at vi som er så heldig å bo i Norge ikke skal få lov til å ha det gøy og godt, men er virkelig alt det du ramset opp viktigere enn å redde liv?
      Mener ikke å angripe, og ønsker ikke klage på deg da jeg selv kunne brukt pengene mine bedre, men syns bare dette blir for drøyt :/
      Ønsker deg en fin dag videre.
      Mvh

    38. Litt off topic, men guriland, vi forstår at du elsker boomerang, men du bruker det heeele tia! Ro ned liksom

    39. Må være digg å ha en “jobb” hvor du en dag bare bestemmer deg for å ikke prestere (poste innlegg) 🙂 skulle ønske jeg bare slapp å dukke opp på jobb når det selv passet meg og

    40. Flott at man lager seg en liste. Det viser bare at man har mål for livet og samme faen åssen bil man kjører vel, så lenge man har råd og har evnen til å kjøre slike muskelbiler, så skal ikke folk åpne munnen sin akkurat :)) hva folk bruker pengene sine på, har ingen andre en dritt med å gjøre 😄

    41. 3 pomeranian her. Du må nok legge om livsstilen din en del om du skal skaffe deg hund. Den trenger et stabilt og trygt hjem. Ikke å bli kasta rundt til familiemedlem fordi du skal på reise..

    42. Du har selvfølgelig retten til ønskene og drømmene dine, men ser på denne listen å bare tenker «Shit, er så glad for at jeg har mer empati for andre mennesker og bryr meg om de som har mindre. Jeg er faktisk et godt menneske med gode verdier og intensjoner» 😛

    43. Du, hva skal du gjøre når du ikke lenger er interessant lenger? Hva skal du leve av? Jeg hadde nok spart penger til den dagen kom hvis jeg var deg. Ikke kjøpt dyre vesker ihvertfall 🙂

    44. Liker at da du fikk spørsmål om å velge tre du ønsket deg mest, nevnte du reiser over hund. Da bør du i vertfall tenke deg om før du får deg en…

    45. Jeg har fulgt deg en god stund nå, og må bare få komme med en kommentar. Du får jævlig mye hate, og kanskje noen ganger av «god» grunn også. Men helt ærlig tror jeg alle de som sitter hjemme å elsker å se deg få slengt dritt i tryne og slenger seg på bølgen om at «Isabel skaper kroppspress» and it goes on, de hadde gjort akurat det samme som deg om de hadde hatt mulighet, sjalusi kalles det, og de kan seriøst gå å finne en mening med livet.
      Du er seriøst helt rå, selv om jeg personlig ikke er enig i alt du gjør, noe jeg heller ikke har noe med å gjøre, så er du en sinnsyk inspirasjon for de som velger å se hva du faktisk har fått til.
      I videoen du laget under første paradiset hotel oppholdet så sa du at du skulle bli rik, og at de pengene skulle du tjene selv, og det har du faen meg gjort også. Hvor mange damer er det ikke der ute som lengter etter en rik mann som skal oppfylle drømmene deres.
      U go guurl!! Tjen de pengene og kjøp den Ferrarien, bygg det syke huset og vis alle at du klarer det. For oss som tør å drømme stort og ikke er redd for å tro på at en kan få til hva man vil, så er du en inspirasjon. Det er så digg å se noen som ikke er redd for å drømme større enn de fleste andre, og som går ut å forteller om det 💪🏼💋

    46. Prøver igjen.. hehe:D Hei! Hvor har du kjøpt det røde skjørtet ditt som du la ut på instastory med den hvite genseren på halv pris? Det var sykt fint! Vil også si at du er så sykt pen og skjønn! Lei for alt hatet du har fått.. Ikke fortjent!! Klem❤️❤️❤️

    47. Kjære Isabelle! skryt så mye du vill av deg selv, vis denne verden at det er lov å syntes at seg selv er både flink, fin og alt man skulle ville. Fuck janteloven, er ikke noe annet i dette samfunnet som drar noen mer ned enn at folk føler de må holde på alt de har gjort bra for å ikke såre noen andre. Stå på! ikke alt jeg kan si meg enig i som du skriver, men du eier det og står på ditt, forsett sånn du gjør en god jobb!

    48. Enig med «Anonym 09.05.2018 kl.21:10» i det at god helse som nr. 1. Er selv syk, jeg er 25, uføretrygdet og fulltidsjobben min er å ta vare helsa.
      Min største drøm er at helsa ikke skal bli noe verre sånn at jeg kan være i stand til å sifte min egen familie med kjæresten min.
      Det er fint å drømme, og alle har vi forskjellige drømmer, som man absolutt ikke skal dømmes for. Jeg unner deg å få oppfylt drømmene dine 🙂

    49. Dette gjør meg kvalm! Mange barn lider for de ikke har mat eller klær osv men her er du og ikke får rumpa de stor nok. Blir du lykkeligere av kjøpe flerre Lamborghinier eller og ha Rolex klokke? Det som hadde gjort en forskjell var om du hadde sett deg rundt i dagens samfunn og kanskje hjulpet noen som ikke har det like bra som deg. Gledet andre rett og slett.

    50. Til dere som irriterer dere/ hater på isabell for å ikke nevne god helse og «ikke materialistiske ting», overskriften sier rett og slett ting hun vil KJØPE seg før hun dør. God helse kan man ikke kjøpe og lykke kan man heller ikke kjøpe, vil vel gjette at lykken kommer med familien og pierre, uansett om de bor sammen i en leilighet de har leid i det dårligste strøket i byen eller i en gigantisk villa. Man kan heller ikke tenke at DETTE FÅR JEG IKKE TIL, uansett om man har penger til det eller ikke i nuet. Drømmer må eksistere for at man skal ha noe å se frem til og et mål å nå! Selv sitter jeg her i dag som en vanlig jente i 20 årene, med normal inntekt og kanskje ikke har råd til alt dette, men selvfølgelig unner jeg de som faktisk har økonomien til å kjøpe de vil! Om jeg er litt sjalu? Ja. Men man er da faen meg ikke en dårlig person selv om man kjøper dyre ting. For ja det er isabells egne penger, som hun FAKTISK kan bruke på akkurat det hun vil! Et tips er å bruke den tiden dere har brukt på å skrive hatefulle kommentarer på bloggen hennes, til å sette dere opp en liste på hva dere selv vil oppnå/kjøpe før dere dør. Så om det er bedre helse, eller kjøpe en lamborghini, eller rett og slett en smule mer selvinnsikt🙂

    51. Hei! Kan du skrive et innlegg om dine tanker om fordeling av goder/ressurser i verden? F.eks. store lønnsforskjeller mellom underholdningsyrker som bloggere/fotballspillere og livreddende yrker som sykepleiere, at noen få mennesker i verden har mer penger enn de fattigste landene i verden, ol. Synes det er så urettferdig og noe som gjør meg veldig trist å tenke på.. Ville vært interessant å høre dine tanker <3

    52. Haha jeg må le av alle disse kommentarene. Som om ingen andre enn deg ønsker seg noe materialistiske ting! Jeg personlig drømmer daglig om de punktene du skriver om her. Kjempe fint innlegg som jeg likte veldig godt, skulle dog ønske du hadde med flere bilder! Er så gøy å se

    53. Poenget her er vel at du må bli mangemillionær for å få til alle de punktene, og mest sannsynlig vil du ikke kunne bli det av å blogge. Men jeg ville nok hatt noen av de samme drømmene, men de virker litt urealistiske.

    54. Vil råde deg til å velge en anne rase en Pomeranian. Jeg har 3 stk selv og de bjeffer så jævlig mye hele tiden!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg