GJENFORENT MED PH-CREWET

Se hvem jeg har tilbrakt hele denne torsdagen sammen med! Ine kom til Oslo i går, og vi har storkost oss siden. Vi våknet til tidenes fineste vær i dag, så da måtte vi komme oss ut i solen. Vi møtte også beste jenta vår, Newa. Det var så utrolig koselig å gjenforenes med disse to babene! Vi hadde mye å prate om, for å si det mildt. Det er jo litt vel spesielt blant årets PH-deltakere i år. Vi kan vel si at gruppen er delt opp i to. Slik var det ikke da jeg var med i 2015, da var vi en god gjeng som elsket å omgås hverandre. Slik er det tydeligvis ikke hvert år! Hehe. Men men, ikke alle kan komme overens med alle. Selv om man var med på et program sammen, betyr ikke det at man automatisk blir bff’s på utsiden. Vi er jo veldig forskjellige, mange av oss. Jeg er super takknemlig for de fine vennene jeg faktisk har fått fra årets gjeng! Utrolig genuine og gode mennesker tvers igjennom. Det er de jeg har tid til i livet mitt. Jeg har blitt for gammel for å orke å bruke tid på falske vennskap. Dere vet når man omgås noen “bare for at”? Jeg ER så lei av piss som det. Derfor bruker jeg kun tiden min på de vennene jeg faktisk oppriktig digger og som gir meg god energi. U feel me?

💘 💘 💘

Ah, det har vært en skikkelig digg dag! Nydelig sol, deilig temperatur, gode drinker, yummi mat og perfekt selskap. Kan man be om noe mer? Life is great, dere. Life is fucking great. Nå sitter vi tre jentene faktisk hjemme hos oss og chiller. Det er så koselig med skikkelige jentedager og jentekvelder. Det er nesten litt som terapi, haha.

God natt når den tid kommer, babes. Love you!

22 kommentarer
    1. Jeg lurte på en ting! Hvor var det dere tok portrettbildene deres? Altså de dere har med partneren deres. De er såå fine og kunne tenkt meg og ta et liknende❤️ du var best på hotellet

    2. Kan egentlig Ine lage et innlegg om seg selv på bloggen din? Jeg som leseren din vil bli bedre kjent med henne 😊

    3. Jeg lurte på om noen har bursdag på hotellet? Og om noen har det, nå Di late som de ikke har det da siden det aldri er noen som har bursdag når vi ser på PH?

    4. Oi, du som er så opptatt av utseende burde snart begynne å bruke solkrem/sole deg mindre. Om 10 år vil du ha like mye rynker som en 60 åring hvis du fortsetter sånn som du gjør nå. Du har dessverre allerede tatt litt skader ser jeg, så pass på 🙂

    5. Hei!
      Har lagt merke til at nesten alle har vippeextensions på ph. Var det en som var der for å legge vippeextensions på dere til alle tider? Eller var det en av deltakerene som la på alle? 🙂

    6. Haha, Newa er så søøøt! Du og Ine poserer som modeller liksom, og hun sitter der og ser søt og uskyldig ut 😂❤️

    7. Fy du har så kul stil! Og smilet ditt er så ekstremt fint! Man kan virkelig se hvor genuint og ekte det er, du stråler!
      Klem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg