I MITT KJØLESKAP…

🍓 🍡 🍪

Her  kommer resultatet fra vår siste handletur. Ikke så veldig spennende innhold denne gangen, men jeg vet jo at dere finner disse innleggene veldig interessante, så derfor deler jeg likevel. Vi kjøpte blant annet en del frukt, det må jeg nemlig bli mye flinkere til å spise. Før spiste jeg minst fem om dagen, men det har av en eller annen grunn falt helt bort. Aner ikke hvorfor, for det er jo så sjukt godt! Aller mest hadde jeg lyst på jordbær, men det var så klart totalt utsolgt på vår nærbutikk. Det var visst ikke bare jeg som hadde planlagt jordbær og fløte til kveldens dessert, haha. 

Åh, se hva jeg fikk med meg hjem!!! AHHHHH. Life!!!

Nommis. Elsker å teste ut nye iser hver sommer. Har ikke smakt på denne enda, men I will keep you updated.

Dette er verdens BESTE snacks. Kutt opp Pink Lady epler, legg de i en skål og hell deretter masse vaniljesaus over. NYT! 

Mmmm…

10 kommentarer
    1. Anbefaler deg å prøve freia sin vaniljesaus. Believe me, da bruker du aldri piano sin igjen😂 Kan ikke sammenlignes!!!

    2. Hei! Jeg lurte bare på hvor det belte du ofte har på deg er ifra? Ser mange går med det, men aldri skjønt hvor det var fra, gjerne fortell pris itillegg 🙂

    3. Må prøve epler med vaniljesaus as, hørtes digg ut! Vet ikke hvorfor, men gjør meg litt glad at selv om du har mye penger så kjøper du fremdeles litt “coopx-trafirstprice” produkter.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg