1. TIL UKENS SPØRSMÅL: Viss du skulle bare beholdt en av de oppreasjonene du har tatt hvilken ville det vært og hvorfor?

    2. Synes du det er litt morsomt å tenke på at både Mathias og Ann Marielle var til stedet begge gangene du røk ut av Paradie Hotel?

    3. Det var jeg som gikk forbi og lo av deg i går. Lo ikke av deg, men av rumpa de. Det ser jo virkelig SYKT ut live😂

    4. Refererer til Snap hvor du skulle svare på alt;
      Hvilke(n) veldedigheter støtter du? 🙂 og hvorfor skriver du ikke mer om det? Du skryter jo av hvor mye penger du har og bruker på f.eks Nelly, ser ikke problemet med å “skryte” av hvilke organisasjoner du støtter.
      Favoritt serie/film?
      Hvilken parti stemmer du på?
      Hva er dine verdier her i livet?

    5. Toppbloggere operer seg for å se fin ut på bilder. Og er heeelt annerledes i virkeligheten. Mega morsomt

    6. Det er ganske tydelig at det idioter skriver her preger deg, noe som er fullt forståelig. Ville bare si at du er utrolig sterk som holder ut, og vil bare minne deg på at det er mange som gjør det for å teste deg. Så vis dem hvor sterk du er ❤️ Du er helt rå, Isabell 😎 Ceep it up!👍

    7. Ser ut som en utsultet afrikaner du bor i Norge men fortsatt ser ut som en som har sultet seg ihjel i Afrika,….. syns du skjellet og bein er vakkert?

    8. Trenger ikke nevne navn her,men en viss persjon er passe smålig å barnselig. Slike teite kommentarer . Voks opp !

    9. Først og fremst vil jeg bare si at jeg digger deg! 😍
      Bare lurt på hva du tenker om at flere bloggere har utført de samme operasjonene som deg, likevel så føler jeg at du får mest hat for det og de andre blir bare godtatt. Hva tror du er grunnen til det?

    10. Du sier at du tjener sååå mye penger, du skryter av det hele tiden. Når skal du operere den ekle rompa di?? Den er forferdelig!! Du er en pen jente, men guurl den rompa di er drit ekkel!! Ugh

    11. For noen stygge kommentarer, skjønner ikke at det finnes personer som vil andre vondt og bryte de ned ved å skrive slikt… stakkars vennene og familien til disse personene.. du er jo helt nydelig Isabel, stå på videre og keep doing What your doing! Gleder meg til å vite hva den store nyheten er (tipper TV serie!) og kanskje det er på tide med ny header?😊 den er jo kjempefin men begynner å bli gammel, føler du har forandret deg en del siden da. Klem fra en fast leser<3 husk at de aller fleste leser bloggen din fordi de liker deg! De negative blir bare veldig synlig fordi de ikke greier å la være å kommentere dritt..

    12. Åh tuva du tuva.. du må være veldig misfornøyd med deg selv. Forståelig nok at du er det! Hadde selv vært det om jeg hadde gått forbi Isabel, for hu er nydelig❤️

    13. Du Må virkelig ha store problemer Tuva som kan skrive noe slilt til et annet menneske. Du kan ikke være velloppdratt . Tenkt litt på at ting kan såre folk . Burde passe på hva du skriver . Jobb heller med deg selv. Å om du har problemer med henne hva i huleste gjør du på bloggen hennes? Hadde du likt om folk sa slike stygge ting til deg?

    14. Seriøst folkens, har dere ikke bedre ting å gjøre en å sitte på nett å skrive dritt om andre? Kanskje fokusere på noe annet en ræva til Isabel? Å du som skriver hun ser ut som et skjelett: hva faen er greit med å si det men ikke si det samme til tjukke folk- at det ikke er fint?? Hun er tynn ja, jeg er og tynn kanskje tynnere enn Isabel. Å si at det er stygt å være tynn kan være like stygt som å si det er ikke fint å være så feit. Noen gang tenkt på det? Føler dere dere bedre av å sitte å slenge dritt til andre mennesker? Stakkars dere, dere kan ikke ha mye til selvtillit i allefall som må sitte å snakke ned andre på nett. Synes det er helt sykt hva folk skriver her inne, dere burde virkelig skamme dere. Mange av dere er voksne mennesker, hvilket forbilder er dere for unge mennesker? Barn lærer av voksne. Ja hun er blogger, og en offentlig person, å hun skal ikke måtte tåle alk mulig dritt forde. Voks opp å finn dere en hobby isteden. Når faen ble det greit? Hva slags samfunn lever vi i?

    15. Altså Tuva, er helt tydelig ett menneske med urolig lav selvtillit som føler hun må snakke dritt om andre , slik at hun selv skal få det bedre. Wow! For ett ekkelt menneske du er Tuva!

    16. Må le, nå er det andre gang en stakkarslig anonym person har kalt deg et “skjellet”. Lær deg å stave kanskje, det heter SKJELETT. For en idiot.

    17. hvem liker du best i the real housewifes of beverly hills? digger deg nesten like mye som jeg digger deg<3 ikke la haters stoppe deg i å gjøre din greie. du er virkelig rå og har klart å oppnå mye allerede som 24 (?hah) år, noe man skal være stolt over!!

    18. Det må virkelig være en del barn her. Ja de som kommenterer på bloggen til Isabell.
      Isabell er naturlig tynn, og jeg vet så godt hvordan det er å ikke legge på seg. Isabell er heller ikke veldig lang, så dette kler henne.
      Operasjonen som hun har gjort der bak, burde hun fått gjort noe med. Da “alle” ser at dette slett ikke er pent. Men om hun selv er fornøyd med baken sin, så skal ikke vi bry oss om den. Hun skal ikke mobbes! Jeg har tidligere anbefalt henne å klage inn operasjonen som hun hadde med baken, men det er hun som skal bære den. Ikke vi!
      Isabell er vakker, og jeg tror nok at mange er misunnelige på henne. Hun har det også fint økonomisk, og det kan også føre til misunnelse. La Isabell være. Hva har hun gjort dere?
      Isabell og Piere er ett fint par, og de kler hverandre. Piere er veldig flink til å støtte Isabell.
      Leiligheten de har skaffet er veldig fin, og jeg forstår godt at de trives der. Jeg gleder meg til å se når Isabell kjøper seg egen leilighet/ hus. Det kommer til å bli gøy.
      Jeg er glad for at jeg ikke er skapt slik at jeg er sjalu på andre. Man får ett lettere liv på den måten 🙂

    19. Hei! Jeg bare lurer på noe med leiligheten din. Det i taket som lysekrona henger i er utrolig pent! Men den er helt lik som Kristine Ullebø sin nye leilighet. Lurer på om det er tilfeldig, eller om dere har kjøpt leilighet i samme kompleks/blokk?
      Dødsfine begge leilighetene😫😍

    20. Du står opp for deg selv og viser andre hva du syntes er greit og ikke, du finner deg ikke i at andre skal hetse deg og du skriver om det du har lyst til og lar deg ikke påvirke av andre. I mine øyne er du er godt forbilde. Jeg tenker ikke på alle operasjonene du har tatt, det betyr ingenting, det er det som du har i hodet og hjerte som betyr noe.
      Takk for at du er du, takk for at du påvirker meg til og ta mine egene valg, takk for at du får meg til å ville stå opp for meg selv! Du er fantastisk♥️

    21. Så mange ekle folk det finnes her. Dere må ha ett kjedelig liv, hvis det var en offentlig person jeg ikke likte hadde jeg aldri brukt tiden min på de og gå på deres sosiale medier å lese hva de skriver og i tillegg bruke tid på å kommentere? 😂 egentlig litt trist… haters er jo egentlig fans de og når de velger å bruke så mye tid på deg. Stå på nydelige Isabel, drit i sjalu folk som ikke takler å se andre ha suksess.

    22. Når kommer sminkevideo? Og vet du ca når du kan avsløre den store nyheten? Hååååper TV serie <3

    23. Jeg digger når du har sånne outfit innlegg der du har med noen bilder der du ler eller lager grimaser som du har hatt i det siste, håper du forsetter med det, gir en positiv vibe 😄✌🏼

    24. Jeg var en av de jentene så løp etter deg det som Ine filma på snap😍 omg var så hyggelig å møte deg

    25. Jeg må bare le av alle de usikre menneskene som gjemmer seg bak skjermen og skriver dritt om deg.. syns rett og slett synd på dem. Tenk å være så misfornøyd med seg selv og å ha så lite å finne på?? Herregud. Rimelig sikker på st hun har fått med seg at rumpa kunne sett bedre ut, men gudamei den ser da ut som en rumpe! Ingen rumper er perfekte og om det er fordi den er operert eller fordi den er flat eller henger så får vel det bare være? «Hvis du ikke har noe pent å si, ikke si noe i det hele tatt» var det vel ingen som sa til de ufyselige menneskene eller hva? Æsj. Lær dere å bære høffelige og spør moren deres hvordan hun klarte å gjøre en så fæl jobb.
      Isabel, jeg digger deg, ofc kunne sikkert rumpa sett bedre ut men omg det kunne min også! Ikke la disse tullingene komme inn på deg! Du er drit fin og du har Pierre som alltid er ved din side og elsker deg akkurat sånn du er❤️ Og meg da hahhahahahhahahah

    26. Mister nesten troen på menneskeheten når jeg ser alle teite kommentarer oppi her. Få dere hjelp eller noe, virkelig, for sånn dere skriver er søren så unormalt. Tenk å rakke så ned på et annet menneske. Hvor er hodet deres, fornuften og hjertet deres egentlig? Jobb med å finne det, please.

    27. Åååh er så irriterende at du ikke tar bilde bakfra lengere for å vise hvordan klærne sitter! Skjønner godt at du ikke gjør det altså med alle disse fæle menneskene som alltid kritiserer! Det er helt jævlig skjønner ikke at folk ikke har bedre ting å gjøre herregud😩 MEN jeg har (som mange andre) ganske stor bakdel heheh, og det er SÅ irriterende å kjøpe klær på nett for så å finne ut at di ikke passer! Og i og med at jeg tar mye inspirasjon fra dine klær så ja du skjønner! Much love❤️

    28. Hei! Lurer på når kl dere blir vekket på paradise hotel? Eller varierer dette? Og når må dere legge dere?

    29. Hva faen feiler det dere? det finnes grenser på hvor mye dritt en person kan ta. pass på dere selv i stedet. Stå på Isabel, du er nydelig!

    30. Hei. Smykket du har på her er helt nydelig. Hvor har du kjøpt det? Ser ut som det er skrift rundt. Liker bloggen din veldig godt. Eneste jeg leser faktisk. Blir veldig skuffet over alle de stygg tingene enkelte spyr opp i mangel på andre ting å gjøre. Du er sterk som står i det. Uansett om man har en kjipere periode og viser følelser vil det ikke si at man er svak. For min del viser dette bare at du er enda sterkere. Alle har det slik til tider, men de fleste er for usikre til å vise det.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg